Laba diena. Noriu padekoti Fielmann Klaipeda Akropolyje komandai ir ypac-Oksanai. Profesionalu, kokybiska, malonu. Rado mano beda, istaise gydytoju-oftalmologu klaida (ar neapdairuma, kas labai nustebino). Oksana, Jus geriausia!!!. Didziulis ACIU Jums! Norite kokybes? Norite, kad jums parduotu ne brangiausia preke, bet tinkancia butent jums? Ieskokite Oksanos Klaipedos Akropolio Fielmann))) Dar karta didelis ACIU ir sekmes.
Laba diena,
Ačiū už malonų atsiliepimą. Džiaugiamės, jog darbuotojos pateisino Jūsų lūkesčius. Atsiliepimą perduosime parduotuvės administracijai.
Gražios dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Norėčiau palikti atsiliepimą apie Alikantė parduotuvė. Kiek žinau darbo laikas yra iki 21val. As norėjau tik įeiti ir apžiūrėti batus, nieko bučiau nesimatavusi esu suprantinga ,tačiau apie 20:52 parduotuvėje buvo aklina tamsa, nei vienos lempos , šviesiaplaukė pardavėja stovėjo ir maivėsi priešais veidrodi. Kaip suprantu klientai nepageidaujami. Žinosime
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime ALIKANTE parduotuvės administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Laba diena, Pas Jus dirba pats grubiausias apsaugininkas (kaip bulterjeras, jis trukdo lankytojams, išvaro vargšus, trukdo apsipirkti, šiandien pasake venam žmogui, kad dos i aki. Nežinau jio vardo, bet atrodo kaip pensininkas, didelis, storas ir žilaplaukis). Paprašykit jio buti mandagu arba pakeiskite jį jaunuoliu. Ir tegul jis šaukia ant suolo su savo geriančiais draugais. Iš anksto ačiū!
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki! Norėčiau pasiteirauti, ar priimdami darbuotojus į darbą bent pasižiūrite, kaip jie bendrauja su žmonėmis ar vaikais? Šiandien turėjome nemalonų incidentą su Klaipėdos Akropolio traukinuko vairuotoju. Mano vaikui 2,5 metų, ir jau virš metų laiko kai jam leidžiame važiuoti traukinuku, jį įsodiname, o patys einame šalia, tokie mes ne vieni mačiau daug tokių atvejų (p.s. kaina neadekvati važiuoti traukinuku visai šeimai, o ypač kai vyko remonto darbai-atstumas sumažėjo perpus o kaina liko ta pati)….. Taigi vaikui norėjus pavažiuot traukinuku, įsodinome jį ir čia vairuotojas liepia sėsti ir man, sakau aš eisiu šalia….. sako NE, arba sėdate arba pasiimate vaiką….. Sakau metus laiko taip darydavom nebuvo problemų o dabar yra, tai vairuotojas man tiesiog liepė pasiimt vaiką ir išeiti….. Įsivaizduojate ką reiškia laimingą dviejų metų vaiką pasiimt iš traukinuko ir neleist važiuot….. Ir nereik sakyt kad vairuotojas atsako už vaikų saugumą ir pan, aš einu šalia ir pilnai atsako už savo vaiko saugumą. Kodėl vienas vairuotojas leido be problemų, o šitam taip liepta….. bet žinot galima buvo każkaip ir gražiai pasakyti, o ne taip grubiai…… ir vienodai švietė vyriškiui kad vaikas labai verkė. Fuj…..
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime Traukinuko vairuotojams. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Šiandien apsipirkau ,, Akmens Magija" ir nusipirkau ant rankos grandinėle. Tik atėjus buvau labai nemaloniai aptarnauta. Pardavėja buvo nemandagi. Nusipirkus grandinėle , pardavėja uždėjo ją ant rankos o etikete nuėmus išmete. Davė tik čekį. Parėjus namo , aš norėjau grandinėle nusiimti , benuemant ji man trūko. Su gaminiu buvo elktasi atsargiai nes tai yra juvelyrika, nebuvo nieko traukta ar temta. Paskambinus , pardavėja vėl nemandagiai bendravo ir apkaltino mane speceliai nutraukus grandinėle. Atėjus antra karta , pardavėja buvo labai pikta ir nemandagi, pradėjo mane kaltinti jog tai padariau specaliai ir esu pati dėl to kalta. Visa laika mane kaltino jog tai yra mano kaltė. Paklausus ką ji man siūlo dabar daryti, dar labiau apšaukė mane. Ji manes paklausė ,, Ar turite etikete?" , pasakius jai jog ji pati ją nuėme ir išmete , nutilo. Tada pradėjo man sakyti,, Jums jokie pinigai nebus gražinami , aš ant savo vardo to neiimsiu, ir jus manes nekaltinsite ". Tuomet ji man pakeitė kita grandinėle ir atiduodama pasakė tokia frazė,, Jus panelė lengvai taip nenueisite, aš pranešiu kitoms apie jumis kad saugotusi jūsų ir jums nieko neparduotu." su tokiais grasinimais aš išėjau. Buvo labai nemalonu , ir nemanau jog taip turėtu buti aptarnaujami klientai. Nors man pakeite grandinėle , niekada daugiau neapsipirksiu šitoje salelėje. Tokie darbuotojai turetu buti atleisti, ir ji turetu prisiimti šį įvyki ir kompensuoti. Toks ivykis neturėtu buti praleistas pro akis. Ivykis ivyko 2024.08.23 diena, apie 16 valanda.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų pastebėjimą. Informaciją perdavėme ,,Akmens Magijos" administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, vakar 23:00 žiūrėjau filmą ir kino salėje palikau raktelius mašinos. Kur galima kreiptis, kad pasiimti?
Laba diena,
Dėl pamestų daiktų FORUM CINEMAS kino teatre kviečiame susisiekti su FORUM CINEMAS personalu: +370 526 44764 arba +370 613 80201.
Gražios dienos.
Na žinot, čia nėra neapdairumas, čia jau yra žmonių apgaudinėjimas. HOUSE KLAIPĖDOS parduotuvėje norėjau nusipirkti džinsus, kaina su raudona etikete 12.99€, aiškiai nurodyta suma iš akcijinių prekių, kurios buvo sudėtos į vieną bendrą krūvą, tarp džinsų. Pagalvojau, kodėl gi ne, tad nuėjus prie kasos, sugaišus laiko, suma buvo įmušta 22.99€, pardavėjos aiškiai matė kainą, pasakyti, kad kaina negalioja pirmas dalykas - net nesistengė, antras dalykas - seku kainas ir kai įmuša į kasą, tad iš kart pastebėjau ir pasakiau, kad neimsiu, nes kainos ant etikėtės visai kitokios. Nu blemba, čia yra principo reikalas, tad su tokiais apgaudinėjimais sėkmės Jums, jei kiti nepastebi, tai dar nereiškia, kad tai yra jų dauguma. Pikta ir apmaudu, neskelbkite, kad yra 50% prekėms ir jų bent jau nežymėkite tada, jei įmušus į kasą - kainą kitokia. Tai yra pačių darbuotojų aplaidumas ir nesužiūrėjimas. Sėkmės užsidirbti nešvariai iš žmonių.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime HOUSE personalui. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Gerb. Akropolio administracija, Noriu išreikšti savo nepasitenkinimą dėl neseniai įvykusio incidento, kuris įvyko mano apsilankymo metu jūsų prekybos centre. Apsilankėme su savo mergina ir mūsų augintiniu - trijų mėnesių šuniuku. Užsisakinėdami kavos, prie mūsų priėjo du apsauginiai. Vienas iš jų, jaunesnysis, pradėjo reikšti nepagrįstus priekaištus dėl mūsų šuns elgesio, teigdamas, kad jis yra nesveikas ir grasindamas apipurkšti pipirinėmis dujomis. Bandžiau paaiškinti apsauginiui, kad mūsų šuniui tik trys mėnesiai, ir jis tiesiog domisi aplinka, tačiau apsauginis toliau kėlė pretenzijas dėl to, kaip turėčiau auklėti savo augintinį. Likau labai nusivylęs tokiu apsaugos darbuotojo elgesiu, kuris ne tik kad neturėjo jokio pagrindo, bet ir buvo visiškai nepagarbus bei neprofesionalus. Norėčiau pabrėžti, kad visi kiti jūsų prekybos centre dirbantys apsaugos darbuotojai, su kuriais teko bendrauti anksčiau, visada buvo labai mandagūs ir draugiški, rodydami gerą pavyzdį kitiems. Deja, šis naujokas, matyt, neturintis pakankamai patirties ir tinkamų bendravimo įgūdžių, tikrai kenkia jūsų centro reputacijai. Tikiuosi, kad šis incidentas bus tinkamai išnagrinėtas, ir bus imtasi priemonių, kad ateityje tokios situacijos nesikartotų. Apsaugos darbuotojai turėtų būti tinkamai apmokyti ne tik saugumo užtikrinimo, bet ir bendravimo su lankytojais srityje. Dėkoju už supratimą
Laba diena,
dėkojame už Jūsų pastebėjimą. Informaciją perdavėme PC AKROPOLIS administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Klaipedos Alikante parduotuvėje dirba labai nemandagi ir netaktiška vyr pardavėja . Trūksta žmogui elementarios kultūros ir išmanymo ką kalbėti su klientu.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme parduotuvės administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Laba diena, Akropoliui labai trūksta muzikos, labai jau tylu, net nejauku
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Pakeiskite informacijos darbo laika, nes informacija dirba nuo 11 o ne nuo 9
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. AKROPOLIO informacijos darbo laikas yra I-VII 09:00 – 21:00. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Nesuprantu kodėl jūs neturit pakankamai pinigų, kad pasamdyti pakankamai darbuotojų informacijos centre. Aš stoviu čia nuo 18:25, turiu stovėti dar iki 18:50 kol grįš darbuotoja. Kodėl leidžiama tiek ilgai palikti pozicijas tuščias? Aš vėluoju į svarbų susitikimą ir turiu tiesiog stovėti ir laukti.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Visada norime, kad klientai AKROPOLYJE jaustųsi patogiai. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims, jog ši situacija nepasikartotų. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
04-04 kartu su sese lankėmės Drogo parduotuvėje. Renkantis prekes, žiūrinėjant, ant lentynos prie dekoratyvinės kosmetikos buvo padėti mėginukai. Sesė tik pakėlė pažiūrėti kokia ten prekė, iškart prisistatė darbuotoja ir naglai užsipuolė „padėkit į vietą čia ne jums skirta ir t.t…“. Parduotuvės darbuotoja išsireiškė taip, kad norėjome tuos mėginukus pavogti. Vėliau priėjus prie kasos ta pati darbuotoja su kasininke lyg specialiai pradėjo šnekėti, kaip čia paprasta viską pavogti tik nusisuk ir paims. Labai nemaloni patirtis, su klientais taip elgtis negalima. Daugiau šioje parduotuvėje nesilankysime ir kitiems nerekomenduoju.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme parduotuvės administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Kodėl Vasario 16-ają Akropolyje nesijaučia tokia graži lietuviška šventė? Negroja lietuviškos dainos, nesimato šventinės atributikos. O Vasario 14-ai skiriama daug dėmesio: stendas, širdelės... Truputį liūdna, kai prekybininkų šventės užgožia patriotizmo ugdymą. Su pagarba.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų pastebėjimą. Atsižvelgsime į tai ir perduosime jį atsakingiems asmenims.
Membershopas tokiu garsumu muzika leidžia, kad įejus į parduotuve atrodo, kad diskotekoj :D 02-12
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Su vyru apsilankėme Forum Cinemas vėlyvame kino seanse. Pasibaigus filmui, prekybos centre atidarytas buvo tik vienas išėjimas (ankščiau būdavo 2, Centrinis ir Čiuožyklos). Niekur informacija apie tai nebuvo pateikta, pasiteiravus apsaugos darbuotojo, jis atsakė “ar aš dabar eisiu čia dėl jūsų, dėl kiekvieno čia tikrai nevaikščiosiu”. Turiu pabrėžti, kad buvau mandagi ir neprovokavau jokios situacijos. Atsisukau į savo vyrą ir pasakiau, kad turėsime eiti aplink visą prekybos centrą, lauke lyja, o jis paliko striukę mašinoje. Apsauginis tai išgirdęs pradėjo šaukti ant manęs, kad kitą kartą pagalvočiau kur palikti “savo paltus”. Tai buvo labai nemaloni patirtis, rekomenduoju ateityje rinktis apsaugos personalą atidžiau. Net jei yra kur nors informacija apie atidarytus išėjimus, tai niekaip nepateisina personalo elgesio.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Apsauginis priejes pradejo sakyt gal reiktu susirast kambari atsakius kad laukiu maisto pareiske kad jis mane stebi ir nuejo drausminti kitus priesais valgancius zmones 2024-01-30 apytiksliai 20:15
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Apsauginiai pristoja prie žmonių dėl nieko. Belaukiant maisto apsauginiai sako, kad stebės ir elgiasi nekulturingai
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
įkalbinėti mane keisti sutartį, pirkti telefoną ir aš jai dar kartą mandagiai pasakiau, kad dar norėtųsi pagalvoti. Jos atsakymas - ,,ką galvoti, juk sakėte kad norit naują telefoną pirkti, nereikia nieko galvoti" atsiprašau, bet tokio naglumo nemačius dar. Visu pirma - išmokinkite savo klientus ne naglai kištis į KLIENTO reikalus ir neaiškinti galvoti man ar negalvoti, nes visgi tai yra mano pasirinkimas asmeninis. Šitokio naglumo klientų konsultante neturėtų dirbti salone ir ne jai spręsti, kada man ką pirkti, nes buvo aiškiai pasakyta, jog PAGALVOSIU. Padirbėkite tiea klientų aptarnavimu.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, TopTel parduotuve, konsultante Sandra Z. Jei norite pasimokyti, kaip tragiskai aptarnauti klientus; bunant matyt blogos nuotaikos bendrauti nuo pirmu zodziu grubiai ir nemandagiai ir siaip ismokti kaip nesielgti su klientais-tikrai rekomenduoju apsilankyti. Tikrai buvo wow:) Aciu
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, įvyko nemalonus incidentas Klaipėdos Akropolyje 16.12.2023 tarp 23.45-23.50. Pabaigus filmą “Napaleonas” ir išėjus iš Akropolio mano žmona susivokė palikus savo rankinę kartu su pinigine bei svarbiais dokumentais kino teatro salėje. Apsisukus grįžome iškart po kelių minučių, tačiau durys buvo užrakintos. Barškinant į duris, kadangi matėme dirbančią valytoją bei apsauginį bei dar keletą žmonių, buvome ignoruoti. Visa laime pavyko man patekti per Apollo boulingą į vidų ir paiimti rankinę, kur tuomet apačioje likusi žmona buvo įleista apsauginio, kuris vulgariais ir necenzūriškais žodžiais išreiškė nepasitenkinimą kelis kartus pasakydamas kurva ir šaukdamas ant jos. Tai įvyko man nematant, kadangi tuo metu buvau antrajame aukšte. Apsauginis mumis išleido nepasakydamas man nei žodžio, tačiau automobilyje mano žmona papasakojo kas įvyko. Tai nėra tinkamas elgesys apsaugos darbuotojui ar bet kokiam žmogui, tokį elgesį galiu tik pavadinti gyvulišku. Norėčiau sulaukti komentaro apie šią situaciją. Mūsų kaltė palikus rankinę - tačiau žmogiškumas turi būti išlikęs ir situaciją išklausyta, ypač kai akropolyje dar buvo pašalinių žmonių, t.y. nedarbuotojų. Lauksiu atsakymo, ačiū.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Noriu pasidžiaugti kasininkės-pardavėjos Rasos Kvečaitės darbu. Visada su šypsena, maloniai aptarnaujanti. Pastebėjau, kad ji labai draugiškai ir rūpestingaj aptarnauja visus tiek jaunus tiek vyresnio amžiaus žmones. Žmogus mulintis savo darba.
Sveiki, nuoširdžiai dėkojame už Jūsų komentarą ir džiaugiamės galėdami prisidėti prie malonios patirties. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Sveiki, norėčiau pasidžiaugti Nike parduotuvė, likau maloniai nustebinta, parduotuvėje buvo įrengta erdvi neįgaliųjų matavimosi kabina tad ten galėjome lengvai įvažiuoti ir pamatuoti rūbus neįgalumą turinčiam vaikui. Pardavėjos labai malonios ir paslaugos. O CanCan picerija tai nustebino nemaloniai, buvome nemažai žmonių tad atsisėdome prie didelio stalo, stalas nuvalytas bet jo visas paviršius buvo lipnus (čia gal net jau neatitinka higienos normų), paskui užsisakius kavos ji buvo atnešta be cukraus, nuėjus prie baro ir jo paprašius buvo pasakyta jog neturime, tačiau pasakius jog aš negeriu be cukraus ir niekas apie tai manęs neispėjo tuo met darbuotojos tarpusavyje kalbėjosi ir klausinėjo kuri turi cukraus, labai nemalonu jog niekas nepaaiškina situacijos, ignoruoja ir vengia net pažiūrėti, vėliau atnešė cukraus cukrinėje. Na kaip suprantu įmonė neparūpina reikiamo kiekio cukraus pakelių, o cukrinių kiekis yra per mažas pagal staliukų skaičių, vadovams turėtų būti gėda, o darbuotojai turėtų išmokti tinkamai bendrauti ir tokiose kvailose situacijose.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims iš CAN CAN administracijos. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Papildau kad tai buvo picerija CAN CAN. Atvykus pavalgyti buvo akcija vieną picą perki kita nemokai, šis pasiūlymas suviliojo tačiau apmokėjus sąskaitą pastebėjome kad šios akcijos mums nepritaikeė, paklausus aptarnavusio žmogaus jis nežinojo kodėl taip nutiko kreipėsi į kitas mergaites tačiau jos taip pat negalėjo pasakyti kodėl taip nutiko. Aptarnavęs berniukas norėjo grąžinti pinigus už tą antrą picą iš savo kišenės, tačiau mes atsisakėme nes tai ne jo kaltė. Palinkėčiau šiai pocerijai susitvarkyti savo skelbiamas akcijas nes jų nepritaiko ir taip apgaudinėja žmones
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims iš CAN CAN administracijos. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Atvykus pavalgyti buvo akcija vieną picą perki kita nemokai, šis pasiūlymas suviliojo tačiau apmokėjus sąskaitą pastebėjome kad šios akcijos mums nepritaikeė, paklausus aptarnavusio žmogaus jis nežinojo kodėl taip nutiko kreipėsi į kitas mergaites tačiau jos taip pat negalėjo pasakyti kodėl taip nutiko. Aptarnavęs berniukas norėjo grąžinti pinigus už tą antrą picą iš savo kišenės, tačiau mes atsisakėme nes tai ne jo kaltė. Palinkėčiau šiai pocerijai susitvarkyti savo skelbiamas akcijas nes jų nepritaiko ir taip apgaudinėja žmones
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
apsilankymas Klaipėdos Akropolyje "A&G rinktiniai batai" avalynės parduotuvėje 2023.10.05 14:30 Darbuoja tamsiais plaukais neetiškai bendrauja su klientais, kelia balsą nelaiku ir ne vietoje, svaidosi buitišku leksikonu, bei iš savęs nemalonus bendravimas. Paliko blogą įspudį tiek pati ponia , tiek dingo noras kadanors ateityje prekintis šioje parduotuvėje. Būtina atsakingai rinktis darbuotojus pretenduojančius į tokias pozicijas.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, antrą kartą patenku į nemalonią situaciją mamos ir vaiko kambaryje. 2023-06 mėn atvykus ant durų nebuvo nurodytą kaip jas atidaryti, sukant užraktą nepavyko jų atsidaryti, gerai kad draugė netoliese buvo, paskambinus jai ji atidarė jas iš kitos pusės. Šiandien 2023-09 mėn. po 3mėn pertraukos vėl atvykus į mamos ir vaiko kambarį jau atsirado užrašas kaip atidaryti duris, bet jas vos atidarėme dviese! Tokioje vietoje būtina rankena iš vidinės pusės! Nekelkite streso mamytėm su vaikučiais! Kas būtų jei būtų išsikrovęs telefonas. Pats mamos ir vaiko kambarys nuostabus, jaukus, ir švarus. Tikiuosi kitą kart atvykus nereikės stresuoti.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Pro soliarumą net praeiti neįmanoma, užsileidžia muziką ant tiek garsiai, tarsi būtų naktinis klubas.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Šiandien apie 16:45 val. dirbdamas vaistinėje, apturėjau nemalonų incidentą, prie manęs priėjo moteris ir pasiteiravo ar į kasą skirtą NE VAISTAMS ateis kokia nors vaistinės darbuotoja. Aš kaip normalus žmogus priėjau prie vaistininkės ir pasakiau kad manes moteris paprašė pakviesti vaistininkę į kasą, kadangi ji norėjo nusipirkti pleistrų, o ten tuo momentu nieko nebuvo. Šį "maloni" vaistininkė, man leptelėjo, kad eik dirbk savo darbą ir nuoširdžiai galvojau, kad pasiūs ant trijų raidžių. Kartojasi kiekvieną dieną kai ji dirba.
Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Eurovaistinės" administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Sveiki, Rašau jau antrą kartą, pasitikslinau dėl vienos Administratorės, pagaliau galiu informuoti, kuri „gražuolė“ labai negražiai bendrauja, visada pasijauti tarsi ji Akropolio savininke ir gali tave išmesti laukan, neįmanoma paprašyti pagalbos. Ir ne vien mano nuomonė, tiek kiek teko paklausyti draugų. Adresuota Gintarei - aš sakiau, kad rasiu tavo duomenis, nesiuntinėsi tu kitų. Linkiu, jog ilgai nebedirbtum. Akropolio veidas matai.. malalietka. Nu su kitom darbuotojom, kaip su žmoniem.. Nu bet kai prieini prie papustų lūpų, perkreipto veido ir žmogaus, kuris nei laba diena, nei viso gero. Neduok Dieve paprašysi, jog padėtų ką.. Jau kiek skaičiau atsiliepimų pas Jus, išvados nėra daromos.. Ar bent iki vadovų nueina kokia nors informacija? Niekas nesikeičia..
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Būkite tikri, kad informaciją perdavėme prekybos centro valdytojams. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Labas vakaras, šiandien 2023 08 14, 10.00 lankėmės laikrodžių taisykloje, rankiniam laikrodžiui reikėjo tik pakeisti batareiką, o atgavom subraižytą, sulaužytą laikrodį ir pasakymą, kad jis nepataisomas. Gailą, nes vaikas gavo dovanų ir kainą jo ne keli eurai. Suprantu, kad yra skaitančių atsiliepimus ir noriu perspėti, kad ten žmonės geriau net nesilankytų.
Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme laikrodžių taisyklos administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Sveiki, Norėjau pranešti apie neatsakingus bei labai nemandagius parduotuvės Technorama darbuotojus. Šiandien teko apsilankyti parduotuvėje ir ne pirmą kartą nusivilti. Konsultantams uždavus paprastą klausimą kur yra vienoks ar kitoks daiktas yra pamojama ranka ir tiek į klausimus neatsakoma. Vieni darbuotojai mini nuolaidas net jų neprašant ir garantuoja kad jos bus nuėjus prie kasos išsijuokia ir susižvalgo prie kasos sėdintys darbuotojai ir tiesiog varto akis. Konsultantai bei darbuotojai galėtų susikalbėti neteikti klaidingos informacijos o jeigu taip ir nutinka tiesiog būti malonesni.
Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Technorama" administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Brasco parduotuvės pardavėja bendrauja su klientais labai nepagarbiai prašome atkreipti i tai dėmesį :)
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Paskutiniu metu tiesiog neįmanoma vaikščioti po akropolį, nes nėra kuo kvėpuoti ir yra per daug karšta. Pačiose alėjose dar viskas gerai ir jaučiama vėsuma, bet įėjus į parduotuves atrodo, kad ten oras net karštesnis negu lauke. Išeini visas suprakaitavęs ir blogos savijautos, net nebesinori pas jus lankytis vasaros metu.
Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Laba diena, vakar, birzelio 22 d., apie 18:00 val. lankiausi Akropolio prekybos centre Klaipedoje. Tokio pazeminimo neatsimenu kada buciau turejes... Vaiksciojant per parduotuves, pastebejau, kad esu sekamas apsaugos darbuotojos (apie 50-60 metu, auksta, juodais plaukais, su EuroCash marskineliais). Maza to, kad mane seke, bet dar man ieinant i kuria nors parduotuve, ji prieidavo prie parduotuves darbuotoju ir kazka jiems pasnibzdedavo. Tada jau mane seke ir parduotuves darbuotojai kartu su ja. Patikekit, tikrai menkas malonumas ir noras kazka rinktis yra nulinis... Galiausiai as neiskenciau ir priejau paklausti (kulturingai) ar kazkas yra negerai. Apsaugos darbuotoja iskart uzsipuole: "Ko TU cia kabinejiesi prie apsaugos darbuotoju, NORI, kad tau policija iskviesciau?" Nemanau, kad mes isaugom vienoje smelio dezeje, kad ji man galetu sakyti TU, as nekoks pemuo, man jau virs 40 metu, tai noreciau siek tiek pagarbos! Paklausiau, kodel seka mane per visa Akropoli? Atsake: "Toks mano darbas, kur noriu ten ir vaikstau. O TU cia nesusireiskmink, nesi vienintelis zmogus cia". Tada ji sako: "Tuoj patikrinsiu TAVO teses, ar visus pirkimo cekius turi?" Pasakiau, kad drasiai jai galiu parodyti, bet nebenorejo kazkodel. Einu sau toliau, o ji is paskos... "Gal nori, kad TAU pakviesciau savo kolegas-vyrus, kad "vyriskai" uz duru su tavimi pakalbetu?" Cia isvis virsune! Kas cia? Grasinimas fiziskai susidoroti? Ar apsaugos darbuotojai turi tokias beribes teises? Atsakiau, kad neturiu tam laiko. Uzejau dar i viena parduotuve, bet ji nesiliove ir elgesi taip pat. Galu gale nusprendziau palikti prekybos centra, nes prekintis su tokia palyda ir tokiais komentarais noro visiskai nebuvo. Noreciau, kad kazkaip sureguotumete i tai! Aciu. Pagarbiai, Vladimiras 8-688-44449
aba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC ,,Akropolis" administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Labas vakaras. Prancūzų alėjoje pastoviai nesimato apsaugos darbuotojų. Paaugliai laksto, rėkauja, daro kas tik į galvą šauna, net šaudosi iš vandens šautuvų. Norint pranešti apie tai apsaugai, nieko neina rasti.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Laba diena, noriu pranešti,kad WC esantis Prancūzų alėjoje (šalia Eurokos) yra neventiliuojamas ir nevėdinamas, baisu ir įeiti. Kvapas baisus!!! Prašome į tai atsižvelgti,nes situacija siaubinga, bus kreipiamasi į tam atsakingas instancijas. Pagarbiai, Ieva
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Akropolyje yra per stipriai įjungti kondicionieriai, plonai apsirengus yra šalta, gryna liga.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
03.06.23 Я пришел на каток, и ко мне плохо относился один сотрудник катка, у него были седые волосы, коротко стриженный, и были седые усы, я не умею кататься и я попросил пингвина, но этот сотрудник без объяснения сказал нет, мы ушли через 15 минут из за того что мне было сложно кататься, когда мы уходили этот сотрудник накричал на нас, и сказав что меня больше не впустят, я спросил почему мне не дали пингвина и он сказал что за него надо платить после сеанса, я был готов оплатить этого пингвина но он не сказал об этом в начале сеанса, я хочу чтобы его уволили потому что он не умеет обращаться с людьми.
Спасибо за ваш отзыв. Приносим свои извинения за данную ситуацию. Информация передана администрации торгового центра.
Команда ТЦ АКРОПОЛИС
Nebeįmanoma atvažiuoti apsipirkti su vaiku dėl kad 2m stovinčių mašinėlių!
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
2023-05-07 20:31 nuvykus i Eurovaistinę, paprašiau vaistininko E.J. (taip rašo ant čekio) vaistų nuo skausmo. Ibuprofen ar ibumax , kas sakau yra pigiausias? Vaistininkas parodė ranka i Ibumetin 400mg stendą, kaina 2,45. Sakau o tai kiek kainuoja Ibuprofen Lannacher ? Sako jie receptiniai. Dar kartą perklausiau, ar 400 irgi receptiniai, kaip ir 600? Sako Taip. Na vaistininkas sako, matyt zino geriau, nors visada pirkdavau Ibuprofen Lannacher 400mg. Tada kai sumokėjau už Ibumetin 400, su čekiu rankoje dar pačioje vaistinėje pasitikrinau internete, kad tai nėra receptinis vaistas, kurio aš ir prašiau! nuėjau prie vaistininko ir parodziau, jis tik sarkastiškai šyptelėjo, ir pasakė, kad mes neturime šitų vaistų. Na labai nekompetetingas darbuotojo požiūris į klientą, kai tau beprotiškai skauda nugarą ir dar turi žiūrėti kas kiek kainuoja, ir apgaudinėja , kad tik pirkti brangesnę prekę. Labai laukiu atsakymo į šį laišką / situaciją
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Eurovaistinės" administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Sveiki, esu ne iš Klaipėdos, atvykus į Akropolį ir pasikonsultavus su Administratorėm buvau maloniai nustebinta, kokios malonios ir draugiškos merginos. Atsakė į klausimus net į tokius, kurie Joms nepriklausė. Ačiū labai merginos!!
Sveiki, nuoširdžiai dėkojame už Jūsų komentarą ir džiaugiamės galėdami prisidėti prie malonios patirties. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Sveiki, 05-02 buvau atvykusi į akropolį, sėdėjo dvi šviesios ,,gražuolės" .. kas per nepasitenkinimai, nesugebėjimas atsakyti į klausimus, suraukti veidai.. Neskaitant to, jog atėjus pasisveikinti pirma turėjo baigti pokalbį su kolege apie asmeninius reikalus, tada tik atsisuko ir jokio mandagumo.. Ar čia akropolio veidas? Pastebėjau,.jog ne man vienai taip šios ,,gražuoles" atkirtinėja.. Teko sugrįžti šiandiena 05-03 sėdėjo šviesi mergina ir tamsi (jau kitos), kadangi atvykau darbo reikalais, nelabai žinojau, kur rasti tam tikras prekes, Ačiū Dievui buvo kitos merginos ir galėjo man padėti.. tikrai labai draugiškos, mielos merginos, padėjo ir dar pakėlė nuotaiką. Čia toks turi būti Jūsų veidas. AČIŪ didelis nuostabiom merginom šiandiena!! ❣ O dėl kitų merginų.. Susimąstykite..
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Gana dažnai tenka bendrauti su informacijoje dirbančioms merginomis, nes perkame dovanų korteles Klaipėdos Akropolyje. Ne kartą pastebėjau, jog dirbanti šviesiaplaukė mergina yra ypač nemandagi ir akiplėšiška. Pirmuosius kartus rasdavau pateisinimą, nes visi esame žmonės ir nuotaikų kaitos moterims yra normalu. Tačiau pastebėjau, jog toks bendravimas su klientais vyksta nuolat. Klientui priėjus paklausti kur randasi viena ar kita parduotuvė, mergina pakeltu tonu nurodo krypti, o jei žmogus nori pasitikslinti, gauna atsakymą - 'eik eik ten'. Atrodo, kad žmogus kaltas, kad nusprendė paklausti INFORMACIJOJE informacijos. Taip pat neseniai mačiau konfliktą, po kurio žmogui nuėjus, mergina ganėtinai garsiai (aš jau buvau atsiskaičiusi už korteles ir taip pat nueidinėjau nuo langelio), palydėjo klientą fraze 'eik n*'. Ar tikrai toks bendravimas su klientais yra normalus ? Suprantu kad būna visokių klientų, tačiau argi neturėtu šios merginos bandyti padėti lankytojams? Liūdna, nes nuolat matau tą patį scenarijų ir matyt, kad vadovams neįpatingai rūpi, kaip jų įmonę reprezentuoja jų darbuotojai.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda
Sveiki. Apsilankes AKROPOLIS 2023.03.16 nuo 17.00-18.00 val maždaug Atseliepimas ar skundas kaip cia teisingai pavadynti: Uzeidamas i parduotuve "EUROKOS" iš kart būvau pastebejas kad esu diskremenojamas parduotuves konsultantu vardu "erika" kuri kalbant telefonu pažiurint i mane su nepasitikejimo zvilgsniu ,nepasisvekinusi nes buvo užemta pokalbiu per telefona. pradejo mane persikiot as neparuodziau nepatekenimo smalsu buvo paziureti ka konsultante daris toliau.pradejau testuoti kvepalus pradejau nuo calvin klein, antras buvo diesel. pasirinkau is probniko ir atsisukau i ja kuri stebejo mane is galo kalbant tel ,nes netrugdziauau jai bendrauti telefonu ,zestu paklausiau as toj dezutej tas kvapas kuri norejau isigyti,ji man pamajavo taip aš pajamiau kvepala ir pradejau judeti link kasos kuri gaunas uz isejimo, ir prisimeniau kad kitoj paduotuvej matojas liemene kur buvau palykes naujas nuperktos kojanes kurias pries tai buvau pirkes sizzer parduotuveje. ir eidas kazkaip tai akimirka norejau jau eiti i 'HOUSE" parduotuve,visai pamirses kad pajamiau kvepala i rankas padares žingsni link isejimo bet net neisejas is parduotuves toliau pradejau eiti link kasos.ji pradejo vos nebekti paskuj mane. tai man ziaurej jau nepatiko kad ji mate kad as ir taip prastai vaikstau nes turiu negale 2 grupes vos paeinu o apie begima jau pamirses pries 20 metu.as priejas prie kasos kur buvo eile as pradejau su ja diskutoti neizedinejants aptarineti kad nemanau kad ji neteisi ir taip toliau. pasiaiskines kodel taip jai galejo pasiruodyti i pareiskes kad as ne durnius kuram netgi galetu sauti minti pavogti kvepala kur musu laikais visur kameros ir antra sveikam pileciuj neisetu paspruti o man neigaliajam to labiau. bet ji toliau pradejo mane ziamenti ,diskriminuoti . as nusprendziau kol didele eile nueti iki "house" paduotuves pasiimti savo preke kojines,palikdamas prieke prie kasos pasakant kad grišiu nupirkti kvepala ,nueidamas iki "house" paduotuves paimti savo pamirstos priekes. bet ji pradejo pasisaipdamai nesti kvepala i savo vieta praignaravusi mane. as sugrizes nusipirkti kvepala , ji net kad prieiti toliau mane aptarnauti ir to paciu atsiprasiti ,praignaravo mane. as netgi jos koleges paprasiau kad ji prieitu. pakalbeti. jai priejiusiai as etiskas paklausiau ar su visais klientais jus taip bendraujat,bet ji vistek pradejo sakoliotis ir man toliau hamelint .tada as paprsiau jos vadybininkes kontaktenio nr. bet ji man pradejo pasakoti apie teises nezinant kad ji turetu pagarbiau bendrati su klijentais. ji man to kontakto nedave priverte eiti iki AKROPOLIS info. prasyti eurokos administratores nr bet gavau Akropoliis administratores kontaktini nr. padiskutaves su administratore ir ji man etiskai pasake Akropolio atselypimose parasiyti skunda. ne taip ne etiskai kaip konsultante eurokos paduotuves. as ir rasau jums del "eurokos " parduotuves darbutojo diskriminacijos. kad as vagis,neigalus ir dar duna malaletka kuriau jau beveik 40 metu,turentis gerai apmokama darba . girdeti pazianimUS i mano adresa. darikyte ka nors. nes su tokeis konsultantais klientu gali ir sumazeti eurokos parduotuveje ir ne tik eurokos ir pacio AKropolio Aciu uz demesi. lauksiu is jusu ziniu. kol kas su pagarba : Maksim
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Jis perduotas parduotuvės vadovams.
Atsiprašome už nemalonią patirtį prekybos centro nuomininkų parduotuvėje. Tikimės, jog ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
PC AKROPOLIS komanda
Kur suoliukai????
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Norime informuoti, kad suoliukus pakeitėme į keletą poilsio zonų su foteliais, kurie džiugina lankytojus savo patogumu. Ačiū, kad lankotės AKROPOLYJE . Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Laba diena. Kodel darbo dienomis po pietu pastoviai uzimtas ledas? Vyksta ledo rytulio treniruotes kiekviena diena. Juk zmones dirba o vakare nori paciuozineti bet neimanoma papulti nes visada uzimta del ledo rytulio. Padarykite nors viena karta savaiteje darbo dienomis vakarais laisva sesija.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims, bandysime pažiūrėti ar galima išspręsti šią situaciją. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, vakar buvau uzejusi i Akropoli. Pastebejau labai garsiai grojanti muzika. Vietoj malonios muzikites, kuri sudaritu gera nuotaika reke kaip naktiniame klube. Anksciau jau taip pat tai pastebejau. Labai nemaloniai buti Akropoli, kai stovi toks triuksmas. Kam taip kankinti zmones? Pabegau ir nuvaziavau i Biga, nes ten irgi yra tuos pacios parduotuves.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Gražinkite suoliukus!
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Norime informuoti, kad suoliukus pakeitėme į keletą poilsio zonų su foteliais, kurie džiugina lankytojus savo patogumu. Ačiū, kad lankotės AKROPOLYJE . Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.
Sveiki, 02.15 sushi express klaipedoje 19.55 jau atsisake priimti sushi uzsakyma nes uzsakymu per isorines bolt wolt programeles turi iki darbo galo. Ar nereiketu palikti galimybes pavalgyti akropolyje besilankantiems? Paciame sushi sedejo keli staliukai. Alternatyvu nera - manamis netinka
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime Sushi Express atsakingiems asmenims ir tkimės, kad ši situacija nebepasikartos. Gražios Jums dienos.
PC AKROPOLIS komanda.