Atsiliepimai
Atsiliepimai

Naujas atsiliepimas

AKROPOLIO atsiliepimai

Diana
2023-01-24 | 15:50:24

2023 sausio 22 d., apie 20. 45 val, aš aplankiau "Cascada" parduotuvę, po to užėjau į tualetą, kuris randasi priešais "Ermitazas". Prieš N metų esu sirgus vėžiu, todėl laik nuo laiko patiriu pykinimo priepuolius. Esant tualete, staigiai išgirdau kaip kažkokia moteriškų ar pusiau vyriškų balsu, daužo mano kabinos duris. Kumščiais ar koja. Ir pradėjo rėkti, kad visos parduotuvės užsidarė ir kad turiu dingti iš čia. Aš, tą vakarą, atvykau į Akropolį apie 19 val, apsipirkti vaistinėj, Kristianoj ir t.t. Aš išleidau virš 100 eu, kad mane išvarytu ir apšauktu neaiškaus kilmės agresorius , be dantų. Minėta boba mane išvarė pro duris prie Ermitazo, nors po pykinimo priepuolio, aš planavau eiti į kavinę atsigerti vandens. Liudytoju buvo "šitos" bendradarbis, jaunas vyras, kuris viską matė, girdėjo ir tylėjo. Prašau paaiškinti, kodėl pirkėjai yra isvaromi į lauką per šaltį ir yra isvaromi su skandalais iš jūsų tualetų???!!!!!!!! Kodėl aš, isbalusi, silpnai jaučiuosi, turiu eiti prie savo automobilio per lauką prie Eurovaistine įėjimo????!!!!!!! Prašau paaiškinti kokiu būdu atsirado šitas prasigeres agresorius tarp apsaugos darbuotojų??????!!!!!! Kodėl aš buvau išvaryta iš prekybos centro tada, kai dar dirbo kavinės??????!!!!!!!!!! Aš lauksiu jūsų atsakymo, kokiu buvo imtasi priemonių dėl susiklosčiusios situacijos!!!!!! Esu pareigūnė, todėl, jei iš jūsų pusės nesulauksiu artimiausiom dienom atsakymo dėl nubaustos agresores, bus parašytas pareiškimas dėl užpuolimo, grasinimų ir pažeminimo !!!!! Taip pat kreipsiuosi į klientų aptarnavimo skyrių!!!!!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Gabrielė
2023-01-16 | 00:06:56

Sveiki. Šiandien turėjau labai nemalonią patirtį, dėl kurios jaučiuosi net pažeminta. Apie 17-18h buvau neteisingai apkaltinta vagyste CROPP PARDUOTUVĖJE. Viskas būtų buvę gerai, jei visi tą reikalą būtų išsprendę nors kiek gražiau... Pradėkime nuo to, kad man išeinant iš parduotuvės sureagavo vartai. Aš, pati nelabai supratus, kodėl jie sureagavo, tikrai noriai prieš šviesiaplaukės darbuotojos akis iškrausčiau visą kuprinės turinį ir tada paaiškėjo, kad vartai sureagavo dėl mano piniginės, kurioje laikiau daugelį kortelių. Taigi, kaip matote iš čia, aš JAU įrodžiau, kad nieko nevogiau. Parduotuvės šviesiaplaukė darbuotoja pati asmeniškai mane išleido, kai patikrinus mano daiktus, nerado nieko, ko neturėčiau turėti. Ji pati net guodė, kad tie vartai gali sureaguoti į piniginės magnetus ar korteles (kas, manau, ir buvo mano atveju). Toliau, stovėdama rūkymo zonoje, aš išvydau 3 akropolio apsauginius, kurie, pažiūrėję man tiesiai į akis, tiesiog išėjo. Niekas iš ten buvusių žmonių net nesuprato, kodėl jie bėgiojo ar ko jie ieškojo. Norėdama tęsti savo apsipirkimą, užsukau su draugu pavalgyti netoliese esančioje CAN CAN picerijoje. Štai ten ir buvo visas smagumas. Prie mūsų staliuko atėjo 2 apsauginiai, kurie reikalavo, kad eičiau su jais patikrai, nes esu įtariama vagyste CROPP parduotuvėje. Išėjau noriai, tačiau nesupratusi, kuo mane įtaria. Eidama su jais ir neturėdama jokios balso teisės jaučiausi pažeminta, kai visa šitai yra atliekama taip viešai prieš visus picerijoje sėdinčius žmones. Visi mane nužiūrėjo taip, lyg būčiau buvusi didžiausia nusikaltėlė. Tikrai nesmagus jausmas be to :) Nuėjusi į reikiamą vietą, turėjau vėl iškraustyti savo visus daiktus, parodyti kiekvieną moterišką higienos priemonę, turėjau nusirengti megztinį ir leisti būti apčiuopiamai – ir viskas buvo dėl to, nes CROPP PARDUOTUVĖS darbuotoja netikėjo manimi ir parašė pareiškimą reikalaudama policijos (ši vieta tikrai absurdiška, žinant, kad ji pati su telefono žibintuvėliu patikrino visus mano daiktus ir pačią mane). Atvykus policijai, visą procesą pakartojau ir faktas, kad buvau išleista, nes atsukus kameras akivaizdžiai buvo matoma, kad aš nieko neėmiau, o tik susimokėjau už savo išsirinktas prekes. Dėl visos šitos situacijos nepykčiau, nes suprantu, kad tiek apsauginiai, tiek pati darbuotoja darė savo darbą ieškodami tikrojo vagies, TAČIAU tai kainavo MANO laiką, MANO nervus, MANO orumą, MANO įvaizdį ir reputaciją. Aš nei iš CROPP darbuotojos (dėl neteisingo manęs kaltinimo), nei iš apsauginių (dėl viešo pažeminimo išprašant mane iš picerijos prieš visus žmones) NESULAUKIAU net paprasto atsiprašymo. Tai mažų mažiausia, ką jie galėjo padaryti, kai suprato, kad visiškai neteisingai mane apkaltino. Ačiū, kad perskaitėte ir tikrai tikiuosi, kad šis atsiliepimas pasieks CROPP parduotuvės vedėją dėl jos darbdavių. Šituo atsiliepimu noriu, kad su mergina būtų bent pasikalbėta ir kad tokių klaidų būtų išvengta.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Dovilė
2023-01-13 | 13:12:43

Laba diena, šiandiena ieškodama boulingo numeriu prisiskambinau į akropolio informaciją apie 12:40 ir tūrėjau labai nemalonų pokalbį. Internete nurodyta boulingas bet sujungė su informacija, kai pakėlė rageli darbuotoja neišgirdau, kad tai yra akropolio informacija ir kai paklausiau apie boulingo takelius ji labai įsižeidė ir sakk taigi aš jums sakiau, kad čia informacija, žodžiu tęsiant pokalbį jis greitai baigėsi padedant man ragelį, nes su Jūsų ,,informacijos darbuoja" buvo labai nemalo kalbėtis ir ji man jokios informacijos nesuteikė o tik aiškino apie pokalbį. Labai liūdna kad turiu rašyti taip negražiai bet tikrai darbuotoja mane supykdė, jokios pagarbos :(

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jolanta
2023-01-10 | 13:28:04

Man susidarė tokia nuomone kad Akropolio personalas turi problemų su klausa. Vos peržengė Akropolio slenkstį muzika šūkauja, rėkauja. Vietoj to grotų ramiai. Pardavėjams reikia šūkauti. Baisu

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Monika
2022-12-28 | 20:38:59

Sveiki, norėčiau jums pasiūlyti padaryti daugiau spintelių, kadangi žmonių tikrai daug, o spintelių palyginus labai mažai. Tikrai ir kiti padėkos, ir jūs gausit mažiau laiškų apie tai.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jūra
2022-12-21 | 12:03:36

Pirmą kartą gyvenime sugalvojau Kalėdoms nupirkti Akropolio dovanų kuponą ir šokiravo eilė prie kasos , kur jie parduodami . Eilė nuo kasos beveik iki išėjimo. Gadinat klientams nuotaiką ,nepssirūpindami ,kad daugiau darbuotojų galėtų tuos kuponus parduoti tuomet, kai didžiausia paklausa. Spėju, kad kiekvienais metais ta pati istorija , o išvados neoadaromos ir nepasirūpinama klientų patogumu. Kiek klientų apsisuko ir išėjo ,išsigandę eilės? Darot sau antireklamą ....

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Smagu, kad lankotės AKROPOLYJE. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims, stengsimės išspręsti šį iššūkį. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Vecisk
2022-12-15 | 21:02:49

Xotel skazat cto mnogotazbivaju vasem centre i cametil cto u vas netu djejev muzika, kakoj pozor, takoj centr a u vas v den igraet durnaja pesnia 10-20 raz v podriat, ok esli vi nesdelaete nicego s durnoj muzikoj , ja napriamujuk obrascence k geeneral direktore

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Gražvydas Jakaitis
2022-12-14 | 14:07:23

Esu labai nusivylęs aptarnavimu Skonis ir Kvapas parduotuvėje Vilnius Akropolyje. Norėjau įsigyti MATCHA arbatos rinkinį. Prieš savaitę buvau informuotas (toje pačioje parduotuvėje), kad rinkinių papildymas užsakytas ir bus nuo 2022-12-14. Atvykus į parduotuvę trečiadienį (14d.) ir pasiteiravus rinkinio, viena pardavėja atsakė, kad rinkinių turi ir pasiteiravo kolegės kur jie padėti. Kolegė pusbalsiu atsakė, kad rinkiniai kažkam rezervuoti, o man bandė paaiškinti, kad jų nėra net sandėliuose. Paprašius parduoti šluotelę ir stovelį atskirai iškilo problema dėl skirtingų kainų vitrinoje ir tai ką rodė kasa. Vitrinoje parašyta kaina buvo 9.49 euro, o kasa rodė 12.29 euro. Pasiteiravus kodėl skelbiama kaina neatitinka realybės ir taip potencialiai apgaudinėjami klientai, gavau pasiūlymą pas juos įsidarbinti ir viską sutvarkyti. Taip pat nepavyko atsiskaityti Akropolio dovanų kortelės elektroniniu variantu (nors kitose parduotuvėse problemų dėl to nekilo). Pardavėja informavo, kad jų skeneriai gali nuskenuoti tik popierinį variantą. Tokia informacija turėtų būti įtraukta prie visų išlygų Akropolio informacijos stenduose bei interneto svetainėje. Šiuo metu ten parašyta tik dėl negalimo atsiskaitymo perkant tabako gaminius.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Stegsimės kuo greičiau išsiaiškinti situaciją ir imtis reikiamų priemonių. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Janina
2022-11-25 | 17:47:57

Noriu padėkoti Šiauliuose Akropolyje Aprangos pardavėjai Gintarei uz puiku aptarnavima,patarimus,sypsena,buvo malonu apsipirkti,džiaugiuosi jos dėmesingumas.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Labai džiaugiamės, kad turėjote puikią patirtį mūsų prekybos ir pramogų centre. Būtinai jūsų atsiliepimą perduosime Aprangos kolektyvui. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Judita Ūksaitė
2022-11-16 | 14:55:15

Laba diena, norėjau paklausti, ar parduotuvė "OYSHO" Vilniaus pc Akropolyje nedalyvauja JAMAM akcijose š.m. lapkričio 18-19 d.? Dėkoju. Judita

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Deja, bet OYSHO nuolaidų per JAMAM neturės. Tačiau nuolaidų rasite kitose puikiose parduotuvėse.

Visą nuolaidų sąrašą galite rasti: https://www.akropolis.lt/lt/akcija/didziuju-nuolaidu-dienos-jamam/33187

Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Karolina
2022-11-13 | 17:06:27

Laba diena. ŠIUO METU stovim prie MTTC ir uždėtas laikrodukas, kad darbuotojas turi grįžti 16.40. Šiuo metu yra 17.04. Ar laikrodžiu sudėtinga naudotis, ar galika tiek vėluoti ir klientai savo laiko planuotis negali? Ačiū, paslaugomos galimai teks pasinaudoti kitur. Nes kol rašau (17:06) - darbuotojas vis dar neatėjo. P.S. išėjo dar du klientai, pamatę, kad nedirba.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Audra M
2022-11-03 | 12:09:11

Sveiki, kur galima kreiptis dėl pamestų daiktų? Palikau kuprinę su dantų kapa kino teatre, gal valytoja rado ?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Turėtumėte kreiptis tiesiogiai į kino teatrą. Jei buvote Vilniaus APOLLO kino teatre, parašykite el. laišką info@apollokinas.lt arba atvykite tiesiai į kino teatrą ir teiraukitės dėl pamestų daiktų bilietų kasoje. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Daiva
2022-10-28 | 23:08:04
Drogas su kolektyvu, dabuotojais bendraukit, o ne,, kasoj,, darbuotojai 10val stoveti is vien,.. Pastovei keisis darbuotojai....... Geda
Renata
2022-10-28 | 17:58:31

Sveiki, spalio 27 d. apie 19 val. lankiausi Vilniaus Akropolio Maximoje. Apsipirkinėjau savitarnos kasoje. Pastebėjau, kaip atsakingai dirba konsultantai prie savitarnos kasų. Pirkėjui nepateikus asmens dokumento originalo buvo neparduoti alkoholiniai gėrimai. Norėčiau atkreipti dėmesį, kad konsultantas labai mandagiai ir etiškai paaiškino vidaus tvarką. Dar kartą ačiū ir didžiausios sėkmės.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir už skirtą laiką pasidžiaugti gerais pavyzdžiais. Labai malonu girdėti apie puikų Maxima darbuotojo elgesį. Atsiliepimą perduosime atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

M.
2022-09-21 | 14:17:33

Vilniaus Akropoli baisus toletai, nemalonu klientams, bei darbotojams.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Rūta
2022-09-14 | 22:09:31

Sveiki. Šiandien lankiausi Vilniaus akropolyje. Pastebėjau, kad labai karšta visur. Ar tikrai reikia taip kaitinti patalpas? Buvau be striukes, bet kaip su ja išbūt reiktų išvis neįsivaizduoju.Juk žmonės nuolat juda viduje, dauguma visi su laiko drabužiais, tikrai nesušals:) juolab, kai visur eskaluojama apie taupymą, tai šioje vietoje puiki proga tą padaryti bent tol, kol lauke temperatūra siekia 17-18 laispnių!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Norime informuoti, kad šiuo metu patalpų šildymas prekybos centre nėra įjungtas. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Isirova Larysa
2022-09-12 | 22:03:17

Добрый вечер. Покупала много товаров в вашем магазине. Всегда была довольна. Но сейчас произошла неприятная ситуация. 22.08.2022г.я купила солнцезащитные очки себе и сыну в APRANGA в Акрополисе г.Вильнюс. Потом оказалось,что на оправе мужских очков есть трещинка. 8.09.22.08.2022г.я пришла в магазин и обратились к продавцу Larisa M.за советом,что можно сделать. Она взяла очки и ушла на 15 минут. Потом вернулась с очками,которые уже были разломаны пополам и без одного стекла. Я спросила,что случилось. А она сказала писать заявление на экспертизу. Естественно в таком состоянии очков экспертиза отказала нам в обмене на другие очки. 12. 09.22.08.2022г.я опять пришла в магазин,но мне сказали что ничем помочь не могут. Создалось впечатление,что продавец специально разломала очки,чтобы не делать возврат. Помогите восстановить справедливость.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Darbuotoja
2022-08-28 | 14:49:29

Miela akropolio valdzia, kuri gainioja vargses merginas is informacijos, kad perdavinetu jusu idiotiskus nurodymus :) Nustokite pagaliau santykiauti su saleliu darbuotoju smegenimis, kurie dirba po viena ir kurie nueina i tualeta 10-12val tarpe ;) patogu turbut jums dirbti, kai turite visas zmogiskas salygas ir bet kada galite nueiti atlikti gamtiniu reikalu, tad turekite zmogiskumo ir nustokite kontroliuoti kada zmogus iseina nusimyzti :))) ir jusu puslapis slyksciai lagina ;)

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Algirdas
2022-08-28 | 09:13:07

Ironizuojant, Jūsų šūkis "Akropolis - Daugiau džiaugsmo" kur kas geriau skambėtų kaip "Akropolis - vieta kur klientai pavaromi kaip šunys". Vakar su žmona buvau atvykęs į Akropolį gerai praleisti laiko - papietauti, apsipirkti ir pabaigai pažaisti boulingą O'Learis. Techninių nesklandumų buvo jau nuo pat pradžių - pirmas penkias minutes niekas takelio neįjungė; darbuotojas per klaidą įmušė du alaus už kurį aš sutikau sumokėti; ir du kartus buvo užstrigę šaratai, ko pasekoje nei mūsų, nei gretimas takeliai negalėjo žaisti. Po antro šaratų pastrigimo ir informavus darbuotojus, laukėme kada kas nors sutvarkys problemą. Bet vietoj to prie mūsų stalelio atėjo darbuotoja su naujais klientais ir pradėjusi nurankioti indus, informavo mus: "Aš jus truputi anksčiau išprašysiu, nes nauji klientai nori žaisti". Informavus ją, kad mūsų už boulingą apmokėtas laikas vis dar nėra pasibaigęs, ji šaltakraujiškai atsakė "Bet aš jau pradėjau skaičiuoti naujiems klientams laiką". Nauji klientai negalėdami tą pačią akimirką pradėti žaisti išėjo iš boulingo. Tai darbuotoja, vietoj to, kad atsiprašytų mūsų, su giliu sarkazmu rėžė "Ačiū jums, kad per jus praradome klientus". Tai aš pridėsiu - "ačiū" jums, kad sau leiždiate taip nepagarbiai elgtis ir nesiskaityti su savo klientais, nes ne tik O‘Learis, bet ir Akropolis prarado klientus, nes Vilniuje tikrai yra kitų vietų kur klientas gali but ramus, kad darbuotojai su juo skaitysis ir elgsis pagarbiai. p.s. Teisinio pobūdžio klausimas: Kokią teisę turi O‘Learis darbuotojai reikalauti klientų baigti naudotis teikiamomis paslaugomis anksčiau laiko, kai klientai už tas paslaugas jau yra pilnai apmokėję? p.s.s. Siūlau O‘Realis savo svetainėje esančią frazę pakoreguoti - iš „Let‘s get social“ patikslinti į „Let‘s get antisocial“.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Saulius
2022-08-26 | 11:08:36

elgetos stovi akropolyje (maxima įėjimas )ir maldauja zmones pinigu kodel leidziat tokia netvarka?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Darbuotojas
2022-07-28 | 20:39:52

Jusu akropolije grojama muzika yra nobodi ir beskoni, kas jums sudaro grojarasti, tas zmogus tikrai skonio neturi, pakeiskit grojarasti, nes jau nemalonu darosi lankytis, tas pat per tapati, baisu ausis linksta, beje kur Lietuvos atlikejai?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Darbuotoja
2022-07-05 | 13:01:43

Sveiki, noriu nuoširdžiai paprašyti nebegroti kas valandą “Kirilkino - prisiglausk”. Daina nebloga, bet kiek galima. Dėkoju!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jelena
2022-07-01 | 20:54:34

Labas vakaras. Apsilankius Akropolio Maximoj ozo g. 25, Vilnius 2022.07.01 apie 20:15 val likau sokiruota nuo elgesio savitarnos kasininko. Priejus prie savitarnos kasos, negalejau rasti preke, paprasiau pagalbos pas darbuotaji vardu Alex, kur rasti tam tikra preke i ka buvo atsakita: kur visada. Paklausiau: ne labai supratau jus, o kur visada? Atsakymas buvo: paeskoj. Kai paeskoj negalejau rasti, palikau preke ir bandziau atsyskaititi uz kitas prekes, pagaliau jis atsikeli su zodziais: ka 3 raides taisiklingai negalit ivesti? Dar tokio izulumo nesu macius ir girdejus, kai pasakiau jam, kad as 4 kartus paprasiau prieiti ir paroditi, kad tai yra kaip minimum jo darbas ir tikrai kreipsius i administracija uz toki izukuma, tai buvau palideta su zodziais rasyk kur nori. Labai prasiciau atkreipti demesi i elgesi savo darbuotojus, superinis elgesis ir reputacija parduotuvei.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems Maxima asmenims. Tikimės ir pasistengsim, kad ši situacija daugiau nepasikartotų. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Laura
2022-06-29 | 21:44:10

Labai likau pasipiktinusi dėl galimybės pasinaudoti šiandien vaiko ir mamos patalpa Skambinom kad atrakintų ne karta ir taip likom stovėti neyleistos ko pasakoja keitem sauskelnes ant kušetėa Ačiū labai už patogia kušete Bėja ir valytoja matė kad keitėm sauskelnes ant kušetes ko pasakoja labai greitai pasišalino

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Agne
2022-06-04 | 17:19:46

Laba diena, Noreciau pasipasakoti apie bandyma mane izuliai apvogti. Sukciauti ketino ne patys VP Market darbuotojai, bet asmenys, kuriems VP Market nomuoja vieta: baltas vagonelis, kuris siandien (birzelio 4 diena stovejo prie centrinio Akropolio iejimo). Mazdaug apie 14:40 prie to vagonelio priejau nusipirkti vaisiu - paprasiau dideli indeli silauogiu (8 EU uz Kg) ir indel graikisku, smulkiutresniu, kurios irgi buvo po 8 EU uz KG. Mane nustebino "Auksiniu kiviu" kaina - apie 20 EU uz kg ir, isgirdusi, kad "tokia kaina nes labai skanios" paprasiau viena kivi paragavimui. Kiek svere uogos neziurejau. Bet kai isgirdau suma nusterau - 48 EU. Dar paklausius kiek ten tu uogu buvo - pasradeva (jaunute mergaite, apie 20+ metu) eme lementi, kad indeliai dideli, daug gavosi, jau nebepamena kiek. na nesigilinau - 48 tai 48, sumokejau ir tiek. Gavau grazos, bet cekio negavau - teko paprasyti ir tik tuomet pardaveja, akivaizdziai suirzus, pradejo vel kazka skaiciuoti savo kalkulatorryje ir nuejo musti ta ceki. Pasijutau nesmagiai pries eilute, kuri jau stovejo prie vagonelio, o papildomas uztrukimas susidare del to, jog man dar to cekio ant virsaus prireike.... Bet virsune buvo kai padave maiseli su vaisiais - pagal svori tapo akivaizdu, kad ten nu niekaip negali buti prekiu (silauoges 8 eu uz kg ir tresnes 8 eu uz kg + vienas kivis) ant 48 EU. Paprasiau pasverti visa pakeli - svarstykles rode 3 kg 200 gr. Pasakiau, kad pagal svori prekes net arti to negalejo tiek kainuoti, mergaite pasisiule persverti is naujo, bet nebenorejau tureti reikalu su zmogumi, kuriam turejau i veida pasakyti "tu mane bandai apgauti". Todel pareiskiau, kad prekiu neimsiu ir paprasiau grazinti pinigus. Man buvo labai geda, kad turejau zmogui sakyti "esi vagis". Taip, ir anksciau pastebejau, kad tokiose prekybos vietose daznai apskaiciuoja ant auriuko ar keliu, bet uzmerkiu akis nes man realiai apema svetima geda, kai turiu kelti sita klausima. Jeigu matau, kad neatitikimas nedidelis, numoju ranka. Bet siandien mane buvo bandyta apvogti ant kelesdesimt Euru. Ka jus patarsite man daryti? Einant i Akropoli specialiai rengtis ne taip kaip esu pratus (brandiniais rubais, kurie neretai ir keturzenkles sumas kainuoja), o kokiais nors "no name" ir Maksimos rubu skyrelio? O gal issprogusiomis akimis vepsuoti i ta svarstykle, kad tik niu, niu, niu - nebedristu? Tai kad neidomios man tos kainos, niekuomet i jas neziuriu (todel is savitarnos kasos man netinka) - kol sveria, as mieliau nuziurinesiu kitus vaisius. Tad noreciau isgirsti kaip jus ketiname mane ir kitus panasius pirkejus apsaugoti nuo tokiu incidentu, kuomet jusu nuomininkai pradeda vogti pernelyg izuliai ir, ivekdamas ta svetimos geros jausma, pirkejas tampa priverstas reaguoti? Noreciau, kad VP Market kaip nors reaguotu i tokius incidentus, taip pat, kad butu daugiau skaidrumo. Tarkime siandien skambinau i Akropolio informacija, norejau gauti tu prekybininku kontaktus, bet man pasake, kad "jie laikinai nuomojasi vieva, ju pavadinimo nezinom, kontaktu neturime". Tad klausimas - kaip klientas gali gauti informacija apie sukciaujancius prekybininkus, susisiekti su jais? Galbut tos mergaites darbdavys net nezino, kad darbuotoja issijuosus sukciauja? O gal ten toks "seimyninis versliukas"? Jeigu nera galimybes susisiekti su jais tiesiogiai, tuomet noreciau, kad perudotume jiems mano nusiskundima ir atitinkamai - man ju atsakyma. Taip pat buciau dekinga jeigu informuotumete mane apie tai, kokiu veiksmu ketinama imtis kad tokie incidentai nesikartotu, arba bent jau butu retesni? pagarbiai, Agne

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme nuomininkui ir šiuo metu aiškinamės situaciją. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Ieva
2022-06-01 | 16:50:23

Nusivylusi Drogo aplinka. Esu pastovi klientė, dažnai pastebiu, kad darbuotojos nedirba, kvatoja salėje, bet šį sykį galutinai nusivyliau... Užėjau į parduotuvę, ieškojau plaukų dažų. Kol rinkausi už tarnybinio kambario durų klausiausi, kaip kažkokios merginos leidžia muziką ir dainuoja. ATSIPRAŠAU, BET KOKS TAI DARBAS? Manau reikėtų eiti į salę ir dirbti, o ne diskotekas darytis darbo metu... ačiū nors, kad ne salėje serenadas dainuoja..... Tuo tarpu salėje dirbo dvi darbuotojos per visą parduotuvę. Pats laikas pašnekėti su darbuotojais, laikas dirbti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Informaciją perdavėme parduotuvės Drogas administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Deividas
2022-04-22 | 21:27:48

Laba diena, šiandien apie 15,30 lankiausi Jūsų atsilikurioje parduotuvėje Maksima - Vilniaus akropolyje, aš ir mano žmona yra su negalia, matėme neįgaliųjų ženklą prie kasų, kam jis reikalimgas, jeigu vistiek reikia stovėti visoje eilėje, arba ji neveikia, kam jis reikalingas? Matau, kad tik Lenkijoje geriau apsipirkinėti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Daniel
2022-04-13 | 19:09:03

Apsauga sulaiko ne už ka,pasodina i kažkokia kamera laukiau visa valanda ne žinau ka,poto poleido neko ne pasakes

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Gabrielė
2022-04-08 | 13:30:55

"Akropolis | Vilnius" Facebook paskyroje įkelta Ecco parduotuvės reklama. Kaip žinia, ši įmonė yra danų, tačiau rusijai pradėjus karą Ukrainoje 2022 m. vasario 24 d., iki pat dabar (2022 balandžio 8 d.) Ecco savo veiklos rusijoje nenutraukė. Prašau atsižvelgti į dabartinę situaciją ir nereklamuoti tokių socialiai neatsakingų prekės ženklų.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Ugne
2021-12-26 | 15:03:23

Buvome VR akiniuose 2 aukste prie boulingo. Uz 2 zmones sumokejome 10 eur ir vieni akiniai neveike, papraseme grazinti, negrazino. Nusivyleme su drauge.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime atsakingiems asmenims ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Lina
2021-12-20 | 17:53:16
Kodėl akropolių darbo laikas skiriasi per 2021 metų didžiąsias šventes? Vilnius, Klaipėda, Šiauliai turi vienodas darbo laiko valandas, o vienintelis Kaunas išsiskiria ir jokios informacijos iš Kauno Akropolio nėra.
Agne
2021-12-15 | 12:33:23

Sveiki, Norėjau nupirkti dovanu cekius sventems, bet susiduriau su problema, kad neturite pasirinkimo apmokejimui is užsienio. Nepriimate nei Visa, nei MasterCard, nei PayPal, ir nepriimate apmokejimo telefonu!!! Prarandate daug klientų!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Ateityje būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Kamile Eitmanavičiūtė
2021-11-28 | 18:15:30

Esu pasibaisejusi ir pasišlykštejus mano mama verkia o tetis šoke iš mano tevu kurie yra pagyvene žmonės ir yra pencijoje akropolio darbuotojas apie 17:30 parduotuve ,, Baitukas" išsityčiojo ir apreke darbuotojas ar šitaip elgiasi aptarnaujatis personalas? Kaip taip galima Esu pasipiktinusi daugiau nebus lankomasi Akropolyje tevu sveikatos ir nervu sugadinimas tevai grižo iš užsienio ir gavo pasibaisetina aptarnavima 😤😤😤

Laba diena,

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, šiuo metu aiškinamės aplinkybes. Susisieksime su Jumis asmeniškai Jūsų pateiktu el. pašto adresu. Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome ir užtikriname, jog maloni klientų patirtis mūsų prekybos centre mums yra labai svarbi. Ateityje pasistengsime išvengti panašių situacijų. Jeigu turite papildomų klausimų ar komentarų - maloniai į juos atsakysime. Gražios Jums dienos!

PC AKROPOLIS komanda.

Indrė
2021-11-23 | 00:12:33

Labas vakaras, norėjau paklausti kodėl Vilniaus Akropolyje taip karšta. Nemanau kad klientus skatina pirkti, nes bent jau įėjus į Zara norisi kuo greičiau ištrūkti, nes tokia aukšta temperatūra, kad ne kvėpuoti neįmanoma :). Kokia temperatūra yra rekomenduojama higienos normose prekybos centruose? Ir dar pasiūlymas - Lietuvoje daugėjant vaikų su raidos sutrikimais ypač autizmu siūlyčiau pasidomėti užsienio prekybos centrų iniciatyva Quiet Hour - per pirmą prekybos valandą ir kartais prieš šventes net ilgiau ,prekybos centruose negroja muzika ir nemirga šviesos, kad žmonės su raidos sutrikimais ar šeimos auginančios vaikus su autizmo spektru galėtų ramiai apsipirkti. Nors mano šeimos tai neliečia, manau kad tai puiki socialinė iniciatyva ir tikrai nieko nekainuoja. https://www.autism.org.uk/what-we-do/news/the-entertainer-extends-its-autism-friendly-quiet

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime ZARA parduotuvės administracijai ir išsiaiškinsime visas aplynkybes tam, kad ateityje išvengtumėme panašių situacijų. Dėkojame už Jūsų idėją - apsvarstysime ją. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Vlad
2021-10-28 | 12:44:36

Добрый день! Подскажите в субботу и воскресенье работаете?

Добрый день,

 

спасибо за то, что связались. Да, мы работаем по субботам и воскресеньям.

 

Искренне,

Команда ТЦ АКРОПОЛИС

Kęstutis
2021-10-25 | 18:37:22

Na nejau sunku padaryti,jei taikote nuolaidas tai ir taikykit.ant staliuku išdėstyti lankstunukai su 25% nuolaidom kavinėse,bet kler e kler kavai nebuvo pritaikyta.kava su pienu kaip parašyta 1.90 taip ir mokėjau.pasidomėjus baristos,tik patraukė pečiais ir nieko neatsakė.ne esmė tie 20ct.bet akis bado lankstinukas ant stalo,kad taikoma ta nuolaida.bulshitas.

Laba diena, Kęstuti, 

dėkojame, kad susisiekėte. Išsiaiškinome įvykusią situaciją su ,,Kler è Kler” ir nuoširdžiai atsiprašome. Jūsų apsilankymo metu kavinė patyrė techninius nesklandumus, dėl kurių nuolaida Jums buvo nepritaikyta. Techniniai nesklandumai jau yra išspręsti ir tikimės, jog ateityje panaši situacija nepasikartos. Dar kartą atsiprašome. Jeigu turite papildomų klausimų ar pastabų, maloniai atsakysime.

Pagarbiai,
PC AKROPOLIS komanda

Марина
2021-10-18 | 17:29:40

Здравствуйте, какие нужны данные для получения счёт фактуры в вашем магазине для гражданина Беларуси(физического лица)? Предоставляю Имя-Фамилию, адрес, номер паспорта. Счёт фактуру дать в магазине Акрополиса не могут.

Добрый день,

спасибо за вопрос. Вам следует связаться напрямую с магазином, в котором вы купили.

С уважением, команда Акрополис

Dovilė
2021-10-07 | 20:40:37

2021-10-07, apie 17.45 priėjau prie Vilniaus Akropolio Ermitažo konsultanto dirbančio gyvūnų prekių skyriuje pasiklausti kur galėčiau rasti garstyčių sėklas. Konsultantas atsakė, kad prie gėlių. Atsakiau, kad ten ieškojau, tačiau neradau. Konsultantas nemandagiai atsakė "jei neradot tai turbūt nėra". Mandagiai paklausiau "tai nėra, ar galbūt ne ten ieškojau". Susinervinęs konsultantas nubėgo link minėtų sėklų visai kitur nei sakė. Skubėjo greitu žingsniu ir nepatenkintas. Na, o man beveik su beveik 9 mėn nėštumu tikrai buvo sunku greitai skubėti paskui jį. Konsultantas parodė kur prekė ir nuskubėjo atgal, padėkojau, tačiau jis nesureagavo. Suprantu, kad darbuotojus "užknisa" pirkėjai, tačiau tai jų toks darbas ir mano nuomonė savo tokio pasitenkinimo rodyti neturėtų klientui. Pasijaučiau labai nemaloniai ir negerbiama kaip pirkėja. Iš konsultanto pagarbos nulis.

Laba diena, Dovile, 

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime Ermitažo administracijai ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų mūsų prekybos centre. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Inesa
2021-09-11 | 22:14:43

Sveiki, Šiek tiek liūdna, kai tualetuose muzika groja garsiau, nei antrame aukšte vykstančioje mugėje😉

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte. Įvertinsime esančią situaciją ir esant per dideliam garsui, jį sumažinsime. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Karolina
2021-09-01 | 07:19:21

Laba diena, Po dviejų metų pertraukos nusprendžiau grįžti atgal į Telia, tačiau turėjau greičiausiai pačią nemaloniausią patirtį su darbuotoja “Karolina” salone - prekybos centre Akropolis Vilnius, kuri ne tik nesugebėjo paaiškinti situacijos, bet ir “atskaityti moralą”. Pirmiausiai per darbdavio pateiktą nuorodą buvo užpildytas prašymas dėl specialiaus pasiūlymo pritaikymo. Kac konsultantei susisiekus viskas buvo gražiai ir aiškiai suderinta, tačiau atėjus paskutiniai termino dienai, kortelė nebuvo pristatyta. Norėjusi išsiaiškinti visą situaciją, paskambinau pakartotinei konsultacijai telefonu. Pakėlusi konsultantė išaiškino, kad įvyko sistemoje klaida ir atsiprašė už patirtus nesklandumus, o kadangi mano senas telefono numeris baigiasi galioti rytoj (t.y. 09.01), konsultantė pasiūlė nuvažiuoti į artimiausią saloną ir salone man viską sutvarkys. Atvažiavus į saloną ir sulaukus savo eilės papuoliau ant konsultantės, kuri akivaizdžiai dirbą nemėgstamą darbą ir nesupranta kas yra mandagumas bei kaip reikia elgtis savo darbo vietoje. Pirmiausiai viskas prasidėjo nuo to, kad konsultantė neleido net pabaigti pasakyti kas nutiko. Paprašius paso ir pasižiūrėjus per sistemą norėjo kažko pasiklausti savo kolegos, tačiau jisai tuo metu buvo užsiėmęs ir negalėjo jai padėti, todėl konsultantė Karolina nusprendė parasyti parduotuvės vadovei SMS žinutę. Kadangi vadovė iškart neatrašė, konsultantė nusprendė pakartotinai nueiti iki kolegos ir pasiklausi dėl sistemos (?). Grįžus pareiškė, kad reikės pildyti planą su normalia kaina ir paskui darbdavys duos nuorodą, kurią reikės per naujo pildyti (čia norėčiau papbrėžti, kad nuoroda jau buvo užpildyta), pakartotinai pasakius, kad nuoroda yra užpildyta ir viskas suderinta su kac, jinai turejo drąsos pareikšti - “tos merginos ne visada žino kas kaip vyksta, tuoj vadovė žino geriau, nepūskite burbulo”. Norėjus toliau pasiteirauti, kodėl jau mėnesį laiko derinant dėl šio plano, konsultantė nusprendė mano klausimą tiesiog ignoruoti ir viduryje sakinio nueiti - nes “vadovė paskambino”. Po pokalbio su vadove, konsultantė vėl pasakė ką ir ankščiau sakė “reikės pildyti planą su normalia kaina ir paskui darbdavys duos nuorodą, kurią reikės per naujo reikės pildyt”. Man dar karta pakartojus klausimus į kurios taip ir negavau atsakymo, konsultantė “Karolina” pareiškė “negirdi ką aš tau sakau, nepūsk burbulo, tokios vidaus taisyklės” ir leido suprasti arba sėdėk tyliai arba “ding iš čia”. Tačiau viskas tuo ir nesibaigė, nes konsultantė po viso šito šou dar nusprendė atskaityti moralą - “jaunesnė, bet šneki nepargabiai ir dar negirdi ką kiti šneka ir bandai šakotis”. Konsultantei nesugebėjus išaiškinti normaliai situacijos buvo paprašyta jos vardo ir pavardės (vardas ir pavardė buvo prašytas tuo atvėju, jei visgi konsultantė butų ta kuri neišmano savo darbo, ir jos dėka man butų reikėja mokėti daugiau negu priklauso) - tačiau konsultantė dar labiau “pasiuto” ir pamiršo kur randasi - darbo vietoje, ir piktu bei pakeltu tonu atsisakė tai padaryti. Tuo labiau nekalbu apie tolimesnį jos bendravimą ir mandagumo principus. Daiktus bei dokumentus tiesiogine ta žodžio prasme turėjau susirankioti nuo įvairių stalo kampų, nes net nesivargino paduoti. Pasiėmus kortelę ir dokumentus teko dar karta pakartotinai skambinti į kac, nes likau ne tik pažeminta bet ir pilnai nesupratus situacijos. Paskambinus mergina viską gražiai, mandagiai ir tvarkingai išaiškino - pokalbio trukmė 6 min., viskas ko tik reikėjo. Visas įvykus salone vyko tarp 18:00-19:00 val. Rugpjūčio 31d. Labai tikiuosi, kad ateityje tokie įvykiai nepasikartos ir visgi nuspręsite tokių darbuotojų savo darbovietėje nelaikyti.

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime Telia administracijai ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Rūta
2021-08-07 | 15:17:57

Šiandien Can Can antrame aukšte buvome aptarnauti Grigorijaus. Gėrimų laukėme 30 min., sėdėdami prie tuščio stalo. Pradžioj atnešė maistą, po to pagaliau užsakytus gėrimus. Paklausus kodėl, padavėjas atsakė, kad jis iš principo nelakstys į barą ir nenešios. Dar tokių dalykų neteko patirti nei Can Can, nei jokioje kitoje Akropolio kavinėje.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime DELANO administracijai ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Miglė
2021-07-30 | 18:16:49

Vilniaus maximos iformacijos centre,norėjau isigyti maximos aciu kortele,padaviau popierine informacija darbuotojai,o tame lape pildymama laukeli padariau klaida,o darbuotoja man sako,ka tu čia grybauji?likau labai nustebusi tokiu darbuotojos bendravimu,tokioje darbo pozicijoje turi dirbti mandagi ir maloni darbuotoja,likau labai nusivylusi darbuotoja

Laba diena, 

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime MAXIMA administracijai ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Vitalijis
2021-07-23 | 12:43:34

Sveiki. Noriu palikti teigiama atsiliepima apie Carnauba priemoniu konsultante pardaveja Marija Magdolena. Parasau esant galimybei pagirti/paskatinti darbuotoja uz malonu bendravima ir aptarnavima. Aciu. Geros dienos

Laba diena, Elmyra, 

nuoširdžiai dėkojame už Jūsų komentarą, jį būtinai perduosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Lilija
2021-07-20 | 22:50:56

2021-07-20d. po 21 val. su mažamečiu vaiku, suteikus jam pirmąją būtina pagalba, išėjome iš Santariskiu ligoninės. Vaikui buvo išrašyti vaistai, jie tikrai jam labai reikalingi, todėl vykom į vaistinė Ukmergės 282 Vilniuje. Vaistinėje ar stovėjau pakankamai ilgą eilė ir vaistų negavau nes jų nebuvo, vaistininkė padavė sąrašą vaistinių, kuriose vaistų yra. Žaibišku greičiu važiavom į vaistinė Ozo 25 PC Akropolis, nes vaistai reikalingi sergančiam vaikui. Iki vaistinės uždarymo likus deja 3 ar 4 minutėm buvau prie įėjimo, tačiau į vaustne apsaugos darbuotojo išleista nebuvau, jokie paaiškinimai ir prašymai nepadėjo. Labai gaila, kad šalyje toks deficitas normaliu žmonių ir į darbą renka priimti bet ką. Nuoširdžiai linkiu tam "vyrui" patekti į panašią situaciją.

Laba diena, Lilija, 

Nuoširdžiai atsiprašome dėl nemalonios patirties. Visiškai su Jumis sutinkame, kad toks mus aptarnaujančios apsaugos įmonės darbuotojo elgesys yra netinkamas. Visą informaciją jau perdavėme atsakingiems vadovams, situaciją aiškinamės ir į Jūsų atsiliepimą sureagavome. Norime Jus užtikrinti, kad pagarbus ir profesionalus požiūris į klientą yra vienos kertinių vertybių, kuriomis vadovaujamės savo darbe - to reikalaujam ir iš savo partnerių. Dar kartą atsiprašome ir nuoširdžiai tikimės, jog ir ateityje rinksitės EUROVAISTINĘ.

Pagarbiai EUROVAISTINĖS komanda

Božna
2021-07-15 | 20:32:17

Sveiki, jeigu jau prie iejimo yra irengos rukymo vietos, tai gal maximos administracija galetu uztikrinti, kad juos darbuotojai (kur surenka vezimelius) jomis ir naudotusi, o ne smardintu ant suoliuku kur laukiama taksi!!!

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime MAXIMA administracijai ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Parduotuves
2021-07-09 | 10:34:01

Eina jau visi iš proto nuo jūsų muzikos.Tylos🙏🙏🙏Nors biški tyliau,maldaujame.Su pirkejais neimanoma susišneketi nuo jūsų diskotekos.Čia verkti visi nori nuo situacijos šalyse o Akropolije šokiai ant kaulu...

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte. Įvertinsime esančią situaciją ir esant per dideliam garsui, jį sumažinsime. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Eglė
2021-07-08 | 14:23:22
PAPILDAU: Vilniaus akorpolio Triumph parduotuvė. 2021.07.07
Eglė
2021-07-08 | 14:17:57

Atsiliepimus rašau retai, bet nežinau kur daugiau kreiptis. Visada iki šiol apatinį trikotažą su šeima pirkdavome Triuph parduotuvėje Akropolyje. Deja šį kartą susidūrėme su itin nemaloniu aptarnavimu ir klientų teisių pažeidimu. Kol mano nepilnametė sesė matavosi liemenuka triumph parduotuvėje, žinodama, kad sesuo yra kabinoje ir persiremginėja, nepaklaususi ar gali užeiti į persirengimo kabiną, negavusi leidimo to padaryti, parduotuvės vadybininkė įlindo į persirengimo kabiną pas neapsirengusią paauglę. Pasakius, kad šitaip elgtis tikrai negalima ir kad be leidimo neitų į vidų, parduotuvės vadybininkė neatsiprašė, pasakė, kad jas taip mokina, labai nemandagiai vadino mane mergaite ir aiškino, kad lįsti į kabinas nepaklausus yra normalu. Po šio įvykio paskambinau parduotuvės savininkei, kuri man nemaloniai paiškino, kad,, apatinių parduotuvė ne mano nuosavi namai ir jos gali užeiti kada nori pažiūrėti kol žmogus persirenginėja, neatsiklaususios leidimo". Toliau savininkė labai nemaloniai paklause,, ko aš iš jos norinti, jei atsiprašymo tai prašau, galiu atsiprašyti". Labai apmaudu susidurti su šitokiu požiūriu į klientą Jūsų prekybos centre, tuo labiau, kad užeita neatsiklausus pas nusirengusią nepilnametę. Toks darbuotojų elgesys turi būti netoleruotinas, tačiau panašu kad šioje parduotuvėje jis skatinamas. Viskas užfiksuota kamerose.

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime TRIUMPH parduotuvės administracijai ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Jelena
2021-07-06 | 06:44:33

Didžiausias ačiū parduotuvės Skechers darbuotojoms už malonų aptarnavimą, pagalbą ir kantrybę padedant mamai išsirinkti patogiausią laisvalaikio avalynę. Likom maloniai nustebintos! Sėkmės jūsų kolektyvui!

Laba diena,

dėkojame, už Jūsų komentarą. Perduosime jį Skechers komandai. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Monika
2021-06-25 | 12:20:50

Sveiki, vakar (06-24) buvau jūsų prekybos centre ir susidūriau su itin nemaloniu (net pavadinčiau asocialiu) apsauginio elgesiu. Buvau kartu su drauge, dienos pabaigoje užėjome į "Ermitažą", apsipirkome, tačiau ji norėjo pasižiūrėti dar kelis dalykus, taigi paprašė manęs palaukti jos šalia kasų, kadangi turėjome nemažai daiktų. Belaukiant priėjo minėtasis apsauginis ir nežinau, ar dėl to, jog po dienos vaikščiojimo buvau prisėdusi ant grindų, ar dėl to, kad buvo likę nedaug laiko (apie 15 min) iki užsidarymo, pradėjo manęs primygtinai reikalauti išeiti. Pasakius jam, kad negaliu, nes nepanešiu visko viena, lyg ir atsitraukė, tačiau galiausiai vėl sugrįžo ir rėkė ant manęs visą likusį laiką, kol sulaukiau savo draugės ir išėjome. Jaučiausi išsigandusi ir negalinti apsiginti. Buvau su kauke, nesijaučiau daranti ką nors netinkamo. Labai nemaloni patirtis, vis neiškrentanti iš galvos. Manau, vertėtų atidžiau rinktis savo personalą, nes pagyvenę bendravimo įgūdžių neturintys diedai, lendantys ir rėkiantys ant jaunų merginų, nėra pats geriausias įvaizdis kompanijai.

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime atsakingiems kolegoms ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Darbo laikas

MAXIMA XXXX
I- VII 8:00 - 23:00
Parduotuvės
I-VII 10:00 - 21:00
Eurovaistinė
I-VII 08:00 - 22:00
Ermitažas
I-VII 08:00 - 21:00