Atsiliepimai
Atsiliepimai

Naujas atsiliepimas

AKROPOLIO atsiliepimai

Aš.
2020-03-13 | 23:20:48
Mielieji, o jums normalu dirbti kai visoje Lietuvoje karantinas? Pinigėliai daro savo, pagailekit pardavėjų ir kitų darbuotojų pro kuriuos "praeina" šimtai piliečių, nežinia ar sveiku.
Jolanta
2020-02-04 | 17:14:40

Sveiki, labai nusivyliau Akropolio "Eurokos" parduotuvės konsultantėm.. Įėjus į parduotuvę, esi nužvelgiamas nuo galvos iki kojų, "tyliai" pašnibždomis nukalbėta ir dar akivaizdžiai stebiama, ar čia normalu?? Ir tai nepirmas kartas.. Gal jau laikas pakeisti kolektyvą, lankausi dažnai, tai matosi kuri dirba daug metų ir elgiasi įžūliai, o kuri tik nesenai pradėjo ir labai maloniai aptarnauja.. Nuo šiol šią pardutuvę apeisiu.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas ,,Eurokos" administracijai.

Ne tu, o jūs
2020-02-04 | 09:15:53

Sveiki, norėčiau paklausti, ar normali praktika apsaugos darbuotojams neįleisti klientų į prekybos centrą po atsidarymo? Vos įėjus vidun, prieina "ponia" ir ima aiškintis, ką čia veikiu, ir ko vaikštau? Apie mandagumą nieko net nekalbu. Paprašius pasakyti savo pavardę prasideda grasinimai.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Boulingo žaidėja
2020-01-26 | 20:32:48

Atvykome į boulingą Akropolio ir pasijautem kaip vaikų darželį atėjo padavėja ir pasake tik po laiko kad neveikia sistema, galiausiai po 10min atėjo ir pasake jog pradėjo veikti, galiausiai ant pabaigos atnešė ant lapelio rasyta ranka sąskaita... nu tokio juokingo dalyko dar nemačiau gyvenime.. Tegul sutvarko vargšams ta sistema :)

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas ,,Apollo Boulingo" administracijai.

Ingrida
2020-01-26 | 14:37:14

Vakar įėjau į MANGO parduotuvę 20:40 muzika pagrojo dar keletą miničių ir darbuotojos ją išjungė. Ar čia naujas būdas išvaryti klientus iš parduotuvės? Buvo labai nemalonu vaikščioti ir žiūrinėti į prekes, kai darbuotojos skaičiuoja kiekvieną minutę iki užsidarymo. Tikiuosi šis komentaras pasieks parduotuvės atstovus.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas Mango parduotuvės administracijai.

Patricija
2019-12-28 | 17:36:50

CROPP parduotuvėje moteriškų džinsų kaina užrašyta 9.99, bet prie kasos paaiškėjo, kad 14,99 kasininkė jokių veiksmų nesiėmė, kad ant visų džinsų būtų pataisyta kaina, nes ant jų visų tos rūšies džinsų kaina buvo 9.99.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas CROPP administracijai.

Lina
2019-12-21 | 17:24:10

Esu pasibaisejus. Turint maža vaiką į kūdikio priežiūros kambarį neįmanoma patekti. Užrakinta. O paskambinus telefonu aiškina kad užimta. Su vaiku pralaukem pusvalandį. Deja niekas neišėjo. Nuėjom iki sekančio. Situacija - UŽRAKINTA. TAI KAM TOKIE KAMBARIAI, JEI NEGALIM JAIS PASINAUDOTI!!!!

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Monika
2019-10-04 | 20:57:37

Sveiki, Kas per pardaveja pas jus narvesen prie vaistines parduotuvėje? Atejus be 10 minuciu iki uzsidarymo zaliuzes nuleistos per pusę, nesuprasi ar atidaryta ar uzdaryta. Pardaveja labai arogantiška, ziurejo kaip i kokia nusikaltele. Toks aptarnavimas tik ir sako, kad geriau kojos nekelti i tokia parduotuve.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį Narvesen vadovams. 

Greta
2019-08-20 | 14:13:46

Laba diena. Noriu išsiaiškinti kodėl neįleidžiama į parduotuves su maximos vežimėliais? Man mažą vaiką palikti prie durų ar kaip?

P. Greta, labai apgailestaujame dėl susidariusios nemalonios situacijos. Norime patikinti, kad klientai, atvykstantys su vaikams skirtais vežimėliais, yra visada laukiame mūsų parduotuvėse. Tačiau kai kurios parduotuvės prašo nesivežti iš kitų parduotuvių paimtų pirkiniams skirtų vežimėlių dėl labai paprastos priežasties – pirkiniams skirti didelių gabaritų vežimėliai gali užkliudyti vitrinas ir jose sudėtas prekes. Apie tai perspėjantys lipdukai užklijuoti prie šių parduotuvių įėjimo, tačiau, kaip ir minėjau, klientai su vaikiškais vežimėliais – visuomet laukiami. Jeigu turite patarimų, kaip dar labiau gerinti mūsų klientų aptarnavimo politiką, visuomet lauksime pasiūlymų šiuo el. paštu: klaipeda@akropolis.lt 

Renata
2019-08-08 | 15:33:26

Apsilankius Heros parduotuvėje buvau labai nemaloniai nustebinta,nes pardavėja stovėjo ir visiškai nekreipė i mane dėmesio,o man priėjus ir pasiteiravus dėl rankinės nieko nepapasakojo apie gamintoją,juk ne viską klientas pats turi žinoti.Atleiskite,bet aš manau,kad konsultantės darbas papasakoti apie prekę ir gerai žinoti asortimentą kuriuo prekiauji ir nemanyt,kad klientai to nepastebės.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį parduotuvės administracijai.

-
2019-08-05 | 18:47:11

Per garsi muzika, nešvarūs ir smirdintys WC - nuostabūs įspūdžiai Klaipėdos Akropolyje!

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Klientas
2019-06-10 | 20:37:14

Siandiena (06.01) apsilankiau sushi express restorane. Uzsakymo jau laukiant 30min, pamaciusi kad po manes uzsisake zmones gerokai veliau jau pavalgę savo maista iseina, nuejau pasiteirauti kada bus mano uzsakymas. Ji pasiteiravo dar syki ko as uzsisakiau ir pasirodo buvo pamirsusi mano uzsakyma. Vienos sushiu porcijos laukiau 50min. Sushiai buvo padaryti labai neatvarkingi, neatsakingai. Esu labai nepatenkinta, nebesilankysiu siame akropolio restorane.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį Sushi Express vadovams. 

Radvilė
2019-05-23 | 19:26:00

Grąžinkit prašau konteinerius ten kur buvo rampoj! Arba padarykit normalu privažiavima iki jų! Patys panesiokit tokius maišus! Isprotejot visai!

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Monika
2019-05-23 | 17:43:23

Kas čia per pasityčiojimas iš darbuotojų?? Muzika sena, kondicionierius neveikia, darbuotojų kambariuko, papietauti nėra ir dar to betrūko, kad rampoje konteinerius nuvežė iki kitos rampos pusės. Jūs ką galvojate? Manot mums labai lengva nešti didžiausius šiukšlių maišus iki tų konteinerių? Pastatykite atgal arba sugalvokite kokį nors nuvažiavimą, bus bent paprasčiau patekti prie konteinerių.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Ingrida
2019-05-20 | 18:26:17

Klaipėdos Akropolyje neveikia kondicionierius. Žmonėms, kurie sėdi visą dieną dirbdami, sunku ištverti dieną.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Indrė
2019-05-12 | 11:56:00

Superinė Klaipėdos info mergaitė su akinukais ir šviesiais plaukais. Visada šypsosi, maloniai bendrauja, šiandien (05.12d) perkant dovanų čekį davė įvairių patarimų, nes pirkau pirmą kartą, Ačiū Tau, nenustok šypsotis! :)

Sveiki, dėkojame už malonų atsiliepimą. Jūsų gražius žodžius perduodame Klaipėdos Informacijos merginoms.

Diana
2019-05-08 | 11:05:32

2019.05.06 d.pirkom vonios spinteles su praustuvu komplekta. Praustuvas buvo supakuotas popierineje dezeje ir perjuostas dviem juostelem .Grize namo ispakavom ,nes planavom iskart surinkt , pamatem praustuve iskilima kampe .Iskilimas nemazas , matomai kai deze buvo supakuota tas kampas tvirciau laikes. Kai ispakavom netgi iskrito daleles . Aisku susinervinom, kad parduotuvej neisardem , bet tuo paciu apsidziaugem kad neatidejom ardymo kitai dienai.Nuvyke i parduotuve buvom apkaltinti ,kad patys sudauzem. .. Ir neaisku kaip baigsis , neva lauks atsakymo is gamintojo .;((( Pasimokem kad viska reikia tikrinti vietoj.

Sveiki, prašau susisiekite su daugiau detalių apie įvykį šiuo el. paštu info.klaipeda@akropolis.lt, kad galėtumėme padėti jums kuo greičiau išspręsti susidariusią situaciją. 

Darbo laikas

MAXIMA XXX
I-VII 09.00 - 20.00
Eurovaistinė
I-VII 09.00 - 20.00