Esu dvynius maitinanti mama nutrauktu pienu. Pirmadienį teko apsilankyti Kauno akropolio visuose vaiko ir mamos kambariuose bei visuose tualetuose beieškant elektros lizdo, kurio niekur neradome, beje, esame ne iš Kauno. Informacijoje paprašius pagalbos, administratorė sugebėjo tik pasakyti, jog problema sprendžiama ir niekuo negali padėti. Dar kartą prašiau leisti kur nors prisėsti prie elektros lizdo ir nesulaukiau jokio atsakymo. Vaikai, kurie turėjo būti pamaitinti 10h buvo pamaitinti tik 13h. Tokio abejingumo dar neteko niekur matyti, juk prašiau pagalbos dėl vaikų.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Atsiprašome už nemalonią patirtį.
Norime tik informuoti, jog mūsų trečio aukšto mamos – vaiko kambariuose yra įrengti elektros lizdai individualiems poreikiams užtikrinti. Su informacijos centro darbuotojomis pasikalbėsime asmeniškai, dėl Jūsų aprašytos situacijos. Tikimės ateityje, panašios situacijos nepasikartos, o ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Sveiki, noriu pranešti apie incidentą įvykusį vakar (2023-03-18d.). Apie 18:40 ėjau į tualetą esantį 3 aukšte prie pat raudonų laiptų. Išėjus po maždaug 15min pasigedau savo telefono, ėjau pasižiūrėti gal jis bus tualete paliktas, bet jo jau ten nebebuvo, nuėjau iki Akropolio informacinio centro paklausti gal buvo rastas telefonas, bet niekas jo nebuvo radęs. Tada prisijungiau per draugės telefoną, kad susekti savo telefoną. Pamačiau, jog telefonas pradėjo judėti 18:55 jis dar buvo akropolyje, bet vis tiek nieko neradau. Maždaug 19:00 pamatėme, jog telefonas pradeda judėti link geležinkelio stoties. Iš karto puoliau į paniką ir nežinojau kaip ką daryti, todėl buvo iškviesta policija. Mes jos laukėme, bet galiausiai nusprendėme nuvykti pačios iki geležinkelio stoties apie 19:55. Telefonas buvo aiškiai matytas, jog jis yra geležinkelio stotyje. Maždaug 20:00 val. mus pribėgus prie traukinio bėgių pamatėme , jog prieš pat akis nuvažinėja traukinys ir jame buvo mano telefonas. Atvažiavus policijai jie nusivežė mus į akropolio apsaugos patalpas. Traukinys buvo žinomas važiuojant į Marijampolę. Pareigūnai susisiekė su Marijampolės pareigūnais, ir paaiškėjo, jog telefonas buvo pas AKROPOLIO DARBUOTOJĄ - VALYTOJĄ!!! Dar, kai pasigedau telefono, prie tualeto sutikau valytoją ir jos paklausiau ar nebuvo rastas telefonas, bet ji labai pasimetė ir atsaką man nelietuviškai, kadangi nesupratau tiesiog nuėjau toliau ieškoti savo mobilaus. Nuvykus pareigūnams į jos namus, ji pareiškė, jog pasiėmė iš darbo ir būtų rytoj (2023-03-19d.) atvežusi padavusi kam reikia. Ji sakė, jog skubėjo į traukinį. Bet čia kyla didžiulis klausimas, nes mes spėjom nuo 19:00 apibėgti akropolį, išsikviesti policiją ir nuvažiuoti iki geležinkelio stoties ir tik tada traukinys nuvažinėjo, primenu, jog jis nuvažinėjo apie 20:00val, tai kaip ji nespėjo perduoti telefono kitiems savo bendradarbiams?! Į telefoną buvo skambinta tikrai daug, ir puikiai matėsi, jog buvo bandomas atspėti slaptažodį, ji puikiai galėjo atsiliepti, o ne bandyti jungtis į mano telefoną. Prašau akropolio valdžiai susirūpinti kokie dirba pas Jus žmonės, nes nesinorėtų, jog dar kam nors taip atsitiktų!!!
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Atsiprašome už nemalonią patirtį.
Valymo įmonės vadovai asmeniškai pasikalbės su darbuotoja, paprašysime pasiaiškinti, dėl Jūsų aprašytos situacijos. Tikimės ateityje, panašios situacijos nepasikartos, o ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Akropolis nesugeba užtikrinti nemokamos mašinos stovėjimo vietos darbuotojams, o kai vyksta renginys žalgirio arenoje, net ir mokamų vietų nebebūna. Geda!
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Automobilių stovėjimo aikštelė prekybos centre atvira naudojimui visiems - tiek lankytojams tiek darbuotojams.
Įmonės turi galimybę pasirašyti su aikštelės adiminstratoriumi "ADC Parking" sutartį, dėl darbuotojų automobilių stovėjimo - šiuo klausimu turėtumėte kreiptis tiesiogiai į savo vadovus.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Sveiki, vakar vakare užsukau į Kauno akropolio iqos parduotuve, su tikslu įsigyti nauja iqos įrenginį, bet deje pardavėja atsisakė man ji parduoti, o priežastis tokia, kad esu pametusi savo iqos apie mėnesį, ir kad nerūkau kiekviena diena, ji manęs paklausė ar aš naudoju kokius nors tabako gaminius šiuo metu, atsakiau kad nelabai, nes neturiu savo asmeninio iqos, kad taip, kartais parukau cigaretes, ir ji man pasake, kad atsiprašo, bet negali parduoti man iqos nes NESKATINA rūkymo ! jos atsakymas mane tiesiog pribloškė, atsiprašau, bet betkuriam žmogui atėjus duoda 2 sav pabandyti bet kuri iqos, o čia kur jau aš ji naudoju ne vienerius metus, atsisako parduoti ! esu labai nusivylusi tokiu parduotuvės aptarnavimu, labai neprofesionalų. Beto labai nemaloniai pasijutau kai manęs pradėjo klausinėti tokių klausimų, kiek rūkau, kada rūkau, manau kad tai yra mano asmeninis reikals ir aš atėjus į parduotuve noriu nusipirkti tai ko atėjau, nes man nereikia, kad tabako parduotuvėje, pardavėja aiškintų man ,kad neskatina rūkymo. Labai būtų malonu kad dėl šios situacijos būta atitinkamai pasikalbėta su tos dienos pamaina. Ačiū
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas parduotuvės vadovams.
Atsiprašome už nemalonią patirtį prekybos centro nuomininkų parduotuvėje. Tikimės, jog ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Sveiki .šendien apie 10val.atvikome su gera nuotaika i akropoli su vaikais pazaisti su masinelem hot wheels trasomis ir maloniai buvom nustebinti ,kad ant trasu neradome masineliu visur apejome ju nebuvo..Pasikvietus atsakinga darbuotoja paminesiu jauna vaikina ,mandagiai paklausem ar galim gauti masinele pazaisti ,ir gavom lb puiku atsakima nusipirkt ir zaiskit. Neradom niekur kad butu parasyta kad butina atsinesti savo masineles ,o to liksite nezaide.pabuve 10min kai jau gavo daugiau nusiskundimu darbuotojai tai sujudejo ir pradejo vangiai dalinti masineles bet kiek maciau daugiau buvo didesniu kurios nlb ilenda i trasa......nusprendeme kad veltui atvazevome nuotaika sugedo vaikai buvo nepatenkinti ir mes isejome su bloga nuotaika ir rezultatu 😞
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Atsiprašome už jūsų patirtį.
Žaidimų erdvėje stovi informacinis stendas, su visa aktualia informacija apie žaidimų erdvę ir jos taisykles. Automodeliukų papildymas organizuojamas du kartus per savaitę. Organizatoriai nėra atsakingi, jei žaidimų erdvėje nelieka automodeliukų. Žaidimų erdvė sulaukia nemažo lankytojų susidomėjimo, tikime, jog nemaža dalis mašinėlių, jūsų apsilankymo metu, buvo užimtos kitų lankytojų, dėl šios priežasties darbuotojas informavo, apie galimybę erdvėje žaisti ir su savo įsigytu automodeliuku, jog nereikėtų laukti atsilaisvinusio.
Tikimės, jog ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Sveiki, prie pora dienų turėjau labai nemalionų įvikį su rubinike. Aš kartu su savo trijomis draugėmis, pasikabinome savo rūbus rūbinėje. Dvi draugės sugalvojo pasikabinti savo strukes kartu, tad gavo tą patį žetoną. Praėjus šiek tiek laiko, viena iš tų draugių turėjo skubiai išeiti. Tad aš pasisiūliau vietoj jos nueiti ir paimti struke. Atėjusi paprašiau, kad paduotu vieną iš pakabintų striukių. Rubinikė man atšovė, jog daugiau nebevaiksčios ir, kad jai atsibodo. Buvau labai nustebusi tokiu rubinkės elgesiu, tad paklausiau kodėl. Ji dar labiau susinervino ir pradėjo kelto balso toną. Galiausiai paskiau, jog skubu ir strukės reikia mano draugiai. Ji man liepė pakviesti savo draugę ir ,,dinkt”. Nenorėdama veltis į gilesnį argumentą taip ir padariau. Draugei atėjus ji nepagarbiai numetė abi strukes (nors jau minėjau, prašėme tik vienos iš jų) ir liepė jai nebegrįšt, nes kitu atvėju iškvies apsaugą. Buvau šokiruota tokiu elgesiu su klijantais. Mano manymų, toks žmogus neturėtų dirbti šio darbo, jei negali net atešti strukės. Tuo labiau užsipulti klijanto.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Atsiprašome už nemalonią patirtį.
Su darbuotoja asmeniškai bus pasikalbėta ir paprašyta pasiaiškinti, dėl Jūsų aprašytos situacijos. Tikimės ateityje, panašios situacijos nepasikartos.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Labas rytas, kreipiuosi į Jus su neigiamu atsiliepimu apie NTTC darbuotoją. Mano manymu, tokio dydžio prekybos centro kaip Akropolis darbuotojai turėtų reprezentuoti jį, o ne kelti blogas emocijas. Nesu iš tų žmonių, kuriems reikia meilikavimo, bet elementari kultūra, etiketas, mano manymu, yra būtini. Pirmą kartą į NTTC kreipiausi atsiųsta iš Megos, gavau visą reikiamą informaciją arogantišku tonu ( na bet gal darbuotojai ne ta diena). Po savaitės pridaviau telefoną taisymui, darbuotoja į gedimus surašė ne viską( ką pastebėjau gerokai vėliau, bet tai mano klaida), atėjus atsiimti "sutaisyto" įrenginio, sėdėjo susikryžiavus rankas ir į mano klausimus atsakinėjo " nu ir ką man daryt?", "nu...". Kadangi "pataisytas" telefonas neveikė taip kaip turėtų, vakar t.y 2022.01.22 vėl kreipiausi į NTTC. Prieš mane eilėje stovėjo du žmonės, darbuotoja tik mane pamačius pradėjo vartyt akis ir reikšti savo nepasitenkinimą. Įsidėjus savo kortelę į mano telefoną tikrino kaip jis veikia, kiekvieną kartą demonstratyviai purtydama galvą. Paprašiau lapo, kad galėčiau pati surašyti defektus. Liepė supildyt viską sakydama tai pakeltu grubiu tonu " rašyk!", " tai rašai ar ne?", surašius defektus atidaviau lapą, tikėdamasi jog ji surašys duomenis apie telefono modelį ir reikiamus rekvizitus. Atsakymą gavau tokį " tai nerašai??? Tau reik, tu ir rašyk. Kai man reikės- aš surašysiu". Tuo metu ji pradėjo bendrauti su kitu klientu, nors mano, kaip klientės aptarnavimas nebuvo baigtas. Kai viską supildžiau, ji skaitė garsiai dūsaudama ir toliau nepagarbiai vartydama akis. Jeigu tokios kultūros žmogus dirbtų stoties bufete- galbūt tokia kultūra būtų priimtina, bet šiuos atveju mano kaip klientės požiūris į Akropolį kardinaliai krito žemyn. P. S. vakar dar apsipirkau Alkavoje ir pirkau akropolio dovanų čekį. Pardavėjos buvo kultūringos ir malonios. Jei reikia įrodymo, kad tikrai lankiausi NTTC, turiu dokumento šaknelę su darbuotojos vardu ir pavarde. Pagarbiai: Eglė Sadauskienė
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas parduotuvės atsakingiems asmenims, pasiaiškinti, dėl Jūsų aprašytos situacijos.
Atsiprašome už nemalonią patirtį prekybos centro nuomininkų parduotuvėje. Tikimės, jog ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Sveiki, 2022-11-09 ~18:30 įvyko labai nemaloni situacija , apsilankius 1 aukšto tualete esančiame prie Creme de la creme išmečiau mažą popierinį maišelį į šiukšliadėžę, tai pamačius valytoja, ištraukė maišelį ir agresyviai sviedė man į veidą, sakydama, jog čia jam ne vieta. Kadangi maišelis buvo jau purvinas, pakartotinai įdėjau į šiukšledėžę ir išėjau iš tualeto, valytoja tuo metu stovėjo prie išėjimo ir pradėjo garsiai rėkti ir sakyti, jog esu karvė, “TIKRA KARVĖ!” Tikrai negalvojau, kad mažo popieriuko išmetimas gali sukelti valytojai tiek daug agresijos ir neapykantos ir sugadint man visą tolimesnį buvimą prekybos centre.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Deichman akropolis. Vienas blogiausiu aptarnavimu koki teko. Aptureti. Pardaveja pasive agresive siulo savo produkcija, jei nieko neperki tai sako tai ir vaiksciosi su murzinais batais po to pareiskia kad nesiskuskit kokybe jei neperki kazkokiu paduku batams. Aciu daugiau ne. Geriau nuvaziuosiu kitur kur bemdrauja kaip su zmogum o ne fermos galviju.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Kauno Akropilio informacijoje (2020.08.21. 13h) dirba ne etiškai su pirkėjais bendraujanti mergina, kuri net nesiruošia suteikti informacijos. Paklausus ar galima sutrukdyti (tuo metu mergina lankstė dovanų čekių vokelius), pradėjo vartyti akis ir dūsauti. Paklausus kur rasti smulkios buitinės technikos konteinerį (šis konteineris tikrai yra šioje vietoje), mergina atsakė, kad tokio nėra ir, kad buitinė technika meta darbuotojams skirtoje rampoje. Pasakius, jog yra nurodytos koordinatės būtent Akropolyje, mergina nieko neatsakė. Net nesugebėjo pasiklausti ar paieškoti info. Teko man, pirkėjai, ratais sukti aplink Akropolį, kol radau. Didelis nepaslaugumas ir neetiškas bendravimas. Nesugeba išlementi nei "laba diena", nei "viso gero".
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Visiskai nedezinfekuojami laiptai bei liftai, o jais naudojasi dauguma zmoniu. Tokiu neatsakingumu ir plinta korona virusas. Geros dienos
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Sveikas, Kauno Akropoli, rašo tavo tikras gerbėjas. Cropp ir House parduotuvės valdo. Dirba gražios merginos, kur besirinkdamas drabužius ir į jas pasidairai :D Labai geros emocijos ir energetika apsilankius. Tikras Kauno pasididžiavimas, kur vaikščiodamas jautiesi kaip Holivudo aktorius tarp šiuolaikinio jaunimo ir aplinkinių traukos vietų :)
Ačiū už Jūsų atsiliepimą.
Šiandien Kauno akropolyje teko išbandyti naujuosiuos"Formosa" bubble tea, gėrimai išties labai skanūs, bet labai nesižiūrėjo vaizdas kai pardavėja (Gabrielė) nusiima vis kaukę ir su šaukšteliu ragauja iš kokteilinės suplaktą gėrimą ir tą patį šaukštelį įdeda atgal į kokteilinę, o vėliau viską supilsto į puodelius. Tikiuosi pastaba pasieks mergaitę ir tai bus ištaisyta, nes toks poelgis labai ne higieniškas.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Noriu pagirti ir pasidžiaugti Valentino ledainės prie douglas merginų darbu. Viskas super, aptarnavimas 10 balų, nuostabiai skaniai ruošia mano mėgstamiausią kavą - pistacijų latė. Lankausi ten jau ilgai ir neketinu sustoti😊😊
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Kauno Akropolyje knygyne Pegasas, vertėtų atkreipti dėmesį kaip su klientais bendrauja pardavėja Karolina. Paklausus ar prieis prie kasos gavome grubių išsireiškimų, kad kasa yra pirmame aukšte ir kad mes nekorektiškai elgiamės ją užkalbindamos. Tikrai niekada neteko susidurti su tokiu pardavėjos nemandagumu ir grubumu. Dar pareiškė, kad negadinti jai vakaro!
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Siandien, 2020m. liepos 6d. , Kauno Akropolyje as su draugu, lankemes Chester batu parduotuveje. Joje esu lankiusis ne viena karta, mama ir teta yra nuolatines klientes. Viena is pardaveju paklause, kokiu batu ieskome ir as atsakiau, kad kai pamatysim, pasakysim. Pries iseidami is parduotuves (nes neradom, ko ieskojom) isgirdom pardaveju apkalbinejimus ir juoka. Buvo labai nemaloni patirtis, turint omeny, kad tos moterys jau perkopusios 40tuosius savo metus ir taip elgiasi. Nuejome i ecco parduotuve, radome norimus batus ir pardavejos ten buvo malonios, mandagios. Toje parduotuveje, Kauno Akropolyje, nei as, nei mano seima daugiau nebesilankysime.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Sekmadienį pirmoje dienos pusėje norėjau skubiai įsigyti dovanų kortelę. Atėjus į Kauno "Akropolio" informacijos skyrių, buvo padėtas laikrodis, kuriame nurodyta, jog darbuotojas bus po 10 min. Informaciniame buklete buvo nurodyta, jog "Akropolio" dovanų korteles galima įsigyti ir parduotuvėje "Gera dovana". Nuėjus į šią parduotuvę, pamačiau uždarytas grotas, jokio pranešimo, kada grįš darbuotojas, nebuvo. Kiek vėliau grįžus į informacijos skyrių, pavyko įsigyti dovanų kortelę. Tačiau suglumino tai, kad nors darbuotoja viską atliko greitai ir kokybiškai, ji nieko neatsakė į pasisveikinimą, jokio "prašau", "ačiū" ar "viso gero". Toks aptarnavimas nepuošia nei vienos parduotuvės.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Šiandien buvau Kauno akropolyje,New Yorker parduotuvėje. Nusipirkau maudymosi liemenėlę ir kelnaites. Kelnaičių kaina buvo nurodyta 5,99eur,o kasoje įmušė 8,99eur. Iškarto pastebėjau,kas per daug sumokėjau,mandagiai paklausiau pas pardavėją kodėl skiriasi kainos. Pardavėja išsikvietė greičiausiai savo administratorę,kuri grubių tonu pareiškė,kad kainos turėjo būt pakeistos (pakeltos), tačiau pardavėjos nespėjo pakeisti etikečių ir pabrėžtinai garsiai su pašaipa pasakė,kad net nesiruošia parduoti pigiau,tai yra ta kaina kuri nurodyta etiketėje! Na,smagu,kad taip nesąžiningai iš oro užsikelia kainas ir net elementaraus atsiprašau nepasakė. Į ten daugiau negrįšiu ir drauges informuosiu,kad tikrintų atidžiai čekius. Ir vienaip ar kitaip norėtųsi pirkti prekę už kainą,kokia yra nurodyta.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Šiandien t.y birželio 8d apie 12valandą teko lankytis euro vaistinėje. Likau šokiruota vienos vyresnės darbuotojos elgesiu. Ko paklausi to negausi, jokio žmogiško patarimo, paklausus ar turi man reikalinga kremuka, atsako, kad ne ir iš vis tegu aš pati susirandu internete ir važiuoju kitur nusipirkti : D o kai paprašiau parekomenduoti kitą panašų į man reikiamą, nes nebuvo galimybės ilgiau važinėti po visą Kauną ir ieškoti užrūstinau dar labiau... Griebė iš lentynos pirmą pasitaikiusį, o man bandant pasitikslinti ar bent sudėtis panaši vos ne apšaukė... Liūdna kai ateini į vaistine įsigyti reikiamų vaistų, o pasirodo turi būti pati vaistininkė nes paklausti nieko neįmanoma.....
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Patys geriausi ir nuoširdžiausi atsiliepimai euro vaistinėje dirbančiai panelei Linai! Labai profesionali ir paslaugi darbuotoja!!
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Perduosime pagyrimą Eurovaistinės personalui!
Sveiki. Sausio 23 d. su draugu norėjome nusipirkti kavos Vero Cafe kavinėje antrame aukšte virš Griunvaldo įėjimo. Labai nemaloniai nustebino barista, kuri ne tik į akis išsišaipo, bet ir bedirbdama savo darbą burbuliuoja ir juokiasi iš klientų. Patirtis labai nemaloni ir nors kava Akropoly geriausia, aptarnavimas - prasčiausias, todėl vieta bus aplenkiama. Kažin ar toks elgesys su klientais yra pateisinamas, kad ir kaip jie tave užknisa. O mes bendravome tikrai mandagiai.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Šiandien, 2019m. gruodžio 19d. 12:45 skambinau į Kauno Akropolio informacijos centrą. Norėjau pasiteirauti, kokia parduotuvė buvo vietoje darbartinės ,,Chic". Mergina buvo labai nemandagi. Mane aprėkė sakydama ,, Iš kur aš galiu žinot?!". Pasijaučiau apšaukta be priežasties. Aš labai ramiai atsakiau, kad aš merginai galėčiau nupasakoti, kur buvo ta parduotuvė. Ji sutiko ir ji man pranešė, kad toje vietoje buvo ,,Alandeko". Situacija išsisprendė, tačiau manau, kad toks klientų atarnavimas nepriimtinas.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą.
Atsiprašome už jtokį darbuotojų elgesį, tokio bendravimo su klientais netoleruojame ir su personalu išsiaiškinsime kodėl tai nutiko.
Noriu pasakyti, kad parkavimas tik 4h yra tikrai trumpas laikas, jį reikėtu prailginti, nes vakar atvykus į akropoly, nuėjome i kavine, poto i filma ir galu gale apsiprekinti tai teko susimokėti 4€ beto net įdėjus 5€ banknota nedavė grąžos, tai visiškai nesąmonė.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą.
Susisieksime su jumis tiesiogiai ir grąžinsime jums iš kasos negautą gražą.
Sedziu 40min kamsty stovejimo aukstelej apsipirkes, negaliu isvaziuot. Pas jus perkus prekes, o jus gal pirksit is manes laika?
Ačiū už Jūsų atsiliepimą.
Atsiprašome už patirtus nepatogumus susidarius spūsčiai.