Šiuo laikotarpiu ypač svarbu praturtinti organizmą vitaminais bei kitomis naudingomis medžiagomis.

Vieta prekybos centre

Šiuo laikotarpiu ypač svarbu praturtinti organizmą vitaminais bei kitomis naudingomis medžiagomis − mūsų pasufleruotus sveikų užkandžių receptus pavyks pasidaryti labai greitai ir paprastai! Paruošėme tau puikų savaitės planą, kuriam apsipirkti gali iš anksto − peržiūrėk nuotraukas ir sužinok, kuo rekomenduojame užkandžiauti ateinančias dienas. O jei vis tik kažko pritrūksi − visus produktus gali įsigyti Akropolio ,,Maxima"  parduotuvėje. 

17 produktų, kuriuos turėdamas, užkandžiais save ir savo šeimą galėsi stebinti visą savaitę: cukinija, avinžirniai, česnakas, pesto padažas, citrina, obuoliai, bananai, sausi pusryčių dribsniai, džiovintos spanguolės, medus, natūralus jogurtas, riešutų sviestas, avokadai, čili padažas, mocarela sūris, pomidorai, šviežias bazilikas, prieskoniai ir aliejus.

 

Kol kaitini orkaitę iki 200 laipsnių, čiupk cukiniją ir ją supjaustyk plonomis riekelėmis. Iš abiejų pusių patepk aliejumi, tada berk druskos ir pipirų. Viską dėk ant skardos, šauk į orkaitę 25 − 35 minutėms, o vidury kepimo, nepamiršk apversti. Viskas − sveikiausia traškučių versija pagaminta!

 

Konservuotus avinžirnius, skiltelę česnako, pusę stiklinės pesto padažo, šaukštą citrinų sulčių, du šaukštus vandens, druską, pipirus ir šiek tiek malto kumino blenderiu sutrink iki vientisos masės. Morką, agurką ar salierą supjaustyk lazdelėmis, merk į humusą ir jauskis ramiai, kad užkandžiauji turbūt sveikiausia užtepėle pasaulyje!

 

Į dubenėlį dėk keletą šaukštų natūralaus jogurto, ant viršaus mesk smulkiai supjaustytą obuolį ir bananą ir paskanink geru šaukštu riešutų sviesto ar uogiene. Ar gali būti geriau nei sveikas desertas, kuriam užtenka vos minutės?

 

Dar vienas pagardas, į kurį galėsi mirkyti morkų, agurkų ir salierų lazdeles! Dubenyje šakute sutrink dviejų avokadų minkštimus, pilk stiklinę natūralaus jogurto, dėk du šaukštus čili padažo ir šiek tiek druskos. Blenderiu sutrink viską iki vientisos masės ir ramia sąžine mirkyk ten kokias tik nori daržoves.

 

 

Mocarelos sūrį ir pomidorus supjaustyk griežinėliais, ant viršaus dėk baziliko lapelių, pašlakstyk aliejumi, berk druskos ir pipirų. Tai tiek − salotos, kurioms reikia vos dviejų minučių paruoštos!

 

Užsimanei kažko saldaus? Imk obuolį, jį pjaustyk žiedeliais, ant viršaus dėk riešutų sviesto ir viską apibarstyk maltu cinamonu. Nepatikėsi, bet viskas! ;)

 

 

Į dubenį pilk ir sumaišyk stiklinę riešutų sviesto, pusę stiklinės išlydyto medaus, 3 stiklines sausų pusryčių dribsnių ir saują džiovintų spanguolių. Paskleidus visą masę ant skardos, šaldytuve ją palaikyk porą valandų. O tada jau trauk, pjaustyk gabaliukais ir turėk sveikiausią įmanomą batonėlio versiją!

 

KVIEČIAME SEKTI NAUJIENAS AKROPOLIOS INSTAGRAM PASKYROJE

@AKROPOLISLIETUVA

 

AKROPOLIS - daugiau džiaugsmo!

Darbo laikas

MAXIMA XXXX
I- VII 8:00 - 24:00
Parduotuvės
I-VII 10:00 - 21:00
Eurovaistinė
I-VII 09:00 - 21:00
Ermitažas
I-VII 08:00 - 21:00