Labai nemalonus Bites ,,Profo’’ aptarnavimas Vilniaus Akropolio salone, atėjau su problema, reikėjo pakeisti ekrano plėvelę ir pasakiau kad esu jų kliente jis nei pasisveikino buvo nemandagaus, pasake kad mano modeliui neturi plėveles net nepasiūlė kitu salonu kur galetu tureti, paminėjus kad turiu savo plėvele jis pasake kad ne jo reikalas ir jis nekeis su svetima plėvele, labai apmaudu paliko ir nuėjus iki saleles kur mergaite prekiauja telefonu dangteliais ji pakeiste nemokamai.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime BITĖ salono administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Pasibaisetinas apsaugines bendravimas Drogas isvare is parduotuves ir neleido pasistatyt net kavos puodelio ! Baisu rinkit atsakingiau darbuotojus! Niekada negrysiu ten!
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime DROGAS parduotuvės administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Likome labai nemaloniai išprašyti iš "Zara " parduotuvės, užsukome su vaikais apsipirkti ir turėjome 2kg. ant rankų šuniuką ir mums liepė išeiti iš parduotuvės. Nors pasakėme , kad šunelio net ant žemės nededame, o laikome ant rankų, gerai , kad neliepė gyvūno mašinoje palikti. Likome ir be prekių ir nusivylėme tokiu parduotuvės sprendimu
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios patirties. Esame draugiški gyvūnams PC Akropolio alėjose ir daugumoje parduotuvių, pilną sąrašą galite peržiūrėti čia.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, jau kelinta kartą pastebiu, kaip vilniaus akropolio darbuotojai bendro naudojimo patalpose plauna grindu skudurus kriauklese,pila nesvaru vandeni, plaunasi lekstes puodukus, vakar (09.04) apie 18:30 moteru tualete kur priesais ideal parduotuve darbuotoja plove grindu skudura vaikam skirtoje kriaukleje, turejome laukti kol atsilaisvins kriaukle kad vaikas galetu nusiplauti rankas, taip pat darbuotojai naudojasi neigaliuju tualetais kad galetu issiplauti savo grindu skudurus ir lekstes,kiek zinau tam yra skirtos patalpos, as nieko nesakau kai darbuotojai pilasi vandeny i butelius bet kai klientas turi laukti kol darbuotojas issiplaus skudurus ir lekstes ir palikes purvina kriaukle iseis, kai neigalus klientas turi laukti uz duru kol darbuotoja issiplaus skudurus gal jau reikia pradeti ziureti i tai rimtai? nes kituose prekybos taskuose to nepamatysi.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Pridekit daugiau sedejimo vietu ir padarykit jas patogias
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, Rašau dėl Akropolio Klaipėdoje "sistemos patikrų" kurios pradeda skambėti garsiausiai apie 05:00-06:30 ryte. Tai sutrukdo ramybe Kauno g. gyventojams, manau ne visiems, bet mano šeimai tai tikrai, na ir nereikia visų užtenka ir vienam trukdyti. Prašome nustoti tas patikras atlikinėti taip anksti ryte, kai žmonės miega.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
2024-08-24 dieną lankiausi su šeima. Viskas gerai, bet mano motina tualete prie 2 įėjimo netyčia paliko būtent tą pačią dieną pirktą grandinėlę ir po apsipirkimo "Step Top" ir laimės rato prisiminė apie paliktą daiktą. Nuskubėjus jai į tualetą, mažo maišelio su grandinėle jau nebuvo. Ar yra galimybė atgauti per savaitę šviesiai rožinį maišelį su brangia grandinėle? (100€ prarasta). Ačiū (Iš Elektrėnų)
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai, kad su Jumis susisiektų el. paštu paliktu. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, šiandien nusivyliau Drogo parduotuvės darbuotojos netaktiškumu ir norėčiau kad ši žinutė pasiektų Drogo administraciją: Noriu pranešti apie nemalonų incidentą Drogo parduotuvėje 2024-08-20 apie 19 val.. Bandydama apžiūrėti akių šešėlių spalvas, atidariau jau prieš tai atidarytą pakuotę. Prie manęs priėjo darbuotoja be uniformos, turinti išbertą veidą, kartu su kita uniformuota darbuotoja ir apsaugos darbuotoja. Darbuotoja be uniformos ėmė garsiai rėkti, kodėl aš “ardau pakuotes” - sulaukusi mano atsakymą, kad prieš perkant norėjau patikrinti ar spalvos man tiks, tikrai ne iš blogo noro sugadinti kažką. Darbuotojai visiškai buvo nesvarbūs argumentai ir rėkdama reikalavo, kad pirkčiau produktą, ir net grasino, lyg būčiau kokia vagilė, kviesti apsaugą… Esu nusivylusi tokio pobūdžio elgesiu, kadangi pirmą kartą susidūriau su situacija, kai nebuvo leidžiama išbandyti produkto prieš perkant, o toks personalo elgesys man sukėlė ne tik diskomfortą, bet ir sugadino apsipirkimo patirtį, kadangi ne tik dėl paletės atėjau į šią parduotuvę. Norėčiau, kad jūsų darbuotojai būtų apmokyti, kaip tinkamai bendrauti su klientais, ir tikiuosi, kad imsitės atitinkamų veiksmų, kad tokios situacijos ateityje nepasikartotų. Tikiuosi, kad šis laiškas padės gerinti Drogo parduotuvės aptarnavimo kokybę.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims iš ,,Drogo" parduotuvės. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, Labai smagu, Akropolyje malonu apsipirkinėti, muzika nėra įkyriai garsiai, lengva susikalbėti ir mėgautis apsipirkinėjimu. Norėjau padėkoti į pagaliau atkreiptus nusiskundimus. Geros dienos!
Laba diena,
Ačiū už malonų atsiliepimą. Džiaugiamės, jog pateisinome Jūsų lūkesčius!
Gražios dienos.
Sveiki, norėjau pasiteiraut, o neįmanoma dar garsiau muzikos užstatyt per kalonėles? Ir taip neįmanoma normaliai susišnekėti su pardavėjais iš salų, tai kam iš vis kažką girdėt ir rėkt? Nuostabu tiesiog, kiekvieną dieną vis kaip klube, kur jūsų protas ?
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, skundžiuos jūsų muzikos skonio pasirinkimu, bet tai dar tas pats, būtų galima nekreipt dėmesio jei bent nebūtų taip garsiai pagarsinta !
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Labas vakaras. Ar normalu, kad dar iki parduotuvės uždarymo 30 minučių ir pardavėjas išvaro klientus? Kalba apie Ermitažą. Šlykščiais komentarais "kur buvot anksčiau... Aš noriu irgi namo." Gal vadovai turėtų bent kameras pažiūrėt, paklausyti kaip kalbama? Apgailėtina. Trumpinkite tuomet valandas, nekankinkite vargšelių darbuotojų. Juk ne turgūs esate, galbūt įmanoma mandagumo išmokyti darbuotojus.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime ERMITAŽAS administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, kam taip užgarsinat muziką? Nei lengviau susikalbėti su pardavėjais nei malonu apsipirkinėti.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų pastebėjimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Labai noriu padėkoti SPORTS DIRECT darbuotojai Loretai už supratingumą, gerumą profesionalumą!
Laba diena,
Ačiū už malonų atsiliepimą. Džiaugiamės, jog darbuotoja pateisino Jūsų lūkesčius. Atsiliepimą perduosime parduotuvės administracijai.
Gražios dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Smarkiai nusivyliau šiandieniniu apsilankymu Akropolyje Vilniuje. Visų pirma - dėl klaidinančios informacijos ant dovanų kortelės voko. Ten buvo nurodyta Galioja iki 2024-11-24. Vokas užima per daug vietos, todėl pasiėmiau tik pačią kortelę. Norėjau ja atsiskaityti - deja. Einu į INFOCENTRĄ. Jame sėdi darbuotoja ir kalba mobiliuoju. Prieinu prie langelio. Pokalbis nenutraukiamas, telefonas prispaustas petimi. Nepasisveikina. Išdėstau problemą. Perduodu kortelę TELEFONAS VIS DAR PRISPAUSTAS PETIMI PRIE AUSIES. Patikrina kortelę - taip, jūsų kortelės galiojimas pasibaigė prieš 2 dienas. Klausiu - kaip galima išspręsti šią problemą TELEFONAS VIS DAR PRISPAUSTAS PETIMI PRIE AUSIES Palauk, perskambinsiu Telefonas pagaliau pasdedamas į šalį. Vėl aiškinu problemą - ant voko buvo nurodyta kita galiojimo data. Atsakymas pritrenkė ČIA NE MANO PROBLEMA Jei norit - pratęsimas kainuoja 1,45 eur. Klausiu Kas gali išspręsti šią problemą? Niekas Kaip suprantu, kliento problema - ne Akropolio darbuotojų problema Manau, kad chamizmas su klientais baigėsi prieš 35 metus. Tagi, 2 klausimai Ar chamiškas ir nepagarbus elgesys su klientu yra norma? Kaip išspręsti problemą dėl netikslumo - ant voko nurodyto ir tikro kortelės galiojimo?
Laba diena,
dėkojame už Jūsų pastebėjimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Imone aptarnaujanti ar tiekianti žaidimu aparatus Vilniaus Akropolyje (kalbu apie mašinytės vaikams alejose) meluoja ir nevykdo įsipareigojimų. Šį situacija įvyko du kartus, paskambinau kad jų aparatai pasiima pinigus ir neveikia arba dalinai neveikia, buvo prizadeta kad pinigai bus gražinti bet tai niekada neįvyko. Labai nesąžininga. Norėčiau palikti ir gera atsiliepimą. Vaikų žaidimu aikštele su nauja danga dabar tikrai puiki.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimus. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Labai netvarkingos persirengimo kabinos :(
Laba diena,
dėkojame už Jūsų pastebėjimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Noriu padėkoti sport direct darbuotojams ir administracijai už geranorišką bendravimą su manim kaip su klientu ir noru rasti abi pusėms priimtiną sprendimą dėl prekės kokybės atsiradusių trūkumu. Rekomenduoju batus įsigyti būtent šioje parduotuvėje.
Laba diena,
Ačiū už malonų atsiliepimą. Džiaugiamės, jog darbuotoja pateisino Jūsų lūkesčius. Atsiliepimą perduosime parduotuvės administracijai.
Gražios dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Laba diena, Rašau dėl rūkymo zonos prie ERMITAŽO įėjimo. Ar tokia zona prie šio įėjimo yra įrengta? Jei taip, gal būtų galima stebėti, kad klientai ir darbuotojai ja naudotųsi? Jei ne, gal būtų laikas tokią įrengti? Šalia šio įėjimo yra DPD ir Omniva paštomatai, norint išsiųsti ar atsiimti siuntas, nerūkantys klientai turi kvėpuoti rūkančiųjų dūmais. Paskutinį kartą, kai buvau prieš savaitę, aplink paštomatus rūkė gal 5-6 žmonės, neįmanoma išvengti dūmų...
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
AR jus girdejot kas ivyko prekybos centre Australi, kur vyras ginklotas peiliu nuzude 1 apsaugini ir 5 klientus? Ar just Centro apsauginis turi bent traunatini ginkla ar ismano kovinius veiksmus, kad apgint klientus?
Laba diena,
dėkojame už Jūsų paklausimą. Visada norime, kad klientai AKROPOLYJE jaustųsi saugiai ir patogiai. Tai užtikrina "Eurocash1" apsaugos agentūra, kuri visuomet siekia geriausio rezultato, tobulina savo veiklą ir nuolat juda į priekį, kad galėtume teikti dar geresnius sprendimus saugesniam apsipirkimui AKROPOLIUOSE. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, Po gana ilgos pertraukos, apie pusmetį, trečiadienį vakare apsilankiau Vilniaus Akropolyje apsipirkti prieš kelionę. Labai labai nemaloni patirtis su parduotuvių užsidarymu. Visos parduotuvės dirba iki 21 val., tad su drauge visur lėkėme labai greitai, kad suspėti. Vaikštome po "Reserved", ir išsijungia muzika, stoja nemaloni tyla. Pažiūrėjau į laikrodį, buvo 20:30. Kita parduotuvė buvo "Lindex". Renkamės rūbus, kurių nereikia matuotis, nes gerai pažįstame šią parduotuvę, bet tokio cirko, kad 20:45 išjungtų šviesas, dar gyvenime nesu mačius. Viskas ok, aš suprantu, kad reikia gerbti kitų darbo laiką, bet išjungti šviesas likus 15 min iki uždarymo ar muziką likus 30 min? Tikriausiai dėl tokio požiūrio į klientų patirtį, visada renkuosi "Panoramą", tokių cirkų ten paprasčiausiai niekas neleistų
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Tokiam srautui prikeju Vilniaus akropolyje 2 mamos skirti vystymo kambariukai? Jus juokaujate? Daugiau nei puse praleisto laiko akropolyje bandeme pakeisti vaikui vystykla vaiksciodami nuo vieno kambariuko prie kito kuriame susirikiavusiu mamu eile,, patekus pasigedome tualeto viduje ar mamai reikia i bendro tualeto budele bandyti isivaryti vezima, kad galetu atlikti reikalus.?? Apsilankykite konkurentu prekybo centruose pasisemsite ideju…
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
TOPS parduotuveje batai su kokybės ženklu 0. Batu padas sutruko!!!
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime TOPS! personalui. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Pirkau batus Parduotuveje TOPS, batu padas suplyso, kokybės nera visai. Klientui padeti nenori visai, kalba tik apie kvitą. Batai pirkti su Akropolio dovanu kuponu.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime TOPS! personalui. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Noriu parašyti apie needekvatu elgesį jūsu apsaugos darbuotoju. 2024.03.16 jūsu apsaugos darbuotojai,sulaikė 2 13 -metės mergaites,vieną paleido,kitą laikė apie valanda,nepranešus tėvams. Pradėjo tikrinti ar nieko nepavogė per visas parduotuves kur buvo,nors gavo tik itarimą iš drogo kosmetikos parduotuvės. Liepė rodyti daiktus,iš išgasčio viską parodė,nors turėjo teisė nieko niekam nerodyti ypač be tėvu žinios,mergaite paleido tik tada kada jos paleista draugė surado čekį,nors per kameras galėjo pažiūrėti kad yra sumokėta,bet to nedarė ir laikė verkenčia dukrą. Paaiškinkit savo darbuotojam kad nepilnamečiu laikymas be tėvu žinios yra neteisėtas,ir sakyti kad pavogė kol neirodė neturi teises. Pareiškymas yra parašytas,kelsiu į viešuma šią istorija,sukelti toki stresa paaugliai 13m. ,pralaikyti padaryti vos nevagilia tik dėl to kad pametė čekį yra neadekvatu. Baisu paleisti vaikus apsipirkti.
Laba diena, gerb. Julija,
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl neigiamos patirties PPC AKROPOLIS Vilnius. Patvirtiname, kad Jūsų užklausą gavome. Prekybos centro administracija aiškinasi Jūsų laiške nurodyto incidento aplinkybes.
Atsakymą pateiksime Jums netrukus atskiru pranešimu.
Sveiki, šiandien 18.30 dalyvavome ledo seanse. Nesuprantu kodėl iš visu žmoniu tik kokie 6 žmonės atėjo tesiog paslidinėti o ne treniruotis, o ledas buvo visas užpilditas mergaitemis kurie treniruojosi dailiojo čiuožimo. Aš viska suprantu jie nori treniruotis, bet kol aš slidinėjau mane vos nepatrenkė pačiūžos ašmenimis, merginos kelis kartus atsitrenkė į mano seserį, kai jos čiuožė atbulomis. Grupė merginų treniravosi šalia šono, žmonės, kurie nemoka čiuožti, dažniausiai važiuoja šalia šono ir ten buvo tokių žmonių, turiu omenyje tai, kad jie trukdė kitiems išmokti čiuožinėti. Vaikai, kurie taip pat treniravosi, nežiūrėjo, kur čiuožia, kai kurie tiesiog gulėjo ant ledo ir juokėsi. Kodėl jie negali užsiregistruoti į atskirą sesiją, kurioje treniruosis?
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims, kad ši situacija nepasikartotų. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Kaip užtikrinama lankytojų, kurie alergiški šunims, teisė į saugią aplinką? Užsienio patirtis rodo, kad įsileidus gyvūnus, šeimininkai juos pradeda sodinti į prekybinius vežimėlius, sodinti ant kėdžių kavinėse, ant suoliuku ir pan. Jus nesugebesit to kontroliuoti, ir gyvunams tarp sausakimso zmoniu burio tikrai negerai.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims ir artimiausiu metu sugrįšime pas jus su daugiau detalių. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Rašau skundą, kad sutvarkytumėte vėdinimą. Negana, kad oras vistiek nėra ir niekada nebus valomas nuo dulkių ir visų kitų nešvarumų, tai bent malonėkite temperatūrą sureguliuot. Didingasis VILNIAUS AKROPOLIS, tiek klientai tiek darbyotojai verda jūsų dėka.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, Norime pranešti, kad žiemos metu Vilniaus Akropolio bendros patalpos yra šildomos neadekvačiai daug, neatsižvelgiant į ribotas lankytojų galimybes pasidėti viršutinius drabužius į jiems skirtas saugojimo vietas. Prašome prisukti bendrų patalpų šildymą, prie visų įėjimų įrengti viršutinių drabužių saugojimo vietas ir tokiu būdu pasirūpinti lankytojų sveikata, orumu ir gera nuotaika. Lauksime permainų ateinančiai žiemai.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Akropolyje vaikšto apsaugininkas darbuotojas. Baltaveidis. Vardas is D. Jaunas. Atrodantis kaip lavonas. Pati ten dirbu. Nuo jo niaukia alkoholiu pastoviai. Nesakysiu niekam. Nes jis nepagarbiai elgiasi žodine prasme su paprastais žmonėm. Nenoriu kad mane užgauliotu. Tegu visi mato. Atsirinkit normalius darbuotojus o ne alkoholikus. Ne pirmas kartas.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Kavinėje, pirmame aukšte, vaikštinėjo nemažas šuo. Taip neturėtų būti.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Sveiki, šiandien parduotuvėje “Salamander” susidūriau su labai nemandagia pardavėja juodais plaukais, apie 40-50 metų. Atėjau gražinti batus, pardavėja pradėjo vartyti akis, atsisakinėti daryti gražinimą nes batai buvo pirkti kitoje “Salamander” parduotuvėje, sakė kad jei visdelto gražinimą padarys pinigų teks laukti mėnesi. Poto ji vartydama akis atidarė dėžę su batais ir apžiūrėjus juos liepė man pačiai rankomis valyti nuo dulkių su žodžiais “fu kokie jie purvini, aš jų tikrai nevalysiu” nors kokius pirkau tokius ir norėjau gražinti.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Обслуживание посетителей просто отвратительное! Когда приходиш с детьми не предупреждают что нет пингвинов , а если и говорят , то только когда оплатил билет на кассе! Женщина на кассе просто хамка, которая не не умеет говорить нормальным тонном! Итог : просто оплатили 32 евро впустую, так и не выйдя на лёд! Дочка плакала минут 30 ! Ещё нам сказали что, деньги возвращать нам никто не будет! Испорченное настроение на весь вечер! 0 из 10 Научитесь правильно общаться со своими гостями🫥
Информация передана ТЦ Администраци. Хорошего вам дня!
"Kalėdų naktį tylią" groja kas pusvalandį. Galima pabandyti paįvairinti repertuarą?
Laba diena,
Ačiū už Jūsų pastebėjimą. Atsižvelgsime į tai ir perduosime jį atsakingiems asmenims.
Norėčiau parašyti nors kartą gerą atsiliepimą, ir tai įvyks. Noriu padėkoti jaunam ir naujam infocentro darbuotojui, jeigu ne klystu vardas lygtais Edvinas. Ant tiek malonaus, gražaus ir mielo aptarnavimo ne esu mačiusi, padeda surasti tam tikrą parduotuvė. Aš asmeniškai buvau Akropolyje sekmadienį, tai ne tik nukreipė į tam tikrą parduotuvė, bet ir palinkėjo geros dienos ir žinoma vakaro, ko nedaro dauguma darbuotoju. Tai gi ką aš asmeniškai noriu tuom pasakyti, kad daugiau tokiu žmonių. TIKIUOSI EISI TIK Į PRIEKĮ. O valdžiai noriu palinkėti, kad ne prarastų tokių žmonių, o atsižvelgtų į mano komentarą na ir žinoma, kad dar kartą Jį pagirtų. Šaunuolis, tu esi nerealus, neapsakomai geros širdies, ir geros nuotaikos vaikinukas. Sekmės Tau darbe ir tikiuosi, kad būsimū laikotarpių eisi į viršų, nes tu to nusipelnei. Ačiū Tau, kad esi Mano Akropolio žvaigždė. :)
Laba diena,
labai dėkojame už paliktą malonų atsiliepimą. Jį perduosime PC AKROPOLIS administracijai.
PC AKROPOLIS komanda.
Šalimais Delano kavinės dirba vyriškis ir siūlo nuvalyti akinius, bet labai nemandagus ir įkirus, pasakius, kad nedomina ir norint tiesiog praeiti pradeda eiti iš paskos,sekti, mosikuotis blanknotu ir rėkti "Duodi blemba akinius nuvalyt", tokie žmonės neturėtu iš vis dirbti tokio darbo jeigu nesupranta tiesiog pasakymo nedomina ir tai jau ne pirmas kartas
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Laba diena, jau kelintą kartą lankausi akrpolyje ir vis įkyriai mane stabdo mergaitės. Syki buvau susigundžiusi pasižiūrėti kokį stebuklą man parodys per 30 sekundžių. Man pasakius, kad negaliu įpirkti tokio ,,stebuklo'' pavadimu veido šveitiklis, pradėjo įkyriai sakyti kaip man jis padės, na, o man atsisakius vėl atsirado stebuklingą nuolaidą. Man vistiek nesutikus, kad paspaustu pritaikė nuolaidą iki 18h. jei persigalvočiau. O geriausia, kad sekanti kartą mano draugei pasakė lygiai tą patį. Įdomus darbas visiems meluoti dėl pinigų.
Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme prekybos centro administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Parduotuvėje "Apranga" Vilniaus Akropolį iš pradžių atrodo kaip aukštos kokybės drabužių parduotuvė kurioje dirba profesionalus personalas. Bet deja šiandien buvau liudininke kaip pardavimo asistente parodė kad personalas neprofesionalaus ir nepagarbus su klientais. Šiandien po pietų pardavėja susiginčijo su kitataučiais kurie anot jos garsiai šnekėjo parduotuvėje su savo "ššš" pasirodė jau labai nepagarbiai. Tartum to buvo maža ji sudrausmino juos sakydama " kalbėkite tyliau" klientai buvo su vaikais bet mano nuomone jei nebuvo labai garsus net jai ir būtų mes ne bibliotekoje o parduotuvėje. Prašau atkreipti dėmesį ir apmokyti savo darbuotojus. Nes jau šiandien ne praradote pirkėjus del tokio ne profisionalumo ir rasistinio elgesio.
Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Aprangos" administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Rugpjūčio 19-20 dieną buvome Stradivarius parduotuvėje. Dėja, bet parduotuvėje nebuvo kuo kvėpuoti, neimanoma išbūti ilgiau nei 5 min nes galima uždūsti. Net neisivaizduoju kaip ten tenka dirbti darbuotojams tokiame karštyje ir dušnume. Buvome ir kitose parduotuvėse kaip Bershka, Zara, Pull and Bear (šalia Stradivarius), ten buvo viskas gerai, konfortiškai galima buvo apsipirkti. Akropolis netaupykite ir ijunkite ventiliaciją/šaldymą Stradivarius parduotuvėje!!!! Galime pakviesti atsakingas institucijas pamatuoti oro kokybę pas jus parduotuvėje. Beje, tas pats buvo ir Apolo kine, bet ten jau sureagavo, tikiuosi išsisprendė problemą. Lauksiu atsakymo ką nuspręsite. Ačiū.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Būkite tikri, kad informaciją perdavėme prekybos centro valdytojams ir jie sprendžia susidariusią situaciją. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Nėra signalo, nėra prolbemos! Signalizuoju ! Jūsų sugeneruotas muzikinis fonas veikia kaip '' koncentracijos stovyklos kankinimas'' garsas ir ritmas KALA...NESINORI ČIA APSILANKIUS LANKYTIS DAR! užjaučiu darbuotojus, kurie turi ATKENTETI visas 11 darbo valandų (10-21)Ačiū už supratingumą
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Вчера, 30.07. я опять (уже в четвертый! раз) вернулась в магазин за формой, продавец, увидев меня, начала НЕАДЕКВАТНО себя вести - она начала кричать - «Да что вам надо? Да я уже все сделала! Я занята! Я вам уже сделала скидку, что вам еще надо? Никогда не буду делать скидки» - это чистая ложь! - я заплатила за изделие столько, сколько оно стоило и никакую скидку никогда ни у кого не просила и вообще, почему я должна 2 недели упрашивать продавца выполнить свои должностные обязанности?! Почему она их не выполняет и неадекватно себя ведет?! Почему из-за своей необразованности и неумения прочитать 5 строчек и разобраться в этой школьной программе, я должна выслушивать ее истерики?! Я оставила жалобу в Информации, сегодня кто-то из руководства магазина мне перезвонил - эта дама сказала, что вчера продавец написала заявление об увольнении, что никто мне не позвонит с объяснениями своего хамского поведения, потому что внимание! - «Это не Советский Союз!»- ну если брать ответственность за своих сотрудников и решать конфликт, который создает этот сотрудник из-за своей халатности для вас Советский Союз, то извините… Еще эта милая барышня обвинила меня в конфликтности! - на что я ответила, что я 15 лет работаю с людьми и еще никогда ни один человек ничего плохого в мой адрес не сказал, а вы не удосужились взять объяснения у своего сотрудника, но тут я клиент, и уж будьте любезны, считайтесь с моими правами и внимание!!! в ответ на это, эта милая барышня ухмыльнулась и сказала - права?! Это в Беларуси вы говорите про права?! (Что?!?!?) Хочу отметить, что у меня есть запись телефонного разговора, и эти слова записаны! - Это звучит как НАЦИЗМ!!! И это уже международный скандал!!! И поскольку я, человек с 2 высшими юридическими образованиями, имею доступ к юридической защите, я требую объяснений такого ужасного поведения и извинений в свой адрес, потому что это уже международный скандал! Я требую извинений от продавца магазина и от руководительницы, которая не объяснила халатное поведение своего сотрудника, а обвинила меня!, оскорбив нападками про конфликтность! и подогрев международный скандал!
Информация передана ТЦ Администраци. Хорошего вам дня!
Здравствуйте! 14.07. в магазине Aukso Sala на Rygos aleja я приобрела ювелирное изделие, перед покупкой попросила выписать у продавца форму Tax Free (на магазине есть наклейка, свидетельствующая факт возможности оформить Tax Free) Продавец оформляла форму около часа - я уже написала ей в телефоне адрес электронной почты, потом адрес почты мужа, в общем, видно было, что она попросту не знает, как это делать - не беда, я терпеливо ждала, пытаясь помочь - читала в интернете, как оформить форму Через час ей удалось отправить форму, она обманывала все это время - и интернет плохой, потом что-то с компьютером, потом еще миллион историй (наверное ждала, что у нас не будет времени и мы просто уйдем) Обратились в банк Medicinos bank - сотрудница увидела ошибку в номере кассового аппарата и предложила вернуться в магазин, переделать форму - в этот день в магазине был другой сотрудник и она оставила записку для продавца, сказала, что завтра работает этот продавец, который оформлял форму, она исправит. Через несколько дней я вернулась, форма так и не была заполнена - на что продавец удивилась и сказала, что она ее лично по телефону предупреждала и оставила записку, в которой все подробно расписала - в ответ я улыбнулась и ушла
Информация передана ТЦ Администраци. Хорошего вам дня!
Nepavyko si sekmad su vaikais pasinaudoti vaiku neii neigaliuju wc, paspaudus mygtuka niekas nevyko ;( 19:20 ir 19:30 ;(
Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Birželio 18 diena, 11.30. Tualetai prie galinio maximos įėjimo šalia pašto purvini, smirdantys, nėra nei viename tualetinio popieriaus. Ubagu irštva jus blet supista, biski žemiau norfos lygio
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Sveiki, Norėtume, kad būtų įjungtas normalus vėdinimas, neįmanoma dirbt, kai vidaus temperatūra tokia pati kaip ir lauke😡
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Greir ir kokybiskai atliko savo darbo papajegas ;)
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Laba diena. Norėčiau pasiskųsti vieno apsauginio veiksmais. Vardas ir pavardė nėra žinomi, tačiau galiu apibūdinti jo išvaizdą ir apytiksliai pasakyti amžių. Liekno sudėjimo, žilų plaukų ir apytiksliai 60 -70 metų vyras. Dažnai neduoda ramybės nors buvo prašyta atstoti, kitiems darbuotojams pasakoja išsigalvotas situacijas. Esu jauna mergina, labai nemalonu, kad senas vyriškis prieina ir pastoviai neduoda ramybės. Vėliau, kai yra atstumtas bando KERŠYTI. Paprašyčiau kaip nors sureaguoti į šią situaciją, nes kitaip privalėsiu pati kreiptis į policiją. Vis dėlto apsauga privalo saugoti, o ne atvirkščiai. Savo saugumui vardo ir pavardės neminėsiu.
Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Vakar t.y. 2023 gegužės 5 dieną lankiausi prekybos centre, neradusi reikiamos parduotuvės, informacijos centre nutariau pasiteirauti, kuria kryptimi eiti. Dirbusioms šviesioms panelėms tikriausiai sutrukdžiau šnekučiuotis, jaučiausi kalta paklaususi elementaraus klausimo. Siūlyčiau mandagiau elgtis su klientais!
Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Baisu ir geda sportsdirect. Com daugiau tur but ten gyvenimene nesilankisiu, pliusas didelis prekiu pasirinkimas, bet konsultanto kuris gali patart del prekes ten pagaut neimanoma, visi uzimti, maza tai, kad konsultantu neimanoma atskirti nuo pirkeju je nedevi atskirancios spalvos parduotuves uniformos.Konsultanta galima atskirti tik, kad jis turi prekiu bar kodo skaitituva, ir ta konsultanta parduotuvei pagaut neimanoma, jam reikia rengti pasala kai jis isbega is sandelio:))) tai firminis akropolio zenklas? nori pirkt pagauk konsultanta. Prie isejimo is sportdirect parduotuves nera nuorodos kur randasi ju kasa, tai del to reikia klaust seniva pabaisa sedincia prie isejimo ekskomisaru. baisiai nemalonu. Nu seip geda sportdirect jusu administracijai geda, paskelbsiu per jusu vadovybe. laikas keistis..
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Sportsdirect" administracijai.
PC AKROPOLIS komanda
Labai prastai aptarnauja informacijoje, paskambinus, ir paklausus kur yra tam tikra parduotuvė, nusiunčia visiškai į kitą aukšta, nesiorientuoja. Tai pagalbos jokios.
Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda