Atsiliepimai
Atsiliepimai

Naujas atsiliepimas

AKROPOLIO atsiliepimai

Airi
2019-09-10 | 21:23:43

Spausdinausi charlote parduotuvėje lapus. Reikėjo 20 lapu pastrigo aparatas buvo ne mano kaltė atsispausdino 128 lapai ir liepe už juos susimokėti ir kas svarbiausia dirba jaunos pardavėjos ir nemoka su spausdinimo aparatais elgtis dar šalia būdama girdėjau pasake, kad nemoku elgtis.. ir ji paėmusi perskaičiavo popierius ir liepė susimokėti ir kas svarbiausia buvo ne mano KALTĖ, o tiesiog pastrige spausdinimo aparatai. Biški tvarkykit.. čeki turiu dar ir prašyčiau pinigus gražinti, nes man reikėjo 20 lapu.. o per jūsų aparatus sumokėjau daug daugiau.. žiūrėkit ką darot!

Ačiū už Jūsų atsiliepimą, jis buvo perduotas parduotuvės vadovams. Kviečiame susisiekti tiesiogiai su parduotuve dėl susiklosčiusios situacijos akropolis.siauliai@charlot.lt  .

Giedrė
2019-09-07 | 08:38:32

2019-09-06 vakare vaikai žaidė žaidimų automatu, esančiu pirmajame PC aukšte (šaudymas vandens šautuvais). Likome pasipiktinę kada vidury žaidimo buvo išjungta elektra ir žaidimas nutrauktas. Jei žaisti galima iki tam tikro laiko, prašytume pakabinti informacinį stendą, kur būtų aiškiai nurodyta kelintą valandą žaidimų automatas yra išjungiamas.

Ačiū už Jūsų atsiliepimą, jis bus perduotas atsakingiems asmenims. Prekybos centras dirba iki 22 val., tad tuometu galėjo įvykti elektros šuolis. Kviečiame susisiekti tiesiogiai su žaidimų automato vadybininku dėl esamos situacijos detalesnių paaiškinimų  +370 651 55551.

Justina
2019-09-06 | 10:08:20

Kap susisiekti su ,,Fotokopija" darbuotojais? Nei el. laiškais, nei skambučiais nepavyksta jau antra diena. Tai kam reikalingi tie kontaktai?

Sveiki, dėkoju už komentarą. Perdavėme jį parduotuvės vadovams. Šiuo metu parduotuvė pasiekiama tel. nr.: +370 60291715.

 

Kamilė
2019-08-23 | 19:55:39

Sveiki, esame labai nusivyle Katpedėlės aptarnaujančiu personalu. Pirma syki kol atnešė meniu laukėme 20 min. , tada dar 30 min. kol priims užsakymą. Padavėja Karolina buvo labai nemandagi, vartė akis atėjusi , ir beveik nekreipe i mus dėmesio. Galiausiai po 1h 30min. sulaukeme pirmo patiekalo, maistas buvo atnesamas vienam staliukui trisdešimties minučių tarpais , tad kol vienas pavalge , kitam dar teko laukti apie 30 min savo maisto. Antra syki viskas ejo ta pačia linkme , todėl net nesulauke meniu po 20 min. Išėjome.

Sveiki, dėkoju už komentarą. Perdavėme jį kavinės vadovams.

Klientas
2019-08-13 | 12:05:24

Šiaulių Akropolyje "Charlot" dirba labai šaunios darbuotojos Gintarė ir Ernesta. Ačiū jums už pagalbą ir patarimus išsirenkant dovaną. Likau labai patenkintas aptarnavimu.

Sveiki, dėkoju už komentarą. Perdavėme jį parduotuvės vadovams.

Vaida
2019-08-04 | 21:32:28

Sveiki, turite atskirą kasą tėvams su mažyliais bet jokio pirmumo neturime jau kelintą dieną iš eilės. Vakare veikia tik dvi kasos, tai jai turite tokia kasa bet joje tenka su mažu neramiu vaiku laukti 10 minučių tai kam ji išvis reikalinga, paklausus kasininkės kodėl taip yra su nepasitenkinimu atsako: tai ką aš turiu dabar visus palikti nuošaly ir priimti jus? Jei taip jau yra nepalikite vakare atidarytu dviejų kasų kai pirkėjų nemažai ir nusiskundimų neturėsite.

Sveiki,

Dėkoju už komentarą. Perdavėme jį PC administracijai.

Dainora
2019-07-14 | 17:18:19

Laba diena, Šiandien Šiaulių akropolyje 14:35 atėjau į iqos parduotuvę, kurioje norėjau įsigyti iqos aparatą, paklausus pardavėjos ar galiu tai padaryti, ji man pasakė, jog dabar išeina į pietų pertrauką ir dabar manęs neaptarnaus. Prašiau, kad parduotu iqos aparatą be registracijos be nieko, kad būtų greičiau, bet man vistiek buvo pasiųlyta grįšti į parduotuvę 15:15. Kiek man yra žinoma pagal akropolio taisykles, ilgiausia pertrauka gali būti 30minučių. Likau labai nemaloniai nustebinta ir tai man sukėlė didelius nepatogumus, kai pardavėja parduodama man tiesiog mano konkrečiai jau išsirinkta aparatą būtų užtrukusi kelias minutes.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Jūsų komentarą perdavėme PC administracijai.

Mindaugas
2019-06-07 | 13:09:45

Šiaulių Akropolyje visiškai nėra kuom parduotuvėse kvėpuoti! Matuojantis rūbus labai karšta. Girdėjau kaip gretimose kabinose taip pat skundžiasi oro stygiumi! Ar Akropolis taupo pinigus, kad kondicionieriai ne pajungti normaliai per tokius karščius ?!!

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Jūsų komentarą perdavėme PC administracijai.

Pasipiktinęs
2019-06-06 | 20:18:43

Nebeleiskit daugiau tos dainos ŽAS - Akropolis. Verčia vemti

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Jūsų komentarą perdavėme PC administracijai.

Darbo laikas

MAXIMA XXX
I-VII 08:00 - 22:00
Eurovaistinė
I-VII 08:00 - 22:00
Parduotuvės
I-VII 10:00 - 21:00