Отзывы
Отзывы

Новые отзывы

Отзывы AKROPOLIS

Gertruda
2020-05-14 | 10:19:21

Vakar buvau Mango parduotuveje, kuria tikrai megstu ir dazniausiai konsultantes buna itin malonios. Taciau vakar uzejus sutikau prie pat duru stovincia konsultante, ziurincia i viena taska ir atsiremusia i lentyna. Pasisveikinau ir paklausiau ar turi nestumo kelniu kaip online parduotuveje. Isgirstu tiesmuka atsakyma 'ne' be jokio zvilgsnio kontakto. Klausiu galbut turite kazka siaip zemesniu ar uzrisamu liemeniu. Net nepajudejusi sako vel 'ne, neturim nieko' ir parodo i salia jos esancias kelnes aukstu liemeniu ir sako 'turim sitas' Padekojau ir isejau, nes visiskai atsainus bendravimas, jokio rupescio klientui. Merginos vardo nezinau, buvo trumpesniais kirptais plaukais. Neesu labai reikli tokiems dalykams, bet tikrai buvo nemalonus bendravimas, lyg as jai trugdyciau nieko neveikti. Pati esu dirbusi drabuziu parduotuveje ir zinau kaip reikia bendrauti su klientais.

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį Mango parduotuvės administracijai.

pirkejas
2020-05-12 | 01:28:35

Aciu,aciu gerai,kad iki 20valandos dirba parduotuves,nors pardavejos visai nepavarge iki galo.!.. o taip nesamone- po 12h varo ir po to neziuri net i tavo puse!(((( Apsauga irgi pritrenkti,tik apie kaukes galvuoja. tikrai yra laiko pirkiniams iki 19-20h Aciu!

Sveiki, dėkojame už komentarą.

Marina
2020-05-08 | 13:55:45

Sveiki . Neivardinsiu butent kokia praduotuve nes ne iki to buvo, bet sakykite ar normalu siuo sunkiu laikotarpiu kai reikia laikytis saugumo priemoniu,atsumo ir pan. Kabinetis dar prie zmoniu ? Dalina kazkokius lankstinukus ir siulo isbandyti priemones ?tikrai man atrodo ne dabar , o jeigu ir labai reiktu tai pati ateiciau o nebuciau raginama dar ilgiau laiko praleisti prekybos centre,gaisti laika savo ir rizikuoti.ačiū

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai. 

Tomas
2020-05-06 | 23:27:13

Sveiki, lankiausi siandien Vilniaus akropolyje, begau kuo greiciau batu, kelniu maisto ir nesigreziojau kur nereikia,bet kur buve kur nebuve, mergina su lankstinuku is Mica beauty dalino lankstinukus, ir kvietesi “isbandyti stebuklingos priemones” zinoma nesutikau ir net neimiau, bet kaip taip galima?! Karantinas?

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai. 

Rita
2020-05-04 | 18:26:58

Sveiki. Kodėl apsaugos darbuotojai nedrausmina zmoniu. Beveik visi zmones kuriuos maciau akropolyje su kaukem kurios denge tik burna. Maza to vaiksto didesnemis grupemis nei po 2.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai. 

Regina
2020-05-02 | 12:57:51

Apsauginiai yra tragiški, maža to, kad patys nesisaugo ir vaikšto kaukes nusismaukę, tai dar ir nei srauto nei žmonių nestebi. Pirkėjai laisviausiai vaikšto be kaukių, buriuojasi po 3-5 asmenis, ir visiems nusišvilpti. Svarbu pavaiksčioti kaip povams po alėjas ir "tvarką" prižiūrėti, nori pasirodyti galingesni nei ištikrųjų yra. Žmonių srautas stebimas tik prie ermitažo įėjimo, visur kitur eik kaip nori daryk ką nori. O ką kalbėti apie švarą tualetuose? Pakeičiat tualetinį ir popierinius rankšluosčius, ir viskas? Nuo ketvirtadienio viename tualete kaip voliojosi išmesta dildė , taip voliojasi ir iki šiol ant grindų. Tai apie kokią mes tada higieną šnekam? tualetai pastoviai sudergti visi ir smyrdantys. jeigu yra valytoja, kodėl ji savo darbo neatlieka taip, kaip turi jį atlikti? Ar mes turime leidami į tualetą su savimi neštis valiklį ir jį išsivalyti?

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai. 

Ieva
2020-04-26 | 16:05:52

McDonald's darbuotojai, kurie gamina maistą dirba be pirštinių!!!

Sveiki, dėkojame už atsiliepimą, skubiai informaciją perduodame PC valdytojai bei restorano administracijai. 

Joana
2020-04-10 | 12:41:21

Laba diena. Pirkau kosmetini tonalini krema bet reikėjo švesesni, kaip pasiemiai norėjau grąžinti passke kad negražina. Kodėl? Visur parašyta kas apatiniai negražinami? Aš norėjau pakeisti į švesesni atspalvi.

Laba diena,

Dėl konkrečių prekių gražinimo taisyklių kviečiame kreiptis tiesiogiai į parduotuvę, kurioje įsigijote prekę. 

Gitana
2020-03-13 | 16:59:18

Nelabai suprantu, kodėl iki šiol akropolis nėra uždarytas? Teko šiandien lankytis Vilniaus akropolyje. Visi kosėja, baisu prisiliesti prie kažko. Pramogų centrai, kavinės/restoranai uždaryti, tai kokia prasmė palikti atidarytas drabužių, aksesuarų parduotuves? Kokia to prasmė? Kai susiklostė tokia ekstrinė situacija? Niekam dabar nereikalingas tas akropolis, tai vieta, kuri kelią papildomą užsikrėtimo riziką!

Sveiki, atidžiai stebime situaciją, bendraujame su atsakingomis institucijomis, konsultuojamės dėl galimų veiksmų, tad jeigu tik prireiks – tiek mes, tiek nuomininkai, imsimės ir kitų priemonių. Kviečiame sekti informaciją apie atnaujintus darbo laikus:  https://www.akropolis.lt/lt/naujiena/vilniaus-klaipedos-ir-siauliu-akropoliai-laikinai-trumpina-darbo-laika/20248 

Kristina
2020-03-13 | 16:36:32

trumpina darbo laika...nuo 11-21h....ozas sutrumpino nuo 12-20 h....vilniaus akras...

Sveiki, atidžiai stebime situaciją, bendraujame su atsakingomis institucijomis, konsultuojamės dėl galimų veiksmų, tad jeigu tik prireiks – tiek mes, tiek nuomininkai, imsimės ir kitų priemonių. Kviečiame sekti informaciją apie atnaujintus darbo laikus:  https://www.akropolis.lt/lt/naujiena/vilniaus-klaipedos-ir-siauliu-akropoliai-laikinai-trumpina-darbo-laika/20248 

nereikia trinti atsiliepima!!!
2020-03-13 | 02:29:29

pagalvuokite,dėl koronaviruso grėsmės dviem savaitėms turėtų stabdyti veikla ne tik mokyklos,darzeliai ir t.t.ir Akropoije1 o kaip mes?12 h darbe,prekybos nera,galimybė likti namuose, taip išvengiant kontakto su kitais žmonėmis,musu saugumas! Padarom pauza! Sveikatos!

Sveiki, dėkojame už pranešimą. Informuojame, kad vadovaujantis LR Vyriausybės ir savivaldybių nurodymais ir rekomendacijomis Vilniaus „Akropolyje“ laikinai nedirbs kino teatras „Forum Cinemas“, ledo arena „Akropolio ledas“, pramogų erdvė vaikams „Kakės Makės pasaulis“, sporto baras „O'Learys“.

Visus „Akropolių“ nuomininkus, įskaitant ir maitinimo paslaugas teikiančius nuomininkus, nuolat informuojame apie taikomas prevencines priemones, primygtinai rekomenduodami laikytis visų įmanomų atsargumo priemonių: dezinfekcinėmis priemonėmis dažnai valyti daugiausiai liečiamus paviršius, taip pat pasirūpinti, kad tokiose vietose kaip kasos aparatai, maisto savitarnos vietos, išėjimai iš kino salių ar kitose panašiose vietose, kur lankytojai ir darbuotojai turi sąlytį su dažnai liečiamais paviršiais ar daiktais (kortelių skaitytuvai, maisto paėmimo įrankiai, grynieji pinigai ir pan.), būtų laisvai prieinamos rankų dezinfekavimo priemonės.

Atidžiai stebime situaciją, bendraujame su atsakingomis institucijomis, konsultuojamės dėl galimų veiksmų, tad jeigu tik prireiks – tiek mes, tiek nuomininkai, imsimės ir kitų priemonių. Plačiau: https://www.akropolis.lt/lt/naujiena/aktuali-informacija-akropoliu-lankytojams/20229 

darbininkai
2020-03-13 | 02:19:20

pagalvuokite,dėl koronaviruso grėsmės dviem savaitėms turėtų stabdyti veikla ne tik mokyklos,darzeliai ir t.t.ir Akropoije1 o kaip mes?12 h darbe,prekybos nera,galimybė likti namuose, taip išvengiant kontakto su kitais žmonėmis,musu saugumas! Padarom pauza! Sveikatos!

Sveiki, dėkojame už pranešimą. Informuojame, kad vadovaujantis LR Vyriausybės ir savivaldybių nurodymais ir rekomendacijomis Vilniaus „Akropolyje“ laikinai nedirbs kino teatras „Forum Cinemas“, ledo arena „Akropolio ledas“, pramogų erdvė vaikams „Kakės Makės pasaulis“, sporto baras „O'Learys“.

Visus „Akropolių“ nuomininkus, įskaitant ir maitinimo paslaugas teikiančius nuomininkus, nuolat informuojame apie taikomas prevencines priemones, primygtinai rekomenduodami laikytis visų įmanomų atsargumo priemonių: dezinfekcinėmis priemonėmis dažnai valyti daugiausiai liečiamus paviršius, taip pat pasirūpinti, kad tokiose vietose kaip kasos aparatai, maisto savitarnos vietos, išėjimai iš kino salių ar kitose panašiose vietose, kur lankytojai ir darbuotojai turi sąlytį su dažnai liečiamais paviršiais ar daiktais (kortelių skaitytuvai, maisto paėmimo įrankiai, grynieji pinigai ir pan.), būtų laisvai prieinamos rankų dezinfekavimo priemonės.

Atidžiai stebime situaciją, bendraujame su atsakingomis institucijomis, konsultuojamės dėl galimų veiksmų, tad jeigu tik prireiks – tiek mes, tiek nuomininkai, imsimės ir kitų priemonių. Plačiau: https://www.akropolis.lt/lt/naujiena/aktuali-informacija-akropoliu-lankytojams/20229 

Jonas
2020-03-03 | 19:44:35

MICABEAUTY COSMETICS merginos pastoja skersai kelią ir neduoda praeitį. Įžūlumui nėra jokių ribų. Jeigu jų produkciją būtų gera, nereikėtų neapsakomai įžūliai brukti savo prekių. Vien dėl to nepirkčiau nieko pas juos ir nerekomenduoju. Nesutikus sustoti iš nugaros dar apšaukia keistu. Jokios pagarbos ar atsižvelgimo į atsisakymo teisę.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai. 

Valentina
2020-03-01 | 23:10:29

Šeštadienį ir sekmadienį, vasario 29 ir kovo 1 d., teko lankytis Vilniaus Akropolyje ir pastebėjau, kad į butelius, skirtus dezinfekuojančiam skysčiui (prie įėjimo) buvo įpiltas paprastas vanduo(!!!) Dabar, kai Lietuvoje paskelbta ekstremali situacija, Akropolis savo klientus ir darbotojus už durnius laiko? mergina iš informacijos pasakė, kad už švarą ir dezinfektatorius atsakinga kita aptarnaujanti firma. Galų nerasta.....

Gerb. Valentina, dar kartą dėkojame už pranešimą. Galime užtikrinti, kad rūpinamės prekybos centro švara. Dezinfekavimo skysčio atsargas pildome nuolatos ir talpose su dozatoriais yra supiltas rankų dezinfekavimo skystis. Sulaukę Jūsų pranešimo, papildomai užtikrinsime, kad talpos bei jų turinys būtų tikrinami dar dažniau. Siekiame, kad visi lankytojai jaustųsi saugiai. Linkime geros dienos.

Katažina
2020-02-19 | 21:20:55

Sveiki, Vilniaus akropolio Vizijos salone, šiandien draugas atejo apsikirpti, bet tokio nemalonaus aptarnavimo dar nebyvo patyrus. Kirpeja Oksana, baisiai ir greitai kerpa, negana to, kad už bet koki kirpima, kuris trūko tik 5min, ima didelius pinigus, tai jinai dar nepatenkinta ir šiurkščiai bendrauja! Vadovams patariu apsvarstyti, ar reikalingi tokie darbuotojai grožio salone. Ačiū!

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį ,,Vizija salonas" administracijai.

anastasija
2020-02-14 | 10:17:40

Valgiau Šendien ryte Can Can picerijoj pusrycius 02.14,Mergina kuri aptarnavo Labai gerai ir buvo labai linksma ir faina,O koše kuria uzsakiau buvo fantastiškai skani. Daugiau tokiu padaveju ir vireju.

Sveiki, dėkojame už malonų atsiliepimą. 

Janina
2020-02-09 | 13:57:03

Dažnai lankome su vyrų ir vaikas 2 aukšte esanti topocentra ir hobbyshop parduotuvė. Labai gadina ir nervuoja, jog pastoviai girdėsi kažkos pipsėjimas/signalizacija? Tampa problematiškai klausytis konsultantų, išsirikti tinkamai preke. Taip pat garsas yra erzinantis, dėl ko vaikai pradeda pikti ir verkti.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį ,,Topo centro" bei ,,HobbyShop" administracijoms. 

Rasa
2020-02-07 | 18:07:50

Kada sutvarkysite girkšdanti ekskavatorių?

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Austėja
2020-02-05 | 20:09:34

Būtų labai gerai, jei internete surašytumėte VISAS parduotuves kuriose negalima atsiskaityti dovanų kortele, nes buvau YOGOLAND ir norėjau atsiskaityti kortele, bet pasirodo čia jų nepriima. Kai pasakiau, jog neturiu grynų pardavėja pagrasino iškviesti apsaugą. Viskas pasibaigė GERAI, tačiau norėčiau, jog internetiniame puslapyje būtų surašytos visos parduotuvės.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą.Visų pirma atsiprašome už patirtus nepatogumus ir informuojame, kad www.akropolis.lt svetainėje pridėjome ,,Yogoland"  prie p nepriimančių dovanų kortelių įmonių.

Akvilė
2020-01-16 | 18:11:51

Kiek atėjus prie natura siberica salos . Ji tiek nedirba . Laikrodis nustatytas po 18:05 . O darbuotojos taip ir nėra.. nors jau praėjo daugiau laiko :) neįmanoma įsigyti prekės.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas ,,Natura Siberica" adminitracijai. 

Greta
2020-01-07 | 21:10:19

01.07.2020. Vilniaus akropolio Pandoros parduotuvėje pardavėja Greta arogantiškai ir netaktiškai komunikavo su klientais. Vadovams būtina atsižvengti į šį elgesį bei įdiegti darbuotojams į klientą orentuotą požiūrį.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas ,,Pandora" adminitracijai. 

Valdas
2020-01-05 | 10:44:00

'ŽIEMOS DYLAS' !!! PRADĖJOT 'NAUJADARUS' LIETUVIŲ KALBAI KURTI? YRA TIK VEIKSMAŽODIS 'DYLA', BET DAIKTAVARDŽIO NĖRA, IR KITIEMS VEIKSMAŽODŽIAMS SU BENDRATIMI ... KALBOS KOMISIJA JUS TURĖTŲ NUBAUSTI... IŠĖJOT IŠ KRAŠTO PER SAVO MANDRUMĄ, O GAL GERIAU PAVADINKIT 'ŽIEMOS FUCK'AS' - BET TAI, SVETIMYBĖ ! GERIAU PAVADINKIT LIETUVIŠKAI OFICIALIAI/LEGALIAI 'ŽIEMOS P YSLIUS' !!! KAIP LABIAUSIAI ATITINKANČIU ESMĘ ...

Dėkojame už komentarą ir išsakytą nuomonę. Džiugas Dylas tai sezoninio išpardavimo metu Akropolio komunikacinių kampanijų metu naudojamas personažo vardas ir pavardė.

Irma
2020-01-03 | 13:48:41

Gal butu galima moteru tualetuose prisukti kabliukus ant kabinu sienu rankinukui pasikabinti? Nehigieniska rankinukus deti ant grindu, o po to bakterija ir parazitus platinti po visas Akropolio apylinkes....

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas PC administracijai.

Vytautas
2020-01-02 | 15:47:41

Sveiki, pataisykite Swedbank darbo laika cia: https://www.akropolis.lt/lt/parduotuve/swedbank-bankas/316. Sestadieniais ne 10-19 dirba, bet 10-18.

Laba diena,

Dėkojame už suteiktą informaciją. Kortelėje darbo laiką pataisėme. 

Jevgenija
2019-12-30 | 10:25:02

UAB "Festool LT" vardu noriu padėkoti Vilniaus Ledo arenos darbuotojams, ypač Ingai Liumparienei, už profesionalią pagalbą ir aptarnavimą organizuojant mūsų įmonės svečiams uždarą čiuožinėjimo pačiūžomis vakarą. Personalas labai paslaugus ir draugiškas, su entuziazmu padėjo tiek su idėjomis, tiek su organizaciniais klausimais. Mūsų svečiai liko patenkinti vakaru. Nors mūsų įmonės atstovų renginyje nebuvo, tačiau buvome visiškai ramūs, kad renginys praeis tikrai sklandžiai. Ačiū!

Sveiki, dėkojame už malonų atsiliepimą. 

Edita
2019-12-24 | 14:21:49

19.12.23 Priėjome su vaiku prie “Velentino” ledų,esančiu prie ledo arenos išėjimo,su šypsena pasisveikinome su pardavėja ir pasakėm,jog norim ledų,o pardavėja lyg niekur nieko išėjo iš salelės. Stovim,laukiam,kol sugrįš,gal kas nutiko. Pakeliam akis po kurio laiko ir matom laikroduką,jog grįš po 20 min. Ta prasme, ar visi skyriai taip bėga,net matydami klientus laukiančius? Prieš tai buvome kituose leduose (arčiau sportland), pardavėja kalba telefonu,matydama jog laukiam, tik po kurio laiko prieina į ragelį pasakiusi,kad “tuoj,zmoniu yra”, net neźiūrėdama i akis klausia ko noresim,atsakant mums,ji visa laika ziurejo kazkur i toli ir pasake,kad neturi vafliuku. Ar taip sunku nusipirkti kazkokiu ledu Akropolyje?:))) ir ar taip sunku pabuti mandagiems? Nezinau kada grisim i sia mesmale.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas ,,Valentino ledų" administracijai. 

Adrijana
2019-12-02 | 13:00:37

Vakar 2019.12.01 apie 21:40 užsukau į Pegasą Vilniaus Akropolyje, ir buvau nemaloniai nustebinta darbuotojų neprofesionalumu. Dairiausi kalėdinių dovanėlių. 21:50 prie manęs priėjo vyresnė pareiguose darbuotoja ir kreipėsi "jūs kažką pirksite ar šiaip žiūrit? Nes mes jau užsidarinėjam" pasijutau labai nemaloniai ir išvaroma iš parduotvės. Atsakiau, jog dar dešimt minučių turiu. Tačiau, darbuotoja atsakė, jog skaičiuojama kasa ir jos užsidarinėja, todėl turiu išeiti, nes nebegalės man nieko parduoti, nors dar likę 10minučių iki užsidarymo. Tiesiog mane išvarė. Ir esu labai pasipiktinusi, nes pati dirbu akropolyje parduotuvėje, ir klientas aptarnaujamas gali būti iki 22:00, nes toks nurodytas darbo laikas. Tai siųlyčiau arba pakeisti darbo laiką Pegase iki 21:50 arba keisti darbuotojas.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas knygyno ,,Pegasas" administracijai.

Aušra
2019-12-01 | 11:58:58

Sveiki, noriu pranešti apie nemalonią situaciją, kurią turėjau (ne vien aš) 28 d. pietaudama Delano. Vidury salės, 7 dešimtmečiai, kalbantys vien rusų kalba tiesiogiai žaidė futbolą, spardė kamuolį ir bėgiojo aplink stalus, kėdes ir valgančius žmones. Vaikai buvo su suaugusiais, kurie jų nedrausmino, bet nedrausmino ir salės darbuotojai, padavėjai toliau nešiojo padėklus, lyg niekur nieko nurinkinėjo stalus, vaikams bežaidžiant. Sėdėjau ir galvojau kaip negauti futbolo kamuoliu į galvą ar į lėkštę. Atsakykite, ar tai yra normalu?

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas Delano administracijai.

Karolina
2019-11-30 | 17:00:38

Nemalonesnio aptarnavimo nebuvau patyrus...Net negera sedėt buvo...

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas PC administracijai.

Dalia
2019-11-28 | 15:24:38

Laba diena. Gerbiami Akropolio valdytojai, norėčiau atkreipti Jūsų dėmesį į 4-tą įėjimą. Jūs siekiate, kad pusė Akropolio darbuotojų biletenius pasiimtų, ar kaip? Aplinkinės parduotuvės užsidarę duris, bet ar tai yra komfortiškas darbas? Kodėl reikia pastoviai kentėti šaltį nežmonišką keliaujant iki WC esančio prie šio įėjimo? Veikiausiai su paltais ir šūbom reik eiti, ar ne? :)) Apskritai, susidaro įspūdis, kad darbuotojai šio ,,skardinio bunkerio” jums visiškai nesvarbūs. Svarbiausia, jog pardavėjai betkokiomis sąlygomis rinktų pinigėlius bunkerio renovacijai. Tai pridėsiu dar, jog galėtumėt ir psichologą/psochiatrą su poilsio kambariu atidaryti darbuotojams, visiems į naudą būtų. Ačiū už dėmesį.

Laba diena, Gerb. Dalia,

Pirmiausiai norime atsiprašyti už vėlyvą atsakymą bei tuo pačiu paaiškinti susidariusią situaciją. Sugedus suktukui, kurį aptarnauja mūsų tiekėjai, šiai dienai gedimas yra nustatytas, o garantinė detalė – užsakyta. Sugedus suktukui, teko priimti sprendimą arba šiam laikotarpiui visai uždaryti 4 įėjimą, arba palikti galimybę patekti į prekybos centro vidų pro ketvirto įėjimo suktuko vidų – evakuacinį išėjimą.

Pro varstomas duris patenkančio šalto oro srautą taip pat sprendžiame - maksimaliai padidinome į prekybos centrą paduodamo oro temperatūrą šiai zonai. Temperatūrą nuolat tikriname, šiuo metu prie 4 įėjimo oro temperatūra siekia 21 laipsnį. Taip pat, mūsų inžinerines sistemas prižiūrinti įmonė ieško ir kitų sprendimų, kurie pagerintų komforto sąlygas šalia įėjimo įsikūrusių nuomininkų darbuotojams ir apsilankantiems klientams.

Labai nesmagu, kad dėl gamintojų kaltės, nepatogumus tenka patirti tiek mūsų darbuotojams, tiek ir lankytojams. Dedame maksimalias pastangas, kad sugedusią detalę gautume kuo greičiau ir suktukas vėl veiktų įprastu rėžimu.

Nuoširdžiai dėkojame Jums už laišką, o jeigu turėtumėte daugiau pastebėjimų, visuomet jų lauksime šiuo el.paštu vilnius@akropolis.lt . 

Laimėtojas
2019-11-23 | 19:52:25

Waw! Šiandien laimėjau Jamam loterijoje... Laimėjau lūpų balzamą Osom (sprendžiant iš maišelio laimėjimo remėjas Cascada). Balzamo pagaminimo data 2016-12-30, o galiojimo terminas 2019-12-30... net ir nežinau ką daryti su tokiu prizu, net Kalėdoms neperdovanosi :) Taip sakant, no comments ir didelė padėka, kad taip vertinate savo klientus...

Sveiki, apgailestaujame ir atsiprašome dėl susidariusios situacijos. Kviečiame atvykti į ,,Cascada"  parduotuvę jums patogiu laiku ir šis lūpų balzamas bus pakeistas nauju. 

Aliona
2019-11-23 | 13:36:08

Likau labai nepatenkinta Vilniaus Akropolio darbuotojais, visiška nepagarba klientams.. Su 3 mėnesiu kūdikiu apsipirkinėjom, visur teko atstovėti ilgiausias eilės.. Galiausiai po ilgo apsipirkinėjimo, palikom tikrai daug pinigų, nutarėme eit prasukti laimės ratą, eilė prie jo tikrai ilgiausia buvo, vaikas rėkia jau, priėjus prie darbuotojų ir paprašius be eilės tai padaryti, buvo atsakyta, kad niekam neįdomu, kad mes su kūdikiu ir turim stovėti bendroje eilėje, aišku nestovėjom, išvažiavom.. Pasidarėm išvadą, kad Akropolyje lankėmės paskutinį kartą, niekur nemačiau tokios nepagarbos žmonėms.. Dabar jau tikrai niekam nerekomenduosim ten važiuoti..

Laba diena, Gerb. Aliona,

Apgailestaujame, kad Jums su mažyliu teko susidurti su šia nemalonia situacija. Visuomet siekiame, kad šeimoms su mažais vaikučiais mūsų prekybos ir laisvalaikio centre būtų sudarytos kuo geriausios sąlygos, tad norime padėkoti, kad informavote apie tokią, nors ir labai nemalonią situaciją. Išsiaiškinsime įvykio aplinkybes, ir tikimės, tai padės mums gerinti klientų aptarnavimo politiką bei ateityje išvengti tokių situaciją. Jeigu turite patarimų, visuomet lauksime pasiūlymų šiuo el. paštu: vilnius@akropolis.lt . 

Marius
2019-11-18 | 18:55:07

Labai nuvylė... jokio džiaugsmo...gailiuosi užėjęs...Lelijos parduotuvėje pardavėja nekreipė jokio dėmesio, o reikėjo švarko, Audime ir Ecco pardavėjos aktyviai diskutavo tarpusavyje, o mielai būčiau pirkęs sportines kelnes ir batus, o užejus į Maistas sportui iš vis pritrenkė, pardavėjas kalbėjosi su draugu ir keikėsi... Tik Camel active pardavėja maloniai konsultavo ir stengėsi padėti...o dar Visur naudojat mano vardą...gaila...

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas PC administracijai.

Tomas
2019-11-17 | 10:45:17

Prie kinoteatro remontuojami tualetai. Ženklas nukreipia į tualetą prie kazino. Tualetas prie kazino uždarytas. Raštelis nukreipia į tualetą prie 7 įėjimo. Čia kas per kvestas? Visai netinka dalyvauti su vaikais.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas PC administracijai.

Vartotojas
2019-11-04 | 12:25:53

Sveiki, siandien maximoje pirkau gardesio bandeles pavadinimu : '' vaiku svajoniu bandeles su varskes idaru '' bevalgant kaip tycia nuemiau virsutini sluoksni ir pasirode visas turinio 'grozis' vadinamas varskes idaras apejes pelesiu, tiesiog fantastika. Mokam pinigus ir valgom pelesius. Aciu, kad maxima 'gerbia' savo klientus :)

Sveiki,

Dėkoju už komentarą. Perdavėme informaciją ,,Maximos" parduotuvės administracijai. 

svetlana
2019-11-03 | 15:18:38

Sveiki,vakar 15val moteru tualete radau moteriska pinigine.Atidaviau pardavejai Maxsimos tobako skyriuje.Pardaveja nieko neklausus imete pinigine i stalciu.Tik norejau isitikinti ,kad pamesta pinigine pasiektu savininka.Aciu.

Sveiki,

Dėkoju už komentarą. Perdavėme informaciją ,,Maximos" parduotuvės administracijai. 

 

Wai
2019-10-29 | 22:00:06

Šiandien valgiau pietus maximos kavinėje. Labai papiktino tai, kad meniu nepaminėtas padažas prie cepelinų, kuris yra įkainotas papildomai šalia cepelinų. Be to, aš nebuvau perspėta papildomos kainos, todėl užsisakius cepelinų ir sriubos (kainą įvertinus pagal nurodytas kainas meniu sąraše) galutinė kaina buvo nepagrįstai didesnė (padažas prie cepelinų kainavo vos ne kaip 1 cepelinas). Jeigu būčiau žinojusi, kad dėl padažo kaina pakils 1 eur, vietoj to padažo būčiau paėmusi salotų. Prašau aiškiai įvardinti patiekalų sudedamųjų dalių kainas arba jas įskaičiuoti į cepelinų kainą ir perspėti klientus, kad cepelinų padažas atskirai įkainotas, nes net nebūčiau pagalvojusi, kad taip galite pardavinėti. Baisu, kad ateityje atskirai įkainosite ir indų plovimo, sėdėjimo ant kėdės mokestį ir pan...

Sveiki,

Dėkoju už komentarą. Perdavėme informaciją ,,Maximos" parduotuvės administracijai. 

 

Edvin
2019-10-19 | 17:37:33

Esu labai patenkintas padavėjos- Ramintos aptarnavimu ) begalo maloni ir paslaugi darbuotoja. Matosi , kad yra savo srities profesionalas. Saugokite ir mylėkite tokius darbuotojus kaip Raminta.

Sveiki, dėkojame už malonų atsiliepimą. 

Simona
2019-10-18 | 20:37:38

Sveiki, Norėčiau sužinoti, kokia paskirtis rūkymo vietos prie "ledo arenos" įėjimo, jei visi rūko aplink "rūkyklą" ir net prie įėjimo į akropolį? Pasistačius aikštelėje mašiną, neįmanoma patekti į akropolį su mažamečiais vaikais neprisikvėpavus ir neprasmirdus rūkalais. Labai daug vaikų pro šitą įėjimą eina į treniruotes ir kiną. Gal pažeidžiamos nerūkančiųjų teisės?

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas PC administracijai.

Kamilė
2019-09-27 | 11:26:50

Guess parduotuvėjė dirbančioms merginoms reikėtų suprasti, kad jos dirba parduotuvėje, o ne šokių klube. Parduotuvėje muzika skamba tokiu garsumu, kad girdisi dar nepriėjus parduotuvės, o viduje neįmanoma susikalbėti. Užuojauta šalia dirbančioms salelių pardavėjoms, nes galvos skausmas - garantuotas.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį Guess parduotuvės vadovams.

Zibute
2019-09-15 | 13:13:20

Sveiki ,esu dazna akropolio lankytoja vasara vaikscioti labai malonu vesu nes oras lauke buna karstas atsivesinu ,bet pradedant vest orams akropoly tikrai saltoka ir praeinant pro parduotuves matau kaip pardavejos vaiksto susalusios nesvarbu kokia lauko temperatura kondicionierius pas jus pucia vienodai manau turetumete atsizvelgti i oro temperatura ir neleisti darbuotojoms salti darbo metu jungti sildyma ar pan kad ir lankytojams butu malonu vaikscioti ir darbuotojams dirbti

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas PC administracijai.

Prekybos centro viduje yra palaikoma pagal nustatytas higienos normas 22-24 laipsnių temperatūra.

Audrone
2019-08-28 | 10:02:48

Akcija laimek paspirtuką! Nėra paskelbta II savaitės laimėtojų!

Sveiki, dėkoju už priminimą, netrukus paskelbsime II savaitės laimėtojų sąrašą viešai.

Diana
2019-08-18 | 16:53:56

ar liko akre normaliu wc????

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Jana
2019-08-15 | 12:16:45

Sveiki noriu pranešti kad tualetai dažnai labai purvini. Metosi daug popieriaus, purvina, jeigu reikia net turiu notraukas. Nežinau tai dėl darbuotojų trūkumo ar dar dėl kažkokių kitų priežasčių. Buvau vakar apie 22:00 val.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Jurate
2019-08-14 | 10:25:38

Sveiki, vakar bandziau atsiskaityti akropolio dovanu cekiu jack&jones parduotuveje bei optimetrijos centre, taciau buvau informuota, kad cekis siose parduotuvese negalioja. Prie dovanu cekio salygu bei taisykliu, sios dvi parduotuves nebuvo itrauktos i sarasa. Ateiciai butu idomu suzinoti, kuriose parduotuvese visdelto galeciau atsiskaityti, taupant savo laika. Aciu.

Sveiki, dėkojame už paliktą komentarą. Susisiekėme su abiem parduotuvėmis ir jie patikimo, kad galite atsiskaityti už prekes Akropolio dovanų čekiu. 

Paulina
2019-08-06 | 17:33:11

Sveiki, norėčiau išreikšti pasibjaurėjimą moterų tualetais VILNIAUS AKROPOLYJE, nors prieš mėnesį buvo sutvarkytas Maximos įėjimo tualetas, bet vaizdas yra tragiškas, puse kabinų neužsidaro, o jei ir užsidaro - tai neužsirakina.

Sveiki,

Dėkoju už komentarą. Perdavėme informaciją PC administracijai. Šiuo metu vyksta ,,Akropolis persirengia" projektas ir šie tualetai yra renovuojami. Pertvaros yra laikinos ir greitu metu bus pakeistos į stabilias kabinas. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. 

 

 

Ieva
2019-08-05 | 18:22:14

Laba diena. Rašau norėdama atkreipti jūsų dėmesį į moterų tualetus esančius šalia maxima xxxx įėjimo. Dalis kabinų durų iš vis neužsidaro, dalis kabinų užsirakina tik teoriškai (užrakini, o durys nesiekia kabinos staktos užrakto, taigi atsidaro bet kokiu atveju). Šiandien (atsiprašau už išsireiškimą) sėdint ant puodo mano kabinos durys per 2 minutes buvo atidarytos dukart. Labai nemalonu. Naujasis jūsų prekybos centro interjeras tikrai pažangesnis ir malonesnis nei senasis. Deja, ne visose jūsų prekybos centro vietose. Tikiuosi atkreipsit dėmesį į šį pastebėjimą.

Sveiki,

Dėkoju už komentarą. Perdavėme informaciją PC administracijai. Šiuo metu vyksta ,,Akropolis persirengia" projektas ir šie tualetai yra renovuojami. Pertvaros yra laikinos ir greitu metu bus pakeistos į stabilias kabinas. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. 

 

Samanta
2019-08-04 | 11:17:58

AKROPOLIS TVARKOSI. Tai tvarkykit tualetus iš naujo pirmama aukšte prie maximos esančiame tualete pusė durų neužsidaro. Spynos sukiojasi į skirtingas puses, šiukšlines žiauriai ne higieniškos. Atleiskit bet jau geriau jokio remonto negu toks.

Sveiki,

Dėkoju už komentarą. Perdavėme informaciją PC administracijai. Šiuo metu vyksta ,,Akropolis persirengia" projektas ir šie tualetai yra renovuojami. Pertvaros yra laikinos ir greitu metu bus pakeistos į stabilias kabinas. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. 

 

Ingrida
2019-08-03 | 17:41:02

Sveiki noriu kad atkreiptumete demesi i wc esancius prie maximos jie atnaujinti bet daugiau kaip puse kabinu neuzsirakina ,bardakas .....

Sveiki,

Dėkoju už komentarą. Perdavėme informaciją PC administracijai. Šiuo metu vyksta ,,Akropolis persirengia" projektas ir šie tualetai yra renovuojami. Pertvaros yra laikinos ir greitu metu bus pakeistos į stabilias kabinas. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. 

 

Simonas
2019-08-03 | 13:58:35

Naujasis ledo arenos grafikas visiškai nepatogus. Naudoti jį mobiliajame įrenginyje - tragedija. Apsvarstykite senojo dizaino grąžinimą, arba bent jau supaprastinkite dabartinį. Ačiū

Sveiki,

Dėkojame už paliktą atsiliepimą. Jūsų pasiūlymą perdavėme svetainės administratoriams ir kūrėjams.

 

Время работы

MAXIMA XXXX
I-VII 08:00 - 24:00
Eurovaistinė
I-VII 09:00 - 21:00
Ermitažas
I - VII 08:00 - 21:00