Atsiliepimai
Atsiliepimai

Naujas atsiliepimas

AKROPOLIO atsiliepimai

Sandra
2023-09-24 | 21:47:44

Sveiki, antrą kartą patenku į nemalonią situaciją mamos ir vaiko kambaryje. 2023-06 mėn atvykus ant durų nebuvo nurodytą kaip jas atidaryti, sukant užraktą nepavyko jų atsidaryti, gerai kad draugė netoliese buvo, paskambinus jai ji atidarė jas iš kitos pusės. Šiandien 2023-09 mėn. po 3mėn pertraukos vėl atvykus į mamos ir vaiko kambarį jau atsirado užrašas kaip atidaryti duris, bet jas vos atidarėme dviese! Tokioje vietoje būtina rankena iš vidinės pusės! Nekelkite streso mamytėm su vaikučiais! Kas būtų jei būtų išsikrovęs telefonas. Pats mamos ir vaiko kambarys nuostabus, jaukus, ir švarus. Tikiuosi kitą kart atvykus nereikės stresuoti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Garsas
2023-09-19 | 13:38:31

Pro soliarumą net praeiti neįmanoma, užsileidžia muziką ant tiek garsiai, tarsi būtų naktinis klubas.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Augustas
2023-09-07 | 17:19:01

Šiandien apie 16:45 val. dirbdamas vaistinėje, apturėjau nemalonų incidentą, prie manęs priėjo moteris ir pasiteiravo ar į kasą skirtą NE VAISTAMS ateis kokia nors vaistinės darbuotoja. Aš kaip normalus žmogus priėjau prie vaistininkės ir pasakiau kad manes moteris paprašė pakviesti vaistininkę į kasą, kadangi ji norėjo nusipirkti pleistrų, o ten tuo momentu nieko nebuvo. Šį "maloni" vaistininkė, man leptelėjo, kad eik dirbk savo darbą ir nuoširdžiai galvojau, kad pasiūs ant trijų raidžių. Kartojasi kiekvieną dieną kai ji dirba.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Eurovaistinės" administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Tomas
2023-08-16 | 15:54:15

Sveiki, Rašau jau antrą kartą, pasitikslinau dėl vienos Administratorės, pagaliau galiu informuoti, kuri „gražuolė“ labai negražiai bendrauja, visada pasijauti tarsi ji Akropolio savininke ir gali tave išmesti laukan, neįmanoma paprašyti pagalbos. Ir ne vien mano nuomonė, tiek kiek teko paklausyti draugų. Adresuota Gintarei - aš sakiau, kad rasiu tavo duomenis, nesiuntinėsi tu kitų. Linkiu, jog ilgai nebedirbtum. Akropolio veidas matai.. malalietka. Nu su kitom darbuotojom, kaip su žmoniem.. Nu bet kai prieini prie papustų lūpų, perkreipto veido ir žmogaus, kuris nei laba diena, nei viso gero. Neduok Dieve paprašysi, jog padėtų ką.. Jau kiek skaičiau atsiliepimų pas Jus, išvados nėra daromos.. Ar bent iki vadovų nueina kokia nors informacija? Niekas nesikeičia..

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos.  Būkite tikri, kad informaciją perdavėme prekybos centro valdytojams. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Rita
2023-08-14 | 23:12:30

Labas vakaras, šiandien 2023 08 14, 10.00 lankėmės laikrodžių taisykloje, rankiniam laikrodžiui reikėjo tik pakeisti batareiką, o atgavom subraižytą, sulaužytą laikrodį ir pasakymą, kad jis nepataisomas. Gailą, nes vaikas gavo dovanų ir kainą jo ne keli eurai. Suprantu, kad yra skaitančių atsiliepimus ir noriu perspėti, kad ten žmonės geriau net nesilankytų.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme laikrodžių taisyklos administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Klientas
2023-08-14 | 19:03:17

Sveiki, Norėjau pranešti apie neatsakingus bei labai nemandagius parduotuvės Technorama darbuotojus. Šiandien teko apsilankyti parduotuvėje ir ne pirmą kartą nusivilti. Konsultantams uždavus paprastą klausimą kur yra vienoks ar kitoks daiktas yra pamojama ranka ir tiek į klausimus neatsakoma. Vieni darbuotojai mini nuolaidas net jų neprašant ir garantuoja kad jos bus nuėjus prie kasos išsijuokia ir susižvalgo prie kasos sėdintys darbuotojai ir tiesiog varto akis. Konsultantai bei darbuotojai galėtų susikalbėti neteikti klaidingos informacijos o jeigu taip ir nutinka tiesiog būti malonesni.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Technorama" administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Jonas
2023-07-18 | 13:13:11

Brasco parduotuvės pardavėja bendrauja su klientais labai nepagarbiai prašome atkreipti i tai dėmesį :)

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Šilumos smūgį gavęs klientas
2023-07-12 | 20:48:10

Paskutiniu metu tiesiog neįmanoma vaikščioti po akropolį, nes nėra kuo kvėpuoti ir yra per daug karšta. Pačiose alėjose dar viskas gerai ir jaučiama vėsuma, bet įėjus į parduotuves atrodo, kad ten oras net karštesnis negu lauke. Išeini visas suprakaitavęs ir blogos savijautos, net nebesinori pas jus lankytis vasaros metu.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Vladimiras
2023-06-23 | 10:58:28

Laba diena, vakar, birzelio 22 d., apie 18:00 val. lankiausi Akropolio prekybos centre Klaipedoje. Tokio pazeminimo neatsimenu kada buciau turejes... Vaiksciojant per parduotuves, pastebejau, kad esu sekamas apsaugos darbuotojos (apie 50-60 metu, auksta, juodais plaukais, su EuroCash marskineliais). Maza to, kad mane seke, bet dar man ieinant i kuria nors parduotuve, ji prieidavo prie parduotuves darbuotoju ir kazka jiems pasnibzdedavo. Tada jau mane seke ir parduotuves darbuotojai kartu su ja. Patikekit, tikrai menkas malonumas ir noras kazka rinktis yra nulinis... Galiausiai as neiskenciau ir priejau paklausti (kulturingai) ar kazkas yra negerai. Apsaugos darbuotoja iskart uzsipuole: "Ko TU cia kabinejiesi prie apsaugos darbuotoju, NORI, kad tau policija iskviesciau?" Nemanau, kad mes isaugom vienoje smelio dezeje, kad ji man galetu sakyti TU, as nekoks pemuo, man jau virs 40 metu, tai noreciau siek tiek pagarbos! Paklausiau, kodel seka mane per visa Akropoli? Atsake: "Toks mano darbas, kur noriu ten ir vaikstau. O TU cia nesusireiskmink, nesi vienintelis zmogus cia". Tada ji sako: "Tuoj patikrinsiu TAVO teses, ar visus pirkimo cekius turi?" Pasakiau, kad drasiai jai galiu parodyti, bet nebenorejo kazkodel. Einu sau toliau, o ji is paskos... "Gal nori, kad TAU pakviesciau savo kolegas-vyrus, kad "vyriskai" uz duru su tavimi pakalbetu?" Cia isvis virsune! Kas cia? Grasinimas fiziskai susidoroti? Ar apsaugos darbuotojai turi tokias beribes teises? Atsakiau, kad neturiu tam laiko. Uzejau dar i viena parduotuve, bet ji nesiliove ir elgesi taip pat. Galu gale nusprendziau palikti prekybos centra, nes prekintis su tokia palyda ir tokiais komentarais noro visiskai nebuvo. Noreciau, kad kazkaip sureguotumete i tai! Aciu. Pagarbiai, Vladimiras 8-688-44449

aba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC ,,Akropolis" administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Iveta
2023-06-15 | 20:58:15

Labas vakaras. Prancūzų alėjoje pastoviai nesimato apsaugos darbuotojų. Paaugliai laksto, rėkauja, daro kas tik į galvą šauna, net šaudosi iš vandens šautuvų. Norint pranešti apie tai apsaugai, nieko neina rasti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Ieva
2023-06-12 | 15:21:12

Laba diena, noriu pranešti,kad WC esantis Prancūzų alėjoje (šalia Eurokos) yra neventiliuojamas ir nevėdinamas, baisu ir įeiti. Kvapas baisus!!! Prašome į tai atsižvelgti,nes situacija siaubinga, bus kreipiamasi į tam atsakingas instancijas. Pagarbiai, Ieva

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Rena
2023-06-09 | 20:08:51

Akropolyje yra per stipriai įjungti kondicionieriai, plonai apsirengus yra šalta, gryna liga.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Игнат
2023-06-03 | 17:25:13

03.06.23 Я пришел на каток, и ко мне плохо относился один сотрудник катка, у него были седые волосы, коротко стриженный, и были седые усы, я не умею кататься и я попросил пингвина, но этот сотрудник без объяснения сказал нет, мы ушли через 15 минут из за того что мне было сложно кататься, когда мы уходили этот сотрудник накричал на нас, и сказав что меня больше не впустят, я спросил почему мне не дали пингвина и он сказал что за него надо платить после сеанса, я был готов оплатить этого пингвина но он не сказал об этом в начале сеанса, я хочу чтобы его уволили потому что он не умеет обращаться с людьми.

Спасибо за ваш отзыв. Приносим свои извинения за данную ситуацию. Информация передана администрации торгового центра.

Команда ТЦ АКРОПОЛИС

Ineta
2023-05-17 | 11:15:38

Nebeįmanoma atvažiuoti apsipirkti su vaiku dėl kad 2m stovinčių mašinėlių!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Vitalija
2023-05-07 | 20:54:26

2023-05-07 20:31 nuvykus i Eurovaistinę, paprašiau vaistininko E.J. (taip rašo ant čekio) vaistų nuo skausmo. Ibuprofen ar ibumax , kas sakau yra pigiausias? Vaistininkas parodė ranka i Ibumetin 400mg stendą, kaina 2,45. Sakau o tai kiek kainuoja Ibuprofen Lannacher ? Sako jie receptiniai. Dar kartą perklausiau, ar 400 irgi receptiniai, kaip ir 600? Sako Taip. Na vaistininkas sako, matyt zino geriau, nors visada pirkdavau Ibuprofen Lannacher 400mg. Tada kai sumokėjau už Ibumetin 400, su čekiu rankoje dar pačioje vaistinėje pasitikrinau internete, kad tai nėra receptinis vaistas, kurio aš ir prašiau! nuėjau prie vaistininko ir parodziau, jis tik sarkastiškai šyptelėjo, ir pasakė, kad mes neturime šitų vaistų. Na labai nekompetetingas darbuotojo požiūris į klientą, kai tau beprotiškai skauda nugarą ir dar turi žiūrėti kas kiek kainuoja, ir apgaudinėja , kad tik pirkti brangesnę prekę. Labai laukiu atsakymo į šį laišką / situaciją

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Eurovaistinės" administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Giedrė
2023-05-03 | 12:10:28

Sveiki, esu ne iš Klaipėdos, atvykus į Akropolį ir pasikonsultavus su Administratorėm buvau maloniai nustebinta, kokios malonios ir draugiškos merginos. Atsakė į klausimus net į tokius, kurie Joms nepriklausė. Ačiū labai merginos!!

Sveiki, nuoširdžiai dėkojame už Jūsų komentarą ir džiaugiamės galėdami prisidėti prie malonios patirties. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Monika
2023-05-03 | 11:41:56

Sveiki, 05-02 buvau atvykusi į akropolį, sėdėjo dvi šviesios ,,gražuolės" .. kas per nepasitenkinimai, nesugebėjimas atsakyti į klausimus, suraukti veidai.. Neskaitant to, jog atėjus pasisveikinti pirma turėjo baigti pokalbį su kolege apie asmeninius reikalus, tada tik atsisuko ir jokio mandagumo.. Ar čia akropolio veidas? Pastebėjau,.jog ne man vienai taip šios ,,gražuoles" atkirtinėja.. Teko sugrįžti šiandiena 05-03 sėdėjo šviesi mergina ir tamsi (jau kitos), kadangi atvykau darbo reikalais, nelabai žinojau, kur rasti tam tikras prekes, Ačiū Dievui buvo kitos merginos ir galėjo man padėti.. tikrai labai draugiškos, mielos merginos, padėjo ir dar pakėlė nuotaiką. Čia toks turi būti Jūsų veidas. AČIŪ didelis nuostabiom merginom šiandiena!! ❣ O dėl kitų merginų.. Susimąstykite..

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Asta
2023-04-27 | 08:28:19

Gana dažnai tenka bendrauti su informacijoje dirbančioms merginomis, nes perkame dovanų korteles Klaipėdos Akropolyje. Ne kartą pastebėjau, jog dirbanti šviesiaplaukė mergina yra ypač nemandagi ir akiplėšiška. Pirmuosius kartus rasdavau pateisinimą, nes visi esame žmonės ir nuotaikų kaitos moterims yra normalu. Tačiau pastebėjau, jog toks bendravimas su klientais vyksta nuolat. Klientui priėjus paklausti kur randasi viena ar kita parduotuvė, mergina pakeltu tonu nurodo krypti, o jei žmogus nori pasitikslinti, gauna atsakymą - 'eik eik ten'. Atrodo, kad žmogus kaltas, kad nusprendė paklausti INFORMACIJOJE informacijos. Taip pat neseniai mačiau konfliktą, po kurio žmogui nuėjus, mergina ganėtinai garsiai (aš jau buvau atsiskaičiusi už korteles ir taip pat nueidinėjau nuo langelio), palydėjo klientą fraze 'eik n*'. Ar tikrai toks bendravimas su klientais yra normalus ? Suprantu kad būna visokių klientų, tačiau argi neturėtu šios merginos bandyti padėti lankytojams? Liūdna, nes nuolat matau tą patį scenarijų ir matyt, kad vadovams neįpatingai rūpi, kaip jų įmonę reprezentuoja jų darbuotojai.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Maksim
2023-03-19 | 17:24:15

Sveiki. Apsilankes AKROPOLIS 2023.03.16 nuo 17.00-18.00 val maždaug Atseliepimas ar skundas kaip cia teisingai pavadynti: Uzeidamas i parduotuve "EUROKOS" iš kart būvau pastebejas kad esu diskremenojamas parduotuves konsultantu vardu "erika" kuri kalbant telefonu pažiurint i mane su nepasitikejimo zvilgsniu ,nepasisvekinusi nes buvo užemta pokalbiu per telefona. pradejo mane persikiot as neparuodziau nepatekenimo smalsu buvo paziureti ka konsultante daris toliau.pradejau testuoti kvepalus pradejau nuo calvin klein, antras buvo diesel. pasirinkau is probniko ir atsisukau i ja kuri stebejo mane is galo kalbant tel ,nes netrugdziauau jai bendrauti telefonu ,zestu paklausiau as toj dezutej tas kvapas kuri norejau isigyti,ji man pamajavo taip aš pajamiau kvepala ir pradejau judeti link kasos kuri gaunas uz isejimo, ir prisimeniau kad kitoj paduotuvej matojas liemene kur buvau palykes naujas nuperktos kojanes kurias pries tai buvau pirkes sizzer parduotuveje. ir eidas kazkaip tai akimirka norejau jau eiti i 'HOUSE" parduotuve,visai pamirses kad pajamiau kvepala i rankas padares žingsni link isejimo bet net neisejas is parduotuves toliau pradejau eiti link kasos.ji pradejo vos nebekti paskuj mane. tai man ziaurej jau nepatiko kad ji mate kad as ir taip prastai vaikstau nes turiu negale 2 grupes vos paeinu o apie begima jau pamirses pries 20 metu.as priejas prie kasos kur buvo eile as pradejau su ja diskutoti neizedinejants aptarineti kad nemanau kad ji neteisi ir taip toliau. pasiaiskines kodel taip jai galejo pasiruodyti i pareiskes kad as ne durnius kuram netgi galetu sauti minti pavogti kvepala kur musu laikais visur kameros ir antra sveikam pileciuj neisetu paspruti o man neigaliajam to labiau. bet ji toliau pradejo mane ziamenti ,diskriminuoti . as nusprendziau kol didele eile nueti iki "house" paduotuves pasiimti savo preke kojines,palikdamas prieke prie kasos pasakant kad grišiu nupirkti kvepala ,nueidamas iki "house" paduotuves paimti savo pamirstos priekes. bet ji pradejo pasisaipdamai nesti kvepala i savo vieta praignaravusi mane. as sugrizes nusipirkti kvepala , ji net kad prieiti toliau mane aptarnauti ir to paciu atsiprasiti ,praignaravo mane. as netgi jos koleges paprasiau kad ji prieitu. pakalbeti. jai priejiusiai as etiskas paklausiau ar su visais klientais jus taip bendraujat,bet ji vistek pradejo sakoliotis ir man toliau hamelint .tada as paprsiau jos vadybininkes kontaktenio nr. bet ji man pradejo pasakoti apie teises nezinant kad ji turetu pagarbiau bendrati su klijentais. ji man to kontakto nedave priverte eiti iki AKROPOLIS info. prasyti eurokos administratores nr bet gavau Akropoliis administratores kontaktini nr. padiskutaves su administratore ir ji man etiskai pasake Akropolio atselypimose parasiyti skunda. ne taip ne etiskai kaip konsultante eurokos paduotuves. as ir rasau jums del "eurokos " parduotuves darbutojo diskriminacijos. kad as vagis,neigalus ir dar duna malaletka kuriau jau beveik 40 metu,turentis gerai apmokama darba . girdeti pazianimUS i mano adresa. darikyte ka nors. nes su tokeis konsultantais klientu gali ir sumazeti eurokos parduotuveje ir ne tik eurokos ir pacio AKropolio Aciu uz demesi. lauksiu is jusu ziniu. kol kas su pagarba : Maksim 

Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Jis perduotas parduotuvės vadovams. 

Atsiprašome už nemalonią patirtį prekybos centro nuomininkų parduotuvėje. Tikimės, jog ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.

 

Pagarbiai,

PC AKROPOLIS komanda

Ruomis
2023-03-11 | 15:55:49

Kur suoliukai????

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Norime informuoti, kad suoliukus pakeitėme į keletą poilsio zonų su foteliais, kurie džiugina lankytojus savo patogumu. Ačiū, kad lankotės AKROPOLYJE . Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Greta
2023-03-04 | 10:28:44

Laba diena. Kodel darbo dienomis po pietu pastoviai uzimtas ledas? Vyksta ledo rytulio treniruotes kiekviena diena. Juk zmones dirba o vakare nori paciuozineti bet neimanoma papulti nes visada uzimta del ledo rytulio. Padarykite nors viena karta savaiteje darbo dienomis vakarais laisva sesija.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims, bandysime pažiūrėti ar galima išspręsti šią situaciją. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Neringa
2023-03-01 | 14:56:19

Sveiki, vakar buvau uzejusi i Akropoli. Pastebejau labai garsiai grojanti muzika. Vietoj malonios muzikites, kuri sudaritu gera nuotaika reke kaip naktiniame klube. Anksciau jau taip pat tai pastebejau. Labai nemaloniai buti Akropoli, kai stovi toks triuksmas. Kam taip kankinti zmones? Pabegau ir nuvaziavau i Biga, nes ten irgi yra tuos pacios parduotuves.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Janina
2023-02-25 | 13:07:35

Gražinkite suoliukus!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Norime informuoti, kad suoliukus pakeitėme į keletą poilsio zonų su foteliais, kurie džiugina lankytojus savo patogumu. Ačiū, kad lankotės AKROPOLYJE . Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Indre
2023-02-15 | 20:02:24

Sveiki, 02.15 sushi express klaipedoje 19.55 jau atsisake priimti sushi uzsakyma nes uzsakymu per isorines bolt wolt programeles turi iki darbo galo. Ar nereiketu palikti galimybes pavalgyti akropolyje besilankantiems? Paciame sushi sedejo keli staliukai. Alternatyvu nera - manamis netinka

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime Sushi Express atsakingiems asmenims ir tkimės, kad ši situacija nebepasikartos. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Darius
2023-01-29 | 14:48:28

Jūsų tinklapyje esantis parduotuvių žemėlapis yra sugedęs. Jo neįmanoma normaliai pažiūrėti, priartinti, padidinti telefono naršyklėje. Nuimti premiją tam kas priėmė tokį projektą ir išleido tokią puslapio versiją į pasaulį.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Esame susipažinę su šia situacija. Šiuo metu dirbame, kad sutvarkytume šią problemą. 

Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Oksana
2023-01-22 | 22:27:38

Kodel Klaipedos Akropolyje Ledo Arena nevaloma pries kiekviena mokama ciozimo sesija? Siandien 01.22 20 val ledas nebuvo nuvalytas ir ciozineti buvo neimanoma! Bilieto kaina 7 EUR! Jeigu nevalomas ledas, tai darykite nuolaida ciozimui!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Egis
2023-01-21 | 14:50:28

Sv. Akropolyje trūksta suoliukų.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Antanas
2023-01-21 | 14:43:31

Akropolyje trūksta siuoliukų. Vędant senesnį asmenį nėra kur atsisėsti, pailsėti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Neda
2023-01-04 | 21:36:12

Labas vakaras. Šiandieną vakare (sausio 4 dieną, Klaipėdos akropolyje) lankiausi parduotuvėje “MANGO”, likau šokiruota pardavėjomis. Perkant paltą paklausiau pardavėjos paprasto klausimo apie prekės garantija ir kas bus, jeigu atsiras koks defektas (aš perku prekę ne už 10€, o už 120€ ir tikrai pasitaiko prekės defektų, tai visiškai normalu yra pasiteirauti, net pardavėjos PRIVALO SUTEIKTI VISĄ INFORMACIJĄ), pardavėja nepasižymėjo savo kompetencija paprasčiausiu klausimu, iškvietė “vyresniąją”, kuri pradėjo šnekėti su manimi labai nepagarbiai ir grubiai. Tėškė man į akis, kad aš esu negatyvi, kad aš nešiosiu paltą 5 metus, kad visos prekių garantijos pagal LR įstatymą. Paprasčiausio atsakymo negavau, likau labai nusivylusi ir šokiruota. Pardavėjos pašaipiai šypsojosi į akis lyg būčiau patyčiu objektas. Šalia manęs stovėjusi draugė buvo nemaloniai nustebinta tokiu elgesiu ir tokiu bendravimu su klientais. “MANGO” nuoširdžiai linkiu jums atsirinkti kompetetingus darbuotojus, nes net nebesinori grįžti į tokią parduotuvę.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Marijus
2023-01-04 | 21:28:35

Netikusiu prekybai prekiu parbavimai neadekvati kaina, rieker parduotuveje. Klaipedos akropolyje. Paime "taisymui" niekas nepasako nei kas uz tai atsakingas, nei kada ar kur batai issiusti, jokiu garantiju. Nesiprekinkit akropoliuose jokiose. Atsilupo padas nuo bato per maziau nei 3 sav.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Aivaras
2023-01-02 | 18:17:26

Gal laikas sugrąžinti suoliukus . Nuvažiavus I kitą šalį ir užėjus į didelį prekybos centrą visada Rasų kur prisėsti ir trumpam atsipūsti , kur pas mus problema?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Patricija
2022-12-31 | 12:27:41

Kada bus galima atsiskaityti JD sports parduotuvėje su akropolio dovanų čekiu? Atsibodo laukt

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jūratė
2022-12-08 | 12:43:51

Laba diena, Noriu informuoti apie Apollo boulingo registracijos darbuotojų nekompetenciją ir nemalonų aptarnavimą. Apie pasikeitusią registraciją neinformuoja, o atėjus į vietą neigia priėmę užsakymą (užsakymas buvo pateiktas atvykus į vietą).

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Tomas
2022-11-06 | 23:25:58

Norėjau pasiteirauti kodėl buvo panaikinti suoliukai jūsų prekybos centruose? Dabar višiskai nepatogu prekintis su vaikais kurie tikrai pavargsta kaip ir suaugusieji.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Pas mus galite rasti zonas su patogiais foteliais, kuriose galite pailsėti kai esate pas mus. Tiesa, šios zonos yra kitose vietose nei buvo suoliukai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Katažina
2022-09-30 | 17:37:13

Ar grazinti suoliukai? Nes zmones negali apsipirkineti kaip arkliai, galu gale senjorai ir zmones, norincios gerai ir naudingai praleisti laika ir apsipirkti, kam reikia poilsio, bus ne jusu klientai. Mano klausimas - kur suoliukai? Ar nauja direktore nesupranta paprastu zmogišku noru ir poreikiu?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Rasa
2022-09-25 | 12:29:28

Noriu pranešti, kad 2022-09-23 tarp 20 val ir 21 val. Akropolio Maximos savitarnos (kairėje pusėje) darbuotoja buvo nepaslaugi ir išsisukinėjo, kai reikėjo išsiaiškinti, kodėl kavos kaina gimtadienio čekyje nurodyta žemesnė, o realiai turėjau sumokėti brangiau. Turėjau sugaišti labai daug laiko ir įdėti labai daug pastangų, netgi daryti spaudimą, ką darbuotoja išspręstų šią problemą, kad pirkėjas būtų patenkintas ir nesijaustų apgautas ir, kad produktas būtų parduotas už siūlomą žemesnę kainą. Iš darbuotojos sulaukiau daugybės ginčijimosi ir jokio atsiprašymo. Apgalilestauju, tačiau Maximoje vis dar dirbama rusiškais metodais ir pagrindais ir mažai kas pasikeitė į gerąją pusę!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Алёнка
2022-08-30 | 17:21:03

30.08.2022 нас не пропустили на лёд, ещё и нагрубили. В 16:50 по расписанию. Мы пришли в 17:05. Хоть до этого все время пропускали. Причина, наверное, то что из Украины и не хотят пропускать бесплатно. Интересно, что тот кто за деньги его пропускали и все хорошо

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Karolis
2022-08-20 | 11:48:17

Priemer įkyriai siūlo savo prekes, prašyčiau apturėti pokalbį su jais

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Svetlana
2022-04-27 | 10:18:04

Mieli pirkėjai, jeigu nusipirkote batus parduotuvėje "BATANICA" ir nusprendėte pasikeisti į kitą dydį, nes pirktas dydis netiko, o jums reikalingo dydžio nebėra ir turite batus grąžinti, būkite atsargūs - nes ši parduotuvė jums negrąžins visos pirkinio sumos ir neinformuos iš anksto.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Audronė
2022-04-08 | 10:38:53

Neberandu čekio.Ar įmanoma grąžinti Lindexs parduotuvėje pirktą suknelę?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų užklausą. Dėl "Lindex" prękių grąžinimo politikos taisyklių maloniai prašome kreiptis į tą pačią parduotuvę, kurioje pirkote, arba skambinti "Lindex" informaciniu telefonu Klaipėdoje +370 700 88 098 kasdien 10.00 val. - 21.00 val. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Audronė
2022-04-08 | 10:38:31

Neberandu čekio.Ar įmanoma grąžinti Lindexs parduotuvėje pirktą suknelę?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų užklausą. Dėl "Lindex" prękių grąžinimo politikos taisyklių maloniai prašome kreiptis į tą pačią parduotuvę, kurioje pirkote, arba skambinti "Lindex" informaciniu telefonu Klaipėdoje +370 700 88 098 kasdien 10.00 val. - 21.00 val. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Gabija
2022-01-26 | 00:51:31
Iš tikrųjų gaila jūsų apsauginių, gp tikrinintoju žmonės visa diena stovi ant kojų, juk būna, kad nėra žmonių kartais, kodėl jūs jiems nepadedate kėdžių? Ar jie negali pailsėti? Tikrai, atvirai kraupu žiūrėti, ypač vakare ksi stovi ir siūbuoja į visas puses, darbuotojai, jau akivaizdžiai matosi, kad kojos į subine sulindusios. Administracija turbūt nenorėtu stovėti ištisai taip? :))
Žilvinas
2022-01-21 | 09:59:55

Nei vieno suoliuko prie šiauliu banko...!!!! Kur invalidui atsisest, laukt ???? Aplamai kur jiem pailset ????

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Ateityje būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Rita
2022-01-14 | 16:18:10

Sveiki. Norėjom su dukra šiandien praleisti laiką Akropolyje, bet dukros neįleido, nes neturėjo galimybių paso. Jai 15metų. Paskambinus 1808 patikino, kad vaikams galimybių paso reikia nuo 2022 03 01 norint patekti į prekybos vietą. Nežinau, neturiu jėgų ir laiko ginčytis, tai palikome pinigus kitoje parduotuvėje. Nesilaikote taisyklių.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime atsakingiems asmenims ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Lili
2021-12-16 | 21:52:33

Dėl Akropolio apsaugos darbuotojos nemalonaus bendravimo man užėjo priepuolis, teko griebtis vaistų (gerai, kad turėjau su savimi, priešingu atveju padeda tik Greitoji med.pagalba)... :-( Vietoj to, kad mandagiai paaiškintų, kodėl nebegalioja ES Skaitmeninis COVID pažymėjimas, pakeltu tonu ėmė piktai klausinėti-aiškinti: "ar jūs juokaujat? Nuo kada tas pažymėjimas galioja 10 dienų? Tiek galioja tik darbuotojams! Ar jūs darbuotojas? Parodykit darbuotojo pažymėjimą!" Ir t.t., ir pan. Negana to, kad neįleidžia, tai dar ir tyčiojasi!!!! Kodėl žmonės turi jaustis kaip kokie raupsuotieji??? Sveiki žmonės!!! Ką jūs darooooooooot???!!!

Laba diena,

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, šiuo metu aiškinamės aplinkybes su Apsaugos įmonės administracija. Susisieksime su Jumis asmeniškai Jūsų pateiktu el. pašto adresu. Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome ir užtikriname, jog maloni klientų patirtis mūsų prekybos centre mums yra labai svarbi. Ateityje pasistengsime išvengti panašių situacijų. Jeigu turite papildomų klausimų ar komentarų - maloniai į juos atsakysime. Gražios Jums dienos!

PC AKROPOLIS komanda.

Sandra
2021-11-27 | 15:18:58

Laba diena, atvykau į akropolį, kai norėjau apsaugos darbotojai parodyti galimybiu pasą, mano telefone sutriko programele ir nerodė paso, atsiprašiau darbotojos, pasakiau kad kažkas su programėle, gal aš kažka ne to paspaudžiau, ji agresyvia pakeltu tonu pole mane kad ji tik tikrina kad eičiau kreiptis į vaistinę ar ligonių kasas ir pasakė " jus nepilno proto kad nesusitvarkote? Jus privalote tai mokėti! Eikit iš čia netrukdykit dirbti" į toki jos pasisakyma toliau megindama susitvarkyti su programelę paklausiau jos kodėl ji mane ižeidinėja aš kaip ir visi šio prekybos centro lankytoja. Ji toliau šaukė " čia jus mane ižeidinėjate trukdydama dirbti. eikite susitvarkyti telefino kitur arba pasikeskite" Likau apstulbusi man sutriko sveikata kirto per kojas, negalejau normalei net žingsnio padėti, per kameras galite net pamatyti kad po šio įvykio negalėjau net paeiti! Ši moteris ir toliau gales normalei judėti nors nieko blogo jai nepadariau. Ar toks pasų tikrintojų elgesys normalus? Aš ne tokiai kelionei į akropolį iš kito miesto galo ruošiausi. Kokia grantija jei man prireks kitą kartą į prekybcentrį , kad mane nepuls jusų išvargę piktį apsauginiai, dar nušaus iš tų nervų

Laba diena,

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, šiuo metu aiškinamės aplinkybes su Apsaugos įmonės administracija. Susisieksime su Jumis asmeniškai Jūsų pateiktu el. pašto adresu. Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome ir užtikriname, jog maloni klientų patirtis mūsų prekybos centre mums yra labai svarbi. Ateityje pasistengsime išvengti panašių situacijų. Jeigu turite papildomų klausimų ar komentarų - maloniai į juos atsakysime. Gražios Jums dienos!

PC AKROPOLIS komanda.

Linas
2021-11-15 | 11:33:10

Laba diena, vakar 2021-11-15 su šeima nusperendėme apsilankyti ,,Akropolio ledas". Internete patikrinimome laisvas valanas. Buvo nurodyta, kad laisvas laikas yra 15.45 val. Nurodytu laiku (apie 15.30 val.) atvykus į ,,Akropolio ledas" jau buvo susirinkę apie 25-35 asmenys su vaikais norintys pačuožinėti ,,Akropolio ledas", tačiau niekas bilietų šiai pramogai nepardavinėjo bei jokio atsakingo darbuotojo nebuvo. 15.45 taip pat joks atsakingas darbuotojas neatėjo. Pradėjus jo ieškoti iš patalpos kur laikomos pačiūžos išjėjęs vyriškis pasakė, kad ,,Akrpolio ledas" yra užimtas, nes prieš tai vykusios ledo rutulio varžybos užsitęsė ir jie ,,pasiėmė" papildomą valandą. Paklausius ką daryti laukiantiems kientams, kadangi dfauguma atvyko į šią pramogą iš anskto suplanavę ir pralaukė 20-30 min. prie įėjimo paskė, kad nieko negali padaryti ir pasiūlė kreiptis į administrtaciją, kurios sekmadienį taip pat nėra. Deja toks informacijos pateikimas bei pramogų laiko perkėlimas nealoniai nustebino daugelį šios pramogos laukusių asmenų. Mano šeimos nariai du nepilnamečiai vaikai dėl pramogos laiko perkėlimo ir suplanuotos pramogos negavimo patyrė nemažai neigiamų emocijų, neigiamos emocijos buvo matomos ir iš kitų vaikų (vieni verkė), kitus ramino tėvai. Prašome įverttinti tikią situaciją bei ją išspręsti.

Laba diena,

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, šiuo metu aiškinamės aplinkybes. Susisieksime su Jumis asmeniškai Jūsų pateiktu el. pašto adresu. Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome ir užtikriname, jog maloni klientų patirtis mūsų prekybos centre mums yra labai svarbi. Ateityje pasistengsime išvengti panašių situacijų. Jeigu turite papildomų klausimų ar komentarų - maloniai į juos atsakysime. Gražios Jums dienos!

PC AKROPOLIS komanda.

Rusnė
2021-11-08 | 13:47:09

Sėdėjau su savo mergina ant foteliu ir kelias dienas iš eilės prilipo apsauginis vien dėl to nes jis homofobas, neleido mums sėdėti normaliai, mus fotografavo be leidimo ir ižeidinėjo. Nemanau, kad tai yra normalu nes mes nieko nepadarem ir tai yra tiesiog graudu. Keiskit apsauginius jei tokie nenormalūs dirba 😃

Laba diena,

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime apsaugos skyriui ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Automobilio Savininkas
2021-11-07 | 17:35:55

Koks vyks stovėjimo aikštelės remontas nuo 2021-11-08 iki 2021-12-31?

Laba diena, 

dėkojame, kad susisiekėte. Bus atnaujinama stovėjimo aikštelės danga. Jeigu turite papildomų klausimų ar pastabų, maloniai atsakysime.

Pagarbiai,
PC AKROPOLIS komanda

Dovydas
2021-11-06 | 21:33:49

Sveiki, turiu klausimą. Kaip atrodo Klaipėdos Akropolio pastato išvaizdą? Vidaus planavimas? Parduotuvės ir kita galima veikla šiame pastate. Dėkui už atsakymą 😀

Laba diena, Dovydai, 

dėkojame, kad susisiekėte. Prekybos centro planą galite rasti čia: https://www.akropolis.lt/lt/klaipeda/pc-planas. Jeigu turite papildomų klausimų ar pastabų, maloniai atsakysime.

Pagarbiai,
PC AKROPOLIS komanda

Darbo laikas

MAXIMA XXX
I-VII 08:00 - 22:00
Eurovaistinė
I-VII 08:00 - 22:00
Parduotuvės
I-VII 10:00 - 21:00*