Atsiliepimai
Atsiliepimai

Naujas atsiliepimas

AKROPOLIO atsiliepimai

Greta
2019-08-20 | 14:13:46

Laba diena. Noriu išsiaiškinti kodėl neįleidžiama į parduotuves su maximos vežimėliais? Man mažą vaiką palikti prie durų ar kaip?

P. Greta, labai apgailestaujame dėl susidariusios nemalonios situacijos. Norime patikinti, kad klientai, atvykstantys su vaikams skirtais vežimėliais, yra visada laukiame mūsų parduotuvėse. Tačiau kai kurios parduotuvės prašo nesivežti iš kitų parduotuvių paimtų pirkiniams skirtų vežimėlių dėl labai paprastos priežasties – pirkiniams skirti didelių gabaritų vežimėliai gali užkliudyti vitrinas ir jose sudėtas prekes. Apie tai perspėjantys lipdukai užklijuoti prie šių parduotuvių įėjimo, tačiau, kaip ir minėjau, klientai su vaikiškais vežimėliais – visuomet laukiami. Jeigu turite patarimų, kaip dar labiau gerinti mūsų klientų aptarnavimo politiką, visuomet lauksime pasiūlymų šiuo el. paštu: klaipeda@akropolis.lt 

Renata
2019-08-08 | 15:33:26

Apsilankius Heros parduotuvėje buvau labai nemaloniai nustebinta,nes pardavėja stovėjo ir visiškai nekreipė i mane dėmesio,o man priėjus ir pasiteiravus dėl rankinės nieko nepapasakojo apie gamintoją,juk ne viską klientas pats turi žinoti.Atleiskite,bet aš manau,kad konsultantės darbas papasakoti apie prekę ir gerai žinoti asortimentą kuriuo prekiauji ir nemanyt,kad klientai to nepastebės.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį parduotuvės administracijai.

-
2019-08-05 | 18:47:11

Per garsi muzika, nešvarūs ir smirdintys WC - nuostabūs įspūdžiai Klaipėdos Akropolyje!

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Klientas
2019-06-10 | 20:37:14

Siandiena (06.01) apsilankiau sushi express restorane. Uzsakymo jau laukiant 30min, pamaciusi kad po manes uzsisake zmones gerokai veliau jau pavalgę savo maista iseina, nuejau pasiteirauti kada bus mano uzsakymas. Ji pasiteiravo dar syki ko as uzsisakiau ir pasirodo buvo pamirsusi mano uzsakyma. Vienos sushiu porcijos laukiau 50min. Sushiai buvo padaryti labai neatvarkingi, neatsakingai. Esu labai nepatenkinta, nebesilankysiu siame akropolio restorane.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį Sushi Express vadovams. 

Radvilė
2019-05-23 | 19:26:00

Grąžinkit prašau konteinerius ten kur buvo rampoj! Arba padarykit normalu privažiavima iki jų! Patys panesiokit tokius maišus! Isprotejot visai!

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Monika
2019-05-23 | 17:43:23

Kas čia per pasityčiojimas iš darbuotojų?? Muzika sena, kondicionierius neveikia, darbuotojų kambariuko, papietauti nėra ir dar to betrūko, kad rampoje konteinerius nuvežė iki kitos rampos pusės. Jūs ką galvojate? Manot mums labai lengva nešti didžiausius šiukšlių maišus iki tų konteinerių? Pastatykite atgal arba sugalvokite kokį nors nuvažiavimą, bus bent paprasčiau patekti prie konteinerių.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Ingrida
2019-05-20 | 18:26:17

Klaipėdos Akropolyje neveikia kondicionierius. Žmonėms, kurie sėdi visą dieną dirbdami, sunku ištverti dieną.

Sveiki, dėkojame už paliktą atsiliepimą. Perdavėme jį PC administracijai.

Indrė
2019-05-12 | 11:56:00

Superinė Klaipėdos info mergaitė su akinukais ir šviesiais plaukais. Visada šypsosi, maloniai bendrauja, šiandien (05.12d) perkant dovanų čekį davė įvairių patarimų, nes pirkau pirmą kartą, Ačiū Tau, nenustok šypsotis! :)

Sveiki, dėkojame už malonų atsiliepimą. Jūsų gražius žodžius perduodame Klaipėdos Informacijos merginoms.

Diana
2019-05-08 | 11:05:32

2019.05.06 d.pirkom vonios spinteles su praustuvu komplekta. Praustuvas buvo supakuotas popierineje dezeje ir perjuostas dviem juostelem .Grize namo ispakavom ,nes planavom iskart surinkt , pamatem praustuve iskilima kampe .Iskilimas nemazas , matomai kai deze buvo supakuota tas kampas tvirciau laikes. Kai ispakavom netgi iskrito daleles . Aisku susinervinom, kad parduotuvej neisardem , bet tuo paciu apsidziaugem kad neatidejom ardymo kitai dienai.Nuvyke i parduotuve buvom apkaltinti ,kad patys sudauzem. .. Ir neaisku kaip baigsis , neva lauks atsakymo is gamintojo .;((( Pasimokem kad viska reikia tikrinti vietoj.

Sveiki, prašau susisiekite su daugiau detalių apie įvykį šiuo el. paštu info.klaipeda@akropolis.lt, kad galėtumėme padėti jums kuo greičiau išspręsti susidariusią situaciją. 

Darbo laikas

MAXIMA XXX
I-VII 08.00 - 23.00
Eurovaistinė
I-VII 08.00 - 23.00
Parduotuvės
I-VII 10.00 - 21.00