Prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ pradeda Kalėdų kampaniją, kuria primena – didžiausia dovana artimiesiems šiuo šventiniu laikotarpiu yra meilė. Kalėdiniame vaizdo klipe pasirodo neeilinė herojė – prieš trejus metus iš nelegalios šunų veisyklos išgelbėta mišrūnė Ricotta.
„Šiemet Kalėdų kampanijai pasirinkome išties jautrią kūrybinę idėją. Norėjome priminti, kad didžiausia dovana yra meilė artimiesiems ir draugams, o visas kitas dovanas – galima rasti „Akropolyje“. Tuo pačiu vaizdo klipe pasirodanti Ricotta perduoda labai svarbią žinutę – mes visi turime būti dėmesingi tiems, kurie patys negali savęs apginti bei savimi pasirūpinti. Tai – ne tik mūsų augintiniai, kuriais įsipareigojame rūpintis kaip savo šeimos nariais, bet ir beglobiai gyvūnai“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovas.
„Akropolio“ Kalėdinę reklamą, kurioje nusifilmavo Ricotta, galima pamatyti čia: https://tinyurl.com/dtdf47m2
Pasak Ricottos šeimininkės, šunų dresuotojos Nadeždos Fedotovos, augintinės istorija išties yra neeilinė – nelegalioje veisykloje užaugusi kalytė šiuo metu yra sveikas ir žvalus šuo, dalyvaujantis sportinio paklusnumo varžybose, vaikų edukacijose ir noriai besifilmuojantis reklamose.
„Kai Ricottą radome nelegalioje veisykloje Jonavoje, ji buvo uždaryta spintoje, pririšta pavadžiu prie vidinės rankenos. Visa suskretusi, drebanti ir serganti. Ji tuo metu buvo 9 mėnesių amžiaus ir per visą šį laiką nė karto nemačiusi dienos šviesos. Važiavau tik apsižiūrėti, kokia ten situacija, o teko iškart šią kalytę pasiimti su savimi“, – augintinės istoriją prisimena moteris.
Nuvežus išgelbėtą kalytę pas veterinarijos specialistus, jai iškart buvo nustatytas gimdos uždegimas, teko skubiai operuoti ir šalinti gimdą. Už išgelbėtą gyvybę Ricotta neliko skolinga – greitai įsiliejo į Nadeždos šeimą, mokėsi naujų dalykų ir vis labiau žavėjo savo išskirtine išvaizda.
Šunis dresuojanti moteris neslepia, kad iššūkių su Ricotta tikrai netrūko – kalytė neturėjo jokių higienos įgūdžių, galėdavo pasišlapinti tiesiog būdama ant žmogaus rankų. Tualeto reikalų teko mokytis beveik metus, pirmieji išėjimai į lauką pasivaikščioti taip pat kėlė streso – augintinė nežinojo, kas yra pavadėlis ar petnešos, laukas jai buvo tikras siaubas.
„Ricotta labai sparčiai visko mokėsi. Ją labai lengva motyvuoti maistu arba žaislais, kuriuos be proto mėgsta. Jei kitus šunis reikia išjudinti kažkokiam žaidimui ar komandoms, tai Ricottą tenka stabdyti, nes ji – tiesiog raketa. Kartais aš jau pati jaučiu nuovargį, žiūriu į ją ir galvoju, iš kur pas tokį mažą, vos 3 kg sveriantį, šunį tiek energijos“, – pasakoja N. Fedotova.
Rugsėjį sportinio paklusnumo varžybose debiutavusi mišrūnė pelnė ir prizinę vietą. Pasak trenerės Nadeždos, tai ne vienintelė vieta, kur augintinė demonstruoja puikius rezultatus – Ricottai patinka atsidurti ir filmavimo aikštelėje.
Tapo reklamos heroje
Prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ Kalėdų kampanijos heroje tapusi Ricotta vaizdo klipe įkūnija mažą šuniuką, kuris iš meilės savo šeimininkei nori dalyvauti sniego rogių varžybose kartu su dideliais haskiais.
„Reklamos filmavimui pasirinkome mišką. Nors buvo dar ruduo, pasitelkę dirbtinį sniegą, dekoracijas ir kitus specialius efektus, sukūrėme tikrą žiemą. Didžiausias iššūkis buvo suvaldyti „keturkojus aktorius“ – šunims nenurodysi, į kurią pusę žiūrėti ar kokią snukučio išraišką rodyti, tačiau profesionalios komandos dėka puikiai susitvarkėme su visais iššūkiais“, – sako kalėdinės reklamos gamybą įgyvendinusių gamybos namų „Dansu“ režisierius Ernestas Jankauskas.
Pasak jo, reklamoje įsiamžinę haskiai realybėje nebuvo tokie draugiški mažajai Ricottai – teko roges tempiančius šunis ir pagrindinę vaizdo klipo heroję filmuoti atskirai.
„Labai džiaugiuosi, kad visa kūrybinė komanda buvo labai dėmesinga Ricottai – nuo žmogaus, kuris numezgė jai megztuką, iki reklamos režisieriaus. Tikrai reikėjo kalytę ir pasaugoti, ir daryti pertraukėles, kad pailsėtų ar sušiltų, nes ji neturi šildančio poplaukio. Filmavimai vyko dvi naktines pamainas, tačiau Ricotta išbuvo energinga ir geros nuotaikos iki pat pabaigos. Tiesa, po to miegojo visą dieną“, – įspūdžiais dalijasi reklamos herojės šeimininkė N. Fedotova.
Draugiški gyvūnams
„Akropolio“ Kalėdų kampanijos reklama ir jos heroje tapusi Ricotta tapo įkvėpimu ir prekybos bei pramogų centrų kalėdinio laikotarpio aktyvacijoms. Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ gruodžio mėnesį bus galima sutikti ir šunytės Ricottos maskotą.
Pasak D. Mertino, kalėdinei reklamai pasirinkta istorija su gyvūnais atspindi ir „Akropolių“ draugiškumą gyvūnams. Nuo šių metų pavasario prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose galima lankytis su katėmis arba šunimis ne tik bendrose patalpose, bet ir atskirose parduotuvėse ar paslaugų teikimo vietose, pažymėtose specialiu ženklu.
„Tikrai eisime kartu su Ricotta į „Akropolį“ pasidaryti nuotraukų atsiminimui. Nežinau, ar ji save atpažins ekrane, bet kadangi vaizdo klipe bėga daug šunų – vien tai ją sudomins“, – sako šunų trenerė Nadežda.
Prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ kalėdinę reklamą sukūrė kūrybinė agentūra „Not Perfect“, jos gamyba pasirūpino gamybos namai „Dansu“.