Sveiki, prie pora dienų turėjau labai nemalionų įvikį su rubinike. Aš kartu su savo trijomis draugėmis, pasikabinome savo rūbus rūbinėje. Dvi draugės sugalvojo pasikabinti savo strukes kartu, tad gavo tą patį žetoną. Praėjus šiek tiek laiko, viena iš tų draugių turėjo skubiai išeiti. Tad aš pasisiūliau vietoj jos nueiti ir paimti struke. Atėjusi paprašiau, kad paduotu vieną iš pakabintų striukių. Rubinikė man atšovė, jog daugiau nebevaiksčios ir, kad jai atsibodo. Buvau labai nustebusi tokiu rubinkės elgesiu, tad paklausiau kodėl. Ji dar labiau susinervino ir pradėjo kelto balso toną. Galiausiai paskiau, jog skubu ir strukės reikia mano draugiai. Ji man liepė pakviesti savo draugę ir ,,dinkt”. Nenorėdama veltis į gilesnį argumentą taip ir padariau. Draugei atėjus ji nepagarbiai numetė abi strukes (nors jau minėjau, prašėme tik vienos iš jų) ir liepė jai nebegrįšt, nes kitu atvėju iškvies apsaugą. Buvau šokiruota tokiu elgesiu su klijantais. Mano manymų, toks žmogus neturėtų dirbti šio darbo, jei negali net atešti strukės. Tuo labiau užsipulti klijanto.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Atsiprašome už nemalonią patirtį.
Su darbuotoja asmeniškai bus pasikalbėta ir paprašyta pasiaiškinti, dėl Jūsų aprašytos situacijos. Tikimės ateityje, panašios situacijos nepasikartos.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Labas rytas, kreipiuosi į Jus su neigiamu atsiliepimu apie NTTC darbuotoją. Mano manymu, tokio dydžio prekybos centro kaip Akropolis darbuotojai turėtų reprezentuoti jį, o ne kelti blogas emocijas. Nesu iš tų žmonių, kuriems reikia meilikavimo, bet elementari kultūra, etiketas, mano manymu, yra būtini. Pirmą kartą į NTTC kreipiausi atsiųsta iš Megos, gavau visą reikiamą informaciją arogantišku tonu ( na bet gal darbuotojai ne ta diena). Po savaitės pridaviau telefoną taisymui, darbuotoja į gedimus surašė ne viską( ką pastebėjau gerokai vėliau, bet tai mano klaida), atėjus atsiimti "sutaisyto" įrenginio, sėdėjo susikryžiavus rankas ir į mano klausimus atsakinėjo " nu ir ką man daryt?", "nu...". Kadangi "pataisytas" telefonas neveikė taip kaip turėtų, vakar t.y 2022.01.22 vėl kreipiausi į NTTC. Prieš mane eilėje stovėjo du žmonės, darbuotoja tik mane pamačius pradėjo vartyt akis ir reikšti savo nepasitenkinimą. Įsidėjus savo kortelę į mano telefoną tikrino kaip jis veikia, kiekvieną kartą demonstratyviai purtydama galvą. Paprašiau lapo, kad galėčiau pati surašyti defektus. Liepė supildyt viską sakydama tai pakeltu grubiu tonu " rašyk!", " tai rašai ar ne?", surašius defektus atidaviau lapą, tikėdamasi jog ji surašys duomenis apie telefono modelį ir reikiamus rekvizitus. Atsakymą gavau tokį " tai nerašai??? Tau reik, tu ir rašyk. Kai man reikės- aš surašysiu". Tuo metu ji pradėjo bendrauti su kitu klientu, nors mano, kaip klientės aptarnavimas nebuvo baigtas. Kai viską supildžiau, ji skaitė garsiai dūsaudama ir toliau nepagarbiai vartydama akis. Jeigu tokios kultūros žmogus dirbtų stoties bufete- galbūt tokia kultūra būtų priimtina, bet šiuos atveju mano kaip klientės požiūris į Akropolį kardinaliai krito žemyn. P. S. vakar dar apsipirkau Alkavoje ir pirkau akropolio dovanų čekį. Pardavėjos buvo kultūringos ir malonios. Jei reikia įrodymo, kad tikrai lankiausi NTTC, turiu dokumento šaknelę su darbuotojos vardu ir pavarde. Pagarbiai: Eglė Sadauskienė
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas parduotuvės atsakingiems asmenims, pasiaiškinti, dėl Jūsų aprašytos situacijos.
Atsiprašome už nemalonią patirtį prekybos centro nuomininkų parduotuvėje. Tikimės, jog ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Sveiki, 2022-11-09 ~18:30 įvyko labai nemaloni situacija , apsilankius 1 aukšto tualete esančiame prie Creme de la creme išmečiau mažą popierinį maišelį į šiukšliadėžę, tai pamačius valytoja, ištraukė maišelį ir agresyviai sviedė man į veidą, sakydama, jog čia jam ne vieta. Kadangi maišelis buvo jau purvinas, pakartotinai įdėjau į šiukšledėžę ir išėjau iš tualeto, valytoja tuo metu stovėjo prie išėjimo ir pradėjo garsiai rėkti ir sakyti, jog esu karvė, “TIKRA KARVĖ!” Tikrai negalvojau, kad mažo popieriuko išmetimas gali sukelti valytojai tiek daug agresijos ir neapykantos ir sugadint man visą tolimesnį buvimą prekybos centre.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Deichman akropolis. Vienas blogiausiu aptarnavimu koki teko. Aptureti. Pardaveja pasive agresive siulo savo produkcija, jei nieko neperki tai sako tai ir vaiksciosi su murzinais batais po to pareiskia kad nesiskuskit kokybe jei neperki kazkokiu paduku batams. Aciu daugiau ne. Geriau nuvaziuosiu kitur kur bemdrauja kaip su zmogum o ne fermos galviju.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Kauno Akropilio informacijoje (2020.08.21. 13h) dirba ne etiškai su pirkėjais bendraujanti mergina, kuri net nesiruošia suteikti informacijos. Paklausus ar galima sutrukdyti (tuo metu mergina lankstė dovanų čekių vokelius), pradėjo vartyti akis ir dūsauti. Paklausus kur rasti smulkios buitinės technikos konteinerį (šis konteineris tikrai yra šioje vietoje), mergina atsakė, kad tokio nėra ir, kad buitinė technika meta darbuotojams skirtoje rampoje. Pasakius, jog yra nurodytos koordinatės būtent Akropolyje, mergina nieko neatsakė. Net nesugebėjo pasiklausti ar paieškoti info. Teko man, pirkėjai, ratais sukti aplink Akropolį, kol radau. Didelis nepaslaugumas ir neetiškas bendravimas. Nesugeba išlementi nei "laba diena", nei "viso gero".
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Visiskai nedezinfekuojami laiptai bei liftai, o jais naudojasi dauguma zmoniu. Tokiu neatsakingumu ir plinta korona virusas. Geros dienos
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Sveikas, Kauno Akropoli, rašo tavo tikras gerbėjas. Cropp ir House parduotuvės valdo. Dirba gražios merginos, kur besirinkdamas drabužius ir į jas pasidairai :D Labai geros emocijos ir energetika apsilankius. Tikras Kauno pasididžiavimas, kur vaikščiodamas jautiesi kaip Holivudo aktorius tarp šiuolaikinio jaunimo ir aplinkinių traukos vietų :)
Ačiū už Jūsų atsiliepimą.
Šiandien Kauno akropolyje teko išbandyti naujuosiuos"Formosa" bubble tea, gėrimai išties labai skanūs, bet labai nesižiūrėjo vaizdas kai pardavėja (Gabrielė) nusiima vis kaukę ir su šaukšteliu ragauja iš kokteilinės suplaktą gėrimą ir tą patį šaukštelį įdeda atgal į kokteilinę, o vėliau viską supilsto į puodelius. Tikiuosi pastaba pasieks mergaitę ir tai bus ištaisyta, nes toks poelgis labai ne higieniškas.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Noriu pagirti ir pasidžiaugti Valentino ledainės prie douglas merginų darbu. Viskas super, aptarnavimas 10 balų, nuostabiai skaniai ruošia mano mėgstamiausią kavą - pistacijų latė. Lankausi ten jau ilgai ir neketinu sustoti😊😊
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Kauno Akropolyje knygyne Pegasas, vertėtų atkreipti dėmesį kaip su klientais bendrauja pardavėja Karolina. Paklausus ar prieis prie kasos gavome grubių išsireiškimų, kad kasa yra pirmame aukšte ir kad mes nekorektiškai elgiamės ją užkalbindamos. Tikrai niekada neteko susidurti su tokiu pardavėjos nemandagumu ir grubumu. Dar pareiškė, kad negadinti jai vakaro!
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Siandien, 2020m. liepos 6d. , Kauno Akropolyje as su draugu, lankemes Chester batu parduotuveje. Joje esu lankiusis ne viena karta, mama ir teta yra nuolatines klientes. Viena is pardaveju paklause, kokiu batu ieskome ir as atsakiau, kad kai pamatysim, pasakysim. Pries iseidami is parduotuves (nes neradom, ko ieskojom) isgirdom pardaveju apkalbinejimus ir juoka. Buvo labai nemaloni patirtis, turint omeny, kad tos moterys jau perkopusios 40tuosius savo metus ir taip elgiasi. Nuejome i ecco parduotuve, radome norimus batus ir pardavejos ten buvo malonios, mandagios. Toje parduotuveje, Kauno Akropolyje, nei as, nei mano seima daugiau nebesilankysime.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Sekmadienį pirmoje dienos pusėje norėjau skubiai įsigyti dovanų kortelę. Atėjus į Kauno "Akropolio" informacijos skyrių, buvo padėtas laikrodis, kuriame nurodyta, jog darbuotojas bus po 10 min. Informaciniame buklete buvo nurodyta, jog "Akropolio" dovanų korteles galima įsigyti ir parduotuvėje "Gera dovana". Nuėjus į šią parduotuvę, pamačiau uždarytas grotas, jokio pranešimo, kada grįš darbuotojas, nebuvo. Kiek vėliau grįžus į informacijos skyrių, pavyko įsigyti dovanų kortelę. Tačiau suglumino tai, kad nors darbuotoja viską atliko greitai ir kokybiškai, ji nieko neatsakė į pasisveikinimą, jokio "prašau", "ačiū" ar "viso gero". Toks aptarnavimas nepuošia nei vienos parduotuvės.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Šiandien buvau Kauno akropolyje,New Yorker parduotuvėje. Nusipirkau maudymosi liemenėlę ir kelnaites. Kelnaičių kaina buvo nurodyta 5,99eur,o kasoje įmušė 8,99eur. Iškarto pastebėjau,kas per daug sumokėjau,mandagiai paklausiau pas pardavėją kodėl skiriasi kainos. Pardavėja išsikvietė greičiausiai savo administratorę,kuri grubių tonu pareiškė,kad kainos turėjo būt pakeistos (pakeltos), tačiau pardavėjos nespėjo pakeisti etikečių ir pabrėžtinai garsiai su pašaipa pasakė,kad net nesiruošia parduoti pigiau,tai yra ta kaina kuri nurodyta etiketėje! Na,smagu,kad taip nesąžiningai iš oro užsikelia kainas ir net elementaraus atsiprašau nepasakė. Į ten daugiau negrįšiu ir drauges informuosiu,kad tikrintų atidžiai čekius. Ir vienaip ar kitaip norėtųsi pirkti prekę už kainą,kokia yra nurodyta.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Šiandien t.y birželio 8d apie 12valandą teko lankytis euro vaistinėje. Likau šokiruota vienos vyresnės darbuotojos elgesiu. Ko paklausi to negausi, jokio žmogiško patarimo, paklausus ar turi man reikalinga kremuka, atsako, kad ne ir iš vis tegu aš pati susirandu internete ir važiuoju kitur nusipirkti : D o kai paprašiau parekomenduoti kitą panašų į man reikiamą, nes nebuvo galimybės ilgiau važinėti po visą Kauną ir ieškoti užrūstinau dar labiau... Griebė iš lentynos pirmą pasitaikiusį, o man bandant pasitikslinti ar bent sudėtis panaši vos ne apšaukė... Liūdna kai ateini į vaistine įsigyti reikiamų vaistų, o pasirodo turi būti pati vaistininkė nes paklausti nieko neįmanoma.....
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Patys geriausi ir nuoširdžiausi atsiliepimai euro vaistinėje dirbančiai panelei Linai! Labai profesionali ir paslaugi darbuotoja!!
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Perduosime pagyrimą Eurovaistinės personalui!
Sveiki. Sausio 23 d. su draugu norėjome nusipirkti kavos Vero Cafe kavinėje antrame aukšte virš Griunvaldo įėjimo. Labai nemaloniai nustebino barista, kuri ne tik į akis išsišaipo, bet ir bedirbdama savo darbą burbuliuoja ir juokiasi iš klientų. Patirtis labai nemaloni ir nors kava Akropoly geriausia, aptarnavimas - prasčiausias, todėl vieta bus aplenkiama. Kažin ar toks elgesys su klientais yra pateisinamas, kad ir kaip jie tave užknisa. O mes bendravome tikrai mandagiai.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Šiandien, 2019m. gruodžio 19d. 12:45 skambinau į Kauno Akropolio informacijos centrą. Norėjau pasiteirauti, kokia parduotuvė buvo vietoje darbartinės ,,Chic". Mergina buvo labai nemandagi. Mane aprėkė sakydama ,, Iš kur aš galiu žinot?!". Pasijaučiau apšaukta be priežasties. Aš labai ramiai atsakiau, kad aš merginai galėčiau nupasakoti, kur buvo ta parduotuvė. Ji sutiko ir ji man pranešė, kad toje vietoje buvo ,,Alandeko". Situacija išsisprendė, tačiau manau, kad toks klientų atarnavimas nepriimtinas.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą.
Atsiprašome už jtokį darbuotojų elgesį, tokio bendravimo su klientais netoleruojame ir su personalu išsiaiškinsime kodėl tai nutiko.
Noriu pasakyti, kad parkavimas tik 4h yra tikrai trumpas laikas, jį reikėtu prailginti, nes vakar atvykus į akropoly, nuėjome i kavine, poto i filma ir galu gale apsiprekinti tai teko susimokėti 4€ beto net įdėjus 5€ banknota nedavė grąžos, tai visiškai nesąmonė.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą.
Susisieksime su jumis tiesiogiai ir grąžinsime jums iš kasos negautą gražą.
Sedziu 40min kamsty stovejimo aukstelej apsipirkes, negaliu isvaziuot. Pas jus perkus prekes, o jus gal pirksit is manes laika?
Ačiū už Jūsų atsiliepimą.
Atsiprašome už patirtus nepatogumus susidarius spūsčiai.
Sveiki, Kauno akropolio parkingo pesciuju perejos nusitryne, dalis ju praktiskai nesimato, vairuotojai prie tokiu nestoja ir tampa labai sunku saugiai pasiekti masina.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą.
Šiuo metu vykdome stovėjimo aikštelės remonto darbus, kurių metu numatyti ir pėsčiųjų perėjų atnaujinimo darbai.
Pralaukiau valanda laiko kol isvaziavau nes sugedo slagbaumas...
Ačiū už Jūsų atsiliepimą.
Labai atsiprašome už sugaištą laiką dėl parkavimo sistemos techninės klaidos.
Deja bet mūsų šeima keičia akropoli į Mega. .. Plėšikai ir pinigqutojai esat. Atvykome su seima į kino seansa, po to pavakarieniauti. Išvažiuojant gaunam susimokėti 1e. Parvezam vaikus namo ir dabar jau važiuojam su vyru į vakarinį seansą patys. Filmas geras! Privažiuojam išvažiavimo ir sveikiname ! Laimėjote dasimoket 4e dar. Žodžiu nuotaiką sugadintą! Sudie akropoli. Aš atvažiuoju išleisti pinigų ir dar už tai turiu susimokėti!!! Jūs juokaujat
Akropolio stovėjimo aikštelėje yra taikomas suminė laiko apskaita. Per visą dieną lankytojas gali nemokamai parkuoti automobilį 4 valandas, sekančios valandos yra apmokestinamos. Detalesnė informacija yra patalpinta prie įėjimų į prekybos centrą.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą
Esu nieko prieš, jog nuo šiol aikštelė yra mokama, tačiau susimokėjus už papildomas valandas duodamas išvažiavimo laikas 15 min yra visiškas absurdas. Ketvirtadienį 19:20 val iš akropolio trečio aukšto per tiek išvažiuoti niekaip neįmanoma, kamštyje prastovejome daugiau nei 30 min, ir teko vel susimokėti dar vieną eurą, taigi kažkas tikrai iki galo neapskaičiuota..
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Sveiki, Visu pirma esu pasibaisejusi jusu tualetu, esanciu prie Forum Cinemas kinoteatro, plyteles ant zemes atsokusios, juda i visas puses ir tualetai ne ka geriau... Tokio tipo prekybos centrui turetu buti geda turint tokia situacija, kuria pavadinciau net avarine. Taipogi naujoji parkavimo sistema - nenormalus kamsciai isvaziuoti is aiksteles, kurioje sumoki pinigus nors uz ka? Aikstele nera sutvarkyta nuo atidarymo, ivaziuojant taip pat atsokusios grindinio dalys gresmingai baubia pervaziavus jas kaskart. Kiti Lietuvos Akropoliai jau seniai susitvarke tokias problemas, Kaune - tik nauja erdve maisto, bet kad ten vaziuot, gerai pagalvoju, nes tualetai - nesutvarkyti, aikstele ir parkavimas - su didelem problemom. Akropoly dirbu ne pirmus metus, pokycius seku ir matau, kad ju nera.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą, jis perduotas atsakingiems asmenims.
Problemos kurias išvardinote yra sprendžiamos ir pokyčiai vykdomi, atsiprašome už nepatogumus.