Pirmieji „Burger King“ restoranai Lietuvoje ir Latvijoje atsidarys Vilniaus „Akropolyje“ bei Rygos „Akropole“

Vieta prekybos centre
2020-05-28

Tarptautinio restoranų prekinio ženklo „Burger King“ frančizės valdytoja Baltijos šalyse „Tallink Grupp“ pirmuosius greitojo maisto tinklo restoranus Lietuvoje ir Latvijoje atidarys „Akropolis Group“ valdomuose prekybos ir pramogų centruose. Lietuvoje pirmasis restoranas bus atidarytas Vilniaus „Akropolyje“, o Latvijoje – Rygos „Akropole“. Restoranai duris atvers antroje 2020 metų pusėje.

„Mes ilgai ieškojome tinkamiausios vietos pirmiesiems restoranams Lietuvoje ir Latvijoje. Džiaugiuosi, kad kartu su „Akropolis Group“ pasiekėme bendrą sutarimą ir pirmieji šio populiaraus prekės ženklo restoranai bus atidaryti būtent jų prekybos centruose, – sprendimą komentuoja „Tallink Grupp“ mažmeninės prekybos ir „Burger King“ frančizės projekto Baltijos šalyse vadovė Katre Kõvask. – Mūsų tikslas yra atidaryti restoranus populiariose, lankomose vietose, kad užtikrintume, jog jie bus matomi ir lankomi nuo pat pirmos jų atidarymo dienos. Neabejojame, kad mūsų stipri partnerystė su „Akropolis Group“ bei prekybos centrų „Akropolis“ ir „Akropole“ žinomumas padės mums sėkmingai įžengti į Lietuvos bei Latvijos greitojo maisto restoranų rinką. Tikimės, kad netrukus galėsime svarstyti ir apie tolimesnę „Burger King“ frančizės plėtrą šiose rinkose.“

„Nuo pat „Akropolių“ atidarymo vadovaujamės ambicija būti pirmu pasirinkimu tiek tarp klientų, tiek tarp žinomiausių prekės ženklų, kuriems dažnu atveju „Akropoliai“ istoriškai taip pat tampa pirmu pasirinkimu žengiant į Baltijos šalių rinką. Džiaugiamės, kad pasaulyje pripažintas ir gerbėjų mėgstama, o Lietuvoje ir Latvijoje ilgą laiką lauktas „Burger King“ veiklą pradės būtent Lietuvos ir Latvijos „Akropoliuose“ – tai mums didelis sėkmingos veiklos įvertinimas, leisiantis klientams pasiūlyti dar platesnį maitino įstaigų pasirinkimą.“, – sako „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.

„Tallink Grupp“ įsigijo pasaulinio greitojo maisto tinklo „Burger King“ frančizę Baltijos šalyse 2019 metų rudenį. Kompanija atidarė pirmuosius šio prekės ženklo restoranus Taline, Estijoje, šių metų gegužės 20 d. Įmonė iš viso planuoja atidaryti daugiau nei 40 „Burger King“ restoranų Baltijos šalyse. Skaičiuojama, kad tai sukurs per 800 naujų darbo vietų. Daugiau informacijos apie „Burger King“ galite rasti čia: www.burgerking.com.  

 

Apie „Tallink Grupp“:

AS „Tallink Grupp“ yra viena iš pirmaujančių kompanijų jūros keleivių, transporto ir krovinių pervežimo srityje šiauriniame Baltijos jūros regione. Bendrovei priklauso 14 laivų, eksploatuojamų su Tallink ir Silja Line prekių ženklais, 7-iuose skirtinguose maršrutuose. AS „Tallink Grupp“ dirba daugiau nei 7 000 darbuotojų Estijoje, Suomijoje, Švedijoje, Latvijoje, Rusijoje ir Vokietijoje. 2019 metais bendrovės keleivių srautas sudarė apie 9,8 milijono keleivių, o krovinių srautas – apie 380 000 krovinių vienetų. AS „Tallink Grupp“ akcijos yra kotiruojamos Talino ir Helsinkio vertybinių popierių biržoje.

 

Apie „Burger King“:

1954 metais įkurtas „Burger King“ prekės ženklas yra antras didžiausias mėsainiais prekiaujantis greitojo maisto restoranų tinklas pasaulyje. Populiariojo „Whopper“ mėsainio kūrėjai „Burger King“ valdo daugiau nei 18 800 restoranų daugiau nei 100-te šalių. Beveik 100 proc. „Burger King“ restoranų priklauso ir yra valdomi nepriklausomų frančizių operatorių, kurių daugelis yra šeimos verslai, rinkoje veikiantys dešimtmečiais. Jeigu norite daugiau sužinoti apie „Burger King“, apsilankykite svetainėje www.burgerking.com.

Darbo laikas

MAXIMA XXXX
I- VII 8:00 - 24:00
Parduotuvės
I-VII 10:00 - 22:00
Eurovaistinė
I-VII 08:00 - 22:00
Ermitažas
I-VII 08:00 - 22:00