Atsiliepimai
Atsiliepimai

Naujas atsiliepimas

AKROPOLIO atsiliepimai

Povilas
2020-09-11 | 08:35:01
Šauni aikštelė +10*. Kada Marijampolėje ar Alytuje statysit Akropolį ar Mini Akropolį irgi reikėtų! "Daugiau džiaugsmo - Daugiau džiaugsmo".
Jonas
2020-09-04 | 07:42:02

Sveiki, atsinaujinkite forum cinemas, nes jau tikrai atgyvena arba pasikvieskite naujus, dažnai pravažiuojame pro Panevėžy ir ten yra apolo cinemas tai pabuvojęs ten kurie turi su vip ismaniom lozemis kėdėmis, ismaniom užsakymo programėlem, kur užsisakius gali ir per kiną maistą ir visko ko tik nori atnešti. KOMFORTAS, O forum cinemas APEINAM . SĖKMĖS

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį Forum Cinemas administracijai.

Viktorija
2020-08-29 | 15:45:10

Pasibaisejau dirbančią mergina Valentino ledai Klaipeda prie čiuožyklos įėjimo didžiausia eilė o darbuotoja toks jausmas kad ant principo vos vos pajuda su vaikais prastovejome 15 min. Kol galiausiai nebeistvereme apsisukome iseit nieko ne nusipirkę vyras tiesiog pasakė merginai gal galima ledų nes ilgai laukiame vaikai nervingi tik dviejų porcijų nors ir jas kol įdėtų praeitų 10 min vyras gavo atsakymą nepatinka eik kitur, suprantu kad sunkus darbas bet jeigu negali ieškok to kas patiktų bet nereikia dėl savo ne patenkinimo gadindi žmonėms dienos. Keista kad šeimininkai nėra sumotyvuoti didesni apyvarta nes su tokiom darbuotojom jų tikrai neturės.

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas Valentino ledų administracijai.

Sima
2020-08-19 | 13:32:11

Nuėjus į Akropolio apollo boulingą pasitiko labai nemaloni padavėja. Norėjus vaikam pasikeisti kamuolį nes per sunkūs buvo aprėkė ir liepė jai neaiškinti. Po kiek laiko norėjom eiti prie bokso kriaušės. Lapelio, kad aparatas neveikia nebuvo mes manėm kad jis įsijungia tik įmetus pinigus. Mes įmetėme ir ji vėl prisistatė aprėkė kad turėjom žinot jog aparatas neveikia paklausiau tai kodėl lapelio nėra užkabinta pasakė vėl, kad neaiškintume kaip dirbti ir jog mes neturime eisės lysti prie aparato. Paprašius gražinti pinigus ji nesutiko jų grąžinti. Būti aprėktai tikrai nebuvo malonu lyg anomališkai turėjau žinoti jog aparatas neveikia.

Ačiū už Jūsų pasiūlymus. Jie perduoti Apollo boulingo administracijai.

Dominykas
2020-08-13 | 09:47:06

Labai agresyvi apsaugos darbuotoja, užėjus į prekybos centrą 8:30 ryte pasitiko su grasinimais kad jei eisiu toliau nei ji liepe busiu nebeileidziamas i prekybos centra už tai, kad nedirbo dar parduotuvės o aš iėjau į vidų, teko eiti aplink visa akropoli kol patekau i maksima.... Po apsilankymo vel su ja susiduriau ir vėl išgirdau grasinimus kad dar kartą pamačiusi išmes lauk ir nebeileis.

Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas Akropolio administracijai.

Arūnas
2020-07-30 | 15:47:25

Sveiki, Kodėl Casa Della Pasta nepriima Akropolio dovanų kortelės?

Sveiki, Dėkoju už paliktą komentarą. Šiuo metu Casa Della Pasta Akropolio dovanų kortelių nepriima, papildėme informaciją. Su pilnu sąrašu parduotuvių, nepriimančių dovanų kortelių, galite susipažinti čia: https://www.akropolis.lt/lt/dovanu-korteles-bendrosios-taisykles 

Anonimas
2020-07-21 | 17:23:44

Sveiki, Prie NewYorker įėjus į tualetą visas aptaškytas, nešvarus, popieriaus rankoms nusivalyti nėra... labai nesinori lankytis tokiame

Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas Akropolio administracijai.

Renata
2020-07-20 | 15:29:56

Akropolyje labai salta

Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas Akropolio administracijai. 

Monika
2020-07-02 | 14:13:25
Prieš 3 dienas lankiausi Klaipėdos cropp parduotuvėje, kurioje norėjau nusipirkti kedus. Nuėjus prie kasos, paaiškėjo, kad mano dydžio yra abu kairės poros batai (kažkas nusipirko abu batus dešinės kojos), paprašiau pardavėjų, kad kai atsiras žmogus man praneštų ir palikau savo tel.numerį, praėjus 3 dienom nusprendžiau apsilankyti pati parduotuvėje ir paaiškėjo, kad mano dydžio batai jau parduoti :) manau labai nesąžiningai ir negražiai pasielgė pardavėjos.
Monika
2020-07-02 | 14:04:14

Prieš 3 dienas lankiausi Klaipėdos cropp parduotuvėje, kurioje norėjau nusipirkti kedus. Nuėjus prie kasos, paaiškėjo, kad mano dydžio yra abu kairės poros batai (kažkas nusipirko abu batus dešinės kojos), paprašiau pardavėjų, kad kai atsiras žmogus man praneštų ir palikau savo tel.numerį, praėjus 3 dienom nusprendžiau apsilankyti pati parduotuvėje ir paaiškėjo, kad mano dydžio batai jau parduoti :) manau labai nesąžiningai ir negražiai pasielgė pardavėjos.

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį CROPP parduotuvės administracijai.

Aura
2020-06-25 | 23:27:10

Klaipėdos Akropolyje informacijoje dirba labai nemalonios konsultantės, pastoviai nepatenkintos, piktos, kad tik jų nejudinti. Gal joms kito darbo pasiieskoti ir užleisti vietas tiems, kas norės maloniau dirbti. Linkiu merginoms mandagesnio aptarnavimo ir geriau išsiaiškinti iškilusius klausimus.

Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas Akropolio administracijai. 

K
2020-06-17 | 09:24:15

Kolios Klaipėdos NEW YORKER parduotuvėje dirba pirkėjais ir ngyvenimu nepatenkintos pardavėjos, pastoviai nueinu ir vyksta tas pats "snairas" žiūrėjimas, niekada nieko nepaklausi, nes tokiu tonų uzbaubia, kad atrodo būtum padaręs kažką ponioms, labai nemalonu ir į šitą parduoduve net nesinori eiti.

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį New Yorker parduotuvės administracijai.

Sigita
2020-06-07 | 15:09:37

Informacijos centre dirbančios merginos,bendrauja grubiai ir labai iššaukenčiu balso tonu.Uždavus klausimą akivaizdžiai susinerviną.

Sveiki, ačiū už Jūsų atsiliepimą. Perduosime jį PC administracijai.

Dace Kamela
2020-06-01 | 22:26:45

AKROPOLIS is a very nice place, but on 31 May around 17:45 i had a very unpleasant situation in NewYorker shop. The cashier was very rude. I put a bag with things on table, she told me something in lithuanian, i said "sorry, i dont understand". She start to shout on me in lithuanian the same text and flaunt with hands, i still didnt understand what she wants. She grab my bag and took things out, then she tell something in lithuanina about me to colleague and the both start to lought. After i paid, she just bluntly replied "godbuy" and turn away... All evening felt bad.

Thank you for your feedback, your comment was sent fo New Yorker administration.

Justas
2020-05-27 | 10:28:37

Ačiū, informacijos mergaitei šį rytą dirbusiai, buvo labai maloni, padėjo visais klausimais, net už akropolio ribų. Kai tokie darbuotojai, malonu apsilankyti prekybos centre ir nebijoti pasiteirauti.

Sveiki, dėkojame už paliktą komentarą.

Aistė
2020-05-19 | 10:53:12

Vakar apsilankius "Solisun", konsultantė buvo labai maloni. Retai, ten dirbančios darbuotojos būna malonios, tai buvo smagu apsilankyti.

Sveiki, dėkojame už paliktą komentarą.

Agnė
2020-05-13 | 10:38:15

Kaip suprantu "Caif cafe" abi kavinės dirba nuo 9val. Tačiau 05-12d. man atėjus 9val. abi jos buvo užsidariusios. Prie technoramos iki 9:30val, o prie centrinio išėjimo iki 9:20val.

Sveiki, dėkojame už paliktą komentarą. Jūsų komentaras buvo perduotas CAIF CAFE administracijai.

As
2020-05-10 | 18:25:39

Sveiki. Kada planuoja atsidaryti Orsay?

Laba diena, atidarymas planuojamas gegužės mėn.

 

Juratė
2020-05-01 | 10:23:32

Sveiki, turiu pastebėjima, kad "Caif cafe" kavoje buvo jaučiamas rūgšties skonis, o tai reiškia, jog kavos aparatas nebuvo dažnai valomas. Pradėjus dirbti kavinei rūgšties skonio nebesijaučia. Matyt, pagaliau išsivalė aparatą. Skonio pasikeitima pastebėjau, nes perku jų kavos pupeles ir kavą geriu namuose.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį ,,Caif cafe" administracijai.

Aš.
2020-03-13 | 23:20:48

Mielieji, o jums normalu dirbti kai visoje Lietuvoje karantinas? Pinigėliai daro savo, pagailekit pardavėjų ir kitų darbuotojų pro kuriuos "praeina" šimtai piliečių, nežinia ar sveiku.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas PC valdytojams.

Jolanta
2020-02-04 | 17:14:40

Sveiki, labai nusivyliau Akropolio "Eurokos" parduotuvės konsultantėm.. Įėjus į parduotuvę, esi nužvelgiamas nuo galvos iki kojų, "tyliai" pašnibždomis nukalbėta ir dar akivaizdžiai stebiama, ar čia normalu?? Ir tai nepirmas kartas.. Gal jau laikas pakeisti kolektyvą, lankausi dažnai, tai matosi kuri dirba daug metų ir elgiasi įžūliai, o kuri tik nesenai pradėjo ir labai maloniai aptarnauja.. Nuo šiol šią pardutuvę apeisiu.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas ,,Eurokos" administracijai.

Ne tu, o jūs
2020-02-04 | 09:15:53

Sveiki, norėčiau paklausti, ar normali praktika apsaugos darbuotojams neįleisti klientų į prekybos centrą po atsidarymo? Vos įėjus vidun, prieina "ponia" ir ima aiškintis, ką čia veikiu, ir ko vaikštau? Apie mandagumą nieko net nekalbu. Paprašius pasakyti savo pavardę prasideda grasinimai.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Boulingo žaidėja
2020-01-26 | 20:32:48

Atvykome į boulingą Akropolio ir pasijautem kaip vaikų darželį atėjo padavėja ir pasake tik po laiko kad neveikia sistema, galiausiai po 10min atėjo ir pasake jog pradėjo veikti, galiausiai ant pabaigos atnešė ant lapelio rasyta ranka sąskaita... nu tokio juokingo dalyko dar nemačiau gyvenime.. Tegul sutvarko vargšams ta sistema :)

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas ,,Apollo Boulingo" administracijai.

Ingrida
2020-01-26 | 14:37:14

Vakar įėjau į MANGO parduotuvę 20:40 muzika pagrojo dar keletą miničių ir darbuotojos ją išjungė. Ar čia naujas būdas išvaryti klientus iš parduotuvės? Buvo labai nemalonu vaikščioti ir žiūrinėti į prekes, kai darbuotojos skaičiuoja kiekvieną minutę iki užsidarymo. Tikiuosi šis komentaras pasieks parduotuvės atstovus.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas Mango parduotuvės administracijai.

Patricija
2019-12-28 | 17:36:50

CROPP parduotuvėje moteriškų džinsų kaina užrašyta 9.99, bet prie kasos paaiškėjo, kad 14,99 kasininkė jokių veiksmų nesiėmė, kad ant visų džinsų būtų pataisyta kaina, nes ant jų visų tos rūšies džinsų kaina buvo 9.99.

Dėkojame už atsiliepimą, Jūsų komentaras buvo perduotas CROPP administracijai.

Lina
2019-12-21 | 17:24:10

Esu pasibaisejus. Turint maža vaiką į kūdikio priežiūros kambarį neįmanoma patekti. Užrakinta. O paskambinus telefonu aiškina kad užimta. Su vaiku pralaukem pusvalandį. Deja niekas neišėjo. Nuėjom iki sekančio. Situacija - UŽRAKINTA. TAI KAM TOKIE KAMBARIAI, JEI NEGALIM JAIS PASINAUDOTI!!!!

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Monika
2019-10-04 | 20:57:37

Sveiki, Kas per pardaveja pas jus narvesen prie vaistines parduotuvėje? Atejus be 10 minuciu iki uzsidarymo zaliuzes nuleistos per pusę, nesuprasi ar atidaryta ar uzdaryta. Pardaveja labai arogantiška, ziurejo kaip i kokia nusikaltele. Toks aptarnavimas tik ir sako, kad geriau kojos nekelti i tokia parduotuve.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį Narvesen vadovams. 

Greta
2019-08-20 | 14:13:46

Laba diena. Noriu išsiaiškinti kodėl neįleidžiama į parduotuves su maximos vežimėliais? Man mažą vaiką palikti prie durų ar kaip?

P. Greta, labai apgailestaujame dėl susidariusios nemalonios situacijos. Norime patikinti, kad klientai, atvykstantys su vaikams skirtais vežimėliais, yra visada laukiame mūsų parduotuvėse. Tačiau kai kurios parduotuvės prašo nesivežti iš kitų parduotuvių paimtų pirkiniams skirtų vežimėlių dėl labai paprastos priežasties – pirkiniams skirti didelių gabaritų vežimėliai gali užkliudyti vitrinas ir jose sudėtas prekes. Apie tai perspėjantys lipdukai užklijuoti prie šių parduotuvių įėjimo, tačiau, kaip ir minėjau, klientai su vaikiškais vežimėliais – visuomet laukiami. Jeigu turite patarimų, kaip dar labiau gerinti mūsų klientų aptarnavimo politiką, visuomet lauksime pasiūlymų šiuo el. paštu: klaipeda@akropolis.lt 

Renata
2019-08-08 | 15:33:26

Apsilankius Heros parduotuvėje buvau labai nemaloniai nustebinta,nes pardavėja stovėjo ir visiškai nekreipė i mane dėmesio,o man priėjus ir pasiteiravus dėl rankinės nieko nepapasakojo apie gamintoją,juk ne viską klientas pats turi žinoti.Atleiskite,bet aš manau,kad konsultantės darbas papasakoti apie prekę ir gerai žinoti asortimentą kuriuo prekiauji ir nemanyt,kad klientai to nepastebės.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį parduotuvės administracijai.

-
2019-08-05 | 18:47:11

Per garsi muzika, nešvarūs ir smirdintys WC - nuostabūs įspūdžiai Klaipėdos Akropolyje!

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Klientas
2019-06-10 | 20:37:14

Siandiena (06.01) apsilankiau sushi express restorane. Uzsakymo jau laukiant 30min, pamaciusi kad po manes uzsisake zmones gerokai veliau jau pavalgę savo maista iseina, nuejau pasiteirauti kada bus mano uzsakymas. Ji pasiteiravo dar syki ko as uzsisakiau ir pasirodo buvo pamirsusi mano uzsakyma. Vienos sushiu porcijos laukiau 50min. Sushiai buvo padaryti labai neatvarkingi, neatsakingai. Esu labai nepatenkinta, nebesilankysiu siame akropolio restorane.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį Sushi Express vadovams. 

Radvilė
2019-05-23 | 19:26:00

Grąžinkit prašau konteinerius ten kur buvo rampoj! Arba padarykit normalu privažiavima iki jų! Patys panesiokit tokius maišus! Isprotejot visai!

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Monika
2019-05-23 | 17:43:23

Kas čia per pasityčiojimas iš darbuotojų?? Muzika sena, kondicionierius neveikia, darbuotojų kambariuko, papietauti nėra ir dar to betrūko, kad rampoje konteinerius nuvežė iki kitos rampos pusės. Jūs ką galvojate? Manot mums labai lengva nešti didžiausius šiukšlių maišus iki tų konteinerių? Pastatykite atgal arba sugalvokite kokį nors nuvažiavimą, bus bent paprasčiau patekti prie konteinerių.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Ingrida
2019-05-20 | 18:26:17

Klaipėdos Akropolyje neveikia kondicionierius. Žmonėms, kurie sėdi visą dieną dirbdami, sunku ištverti dieną.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Indrė
2019-05-12 | 11:56:00

Superinė Klaipėdos info mergaitė su akinukais ir šviesiais plaukais. Visada šypsosi, maloniai bendrauja, šiandien (05.12d) perkant dovanų čekį davė įvairių patarimų, nes pirkau pirmą kartą, Ačiū Tau, nenustok šypsotis! :)

Sveiki, dėkojame už malonų atsiliepimą. Jūsų gražius žodžius perduodame Klaipėdos Informacijos merginoms.

Diana
2019-05-08 | 11:05:32

2019.05.06 d.pirkom vonios spinteles su praustuvu komplekta. Praustuvas buvo supakuotas popierineje dezeje ir perjuostas dviem juostelem .Grize namo ispakavom ,nes planavom iskart surinkt , pamatem praustuve iskilima kampe .Iskilimas nemazas , matomai kai deze buvo supakuota tas kampas tvirciau laikes. Kai ispakavom netgi iskrito daleles . Aisku susinervinom, kad parduotuvej neisardem , bet tuo paciu apsidziaugem kad neatidejom ardymo kitai dienai.Nuvyke i parduotuve buvom apkaltinti ,kad patys sudauzem. .. Ir neaisku kaip baigsis , neva lauks atsakymo is gamintojo .;((( Pasimokem kad viska reikia tikrinti vietoj.

Sveiki, prašau susisiekite su daugiau detalių apie įvykį šiuo el. paštu info.klaipeda@akropolis.lt, kad galėtumėme padėti jums kuo greičiau išspręsti susidariusią situaciją. 

Darbo laikas

MAXIMA XXX
I- VII 08:00 - 23:00
Eurovaistinė
I-VII 08:00 - 23:00
Parduotuvės
I-VII 10:00 - 21:00