Atsiliepimai
Atsiliepimai

Naujas atsiliepimas

AKROPOLIO atsiliepimai

Vaida
2024-03-17 | 07:25:41

Užsakytos prekės iš barboros 2024.03.15 užsakymo nr WL35NKRIJMU43H6,buvo atvežtos pasibaigusio galiojimo(jogurtas,dešrelės),vaikas apsinuodijo.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime BARBORA personalui. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Marija
2024-03-10 | 18:32:57

Lankiausi šiandiena cascada parduotuvėje, dėkoju konsultantei Gintarei už pagalba ir profesionalu aptarnavima.

Sveiki, nuoširdžiai dėkojame už Jūsų komentarą ir džiaugiamės galėdami prisidėti prie malonios patirties. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Jūratė
2024-03-08 | 19:07:02

Kas per darbuotojos dirba Vero cafe kavinukėje Šiaulių akropolyje, nepilnametės ar neturinčios supratimo ką ten veikia??? Ne pirmą kartą aptarnavimas siaubingas, būtent šiandiena 2024-03-08 pardavėjos įkritusios į telefoną net nepažvelgusios į klientą ir neišklaususios pataisė kavą vietoj mačos gėrimo (pirko mano dukra, ir kavos ji negeria), prašė pakeisti gėrimą, nes netokį pataisė, pinigų negrąžino Pardavėjos pašovė produktai sunaudoti, pirk iš naujo. Vaikas turi eiti su suaugusiuoju, kad toje vietoje būtų apgintas nuo tokių "Ale pardavėjų"

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Eliza
2024-01-24 | 20:20:08

Juokinga kai dalinatės reklamomis Šiaulių Akropolio Feisbuko paskyroje ir kviečiate apsipirkti į parduotuves, kurių Šiaulių Akropolis neturi. Pvz.: Zara, Zara Home, Bershka, H&M home, Krispo, MANGO, Oysho, Pull and Bear ir daugeliu kitų. Reiktų administracijai sunerimti ir galvoti kaip pritraukti verslus nes dabar Šiaulių Akropolis tiesiog miręs reikalas.

Laba diena,

 

Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims. 

Rūta
2023-12-29 | 14:33:58

Buvau gavus el. Akropolio dovanų kortelę. Ant kupono nenurodyta, kad turiu jį turėti fiziškai. Šiaulių Akropolio 4F parduotuvėje norint atsiskaityti už prekes skanuojant iš tel., sakė neleidžia atsiskaityti, pasiūlė nueiti į informaciją pasikeisti. Nuėjus į informaciją sakė, kad turiu turėti fiziškai tą dovanų kuponą atšviestą. Jos atšviesti galimybės neturi. Susiradus kur atsišviesti. Nuėjus į informaciją, sako, tai su tuo lapu galit atsiskaityt parduotuvėje. Nelabai suprantu Jūsų politikos ir tikrai nėra taip, kad neįmanoma iš tel. nuskanuot kupono, o jei tai yra negalima, tai turėtų būti parašyta ant kupono. Tikrai neturiu eiti, ieškoti ir gaišti laiką kažkur atsišviesti. Vien nepatogumai ir laiko švaistymas. Labai nusvyliau tokia patirtim ir tikrai nei pirksiu, nei kam rekomenduosiu Jūsų kuponus dovanoti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims ir artimiausiu metu sugrįšime pas jus su daugiau detalių. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Vilma
2023-12-22 | 14:50:29

Sveiki, vertėtų darbuotojus apmokyti mandagumo su pirkėjais. Šiaulių akropolio Famclub vyresnio amžiaus darbuotoja tikrai labai nemandagi. Jei tai būtų pirmas kartas, nereaguočiau, tačiau paskutinįkart apsilankius kalbėjo man, bet kažkur žiūrėdama pro šalį sunėrusi rankas ir atsirėmusi į lentyną. Turbūt sutrukdžiau jai ramiai stovėti. Tad atsižvelkite, kokie pas jus dirba darbuotojai. AČIŪ ir sėkmės.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Dovilė Stonienė
2023-12-16 | 16:57:16

PADĖKA! Esu dėkinga Šiaulių Maximos apsaugos darbuotojai už rasta ir grąžinta daiktą. Labai džiaugiuosi, kad yra dar sąžiningų žmonių. AČIŪ JUMS!

Laba diena, 

labai dėkojame už paliktą malonų atsiliepimą.

PC AKROPOLIS komanda.

Simas
2023-12-12 | 20:03:06

Sveiki, Labai blogai, kad Šiaulių Akropolis neturi elektromobilių įkrovimo stotelių. Tenka važiuoti pas konkurentus į Saulės miestą...

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Ingrida
2023-11-19 | 20:18:22

Kaip tik norėjau parašyti apie ledo arenos darbuotojus. Paslaugūs bei draugiški. Išnešė ant ledo pingvinus ir padėjo vaikams užsikabinti už rankenų. Kartais reikia supratingumo, kai žmonių eile milžiniška, o darbuotojai nori kuo greičiau suleisti žmones. LIUKS

Laba diena, 

labai dėkojame už paliktą malonų atsiliepimą.

PC AKROPOLIS komanda.

Vaida
2023-11-19 | 16:37:56

Aptarnavimas ledo arenoje baisus! Nachalas kažkoks dirba net nesupratau ar darbuotojas,nes be aprangos kasoje su juodais trenigais. Nesiskaitymas visiškas tiek su vaikais tiek su tėvais.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Evelina
2023-10-18 | 12:35:10

Laba diena, noriu pasiteirauti, kiek dar menesiu teks stumdyti vezimeli, pilna pirkiniu zemyn, ekskalatoriumi A/B sektoriuje, kuris neveikia jau 4 menesiai? Jeigu Siauliu administracija neigali sutvarkyti sio reikalo, kreipsimes "auksciau".

Laba diena, 

dėkojame už rekomendaciją. Jį perduosime PC AKROPOLIS administracijai.

PC AKROPOLIS komanda.

Ričardas
2023-10-11 | 05:25:07

Laikas būtų įdiegti krovimo stoteles elektromobiliams, kaip visame civilizuotame pasaulyje. Dabar tenka praleisti daugiau laiko kituose prekybos centruose kurie juos turi. Tikimės jog greitai imsitės veiksmų.

Laba diena, 

dėkojame už rekomendaciją. Jį perduosime PC AKROPOLIS administracijai.

PC AKROPOLIS komanda.

Mindaugas
2023-09-23 | 09:27:17

30min esu jusu prekybos centre. Ir ju galyt ventiliacūja kazkokia bent ijunkt nebutinai saldyt. Bet neimanoma buti kaip siltnamy kaip pirty.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Shukurillo
2023-09-15 | 10:52:48

Samiy plohoy bank v LT ne znaet s klientom rabotat, bez ochered primut ne vidil takogo bank, sotrudniki bank ugrajat pitalsa koroche vse na 0 0 0 0 imenno Sotrudnik bank zavut AGNE

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Klientė
2023-08-26 | 13:26:32

Veiksmas šiandien Maximoje, mažylių kasoje. Kasininkei vertėtų pasimokyti etiketo. Velnių gavo jauna mergina(du kartus) kur stovėjo eilės gale ir akivaizdžiai pirko kūdikių prekes. Priekyje eilės stovėjusios pensininkės su paprastom prekėm,nesulaukė nei žodžio. Paklausus,kodėl šiom poniom nieko nesako,kasininkė pasiūlė man (9tą mėnesį nėščiai moteriai) pasėdėti kasoje ir paklausyti tokių kaip aš. Pirmas dalykas: aš tik paklausiau. Antras dalykas: kodėl yra bambama tik ant jaunų žmonių? Trečias: kokios mužikės ten dirba?

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Maxima" administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Augustas
2023-08-10 | 13:19:44

Esu labai nusivylęs Šiaulių akropolio ledu. Atėjome su vaiku pačiaužyti iš ryto ir negalėjome normaliai čiuožti, nes iš abieju pusių lakstė ledo ritulininkai. Turėjome netrukus išeiti, nes nebuvo įmanoma toliau čiuožti negaunant kokios nors traumos. Ledas taip pat buvo nenuvalytas priešingai nei Vilniaus akropolyje ir buvo sunku čiuožti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Aleksandras
2023-07-14 | 11:45:56

Sveiki, turiu nusiskundima apie Šiaulių akropoli. Kas kart pasistačiusi automobilį šeimos vietoje ir eidama su vaikais į akropoli prie įėjimo turiu butinai praeiti rūkykla. Negi neįmanoma jos perkelti į kitą pusę ar dar kur nuo tilžės įėjimo. Labai neapgalvotai čia padaryta. Reikėtu uždrausti ten rūkyti

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Aleksandras
2023-07-14 | 11:45:14

Sveiki. Žiūrėdami filmą su vaiku norėdami nueiti iki tualeto Šiaulių Akropolyje antroje salėje po dviejų valandų senso metu nepavyko atidaryti durų ne tik man, bet kito asmens grįžusios paklausus atsakymas buvo toks pat.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Ilona
2023-06-22 | 11:30:48

Sveiki, šiandien 2023/06/22 lankiausi Šiauliu akropolio H&M parduotuvėje. Tik iėjus i parduotuve užgožė karščio ir oro nebuvimo banga. Renkantis rubus pasijutau kaip prie juros , +30 laipsniu . Apie matavimosi kabinas išvis neturiu žodžiu- BAISU! Rūbo neimanoma pasimatuoti,nes jis tiesiog prilimpa!!! Kas vyksta pas jus parduotuvėje?!!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, perdavėme informaciją parduotuvės administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Emilija
2023-05-06 | 15:19:39

Labai graži atsinaujinusi CASCADA parduotuvė. Atgaiva akims! Ir, ačiū, merginoms, kurios visada nuoširdžiai pataria.

Laba diena, 

labai dėkojame už paliktą malonų atsiliepimą. Jį perduosime CASCADA administracijai.

PC AKROPOLIS komanda.

Emilė
2023-02-08 | 21:12:32

Formosoje pirkau bubble tea davė maišelį, tačiau maišeliai nekokybiški ir nešant suplyšo ir iškrito arbatos. :))

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

ilona
2022-12-15 | 12:26:28

Šiaulių akropolyje konditerijos skyriuje esančiame prieš Vynoteką perkant plikytus pyragaičius prideda sugedusių. Iš keturių dviem sugedusi vaškė visiškai .Tokia turgaus paktika, kad nereikėtų išmesti nuodykim žmones....2022 12 15 d.12val

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Karolina
2022-08-16 | 13:43:30

Sveiki, kai reikia praeiti PREMJER merginas, kurios ikyriai ir per puse akropolio šaukia ir pastoviai trigdo savo pasiūlymais reikia nuolat kelia kirsti ir laika gaišti, nejaugi nematote, kad ši sistema erzina visus jūsu pirkėjus/klientus, nejaugi negaunate nusiskundimų iš žmonių, ir dar naglai kalba atgal jei nesutinki prieiti prie jų veido mimikas nustato, kas čia per sistema?! Ir apskritai, kaip akropolio administracija praleidžia pro akis, beto girdejusi ne iš vieno žmogaus jog tie patys pamąstymai žmonių i kuriuos administracija nekreipia dėmesio😁 ačiū - gražios dienos!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

VAIDA
2022-07-24 | 12:47:14

Šiaulių akropolyje neįmanoma praeiti pro baldus esančius prie ledo arenos. Jaunimas(ukrainiečiai) kabinėjasi prie žmonių nepriklausomai nuo amžiaus,keikiasi,šūkauja.pastoviai vyskta kažkokie valgymai ir žaidimai kortomis,vyksta intymios scenos prie mažamečių,nepilnamečių asmenų. Ar tikrai Šiaulių akropolis turi tik tokias pramogas? Nes visa tai tikrai kenkia Jūsų įvaizdžiui,net nesinori ateiti nei pačiam, nei su vaiku pas jus,kadangi dažnai vedu vaiką būtent ant akropolio ledo ir laukiant tenka visa tai matyti ir girdėti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Anonimas
2022-07-02 | 17:42:46

Lelija 2022/07/01. Atėjome ieškoti suknelės. Neradus ko norime, pasiteiravome pardavėjos ar turi tokio tipo suknelę, kokios mes norime. Pardavėja ne visai supratus grubiai atšovė ,,ko norit?". Paaiškinome dar kartą ir sulaukėme jos komentaro, kad mergina į tokio tipo suknelę netilps, nes jos klubai per platūs ir pradėjo rodyti sukneles, nors to neprašėme, o tik paklausėme ar turi ir kur galėtume rasti jų parduotuvėje. Į sulauktą komentarą nekreipėme dėmesio ir toliau apžiūrinėjome sukneles. Tada pardavėja mums parodė dar vieną suknelę ir vėl pakomentavo, kad ,,nu ji tikrai netilps, nes yra per stora". Suprantame, kad sutrukdėme ilsėtis darbe, tačiau su klientais taip bendrauti nereikia, o juo labiau komentuoti kliento išvaizdos. Ne visi gimėme būti modeliais, tačiau kiekvienas žinome kas mums tinka. Daugiau į šią parduotuvę negrįšime, kadangi nesugeba pasamdyti kompetentingo ir su klientais gebančio bendrauti žmogaus.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Anonimas
2022-06-24 | 17:17:19

Labai įdomu ar Akropolio administracija žino kaip Candy Pop parduotuvė leidžia garsiai savo muziką. Neina susišnekėti, pardavėja su savo drauge prie prekystalio šoką, filmuojasi ir nekreipia dėmesio į užėjusius klientus. Labai nemaloni ir neatsakinga parduotuvė.!!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Laura
2022-06-15 | 20:40:51

Šiandien birželio 15 dieną lankiausi Šiaulių Akropolyje ir buvau labai nemaloniai nustebinta šio centro pagalbiniais daruotojais, kurie turbūt prižiūri patalpas, dėvi raudonas uniformas ir kepures. Prasilenkiant vienas darbuotojas užkliudė mano petį. Būčiau sutikusi tiesog abipusiai mandagiai atsiprašyti, tačiau darbuotojs ėmė keiktis, buvo labai nemandadus, kėlė balsą, skėtojosi rankomis. Tokie darbuotojai nedaro garbės prekybos centrui.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Piktas klientas
2022-05-21 | 19:43:08

2022-05-21 prekybos centre teko susimokėti 30eur už nemokamą stovėjimą. Neatsirakino automobilio durelès. Kreipiausi į administraciją, o jie pasakė, kad žino problemą, kad šiandien automobilių užraktus kažkas kažkaip veikia, bet nieko nedarė. Teko išsikviest pagalbą ir teko susimokėt už automobilio atrakinimą. Tad labai nemaloni situacija. Buvom apsipirkti su žmona ir mažamečiais vaikais. O dar teko laukti valandą laiko. Štai kokia nemokama Akropolio automibilio stovėjimo aikštelė.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme Šiaulių AKROPOLIO administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

RASA
2022-04-24 | 15:21:14

Neimanoma nusiplauti ranku,vanduo tiesiog verdantis.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Marija
2022-04-10 | 12:56:39

Sveiki, norėjau pasidomėti ar su akropolio dovanų kortele galima visuose akropolio parduotuvėse atsiskaityti?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų užklausą. Su "Akropolio" dovanų kortele, deja, negalima atsiskaityti visose parduotuvėse. Visą detalią informaciją apie dovanų kortelę rasite paspaudę nuorodą https://www.akropolis.lt/lt/dovanu-korteles-bendrosios-taisykles?cid=1 , informacijos apie parduotuves ieškokite skiltyje "ATSISKAITYMAS DOVANŲ KORTELE". Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

marius
2022-01-15 | 17:33:49
Siauliai,Aido8,...Prie iejimo, pagyvenus apsaugos darbuotoja.Rodau telefone "kilmes dokumenta",testas darytas 2022.01.07.Pagal ismanuji aparata,jis galioja 7d...pagal oficialu turetu galiot 10dienu....Neileisiu,ateik su galiojanciu...Mielieji,jei jum nereikalingi pirkejai-bankrutuokit.Ecodume,buciau palikes min 70 salyginiu,Sportlinde dar apie ...apie.Brukline-jokiu bedu,moki-vezi,-zalia sviesa...Blogai,kai pradedat save Jus vadint.Duokit bobulkai dar peili,automata ir granata.Ar patys tikit(adminai),tom nesamonem?Negerbiat saves-gerbkit pirkejus...
Dovile
2022-01-08 | 14:56:15

Šiaulių akropolis. Kaukės yra privalomos, kurios dengia nosį ir burną. Kaip visada GUESS parduotuvės pardavėjos laiko save išskirtinėm, tad joms tinka ir skydai, nors jų negalima, jau ne pirmą mėnesį. Apie pagarbą klientams iš vis nėra kalbos. Gėda, kad taip yra praleidžiama viskas pro pirštus!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime atsakingiems asmenims ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Rima
2022-01-07 | 13:58:27

Sveiki, norėjau pasakyti, kad viskas gerai, bet vienas trūkumas, Akropolyje niekur nėra laikrodžio. Tik įėjus į Akropolį stovi medinis stendas tai labai norėčiau, kad ten būtų laikrodis ( gal net ir daugiau vietų) jei tai įmanoma būtų labai gerai. Nes įėjus į Akropolį prarandindas laiką, o jei neturi nei laikrodžio ar telefono tai visai blogai 🙈. Labai ačiū už supratingumą 😉.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Ateityje būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Vitalijus Vainauskas
2021-12-28 | 09:01:01

Sveiki,buvau gryzes pries pora menesiu i lietuva is vokietijos,is visu piktu ir nemandagiu zmoniu ir pardaveju siauliu maximoje,sutikome Silva zuvies skyriuje,kuri buvo pati mandagiausia ir maloniausia moteris,ji mus aptarnavo labai maloniai,tuo paciu padejo surasti visas prekias kokiu ieskojome. Daugiau tokiu zmoniu kaip ji. Kitu kartu gryzus pagalbos prasysime tik jos.

Laba diena, 

labai dėkojame už paliktą malonų atsiliepimą. Jį perduosime MAXIMA administracijai.

 

PC AKROPOLIS komanda.

Rugile
2021-11-14 | 12:04:52

Katpedėlė. Vakar su vyrui užsukome pavakarieniauti,kol laukėme užsakyto maisto keturis kartus girdėjome kaip padavėjos atsiprašinėja teisingai neužsirašiusios klijentu užsakymu, kažkam neatnešė to, kažkam sumaišė su kitu ,galvojome viskas suprantama didelis žmoniu srautas ,bet kad teks tualete praleisti puse valandos ,kad vakarienė išeitu pro tapačia vieta kur ir pateko,nesitikėjau. Ačiū Katpedėlės virtuvei už apsinuodijima maistu :) Ir šalta grybu sriuba:) Manau klijentai mielu noru palauks šiek tiek ilgiau negu gaus salotas vietoj keptu svogunu ,žalius ,ko pasakoje vien jie ir tesijautė. Ne toje vietoje taupote laika ;)

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime KATPĖDĖLĖS administracijai ir išsiaiškinsime visas aplynkybes tam, kad ateityje išvengtumėme panašių situacijų. Su Jumis KATPĖDĖLĖS administracija susisieks tiesiogiai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Sonata
2021-10-11 | 15:33:10

Absurdas kad negali įeiti net su skiepų certifikatu, nes šiais laikais žalias ar UK pašas netinka, nors akivaizdziai tinka bet koks įrodymas kad žmogus yra skiepytas. Jei aparatas neskanuoja, tai jau žmogaus bėda nors prieš 3 valandas iejai. Darbuotojai nekompetatingi ir kaip robotai neina nei į šnekas nei žiūri. Absurdu absurdas.

Laba diena, Dovile, 

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime atsakingam skyriui ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Norime atkreipti dėmesį, jog į prekybos centrą įleidžiame asmenis, atitinkančius Galimybių paso reikalavimus. Pateikiamas dokumentas privalo būti su besitęsiančia galiojimo data, esant pasibaigusiai galiojimo datai į prekybos centrą įleisti negalime. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Ilona
2021-09-24 | 19:03:52

Labas vakaras. Kas per tvarka Šiaulių akropolyje,kad 9.30 neimanoma įeiti į tualetą nes jis paskendęs,o valytoja kažką purskia nekreipdama dėmesio.

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame, už sukeltus nepatogumus. Visi tuoletai šiuo metu yra veikiantys. Užikrinant švarą bei saugumą, visi prekybos centro tuoletai yra valomi ir dezinfekuojami. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Gyte
2021-09-06 | 15:33:57

Teko labai nusivilti Šiaulių akropoliu apsilankius jame šeštadienį,negana to vaikas buvo apšauktas valytojos,kad numetė popcorna,o ir apsilankius tualete,teko apsisukti ir išeiti atgal,o valytoja pareiškė,kad ji neprilakstys po kiekvieno, toks jausmas,kad mes kalti,kad ji dirba valytoja.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Išsiaiškinsime situaciją ir ateityje pasistengsime panašių atvejų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Aurelija
2021-08-20 | 15:07:49

Šiaulių Akropolio "Katpedėleje" per liepos-rugpjūčio mėnesį buvome 3 kartus ir visus nesulaukėmė net kol meniu atneš :)

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime KATPĖDĖLĖS administracijai ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Laimute
2021-08-12 | 20:35:57

Labas vakaras. Noriu paklausti ar Šiaulių akropolis taupymo režime gyvena,popieriaus tualetuose nei ryte nei vakare nėra,o savaitgalį matyt iš vis valytojų nėra, nes didžiulė betvarkė.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų klausimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime atsakingam skyriui ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

M. Anthony Bičkauskas
2021-06-22 | 22:52:24

Greta vadovė nebuvo darbo metu. 21:52 22/06/2021 Rasita buvo aptarnaujantis personalas sąskaitų mokėjimų kasoje atėjau 21:53 (patikrinau laiką I eidamas į Akropolį) skubėjau po prakaitu bėgau - svarbus mokėjimas. pasakiau reikia apmokėti svarbią sąskaitą. ji pasakė jog uždarė kasas anksti todėl negali manęs aptarnauti.... po 4 minučių sakė jog reikia ateiti minimum be 6 minučių iki uždarymo. sakė parašyta taisyklėse. Rasita slėpė savo vardą kai pasakiau jog noriu palikti skundą. Rasita sakė kad aš kaltas pats jog nepasakiau jai apie kasą, ir toliau vertė kaltę ant manęs. Rasita aptarnavo kitą klientą su tuo pačiu klausimu stovėjusį už manęs diskrimuodama tokį patį klientą kaip ir jis - mane. patikrinkite kameras. Rasita diskriminavo bei išeidama iš kasos demonstratyviai ir arogantiškai pradėjo valyti stalą nors klykdama reikalavo greičiau patiekti mokėjimo lapą dar prieš 1 minutę. aš jai paaiškinau kad esu klientas ir ji negali taip su manimi kalbėt. ji sakė jog nerėkia ir vėl pradėjo rėkti kai visas laikas iki uždarymo ištiksėjo ji pareiškė kad jau po 22h ir negali man padeti. aš sakiau jog pažeidė Lietuvos įstatymą ir mano advokatė jai. paskambins. taip pat nuolat rėkė rodyti sąskaitą kai aš stengiausi surasti sąskaitą kurią man reikia apmokėti. iš sutrikimo nebesupratau kurioje telefono vietoje yra. sąskaita.. mano telefone 200gb vietos. daug garso projektų. jos paklausiau kodėl taip elgiasi - ji atsivėrė tylos siena. Rasita pasakė kad eičiau nachui kai praradau viltį jog mane aptarnaus ir buvau už 150m nuo jos. pasiuntimas nx yra atk straipsnis 224 pagal Lietuvos respublikos įstatymą. reklausiu kompensacijos 10 000€ už garbės or orumo įžeidimą. esu garso prodiuseris ir man toks rasitos elgesys padarė kūrybinę žalą. šiuo metu dirbu su projektu kurio rinkos vertė yra 1200€. negaliu susikaupti kūrybiniui darbui. o. Akropolyje apsiperku dažnai. nenusipelniau tokios aukštos aptarnavimo kokybės. Niekada to Akropolyje nesu patyręs. apmokėjimas buvo mano vienintelė opcija per maxima kasą dėl to mano interneto svetainės kūrybos startas rytoj 23/06/2021 ir 17 žmonių komanda rytoj negali pradėt darbo ties interneto svetaine dėl šio Rasitos elgesio ir tai sukėlė jų atlyginimo dydžio nuostolį. 50€ kiekvienam žmogui . viso 850€. mokėjimo dydis buvo juokinga 6.05€ už inteneto svetainės domeną. vyr kasininkė nesistengė pašalinti problemos o vietoj to stengėsi apkaltinti klientą. aš pats turiu 8 metus klientų aptarnavimo patirties Europoje ir Lietuvoje - mūsų kompanijoje. tai būtų netoleruotina. tokie darbuotojai atleidžiami. jauna kasininkė su akinukais stengėsi (kasos nepasakysiu bet labai maloni. ir gera kažkur vidury gal. 7 kasa) kaip įgaledama stengėsi padėti. tuomet apsaugos darbuotojas nesilaikė 2m atstumo ir stengėsi užlipti man ant batų. tačiau be to nieko neįprasto nepadarė. Aš nesistengiu pakenkti Rasistai tiesiog nesuprantu kaip toks klientų aptarnavimo lygis apskritai įmanomas. Kauno Akropolyje tokiu problemų nebuvo ir Vilniaus atrodo nepamenu nieko panašaus. būtų malonu jei su manimi susisiektumėte. Pagarbiai M. Anthony Bičkauskas

Laba diena, 

Dėkojame, kad kreipėtės ir kartu apgailestaujame dėl kilusios situacijos. 

Gavus Jūsų pateiktą pretenziją aiškinomės situaciją. Pagal vaizdo įrašus ir gautą medžiagą matyti, jog į parduotuvę atvykote likus ne pilnoms 10 minučių iki parduotuvės darbo pabaigos ir norėjote susimokėti įmoką už paslaugas. Labai apgailestaujame, jog informacijos kasoje PERLO terminalo kasa likus kelioms minutėms iki parduotuvės uždarymo nedirbo, nes darbuotojai jau buvo paskaičiavę kasą. Tačiau darbuotoja Jums pasiūlė apmokėti norimą įmoką ne per PERLO terminalą, o kasoje. Paprašė pateikti mokėjimo pranešimą/sąskaitą, kad galėtų mokėjimą atlikti per kasą. Kadangi mokėjimo pranešimo kasininkei iš karto nepateikėte, o kaip pats paminėjote, ieškojote jo telefone, darbuotoja suskubo aptarnauti už Jūsų eilėje stovėjusį klientą, kuris turėjo visus mokėjimo dokumentus ir juos kasininkei pateikė. Nuoširdžiai atsiprašome, jog Jūsų aptarnauti informacijos kasos darbuotoja jau nebegalėjo, nes buvo jau po 22 val. Taip pat apgailestaujame, jei informacijos kasos darbuotojos bendravimas nebuvo malonus. Vertiname kiekvieną klientą, skiriame daug dėmesio ir pastangų ugdant mūsų darbuotojus, mokant juos ne tik mandagiai, kultūringai, tačiau ir profesionaliai aptarnauti klientus. O nepagarbus darbuotojų elgesys su klientais mūsų įmonėje nėra toleruojamas. Siekiant ateityje išvengti panašių nesusipratimų, parduotuvės administracija situaciją aptarė su darbuotojais. Jiems buvo pakartotinai priminta, kad vakare budinčios kasos ir Perlo terminalas turi būti pasirengę aptarnauti pirkėjus iki pat darbo valandų pabaigos. Taip pat darbuotojams buvo primintas klientų aptarnavimo standartas.

Bendrovės vardu atsiprašome dėl mūsų parduotuvėje kilusios nemalonios situacijos. Aptarnavimo kokybei bei jos gerinimui Bendrovėje skiriamas išties didelis dėmesys, o Jūsų pastabos skatina mus dar labiau pasitempti.

Gražios dienos.


Pagarbiai

MAXIMA LT, UAB

 

Ema
2021-05-25 | 17:29:37

Šiaulių akropolio valdžia galėtų imtis kažkokių veiksmų dėl karantino taisyklių nesilaikymo, atėjus į akropolį žmonės sėdi ant suoliukų, ne karta pastebėjau kad vienas kitas kolidoriuose vaikšto be kaukių ir nieks nieko, tai gal pastatykit apsauginius prie įėjimo kaip kad kauno akropolyje kad nors su kaukėmis visi įeitų.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime apsaugos skyriui ir ateityje panašių atvejų bandysime išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Oksana Skardžiuvienė
2021-05-02 | 19:31:15

Tikrinkitės vietoje atsiimant užsakymą. Perkant didesnį kiekį, užsisakę kavos, jos neradome.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Ar galite patikslinti informacaiją? Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Kažkas
2021-03-31 | 21:59:03

Sveiki, Atvykus atsiimti siuntų į Lietuvos Paštą, visada eilės. Bet labiausiai pikta, kad stovi eilėje nuo 20valandos, dirba 3 asmenys ir per kokį gera pusvalandį įeiną apie 5 asmenis. Ateina 21h ir likome 5 geriausiu atveju žmones ir vietoj to , kad priimtu visus išvijo,nors žmonės sažiningai stovėjo laukė. Ar taip sunku būtu buve priimti tuos likusius, kuriems ir vėl sekančia diena teks ateiti i metrines eiles, kai per korona nesinori išvis ten buriuotis. Suprantama , kad darbo valandos iki 21h. Eilės visa diena. Esu labai nepatenkinta šiuo atveju, nes galėjo nuo tam tikros valandos tada nebepriimti jokiu nauju žmoniu į eilę. O ne žmones stovi valanda ir priejus ju eilei, tenka išeiti. Jei nespėja tegul daugiau darbuptoju samdosi, nes eilės tikrai nestebina visa diena. Ačiū už jūsu laika, Tikiuosi kažko imsities, nes tai tikrai nedžiugina. Geros Jums dienos!

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime atsakingiems kolegoms ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Gintaras
2021-02-18 | 22:46:58

Laba diena. Noriu padėkoti Jūsų prekybos centro "Akropolis" Šiauliuose apsaugos darbuotojui Nedui už pastabumą, nuoširdumą ir paslaugumą. Šiandiena prekybos centre pamečiau rankinę prekėms ir šis jaunas vyras per kameras tai pamatė, nuėjo į salę, paėmė šią rankinę ir atnešė man prie savitarnos kasų. Prašau ne formaliai tik padėkoti šiam jaunam vyrui, bet ir paskatinti jį materialiai pagal galimybes už nuoširdumą bei neabejingumą, kas šiais laikais yra didelė retenybė. Ačiū, Gintaras Dilda, tel. 869982633

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį PC ,,Akropolis"  administracijai.

Vilija
2020-12-30 | 21:58:50

Sveiki as sutokiu klausimu, kaip internetu ar yra galimibe pasinauduoti duovanu korte apsipirkiti topo centre nera informacijos

Sveiki, AKROPOLIO dovanų kortelės galioja tik perkant fizinėse parduotuvėse (ne internetu). Karantino metu Topo centre atsiskaityti AKROPOLIO dovanų kortele nebus galimybės. 

Elmyra
2020-12-29 | 20:20:43

Sveiki, su atėjusiomis stebuklingiausiomis žiemos šventėmis! "Upės negeria savo vandens, medžiai nevalgo savo vaisių, saulė neapšviečia savęs ir gėlės neskleidžia nuostabaus aromato sau. Gyventi dėl kitų- tai pagrindinė gamtos taisyklė. Mes visi esame gimę padėti kitiems...Nepaisant to, kaip sunku tai gali atrodyti.. Gyvenimas gražus, kai tu esi laimingas, bet jis milijoną kartų gražesnis, kai aplinkiniai yra laimingi tavo dėka” Popiežius Pranciškus Pagarbiai dėkojame PC Akropolis bendruomenei už efektingas paslaugas, puikią nuotaiką ir nuoširdžiausias šypsenas net artėjant 22.00 val. - darbo dienos pabaigai. Ypatingai noriu padėkoti p. Rositai (kasos), p. Sandrai (žuvies skyrius) už atsidavimą savo darbui, kaip ir daugeliui kitų, kurias puikiai prisimenu, tik vardus bijau klaidingai parašyti... Darnių, šiltų, saugių 💖laimės dienų Jūsų žaviai PC Akropolis bendruomenei ateinančiais 2021!!! Nuoširdžiai Elmyra

Laba diena, Elmyra, 

nuoširdžiai dėkojame už Jūsų komentarą. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Saule
2020-11-28 | 23:04:44

Ar vaikai gali patys prisijungti atjungtus žaidimų aparatus? Jeigu taip, įdomu ar jie dezinfekuojami...

Sveiki, 1, 2 aukšte esantys žaidimų aparatai yra administruojami įmonės ,,MLG pramogos", kurie reguliariai aparatus dezinfekuoja, kad užtikrinti naudotojų saugumą. 3 aukšte aparatai karantino metu yra atjungti ir jų prisijungti patys vaikai negali.

Laima
2020-11-04 | 17:35:38

Kada bus sutrumpintas darbo laikas šio prekybos centro??? Jau atsibodo gauti pranešimus iš jūsų apie akropolio darbuotojų susirgimus skirtingose parduotuvėse...Taip pat nukopijuotas atsakymas, kad perdavėme atsiliepimą administracijai netenkina, norisi konkrečių atsakymų.

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį PC ,,Akropolis"  administracijai. Jeigu bus sutrumpinamas darbo laikas, tikrai informuosime tiek lankytojus, tiek nuomininkus iš anksto. Plačiau jums galėtų suteikti informacijos PC ,,Akropolis" valdytoja  Alma Samoškienė +370 65938323, [email protected]

Anonimas
2020-11-04 | 14:50:32

Trumpinkite darbo laiką, pagailėkite tų darbuotojų. Stovi visą dieną kaip įbesti. Lankytojų kiekis tikrai ryte ir vakare praktiškai lygus nuliui. Nereikia čia būti specialistu, kad tokius dalykus pamatyt, suprantama, kad Jums ,,biznis" svarbu, bet pagalvokite ir apie savo darbuotojus.

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį PC ,,Akropolis"  administracijai.

Darbo laikas

MAXIMA XXX
I- VII 08:00 -22:00
Eurovaistinė
I-VII 08:00 - 21:00
Parduotuvės
I-VII 10:00 - 21:00*