Atsiliepimai
Atsiliepimai

Naujas atsiliepimas

AKROPOLIO atsiliepimai

Pavelas
2024-05-10 | 11:02:54

Noriu padėkoti sport direct darbuotojams ir administracijai už geranorišką bendravimą su manim kaip su klientu ir noru rasti abi pusėms priimtiną sprendimą dėl prekės kokybės atsiradusių trūkumu. Rekomenduoju batus įsigyti būtent šioje parduotuvėje.

Laba diena,

Ačiū už malonų atsiliepimą. Džiaugiamės, jog darbuotoja pateisino Jūsų lūkesčius. Atsiliepimą perduosime parduotuvės administracijai. 

Gražios dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Ernesta
2024-05-08 | 12:43:04

Laba diena, Rašau dėl rūkymo zonos prie ERMITAŽO įėjimo. Ar tokia zona prie šio įėjimo yra įrengta? Jei taip, gal būtų galima stebėti, kad klientai ir darbuotojai ja naudotųsi? Jei ne, gal būtų laikas tokią įrengti? Šalia šio įėjimo yra DPD ir Omniva paštomatai, norint išsiųsti ar atsiimti siuntas, nerūkantys klientai turi kvėpuoti rūkančiųjų dūmais. Paskutinį kartą, kai buvau prieš savaitę, aplink paštomatus rūkė gal 5-6 žmonės, neįmanoma išvengti dūmų...

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Klientas
2024-04-21 | 19:31:59

AR jus girdejot kas ivyko prekybos centre Australi, kur vyras ginklotas peiliu nuzude 1 apsaugini ir 5 klientus? Ar just Centro apsauginis turi bent traunatini ginkla ar ismano kovinius veiksmus, kad apgint klientus?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų paklausimą. Visada norime, kad klientai AKROPOLYJE jaustųsi saugiai ir patogiai. Tai užtikrina "Eurocash1" apsaugos agentūra, kuri visuomet siekia geriausio rezultato, tobulina savo veiklą ir nuolat juda į priekį, kad galėtume teikti dar geresnius sprendimus saugesniam apsipirkimui AKROPOLIUOSE. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Indrė Markulytė
2024-03-29 | 11:32:38

Sveiki, Po gana ilgos pertraukos, apie pusmetį, trečiadienį vakare apsilankiau Vilniaus Akropolyje apsipirkti prieš kelionę. Labai labai nemaloni patirtis su parduotuvių užsidarymu. Visos parduotuvės dirba iki 21 val., tad su drauge visur lėkėme labai greitai, kad suspėti. Vaikštome po "Reserved", ir išsijungia muzika, stoja nemaloni tyla. Pažiūrėjau į laikrodį, buvo 20:30. Kita parduotuvė buvo "Lindex". Renkamės rūbus, kurių nereikia matuotis, nes gerai pažįstame šią parduotuvę, bet tokio cirko, kad 20:45 išjungtų šviesas, dar gyvenime nesu mačius. Viskas ok, aš suprantu, kad reikia gerbti kitų darbo laiką, bet išjungti šviesas likus 15 min iki uždarymo ar muziką likus 30 min? Tikriausiai dėl tokio požiūrio į klientų patirtį, visada renkuosi "Panoramą", tokių cirkų ten paprasčiausiai niekas neleistų

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Andrius
2024-03-24 | 17:55:05

Tokiam srautui prikeju Vilniaus akropolyje 2 mamos skirti vystymo kambariukai? Jus juokaujate? Daugiau nei puse praleisto laiko akropolyje bandeme pakeisti vaikui vystykla vaiksciodami nuo vieno kambariuko prie kito kuriame susirikiavusiu mamu eile,, patekus pasigedome tualeto viduje ar mamai reikia i bendro tualeto budele bandyti isivaryti vezima, kad galetu atlikti reikalus.?? Apsilankykite konkurentu prekybo centruose pasisemsite ideju…

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Dile
2024-03-20 | 20:22:48

TOPS parduotuveje batai su kokybės ženklu 0. Batu padas sutruko!!!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime TOPS! personalui. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Dile
2024-03-20 | 20:19:45

Pirkau batus Parduotuveje TOPS, batu padas suplyso, kokybės nera visai. Klientui padeti nenori visai, kalba tik apie kvitą. Batai pirkti su Akropolio dovanu kuponu.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime TOPS! personalui. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

JULIJA
2024-03-18 | 12:04:37

Noriu parašyti apie needekvatu elgesį jūsu apsaugos darbuotoju. 2024.03.16 jūsu apsaugos darbuotojai,sulaikė 2 13 -metės mergaites,vieną paleido,kitą laikė apie valanda,nepranešus tėvams. Pradėjo tikrinti ar nieko nepavogė per visas parduotuves kur buvo,nors gavo tik itarimą iš drogo kosmetikos parduotuvės. Liepė rodyti daiktus,iš išgasčio viską parodė,nors turėjo teisė nieko niekam nerodyti ypač be tėvu žinios,mergaite paleido tik tada kada jos paleista draugė surado čekį,nors per kameras galėjo pažiūrėti kad yra sumokėta,bet to nedarė ir laikė verkenčia dukrą. Paaiškinkit savo darbuotojam kad nepilnamečiu laikymas be tėvu žinios yra neteisėtas,ir sakyti kad pavogė kol neirodė neturi teises. Pareiškymas yra parašytas,kelsiu į viešuma šią istorija,sukelti toki stresa paaugliai 13m. ,pralaikyti padaryti vos nevagilia tik dėl to kad pametė čekį yra neadekvatu. Baisu paleisti vaikus apsipirkti.

Laba diena, gerb. Julija,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl neigiamos patirties PPC AKROPOLIS Vilnius. Patvirtiname, kad Jūsų užklausą gavome. Prekybos centro administracija aiškinasi Jūsų laiške nurodyto incidento aplinkybes.

Atsakymą pateiksime Jums netrukus atskiru pranešimu.

Marta
2024-03-13 | 21:32:44

Sveiki, šiandien 18.30 dalyvavome ledo seanse. Nesuprantu kodėl iš visu žmoniu tik kokie 6 žmonės atėjo tesiog paslidinėti o ne treniruotis, o ledas buvo visas užpilditas mergaitemis kurie treniruojosi dailiojo čiuožimo. Aš viska suprantu jie nori treniruotis, bet kol aš slidinėjau mane vos nepatrenkė pačiūžos ašmenimis, merginos kelis kartus atsitrenkė į mano seserį, kai jos čiuožė atbulomis. Grupė merginų treniravosi šalia šono, žmonės, kurie nemoka čiuožti, dažniausiai važiuoja šalia šono ir ten buvo tokių žmonių, turiu omenyje tai, kad jie trukdė kitiems išmokti čiuožinėti. Vaikai, kurie taip pat treniravosi, nežiūrėjo, kur čiuožia, kai kurie tiesiog gulėjo ant ledo ir juokėsi. Kodėl jie negali užsiregistruoti į atskirą sesiją, kurioje treniruosis?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims, kad ši situacija nepasikartotų. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Rokas
2024-03-09 | 16:16:04

Kaip užtikrinama lankytojų, kurie alergiški šunims, teisė į saugią aplinką? Užsienio patirtis rodo, kad įsileidus gyvūnus, šeimininkai juos pradeda sodinti į prekybinius vežimėlius, sodinti ant kėdžių kavinėse, ant suoliuku ir pan. Jus nesugebesit to kontroliuoti, ir gyvunams tarp sausakimso zmoniu burio tikrai negerai.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims ir artimiausiu metu sugrįšime pas jus su daugiau detalių. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Justina
2024-03-02 | 10:23:37

Rašau skundą, kad sutvarkytumėte vėdinimą. Negana, kad oras vistiek nėra ir niekada nebus valomas nuo dulkių ir visų kitų nešvarumų, tai bent malonėkite temperatūrą sureguliuot. Didingasis VILNIAUS AKROPOLIS, tiek klientai tiek darbyotojai verda jūsų dėka.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Austėja Ausiejūtė
2024-02-01 | 16:37:42

Sveiki, Norime pranešti, kad žiemos metu Vilniaus Akropolio bendros patalpos yra šildomos neadekvačiai daug, neatsižvelgiant į ribotas lankytojų galimybes pasidėti viršutinius drabužius į jiems skirtas saugojimo vietas. Prašome prisukti bendrų patalpų šildymą, prie visų įėjimų įrengti viršutinių drabužių saugojimo vietas ir tokiu būdu pasirūpinti lankytojų sveikata, orumu ir gera nuotaika. Lauksime permainų ateinančiai žiemai.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Kotryna
2024-01-31 | 11:15:05

Akropolyje vaikšto apsaugininkas darbuotojas. Baltaveidis. Vardas is D. Jaunas. Atrodantis kaip lavonas. Pati ten dirbu. Nuo jo niaukia alkoholiu pastoviai. Nesakysiu niekam. Nes jis nepagarbiai elgiasi žodine prasme su paprastais žmonėm. Nenoriu kad mane užgauliotu. Tegu visi mato. Atsirinkit normalius darbuotojus o ne alkoholikus. Ne pirmas kartas.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jurgita
2024-01-30 | 18:30:43

Kavinėje, pirmame aukšte, vaikštinėjo nemažas šuo. Taip neturėtų būti.

Laba diena,

Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.

Karolina
2024-01-16 | 22:54:36

Sveiki, šiandien parduotuvėje “Salamander” susidūriau su labai nemandagia pardavėja juodais plaukais, apie 40-50 metų. Atėjau gražinti batus, pardavėja pradėjo vartyti akis, atsisakinėti daryti gražinimą nes batai buvo pirkti kitoje “Salamander” parduotuvėje, sakė kad jei visdelto gražinimą padarys pinigų teks laukti mėnesi. Poto ji vartydama akis atidarė dėžę su batais ir apžiūrėjus juos liepė man pačiai rankomis valyti nuo dulkių su žodžiais “fu kokie jie purvini, aš jų tikrai nevalysiu” nors kokius pirkau tokius ir norėjau gražinti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Маргарита
2024-01-06 | 17:32:23

Обслуживание посетителей просто отвратительное! Когда приходиш с детьми не предупреждают что нет пингвинов , а если и говорят , то только когда оплатил билет на кассе! Женщина на кассе просто хамка, которая не не умеет говорить нормальным тонном! Итог : просто оплатили 32 евро впустую, так и не выйдя на лёд! Дочка плакала минут 30 ! Ещё нам сказали что, деньги возвращать нам никто не будет! Испорченное настроение на весь вечер! 0 из 10 Научитесь правильно общаться со своими гостями🫥

Информация передана ТЦ Администраци. Хорошего вам дня!

Elvina
2023-12-11 | 19:23:06

"Kalėdų naktį tylią" groja kas pusvalandį. Galima pabandyti paįvairinti repertuarą?

Laba diena,

 

Ačiū už Jūsų pastebėjimą. Atsižvelgsime į tai ir perduosime jį atsakingiems asmenims. 

Evelina
2023-10-02 | 22:21:43

Norėčiau parašyti nors kartą gerą atsiliepimą, ir tai įvyks. Noriu padėkoti jaunam ir naujam infocentro darbuotojui, jeigu ne klystu vardas lygtais Edvinas. Ant tiek malonaus, gražaus ir mielo aptarnavimo ne esu mačiusi, padeda surasti tam tikrą parduotuvė. Aš asmeniškai buvau Akropolyje sekmadienį, tai ne tik nukreipė į tam tikrą parduotuvė, bet ir palinkėjo geros dienos ir žinoma vakaro, ko nedaro dauguma darbuotoju. Tai gi ką aš asmeniškai noriu tuom pasakyti, kad daugiau tokiu žmonių. TIKIUOSI EISI TIK Į PRIEKĮ. O valdžiai noriu palinkėti, kad ne prarastų tokių žmonių, o atsižvelgtų į mano komentarą na ir žinoma, kad dar kartą Jį pagirtų. Šaunuolis, tu esi nerealus, neapsakomai geros širdies, ir geros nuotaikos vaikinukas. Sekmės Tau darbe ir tikiuosi, kad būsimū laikotarpių eisi į viršų, nes tu to nusipelnei. Ačiū Tau, kad esi Mano Akropolio žvaigždė. :)

Laba diena, 

labai dėkojame už paliktą malonų atsiliepimą. Jį perduosime PC AKROPOLIS administracijai.

PC AKROPOLIS komanda.

Vika
2023-09-27 | 19:52:51

Šalimais Delano kavinės dirba vyriškis ir siūlo nuvalyti akinius, bet labai nemandagus ir įkirus, pasakius, kad nedomina ir norint tiesiog praeiti pradeda eiti iš paskos,sekti, mosikuotis blanknotu ir rėkti "Duodi blemba akinius nuvalyt", tokie žmonės neturėtu iš vis dirbti tokio darbo jeigu nesupranta tiesiog pasakymo nedomina ir tai jau ne pirmas kartas

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Goda
2023-08-29 | 16:42:35

Laba diena, jau kelintą kartą lankausi akrpolyje ir vis įkyriai mane stabdo mergaitės. Syki buvau susigundžiusi pasižiūrėti kokį stebuklą man parodys per 30 sekundžių. Man pasakius, kad negaliu įpirkti tokio ,,stebuklo'' pavadimu veido šveitiklis, pradėjo įkyriai sakyti kaip man jis padės, na, o man atsisakius vėl atsirado stebuklingą nuolaidą. Man vistiek nesutikus, kad paspaustu pritaikė nuolaidą iki 18h. jei persigalvočiau. O geriausia, kad sekanti kartą mano draugei pasakė lygiai tą patį. Įdomus darbas visiems meluoti dėl pinigų.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme prekybos centro administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Santa
2023-08-23 | 23:09:43

Parduotuvėje "Apranga" Vilniaus Akropolį iš pradžių atrodo kaip aukštos kokybės drabužių parduotuvė kurioje dirba profesionalus personalas. Bet deja šiandien buvau liudininke kaip pardavimo asistente parodė kad personalas neprofesionalaus ir nepagarbus su klientais. Šiandien po pietų pardavėja susiginčijo su kitataučiais kurie anot jos garsiai šnekėjo parduotuvėje su savo "ššš" pasirodė jau labai nepagarbiai. Tartum to buvo maža ji sudrausmino juos sakydama " kalbėkite tyliau" klientai buvo su vaikais bet mano nuomone jei nebuvo labai garsus net jai ir būtų mes ne bibliotekoje o parduotuvėje. Prašau atkreipti dėmesį ir apmokyti savo darbuotojus. Nes jau šiandien ne praradote pirkėjus del tokio ne profisionalumo ir rasistinio elgesio.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Aprangos" administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Romena
2023-08-22 | 10:38:33

Rugpjūčio 19-20 dieną buvome Stradivarius parduotuvėje. Dėja, bet parduotuvėje nebuvo kuo kvėpuoti, neimanoma išbūti ilgiau nei 5 min nes galima uždūsti. Net neisivaizduoju kaip ten tenka dirbti darbuotojams tokiame karštyje ir dušnume. Buvome ir kitose parduotuvėse kaip Bershka, Zara, Pull and Bear (šalia Stradivarius), ten buvo viskas gerai, konfortiškai galima buvo apsipirkti. Akropolis netaupykite ir ijunkite ventiliaciją/šaldymą Stradivarius parduotuvėje!!!! Galime pakviesti atsakingas institucijas pamatuoti oro kokybę pas jus parduotuvėje. Beje, tas pats buvo ir Apolo kine, bet ten jau sureagavo, tikiuosi išsisprendė problemą. Lauksiu atsakymo ką nuspręsite. Ačiū.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos.  Būkite tikri, kad informaciją perdavėme prekybos centro valdytojams ir jie sprendžia susidariusią situaciją. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Aleksandras
2023-08-14 | 18:02:44

Nėra signalo, nėra prolbemos! Signalizuoju ! Jūsų sugeneruotas muzikinis fonas veikia kaip '' koncentracijos stovyklos kankinimas'' garsas ir ritmas KALA...NESINORI ČIA APSILANKIUS LANKYTIS DAR! užjaučiu darbuotojus, kurie turi ATKENTETI visas 11 darbo valandų (10-21)Ačiū už supratingumą

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Юлия
2023-07-31 | 19:37:31

Вчера, 30.07. я опять (уже в четвертый! раз) вернулась в магазин за формой, продавец, увидев меня, начала НЕАДЕКВАТНО себя вести - она начала кричать - «Да что вам надо? Да я уже все сделала! Я занята! Я вам уже сделала скидку, что вам еще надо? Никогда не буду делать скидки» - это чистая ложь! - я заплатила за изделие столько, сколько оно стоило и никакую скидку никогда ни у кого не просила и вообще, почему я должна 2 недели упрашивать продавца выполнить свои должностные обязанности?! Почему она их не выполняет и неадекватно себя ведет?! Почему из-за своей необразованности и неумения прочитать 5 строчек и разобраться в этой школьной программе, я должна выслушивать ее истерики?! Я оставила жалобу в Информации, сегодня кто-то из руководства магазина мне перезвонил - эта дама сказала, что вчера продавец написала заявление об увольнении, что никто мне не позвонит с объяснениями своего хамского поведения, потому что внимание! - «Это не Советский Союз!»- ну если брать ответственность за своих сотрудников и решать конфликт, который создает этот сотрудник из-за своей халатности для вас Советский Союз, то извините… Еще эта милая барышня обвинила меня в конфликтности! - на что я ответила, что я 15 лет работаю с людьми и еще никогда ни один человек ничего плохого в мой адрес не сказал, а вы не удосужились взять объяснения у своего сотрудника, но тут я клиент, и уж будьте любезны, считайтесь с моими правами и внимание!!! в ответ на это, эта милая барышня ухмыльнулась и сказала - права?! Это в Беларуси вы говорите про права?! (Что?!?!?) Хочу отметить, что у меня есть запись телефонного разговора, и эти слова записаны! - Это звучит как НАЦИЗМ!!! И это уже международный скандал!!! И поскольку я, человек с 2 высшими юридическими образованиями, имею доступ к юридической защите, я требую объяснений такого ужасного поведения и извинений в свой адрес, потому что это уже международный скандал! Я требую извинений от продавца магазина и от руководительницы, которая не объяснила халатное поведение своего сотрудника, а обвинила меня!, оскорбив нападками про конфликтность! и подогрев международный скандал!

Информация передана ТЦ Администраци. Хорошего вам дня!

Юлия
2023-07-31 | 19:36:42

Здравствуйте! 14.07. в магазине Aukso Sala на Rygos aleja я приобрела ювелирное изделие, перед покупкой попросила выписать у продавца форму Tax Free (на магазине есть наклейка, свидетельствующая факт возможности оформить Tax Free) Продавец оформляла форму около часа - я уже написала ей в телефоне адрес электронной почты, потом адрес почты мужа, в общем, видно было, что она попросту не знает, как это делать - не беда, я терпеливо ждала, пытаясь помочь - читала в интернете, как оформить форму Через час ей удалось отправить форму, она обманывала все это время - и интернет плохой, потом что-то с компьютером, потом еще миллион историй (наверное ждала, что у нас не будет времени и мы просто уйдем) Обратились в банк Medicinos bank - сотрудница увидела ошибку в номере кассового аппарата и предложила вернуться в магазин, переделать форму - в этот день в магазине был другой сотрудник и она оставила записку для продавца, сказала, что завтра работает этот продавец, который оформлял форму, она исправит. Через несколько дней я вернулась, форма так и не была заполнена - на что продавец удивилась и сказала, что она ее лично по телефону предупреждала и оставила записку, в которой все подробно расписала - в ответ я улыбнулась и ушла

Информация передана ТЦ Администраци. Хорошего вам дня!

Romualdas
2023-07-02 | 19:33:28

Nepavyko si sekmad su vaikais pasinaudoti vaiku neii neigaliuju wc, paspaudus mygtuka niekas nevyko ;( 19:20 ir 19:30 ;(

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Kaspisijus
2023-06-18 | 11:35:53

Birželio 18 diena, 11.30. Tualetai prie galinio maximos įėjimo šalia pašto purvini, smirdantys, nėra nei viename tualetinio popieriaus. Ubagu irštva jus blet supista, biski žemiau norfos lygio

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Dovydas
2023-06-16 | 20:08:43

Sveiki, Norėtume, kad būtų įjungtas normalus vėdinimas, neįmanoma dirbt, kai vidaus temperatūra tokia pati kaip ir lauke😡

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Tadas Vynotekos geriausiais konsultantas
2023-06-13 | 07:18:33

Greir ir kokybiskai atliko savo darbo papajegas ;)

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

 

Anonimas
2023-05-17 | 11:18:57

Laba diena. Norėčiau pasiskųsti vieno apsauginio veiksmais. Vardas ir pavardė nėra žinomi, tačiau galiu apibūdinti jo išvaizdą ir apytiksliai pasakyti amžių. Liekno sudėjimo, žilų plaukų ir apytiksliai 60 -70 metų vyras. Dažnai neduoda ramybės nors buvo prašyta atstoti, kitiems darbuotojams pasakoja išsigalvotas situacijas. Esu jauna mergina, labai nemalonu, kad senas vyriškis prieina ir pastoviai neduoda ramybės. Vėliau, kai yra atstumtas bando KERŠYTI. Paprašyčiau kaip nors sureaguoti į šią situaciją, nes kitaip privalėsiu pati kreiptis į policiją. Vis dėlto apsauga privalo saugoti, o ne atvirkščiai. Savo saugumui vardo ir pavardės neminėsiu.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Dovilė
2023-05-06 | 09:30:58

Vakar t.y. 2023 gegužės 5 dieną lankiausi prekybos centre, neradusi reikiamos parduotuvės, informacijos centre nutariau pasiteirauti, kuria kryptimi eiti. Dirbusioms šviesioms panelėms tikriausiai sutrukdžiau šnekučiuotis, jaučiausi kalta paklaususi elementaraus klausimo. Siūlyčiau mandagiau elgtis su klientais!

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Alikas
2023-04-25 | 17:59:31

Baisu ir geda sportsdirect. Com daugiau tur but ten gyvenimene nesilankisiu, pliusas didelis prekiu pasirinkimas, bet konsultanto kuris gali patart del prekes ten pagaut neimanoma, visi uzimti, maza tai, kad konsultantu neimanoma atskirti nuo pirkeju je nedevi atskirancios spalvos parduotuves uniformos.Konsultanta galima atskirti tik, kad jis turi prekiu bar kodo skaitituva, ir ta konsultanta parduotuvei pagaut neimanoma, jam reikia rengti pasala kai jis isbega is sandelio:))) tai firminis akropolio zenklas? nori pirkt pagauk konsultanta. Prie isejimo is sportdirect parduotuves nera nuorodos kur randasi ju kasa, tai del to reikia klaust seniva pabaisa sedincia prie isejimo ekskomisaru. baisiai nemalonu. Nu seip geda sportdirect jusu administracijai geda, paskelbsiu per jusu vadovybe. laikas keistis..

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Sportsdirect" administracijai.

PC AKROPOLIS komanda

Lina
2023-04-22 | 14:27:06

Labai prastai aptarnauja informacijoje, paskambinus, ir paklausus kur yra tam tikra parduotuvė, nusiunčia visiškai į kitą aukšta, nesiorientuoja. Tai pagalbos jokios.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Aleksandras
2023-03-30 | 15:00:20

Vilniaus Akropolio Informacijos darbuotojai yra nesupratingi ir kurti kiekvienas diena prašoma padaryti muzika tyliau o ant kitos dienos viel tas pats. Susikalbėti neįmanoma no muzikos rėkimo.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims, bandysime pažiūrėti ar galima išspręsti šią situaciją. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jolanta
2023-02-27 | 21:11:01

2023-02-24 Vilniaus Akropolyje, greičiausiai vienoje iš matavimosi kabinų pamestas auskaras.Kur galima kreiptis?

Laba diena, 

apgailestaujame, kad pametėte auskarą. Pirmiausia, reikėtų pabandyti prisiminti kurioje parduotuvėje jį galėjote pamesti. Tada, reiktų kreiptis tiesiogiai į tą parduotuvę ir paklausti jų, ar rado. Galite atvykti į parduotuvę fiziškai arba paskambinti parduotuvei numeriu, nurodytu parduotuvės kortelėje mūsų sveainėje. Tikimės, kad rasite pamestą auskarą. Ačiū, kad lankotės AKROPOLYJE. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Diana
2023-01-24 | 15:50:24

2023 sausio 22 d., apie 20. 45 val, aš aplankiau "Cascada" parduotuvę, po to užėjau į tualetą, kuris randasi priešais "Ermitazas". Prieš N metų esu sirgus vėžiu, todėl laik nuo laiko patiriu pykinimo priepuolius. Esant tualete, staigiai išgirdau kaip kažkokia moteriškų ar pusiau vyriškų balsu, daužo mano kabinos duris. Kumščiais ar koja. Ir pradėjo rėkti, kad visos parduotuvės užsidarė ir kad turiu dingti iš čia. Aš, tą vakarą, atvykau į Akropolį apie 19 val, apsipirkti vaistinėj, Kristianoj ir t.t. Aš išleidau virš 100 eu, kad mane išvarytu ir apšauktu neaiškaus kilmės agresorius , be dantų. Minėta boba mane išvarė pro duris prie Ermitazo, nors po pykinimo priepuolio, aš planavau eiti į kavinę atsigerti vandens. Liudytoju buvo "šitos" bendradarbis, jaunas vyras, kuris viską matė, girdėjo ir tylėjo. Prašau paaiškinti, kodėl pirkėjai yra isvaromi į lauką per šaltį ir yra isvaromi su skandalais iš jūsų tualetų???!!!!!!!! Kodėl aš, isbalusi, silpnai jaučiuosi, turiu eiti prie savo automobilio per lauką prie Eurovaistine įėjimo????!!!!!!! Prašau paaiškinti kokiu būdu atsirado šitas prasigeres agresorius tarp apsaugos darbuotojų??????!!!!!! Kodėl aš buvau išvaryta iš prekybos centro tada, kai dar dirbo kavinės??????!!!!!!!!!! Aš lauksiu jūsų atsakymo, kokiu buvo imtasi priemonių dėl susiklosčiusios situacijos!!!!!! Esu pareigūnė, todėl, jei iš jūsų pusės nesulauksiu artimiausiom dienom atsakymo dėl nubaustos agresores, bus parašytas pareiškimas dėl užpuolimo, grasinimų ir pažeminimo !!!!! Taip pat kreipsiuosi į klientų aptarnavimo skyrių!!!!!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Gabrielė
2023-01-16 | 00:06:56

Sveiki. Šiandien turėjau labai nemalonią patirtį, dėl kurios jaučiuosi net pažeminta. Apie 17-18h buvau neteisingai apkaltinta vagyste CROPP PARDUOTUVĖJE. Viskas būtų buvę gerai, jei visi tą reikalą būtų išsprendę nors kiek gražiau... Pradėkime nuo to, kad man išeinant iš parduotuvės sureagavo vartai. Aš, pati nelabai supratus, kodėl jie sureagavo, tikrai noriai prieš šviesiaplaukės darbuotojos akis iškrausčiau visą kuprinės turinį ir tada paaiškėjo, kad vartai sureagavo dėl mano piniginės, kurioje laikiau daugelį kortelių. Taigi, kaip matote iš čia, aš JAU įrodžiau, kad nieko nevogiau. Parduotuvės šviesiaplaukė darbuotoja pati asmeniškai mane išleido, kai patikrinus mano daiktus, nerado nieko, ko neturėčiau turėti. Ji pati net guodė, kad tie vartai gali sureaguoti į piniginės magnetus ar korteles (kas, manau, ir buvo mano atveju). Toliau, stovėdama rūkymo zonoje, aš išvydau 3 akropolio apsauginius, kurie, pažiūrėję man tiesiai į akis, tiesiog išėjo. Niekas iš ten buvusių žmonių net nesuprato, kodėl jie bėgiojo ar ko jie ieškojo. Norėdama tęsti savo apsipirkimą, užsukau su draugu pavalgyti netoliese esančioje CAN CAN picerijoje. Štai ten ir buvo visas smagumas. Prie mūsų staliuko atėjo 2 apsauginiai, kurie reikalavo, kad eičiau su jais patikrai, nes esu įtariama vagyste CROPP parduotuvėje. Išėjau noriai, tačiau nesupratusi, kuo mane įtaria. Eidama su jais ir neturėdama jokios balso teisės jaučiausi pažeminta, kai visa šitai yra atliekama taip viešai prieš visus picerijoje sėdinčius žmones. Visi mane nužiūrėjo taip, lyg būčiau buvusi didžiausia nusikaltėlė. Tikrai nesmagus jausmas be to :) Nuėjusi į reikiamą vietą, turėjau vėl iškraustyti savo visus daiktus, parodyti kiekvieną moterišką higienos priemonę, turėjau nusirengti megztinį ir leisti būti apčiuopiamai – ir viskas buvo dėl to, nes CROPP PARDUOTUVĖS darbuotoja netikėjo manimi ir parašė pareiškimą reikalaudama policijos (ši vieta tikrai absurdiška, žinant, kad ji pati su telefono žibintuvėliu patikrino visus mano daiktus ir pačią mane). Atvykus policijai, visą procesą pakartojau ir faktas, kad buvau išleista, nes atsukus kameras akivaizdžiai buvo matoma, kad aš nieko neėmiau, o tik susimokėjau už savo išsirinktas prekes. Dėl visos šitos situacijos nepykčiau, nes suprantu, kad tiek apsauginiai, tiek pati darbuotoja darė savo darbą ieškodami tikrojo vagies, TAČIAU tai kainavo MANO laiką, MANO nervus, MANO orumą, MANO įvaizdį ir reputaciją. Aš nei iš CROPP darbuotojos (dėl neteisingo manęs kaltinimo), nei iš apsauginių (dėl viešo pažeminimo išprašant mane iš picerijos prieš visus žmones) NESULAUKIAU net paprasto atsiprašymo. Tai mažų mažiausia, ką jie galėjo padaryti, kai suprato, kad visiškai neteisingai mane apkaltino. Ačiū, kad perskaitėte ir tikrai tikiuosi, kad šis atsiliepimas pasieks CROPP parduotuvės vedėją dėl jos darbdavių. Šituo atsiliepimu noriu, kad su mergina būtų bent pasikalbėta ir kad tokių klaidų būtų išvengta.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Dovilė
2023-01-13 | 13:12:43

Laba diena, šiandiena ieškodama boulingo numeriu prisiskambinau į akropolio informaciją apie 12:40 ir tūrėjau labai nemalonų pokalbį. Internete nurodyta boulingas bet sujungė su informacija, kai pakėlė rageli darbuotoja neišgirdau, kad tai yra akropolio informacija ir kai paklausiau apie boulingo takelius ji labai įsižeidė ir sakk taigi aš jums sakiau, kad čia informacija, žodžiu tęsiant pokalbį jis greitai baigėsi padedant man ragelį, nes su Jūsų ,,informacijos darbuoja" buvo labai nemalo kalbėtis ir ji man jokios informacijos nesuteikė o tik aiškino apie pokalbį. Labai liūdna kad turiu rašyti taip negražiai bet tikrai darbuotoja mane supykdė, jokios pagarbos :(

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jolanta
2023-01-10 | 13:28:04

Man susidarė tokia nuomone kad Akropolio personalas turi problemų su klausa. Vos peržengė Akropolio slenkstį muzika šūkauja, rėkauja. Vietoj to grotų ramiai. Pardavėjams reikia šūkauti. Baisu

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Monika
2022-12-28 | 20:38:59

Sveiki, norėčiau jums pasiūlyti padaryti daugiau spintelių, kadangi žmonių tikrai daug, o spintelių palyginus labai mažai. Tikrai ir kiti padėkos, ir jūs gausit mažiau laiškų apie tai.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jūra
2022-12-21 | 12:03:36

Pirmą kartą gyvenime sugalvojau Kalėdoms nupirkti Akropolio dovanų kuponą ir šokiravo eilė prie kasos , kur jie parduodami . Eilė nuo kasos beveik iki išėjimo. Gadinat klientams nuotaiką ,nepssirūpindami ,kad daugiau darbuotojų galėtų tuos kuponus parduoti tuomet, kai didžiausia paklausa. Spėju, kad kiekvienais metais ta pati istorija , o išvados neoadaromos ir nepasirūpinama klientų patogumu. Kiek klientų apsisuko ir išėjo ,išsigandę eilės? Darot sau antireklamą ....

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Smagu, kad lankotės AKROPOLYJE. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims, stengsimės išspręsti šį iššūkį. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Vecisk
2022-12-15 | 21:02:49

Xotel skazat cto mnogotazbivaju vasem centre i cametil cto u vas netu djejev muzika, kakoj pozor, takoj centr a u vas v den igraet durnaja pesnia 10-20 raz v podriat, ok esli vi nesdelaete nicego s durnoj muzikoj , ja napriamujuk obrascence k geeneral direktore

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Gražvydas Jakaitis
2022-12-14 | 14:07:23

Esu labai nusivylęs aptarnavimu Skonis ir Kvapas parduotuvėje Vilnius Akropolyje. Norėjau įsigyti MATCHA arbatos rinkinį. Prieš savaitę buvau informuotas (toje pačioje parduotuvėje), kad rinkinių papildymas užsakytas ir bus nuo 2022-12-14. Atvykus į parduotuvę trečiadienį (14d.) ir pasiteiravus rinkinio, viena pardavėja atsakė, kad rinkinių turi ir pasiteiravo kolegės kur jie padėti. Kolegė pusbalsiu atsakė, kad rinkiniai kažkam rezervuoti, o man bandė paaiškinti, kad jų nėra net sandėliuose. Paprašius parduoti šluotelę ir stovelį atskirai iškilo problema dėl skirtingų kainų vitrinoje ir tai ką rodė kasa. Vitrinoje parašyta kaina buvo 9.49 euro, o kasa rodė 12.29 euro. Pasiteiravus kodėl skelbiama kaina neatitinka realybės ir taip potencialiai apgaudinėjami klientai, gavau pasiūlymą pas juos įsidarbinti ir viską sutvarkyti. Taip pat nepavyko atsiskaityti Akropolio dovanų kortelės elektroniniu variantu (nors kitose parduotuvėse problemų dėl to nekilo). Pardavėja informavo, kad jų skeneriai gali nuskenuoti tik popierinį variantą. Tokia informacija turėtų būti įtraukta prie visų išlygų Akropolio informacijos stenduose bei interneto svetainėje. Šiuo metu ten parašyta tik dėl negalimo atsiskaitymo perkant tabako gaminius.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Stegsimės kuo greičiau išsiaiškinti situaciją ir imtis reikiamų priemonių. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Janina
2022-11-25 | 17:47:57

Noriu padėkoti Šiauliuose Akropolyje Aprangos pardavėjai Gintarei uz puiku aptarnavima,patarimus,sypsena,buvo malonu apsipirkti,džiaugiuosi jos dėmesingumas.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Labai džiaugiamės, kad turėjote puikią patirtį mūsų prekybos ir pramogų centre. Būtinai jūsų atsiliepimą perduosime Aprangos kolektyvui. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Judita Ūksaitė
2022-11-16 | 14:55:15

Laba diena, norėjau paklausti, ar parduotuvė "OYSHO" Vilniaus pc Akropolyje nedalyvauja JAMAM akcijose š.m. lapkričio 18-19 d.? Dėkoju. Judita

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Deja, bet OYSHO nuolaidų per JAMAM neturės. Tačiau nuolaidų rasite kitose puikiose parduotuvėse.

Visą nuolaidų sąrašą galite rasti: https://www.akropolis.lt/lt/akcija/didziuju-nuolaidu-dienos-jamam/33187

Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Karolina
2022-11-13 | 17:06:27

Laba diena. ŠIUO METU stovim prie MTTC ir uždėtas laikrodukas, kad darbuotojas turi grįžti 16.40. Šiuo metu yra 17.04. Ar laikrodžiu sudėtinga naudotis, ar galika tiek vėluoti ir klientai savo laiko planuotis negali? Ačiū, paslaugomos galimai teks pasinaudoti kitur. Nes kol rašau (17:06) - darbuotojas vis dar neatėjo. P.S. išėjo dar du klientai, pamatę, kad nedirba.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Audra M
2022-11-03 | 12:09:11

Sveiki, kur galima kreiptis dėl pamestų daiktų? Palikau kuprinę su dantų kapa kino teatre, gal valytoja rado ?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Turėtumėte kreiptis tiesiogiai į kino teatrą. Jei buvote Vilniaus APOLLO kino teatre, parašykite el. laišką [email protected] arba atvykite tiesiai į kino teatrą ir teiraukitės dėl pamestų daiktų bilietų kasoje. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Daiva
2022-10-28 | 23:08:04
Drogas su kolektyvu, dabuotojais bendraukit, o ne,, kasoj,, darbuotojai 10val stoveti is vien,.. Pastovei keisis darbuotojai....... Geda
Renata
2022-10-28 | 17:58:31

Sveiki, spalio 27 d. apie 19 val. lankiausi Vilniaus Akropolio Maximoje. Apsipirkinėjau savitarnos kasoje. Pastebėjau, kaip atsakingai dirba konsultantai prie savitarnos kasų. Pirkėjui nepateikus asmens dokumento originalo buvo neparduoti alkoholiniai gėrimai. Norėčiau atkreipti dėmesį, kad konsultantas labai mandagiai ir etiškai paaiškino vidaus tvarką. Dar kartą ačiū ir didžiausios sėkmės.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir už skirtą laiką pasidžiaugti gerais pavyzdžiais. Labai malonu girdėti apie puikų Maxima darbuotojo elgesį. Atsiliepimą perduosime atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

M.
2022-09-21 | 14:17:33

Vilniaus Akropoli baisus toletai, nemalonu klientams, bei darbotojams.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Darbo laikas

MAXIMA XXXX
I- VII 8:00 - 23:00
Parduotuvės
I-VII 10:00 - 21:00
Eurovaistinė
I-VII 08:00 - 22:00
Ermitažas
I-VII 08:00 - 22:00