Reviews
Reviews

New review

Reviews about AKROPOLIS

M.
2022-09-21 | 14:17:33

Vilniaus Akropoli baisus toletai, nemalonu klientams, bei darbotojams.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Rūta
2022-09-14 | 22:09:31

Sveiki. Šiandien lankiausi Vilniaus akropolyje. Pastebėjau, kad labai karšta visur. Ar tikrai reikia taip kaitinti patalpas? Buvau be striukes, bet kaip su ja išbūt reiktų išvis neįsivaizduoju.Juk žmonės nuolat juda viduje, dauguma visi su laiko drabužiais, tikrai nesušals:) juolab, kai visur eskaluojama apie taupymą, tai šioje vietoje puiki proga tą padaryti bent tol, kol lauke temperatūra siekia 17-18 laispnių!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Norime informuoti, kad šiuo metu patalpų šildymas prekybos centre nėra įjungtas. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Isirova Larysa
2022-09-12 | 22:03:17

Добрый вечер. Покупала много товаров в вашем магазине. Всегда была довольна. Но сейчас произошла неприятная ситуация. 22.08.2022г.я купила солнцезащитные очки себе и сыну в APRANGA в Акрополисе г.Вильнюс. Потом оказалось,что на оправе мужских очков есть трещинка. 8.09.22.08.2022г.я пришла в магазин и обратились к продавцу Larisa M.за советом,что можно сделать. Она взяла очки и ушла на 15 минут. Потом вернулась с очками,которые уже были разломаны пополам и без одного стекла. Я спросила,что случилось. А она сказала писать заявление на экспертизу. Естественно в таком состоянии очков экспертиза отказала нам в обмене на другие очки. 12. 09.22.08.2022г.я опять пришла в магазин,но мне сказали что ничем помочь не могут. Создалось впечатление,что продавец специально разломала очки,чтобы не делать возврат. Помогите восстановить справедливость.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Darbuotoja
2022-08-28 | 14:49:29

Miela akropolio valdzia, kuri gainioja vargses merginas is informacijos, kad perdavinetu jusu idiotiskus nurodymus :) Nustokite pagaliau santykiauti su saleliu darbuotoju smegenimis, kurie dirba po viena ir kurie nueina i tualeta 10-12val tarpe ;) patogu turbut jums dirbti, kai turite visas zmogiskas salygas ir bet kada galite nueiti atlikti gamtiniu reikalu, tad turekite zmogiskumo ir nustokite kontroliuoti kada zmogus iseina nusimyzti :))) ir jusu puslapis slyksciai lagina ;)

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Algirdas
2022-08-28 | 09:13:07

Ironizuojant, Jūsų šūkis "Akropolis - Daugiau džiaugsmo" kur kas geriau skambėtų kaip "Akropolis - vieta kur klientai pavaromi kaip šunys". Vakar su žmona buvau atvykęs į Akropolį gerai praleisti laiko - papietauti, apsipirkti ir pabaigai pažaisti boulingą O'Learis. Techninių nesklandumų buvo jau nuo pat pradžių - pirmas penkias minutes niekas takelio neįjungė; darbuotojas per klaidą įmušė du alaus už kurį aš sutikau sumokėti; ir du kartus buvo užstrigę šaratai, ko pasekoje nei mūsų, nei gretimas takeliai negalėjo žaisti. Po antro šaratų pastrigimo ir informavus darbuotojus, laukėme kada kas nors sutvarkys problemą. Bet vietoj to prie mūsų stalelio atėjo darbuotoja su naujais klientais ir pradėjusi nurankioti indus, informavo mus: "Aš jus truputi anksčiau išprašysiu, nes nauji klientai nori žaisti". Informavus ją, kad mūsų už boulingą apmokėtas laikas vis dar nėra pasibaigęs, ji šaltakraujiškai atsakė "Bet aš jau pradėjau skaičiuoti naujiems klientams laiką". Nauji klientai negalėdami tą pačią akimirką pradėti žaisti išėjo iš boulingo. Tai darbuotoja, vietoj to, kad atsiprašytų mūsų, su giliu sarkazmu rėžė "Ačiū jums, kad per jus praradome klientus". Tai aš pridėsiu - "ačiū" jums, kad sau leiždiate taip nepagarbiai elgtis ir nesiskaityti su savo klientais, nes ne tik O‘Learis, bet ir Akropolis prarado klientus, nes Vilniuje tikrai yra kitų vietų kur klientas gali but ramus, kad darbuotojai su juo skaitysis ir elgsis pagarbiai. p.s. Teisinio pobūdžio klausimas: Kokią teisę turi O‘Learis darbuotojai reikalauti klientų baigti naudotis teikiamomis paslaugomis anksčiau laiko, kai klientai už tas paslaugas jau yra pilnai apmokėję? p.s.s. Siūlau O‘Realis savo svetainėje esančią frazę pakoreguoti - iš „Let‘s get social“ patikslinti į „Let‘s get antisocial“.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Saulius
2022-08-26 | 11:08:36

elgetos stovi akropolyje (maxima įėjimas )ir maldauja zmones pinigu kodel leidziat tokia netvarka?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Darbuotojas
2022-07-28 | 20:39:52

Jusu akropolije grojama muzika yra nobodi ir beskoni, kas jums sudaro grojarasti, tas zmogus tikrai skonio neturi, pakeiskit grojarasti, nes jau nemalonu darosi lankytis, tas pat per tapati, baisu ausis linksta, beje kur Lietuvos atlikejai?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Darbuotoja
2022-07-05 | 13:01:43

Sveiki, noriu nuoširdžiai paprašyti nebegroti kas valandą “Kirilkino - prisiglausk”. Daina nebloga, bet kiek galima. Dėkoju!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jelena
2022-07-01 | 20:54:34

Labas vakaras. Apsilankius Akropolio Maximoj ozo g. 25, Vilnius 2022.07.01 apie 20:15 val likau sokiruota nuo elgesio savitarnos kasininko. Priejus prie savitarnos kasos, negalejau rasti preke, paprasiau pagalbos pas darbuotaji vardu Alex, kur rasti tam tikra preke i ka buvo atsakita: kur visada. Paklausiau: ne labai supratau jus, o kur visada? Atsakymas buvo: paeskoj. Kai paeskoj negalejau rasti, palikau preke ir bandziau atsyskaititi uz kitas prekes, pagaliau jis atsikeli su zodziais: ka 3 raides taisiklingai negalit ivesti? Dar tokio izulumo nesu macius ir girdejus, kai pasakiau jam, kad as 4 kartus paprasiau prieiti ir paroditi, kad tai yra kaip minimum jo darbas ir tikrai kreipsius i administracija uz toki izukuma, tai buvau palideta su zodziais rasyk kur nori. Labai prasiciau atkreipti demesi i elgesi savo darbuotojus, superinis elgesis ir reputacija parduotuvei.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems Maxima asmenims. Tikimės ir pasistengsim, kad ši situacija daugiau nepasikartotų. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Laura
2022-06-29 | 21:44:10

Labai likau pasipiktinusi dėl galimybės pasinaudoti šiandien vaiko ir mamos patalpa Skambinom kad atrakintų ne karta ir taip likom stovėti neyleistos ko pasakoja keitem sauskelnes ant kušetėa Ačiū labai už patogia kušete Bėja ir valytoja matė kad keitėm sauskelnes ant kušetes ko pasakoja labai greitai pasišalino

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Agne
2022-06-04 | 17:19:46

Laba diena, Noreciau pasipasakoti apie bandyma mane izuliai apvogti. Sukciauti ketino ne patys VP Market darbuotojai, bet asmenys, kuriems VP Market nomuoja vieta: baltas vagonelis, kuris siandien (birzelio 4 diena stovejo prie centrinio Akropolio iejimo). Mazdaug apie 14:40 prie to vagonelio priejau nusipirkti vaisiu - paprasiau dideli indeli silauogiu (8 EU uz Kg) ir indel graikisku, smulkiutresniu, kurios irgi buvo po 8 EU uz KG. Mane nustebino "Auksiniu kiviu" kaina - apie 20 EU uz kg ir, isgirdusi, kad "tokia kaina nes labai skanios" paprasiau viena kivi paragavimui. Kiek svere uogos neziurejau. Bet kai isgirdau suma nusterau - 48 EU. Dar paklausius kiek ten tu uogu buvo - pasradeva (jaunute mergaite, apie 20+ metu) eme lementi, kad indeliai dideli, daug gavosi, jau nebepamena kiek. na nesigilinau - 48 tai 48, sumokejau ir tiek. Gavau grazos, bet cekio negavau - teko paprasyti ir tik tuomet pardaveja, akivaizdziai suirzus, pradejo vel kazka skaiciuoti savo kalkulatorryje ir nuejo musti ta ceki. Pasijutau nesmagiai pries eilute, kuri jau stovejo prie vagonelio, o papildomas uztrukimas susidare del to, jog man dar to cekio ant virsaus prireike.... Bet virsune buvo kai padave maiseli su vaisiais - pagal svori tapo akivaizdu, kad ten nu niekaip negali buti prekiu (silauoges 8 eu uz kg ir tresnes 8 eu uz kg + vienas kivis) ant 48 EU. Paprasiau pasverti visa pakeli - svarstykles rode 3 kg 200 gr. Pasakiau, kad pagal svori prekes net arti to negalejo tiek kainuoti, mergaite pasisiule persverti is naujo, bet nebenorejau tureti reikalu su zmogumi, kuriam turejau i veida pasakyti "tu mane bandai apgauti". Todel pareiskiau, kad prekiu neimsiu ir paprasiau grazinti pinigus. Man buvo labai geda, kad turejau zmogui sakyti "esi vagis". Taip, ir anksciau pastebejau, kad tokiose prekybos vietose daznai apskaiciuoja ant auriuko ar keliu, bet uzmerkiu akis nes man realiai apema svetima geda, kai turiu kelti sita klausima. Jeigu matau, kad neatitikimas nedidelis, numoju ranka. Bet siandien mane buvo bandyta apvogti ant kelesdesimt Euru. Ka jus patarsite man daryti? Einant i Akropoli specialiai rengtis ne taip kaip esu pratus (brandiniais rubais, kurie neretai ir keturzenkles sumas kainuoja), o kokiais nors "no name" ir Maksimos rubu skyrelio? O gal issprogusiomis akimis vepsuoti i ta svarstykle, kad tik niu, niu, niu - nebedristu? Tai kad neidomios man tos kainos, niekuomet i jas neziuriu (todel is savitarnos kasos man netinka) - kol sveria, as mieliau nuziurinesiu kitus vaisius. Tad noreciau isgirsti kaip jus ketiname mane ir kitus panasius pirkejus apsaugoti nuo tokiu incidentu, kuomet jusu nuomininkai pradeda vogti pernelyg izuliai ir, ivekdamas ta svetimos geros jausma, pirkejas tampa priverstas reaguoti? Noreciau, kad VP Market kaip nors reaguotu i tokius incidentus, taip pat, kad butu daugiau skaidrumo. Tarkime siandien skambinau i Akropolio informacija, norejau gauti tu prekybininku kontaktus, bet man pasake, kad "jie laikinai nuomojasi vieva, ju pavadinimo nezinom, kontaktu neturime". Tad klausimas - kaip klientas gali gauti informacija apie sukciaujancius prekybininkus, susisiekti su jais? Galbut tos mergaites darbdavys net nezino, kad darbuotoja issijuosus sukciauja? O gal ten toks "seimyninis versliukas"? Jeigu nera galimybes susisiekti su jais tiesiogiai, tuomet noreciau, kad perudotume jiems mano nusiskundima ir atitinkamai - man ju atsakyma. Taip pat buciau dekinga jeigu informuotumete mane apie tai, kokiu veiksmu ketinama imtis kad tokie incidentai nesikartotu, arba bent jau butu retesni? pagarbiai, Agne

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme nuomininkui ir šiuo metu aiškinamės situaciją. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Ieva
2022-06-01 | 16:50:23

Nusivylusi Drogo aplinka. Esu pastovi klientė, dažnai pastebiu, kad darbuotojos nedirba, kvatoja salėje, bet šį sykį galutinai nusivyliau... Užėjau į parduotuvę, ieškojau plaukų dažų. Kol rinkausi už tarnybinio kambario durų klausiausi, kaip kažkokios merginos leidžia muziką ir dainuoja. ATSIPRAŠAU, BET KOKS TAI DARBAS? Manau reikėtų eiti į salę ir dirbti, o ne diskotekas darytis darbo metu... ačiū nors, kad ne salėje serenadas dainuoja..... Tuo tarpu salėje dirbo dvi darbuotojos per visą parduotuvę. Pats laikas pašnekėti su darbuotojais, laikas dirbti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Informaciją perdavėme parduotuvės Drogas administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Deividas
2022-04-22 | 21:27:48

Laba diena, šiandien apie 15,30 lankiausi Jūsų atsilikurioje parduotuvėje Maksima - Vilniaus akropolyje, aš ir mano žmona yra su negalia, matėme neįgaliųjų ženklą prie kasų, kam jis reikalimgas, jeigu vistiek reikia stovėti visoje eilėje, arba ji neveikia, kam jis reikalingas? Matau, kad tik Lenkijoje geriau apsipirkinėti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Daniel
2022-04-13 | 19:09:03

Apsauga sulaiko ne už ka,pasodina i kažkokia kamera laukiau visa valanda ne žinau ka,poto poleido neko ne pasakes

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Gabrielė
2022-04-08 | 13:30:55

"Akropolis | Vilnius" Facebook paskyroje įkelta Ecco parduotuvės reklama. Kaip žinia, ši įmonė yra danų, tačiau rusijai pradėjus karą Ukrainoje 2022 m. vasario 24 d., iki pat dabar (2022 balandžio 8 d.) Ecco savo veiklos rusijoje nenutraukė. Prašau atsižvelgti į dabartinę situaciją ir nereklamuoti tokių socialiai neatsakingų prekės ženklų.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Ugne
2021-12-26 | 15:03:23

Buvome VR akiniuose 2 aukste prie boulingo. Uz 2 zmones sumokejome 10 eur ir vieni akiniai neveike, papraseme grazinti, negrazino. Nusivyleme su drauge.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime atsakingiems asmenims ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Lina
2021-12-20 | 17:53:16
Kodėl akropolių darbo laikas skiriasi per 2021 metų didžiąsias šventes? Vilnius, Klaipėda, Šiauliai turi vienodas darbo laiko valandas, o vienintelis Kaunas išsiskiria ir jokios informacijos iš Kauno Akropolio nėra.
Agne
2021-12-15 | 12:33:23

Sveiki, Norėjau nupirkti dovanu cekius sventems, bet susiduriau su problema, kad neturite pasirinkimo apmokejimui is užsienio. Nepriimate nei Visa, nei MasterCard, nei PayPal, ir nepriimate apmokejimo telefonu!!! Prarandate daug klientų!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Ateityje būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Kamile Eitmanavičiūtė
2021-11-28 | 18:15:30

Esu pasibaisejusi ir pasišlykštejus mano mama verkia o tetis šoke iš mano tevu kurie yra pagyvene žmonės ir yra pencijoje akropolio darbuotojas apie 17:30 parduotuve ,, Baitukas" išsityčiojo ir apreke darbuotojas ar šitaip elgiasi aptarnaujatis personalas? Kaip taip galima Esu pasipiktinusi daugiau nebus lankomasi Akropolyje tevu sveikatos ir nervu sugadinimas tevai grižo iš užsienio ir gavo pasibaisetina aptarnavima 😤😤😤

Laba diena,

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, šiuo metu aiškinamės aplinkybes. Susisieksime su Jumis asmeniškai Jūsų pateiktu el. pašto adresu. Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome ir užtikriname, jog maloni klientų patirtis mūsų prekybos centre mums yra labai svarbi. Ateityje pasistengsime išvengti panašių situacijų. Jeigu turite papildomų klausimų ar komentarų - maloniai į juos atsakysime. Gražios Jums dienos!

PC AKROPOLIS komanda.

Indrė
2021-11-23 | 00:12:33

Labas vakaras, norėjau paklausti kodėl Vilniaus Akropolyje taip karšta. Nemanau kad klientus skatina pirkti, nes bent jau įėjus į Zara norisi kuo greičiau ištrūkti, nes tokia aukšta temperatūra, kad ne kvėpuoti neįmanoma :). Kokia temperatūra yra rekomenduojama higienos normose prekybos centruose? Ir dar pasiūlymas - Lietuvoje daugėjant vaikų su raidos sutrikimais ypač autizmu siūlyčiau pasidomėti užsienio prekybos centrų iniciatyva Quiet Hour - per pirmą prekybos valandą ir kartais prieš šventes net ilgiau ,prekybos centruose negroja muzika ir nemirga šviesos, kad žmonės su raidos sutrikimais ar šeimos auginančios vaikus su autizmo spektru galėtų ramiai apsipirkti. Nors mano šeimos tai neliečia, manau kad tai puiki socialinė iniciatyva ir tikrai nieko nekainuoja. https://www.autism.org.uk/what-we-do/news/the-entertainer-extends-its-autism-friendly-quiet

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime ZARA parduotuvės administracijai ir išsiaiškinsime visas aplynkybes tam, kad ateityje išvengtumėme panašių situacijų. Dėkojame už Jūsų idėją - apsvarstysime ją. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Vlad
2021-10-28 | 12:44:36

Добрый день! Подскажите в субботу и воскресенье работаете?

Добрый день,

 

спасибо за то, что связались. Да, мы работаем по субботам и воскресеньям.

 

Искренне,

Команда ТЦ АКРОПОЛИС

Kęstutis
2021-10-25 | 18:37:22

Na nejau sunku padaryti,jei taikote nuolaidas tai ir taikykit.ant staliuku išdėstyti lankstunukai su 25% nuolaidom kavinėse,bet kler e kler kavai nebuvo pritaikyta.kava su pienu kaip parašyta 1.90 taip ir mokėjau.pasidomėjus baristos,tik patraukė pečiais ir nieko neatsakė.ne esmė tie 20ct.bet akis bado lankstinukas ant stalo,kad taikoma ta nuolaida.bulshitas.

Laba diena, Kęstuti, 

dėkojame, kad susisiekėte. Išsiaiškinome įvykusią situaciją su ,,Kler è Kler” ir nuoširdžiai atsiprašome. Jūsų apsilankymo metu kavinė patyrė techninius nesklandumus, dėl kurių nuolaida Jums buvo nepritaikyta. Techniniai nesklandumai jau yra išspręsti ir tikimės, jog ateityje panaši situacija nepasikartos. Dar kartą atsiprašome. Jeigu turite papildomų klausimų ar pastabų, maloniai atsakysime.

Pagarbiai,
PC AKROPOLIS komanda

Марина
2021-10-18 | 17:29:40

Здравствуйте, какие нужны данные для получения счёт фактуры в вашем магазине для гражданина Беларуси(физического лица)? Предоставляю Имя-Фамилию, адрес, номер паспорта. Счёт фактуру дать в магазине Акрополиса не могут.

Добрый день,

спасибо за вопрос. Вам следует связаться напрямую с магазином, в котором вы купили.

С уважением, команда Акрополис

Dovilė
2021-10-07 | 20:40:37

2021-10-07, apie 17.45 priėjau prie Vilniaus Akropolio Ermitažo konsultanto dirbančio gyvūnų prekių skyriuje pasiklausti kur galėčiau rasti garstyčių sėklas. Konsultantas atsakė, kad prie gėlių. Atsakiau, kad ten ieškojau, tačiau neradau. Konsultantas nemandagiai atsakė "jei neradot tai turbūt nėra". Mandagiai paklausiau "tai nėra, ar galbūt ne ten ieškojau". Susinervinęs konsultantas nubėgo link minėtų sėklų visai kitur nei sakė. Skubėjo greitu žingsniu ir nepatenkintas. Na, o man beveik su beveik 9 mėn nėštumu tikrai buvo sunku greitai skubėti paskui jį. Konsultantas parodė kur prekė ir nuskubėjo atgal, padėkojau, tačiau jis nesureagavo. Suprantu, kad darbuotojus "užknisa" pirkėjai, tačiau tai jų toks darbas ir mano nuomonė savo tokio pasitenkinimo rodyti neturėtų klientui. Pasijaučiau labai nemaloniai ir negerbiama kaip pirkėja. Iš konsultanto pagarbos nulis.

Laba diena, Dovile, 

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime Ermitažo administracijai ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų mūsų prekybos centre. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Inesa
2021-09-11 | 22:14:43

Sveiki, Šiek tiek liūdna, kai tualetuose muzika groja garsiau, nei antrame aukšte vykstančioje mugėje😉

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte. Įvertinsime esančią situaciją ir esant per dideliam garsui, jį sumažinsime. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Karolina
2021-09-01 | 07:19:21

Laba diena, Po dviejų metų pertraukos nusprendžiau grįžti atgal į Telia, tačiau turėjau greičiausiai pačią nemaloniausią patirtį su darbuotoja “Karolina” salone - prekybos centre Akropolis Vilnius, kuri ne tik nesugebėjo paaiškinti situacijos, bet ir “atskaityti moralą”. Pirmiausiai per darbdavio pateiktą nuorodą buvo užpildytas prašymas dėl specialiaus pasiūlymo pritaikymo. Kac konsultantei susisiekus viskas buvo gražiai ir aiškiai suderinta, tačiau atėjus paskutiniai termino dienai, kortelė nebuvo pristatyta. Norėjusi išsiaiškinti visą situaciją, paskambinau pakartotinei konsultacijai telefonu. Pakėlusi konsultantė išaiškino, kad įvyko sistemoje klaida ir atsiprašė už patirtus nesklandumus, o kadangi mano senas telefono numeris baigiasi galioti rytoj (t.y. 09.01), konsultantė pasiūlė nuvažiuoti į artimiausią saloną ir salone man viską sutvarkys. Atvažiavus į saloną ir sulaukus savo eilės papuoliau ant konsultantės, kuri akivaizdžiai dirbą nemėgstamą darbą ir nesupranta kas yra mandagumas bei kaip reikia elgtis savo darbo vietoje. Pirmiausiai viskas prasidėjo nuo to, kad konsultantė neleido net pabaigti pasakyti kas nutiko. Paprašius paso ir pasižiūrėjus per sistemą norėjo kažko pasiklausti savo kolegos, tačiau jisai tuo metu buvo užsiėmęs ir negalėjo jai padėti, todėl konsultantė Karolina nusprendė parasyti parduotuvės vadovei SMS žinutę. Kadangi vadovė iškart neatrašė, konsultantė nusprendė pakartotinai nueiti iki kolegos ir pasiklausi dėl sistemos (?). Grįžus pareiškė, kad reikės pildyti planą su normalia kaina ir paskui darbdavys duos nuorodą, kurią reikės per naujo pildyti (čia norėčiau papbrėžti, kad nuoroda jau buvo užpildyta), pakartotinai pasakius, kad nuoroda yra užpildyta ir viskas suderinta su kac, jinai turejo drąsos pareikšti - “tos merginos ne visada žino kas kaip vyksta, tuoj vadovė žino geriau, nepūskite burbulo”. Norėjus toliau pasiteirauti, kodėl jau mėnesį laiko derinant dėl šio plano, konsultantė nusprendė mano klausimą tiesiog ignoruoti ir viduryje sakinio nueiti - nes “vadovė paskambino”. Po pokalbio su vadove, konsultantė vėl pasakė ką ir ankščiau sakė “reikės pildyti planą su normalia kaina ir paskui darbdavys duos nuorodą, kurią reikės per naujo reikės pildyt”. Man dar karta pakartojus klausimus į kurios taip ir negavau atsakymo, konsultantė “Karolina” pareiškė “negirdi ką aš tau sakau, nepūsk burbulo, tokios vidaus taisyklės” ir leido suprasti arba sėdėk tyliai arba “ding iš čia”. Tačiau viskas tuo ir nesibaigė, nes konsultantė po viso šito šou dar nusprendė atskaityti moralą - “jaunesnė, bet šneki nepargabiai ir dar negirdi ką kiti šneka ir bandai šakotis”. Konsultantei nesugebėjus išaiškinti normaliai situacijos buvo paprašyta jos vardo ir pavardės (vardas ir pavardė buvo prašytas tuo atvėju, jei visgi konsultantė butų ta kuri neišmano savo darbo, ir jos dėka man butų reikėja mokėti daugiau negu priklauso) - tačiau konsultantė dar labiau “pasiuto” ir pamiršo kur randasi - darbo vietoje, ir piktu bei pakeltu tonu atsisakė tai padaryti. Tuo labiau nekalbu apie tolimesnį jos bendravimą ir mandagumo principus. Daiktus bei dokumentus tiesiogine ta žodžio prasme turėjau susirankioti nuo įvairių stalo kampų, nes net nesivargino paduoti. Pasiėmus kortelę ir dokumentus teko dar karta pakartotinai skambinti į kac, nes likau ne tik pažeminta bet ir pilnai nesupratus situacijos. Paskambinus mergina viską gražiai, mandagiai ir tvarkingai išaiškino - pokalbio trukmė 6 min., viskas ko tik reikėjo. Visas įvykus salone vyko tarp 18:00-19:00 val. Rugpjūčio 31d. Labai tikiuosi, kad ateityje tokie įvykiai nepasikartos ir visgi nuspręsite tokių darbuotojų savo darbovietėje nelaikyti.

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime Telia administracijai ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Rūta
2021-08-07 | 15:17:57

Šiandien Can Can antrame aukšte buvome aptarnauti Grigorijaus. Gėrimų laukėme 30 min., sėdėdami prie tuščio stalo. Pradžioj atnešė maistą, po to pagaliau užsakytus gėrimus. Paklausus kodėl, padavėjas atsakė, kad jis iš principo nelakstys į barą ir nenešios. Dar tokių dalykų neteko patirti nei Can Can, nei jokioje kitoje Akropolio kavinėje.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime DELANO administracijai ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Miglė
2021-07-30 | 18:16:49

Vilniaus maximos iformacijos centre,norėjau isigyti maximos aciu kortele,padaviau popierine informacija darbuotojai,o tame lape pildymama laukeli padariau klaida,o darbuotoja man sako,ka tu čia grybauji?likau labai nustebusi tokiu darbuotojos bendravimu,tokioje darbo pozicijoje turi dirbti mandagi ir maloni darbuotoja,likau labai nusivylusi darbuotoja

Laba diena, 

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime MAXIMA administracijai ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Vitalijis
2021-07-23 | 12:43:34

Sveiki. Noriu palikti teigiama atsiliepima apie Carnauba priemoniu konsultante pardaveja Marija Magdolena. Parasau esant galimybei pagirti/paskatinti darbuotoja uz malonu bendravima ir aptarnavima. Aciu. Geros dienos

Laba diena, Elmyra, 

nuoširdžiai dėkojame už Jūsų komentarą, jį būtinai perduosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Lilija
2021-07-20 | 22:50:56

2021-07-20d. po 21 val. su mažamečiu vaiku, suteikus jam pirmąją būtina pagalba, išėjome iš Santariskiu ligoninės. Vaikui buvo išrašyti vaistai, jie tikrai jam labai reikalingi, todėl vykom į vaistinė Ukmergės 282 Vilniuje. Vaistinėje ar stovėjau pakankamai ilgą eilė ir vaistų negavau nes jų nebuvo, vaistininkė padavė sąrašą vaistinių, kuriose vaistų yra. Žaibišku greičiu važiavom į vaistinė Ozo 25 PC Akropolis, nes vaistai reikalingi sergančiam vaikui. Iki vaistinės uždarymo likus deja 3 ar 4 minutėm buvau prie įėjimo, tačiau į vaustne apsaugos darbuotojo išleista nebuvau, jokie paaiškinimai ir prašymai nepadėjo. Labai gaila, kad šalyje toks deficitas normaliu žmonių ir į darbą renka priimti bet ką. Nuoširdžiai linkiu tam "vyrui" patekti į panašią situaciją.

Laba diena, Lilija, 

Nuoširdžiai atsiprašome dėl nemalonios patirties. Visiškai su Jumis sutinkame, kad toks mus aptarnaujančios apsaugos įmonės darbuotojo elgesys yra netinkamas. Visą informaciją jau perdavėme atsakingiems vadovams, situaciją aiškinamės ir į Jūsų atsiliepimą sureagavome. Norime Jus užtikrinti, kad pagarbus ir profesionalus požiūris į klientą yra vienos kertinių vertybių, kuriomis vadovaujamės savo darbe - to reikalaujam ir iš savo partnerių. Dar kartą atsiprašome ir nuoširdžiai tikimės, jog ir ateityje rinksitės EUROVAISTINĘ.

Pagarbiai EUROVAISTINĖS komanda

Božna
2021-07-15 | 20:32:17

Sveiki, jeigu jau prie iejimo yra irengos rukymo vietos, tai gal maximos administracija galetu uztikrinti, kad juos darbuotojai (kur surenka vezimelius) jomis ir naudotusi, o ne smardintu ant suoliuku kur laukiama taksi!!!

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime MAXIMA administracijai ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Parduotuves
2021-07-09 | 10:34:01

Eina jau visi iš proto nuo jūsų muzikos.Tylos🙏🙏🙏Nors biški tyliau,maldaujame.Su pirkejais neimanoma susišneketi nuo jūsų diskotekos.Čia verkti visi nori nuo situacijos šalyse o Akropolije šokiai ant kaulu...

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte. Įvertinsime esančią situaciją ir esant per dideliam garsui, jį sumažinsime. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Eglė
2021-07-08 | 14:23:22
PAPILDAU: Vilniaus akorpolio Triumph parduotuvė. 2021.07.07
Eglė
2021-07-08 | 14:17:57

Atsiliepimus rašau retai, bet nežinau kur daugiau kreiptis. Visada iki šiol apatinį trikotažą su šeima pirkdavome Triuph parduotuvėje Akropolyje. Deja šį kartą susidūrėme su itin nemaloniu aptarnavimu ir klientų teisių pažeidimu. Kol mano nepilnametė sesė matavosi liemenuka triumph parduotuvėje, žinodama, kad sesuo yra kabinoje ir persiremginėja, nepaklaususi ar gali užeiti į persirengimo kabiną, negavusi leidimo to padaryti, parduotuvės vadybininkė įlindo į persirengimo kabiną pas neapsirengusią paauglę. Pasakius, kad šitaip elgtis tikrai negalima ir kad be leidimo neitų į vidų, parduotuvės vadybininkė neatsiprašė, pasakė, kad jas taip mokina, labai nemandagiai vadino mane mergaite ir aiškino, kad lįsti į kabinas nepaklausus yra normalu. Po šio įvykio paskambinau parduotuvės savininkei, kuri man nemaloniai paiškino, kad,, apatinių parduotuvė ne mano nuosavi namai ir jos gali užeiti kada nori pažiūrėti kol žmogus persirenginėja, neatsiklaususios leidimo". Toliau savininkė labai nemaloniai paklause,, ko aš iš jos norinti, jei atsiprašymo tai prašau, galiu atsiprašyti". Labai apmaudu susidurti su šitokiu požiūriu į klientą Jūsų prekybos centre, tuo labiau, kad užeita neatsiklausus pas nusirengusią nepilnametę. Toks darbuotojų elgesys turi būti netoleruotinas, tačiau panašu kad šioje parduotuvėje jis skatinamas. Viskas užfiksuota kamerose.

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime TRIUMPH parduotuvės administracijai ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Jelena
2021-07-06 | 06:44:33

Didžiausias ačiū parduotuvės Skechers darbuotojoms už malonų aptarnavimą, pagalbą ir kantrybę padedant mamai išsirinkti patogiausią laisvalaikio avalynę. Likom maloniai nustebintos! Sėkmės jūsų kolektyvui!

Laba diena,

dėkojame, už Jūsų komentarą. Perduosime jį Skechers komandai. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Monika
2021-06-25 | 12:20:50

Sveiki, vakar (06-24) buvau jūsų prekybos centre ir susidūriau su itin nemaloniu (net pavadinčiau asocialiu) apsauginio elgesiu. Buvau kartu su drauge, dienos pabaigoje užėjome į "Ermitažą", apsipirkome, tačiau ji norėjo pasižiūrėti dar kelis dalykus, taigi paprašė manęs palaukti jos šalia kasų, kadangi turėjome nemažai daiktų. Belaukiant priėjo minėtasis apsauginis ir nežinau, ar dėl to, jog po dienos vaikščiojimo buvau prisėdusi ant grindų, ar dėl to, kad buvo likę nedaug laiko (apie 15 min) iki užsidarymo, pradėjo manęs primygtinai reikalauti išeiti. Pasakius jam, kad negaliu, nes nepanešiu visko viena, lyg ir atsitraukė, tačiau galiausiai vėl sugrįžo ir rėkė ant manęs visą likusį laiką, kol sulaukiau savo draugės ir išėjome. Jaučiausi išsigandusi ir negalinti apsiginti. Buvau su kauke, nesijaučiau daranti ką nors netinkamo. Labai nemaloni patirtis, vis neiškrentanti iš galvos. Manau, vertėtų atidžiau rinktis savo personalą, nes pagyvenę bendravimo įgūdžių neturintys diedai, lendantys ir rėkiantys ant jaunų merginų, nėra pats geriausias įvaizdis kompanijai.

Laba diena,

dėkojame, kad susisiekėte ir atsiprašome už šią situaciją. Informaciją perduosime atsakingiems kolegoms ir ateityje pasistengsime išvengti panašių atvejų. Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Justina
2021-06-20 | 17:56:52

Atsiliepimus rašau retai,tačiau šį kartą nesusilaikysiu. Step top parduotuvėje dvi konsultantės,žmonių nulis, tik mūsų šeima. Galėjo parduoti 3poras batų,pirkome vieną. Aš nepirkau iš principo.konsultantėm švelniai tariant nusi**kt. Paduoda ko paprašai ir viskas,dar gerai jei buvo ko paprašyt…savo skladuke šmutkes nupirktas abi žiūrėjo,kitu sykiu vėl ėjau pati ieškot🤷‍♀️Veido mimikos tokios nepatenkintos net aš nepadaryčiau. Žodžiu,užsisakiau internetu ką tik sau ir vyrui,kad tik joms nekristų kažkokie bonusai. Nors ten ir buvo 25%nuolaida

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime Step Top parduotuvei ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Saulius
2021-06-16 | 19:42:19

Labas vakaras, as tik ka rasiau i cia, mano nuojauta pasitvirtino, taigi svetaines paieskoje, as ivedziau paieskos zodzius - kampinis slifuoklis - -ir paieska nieko nerado, tai iseina kad Akropolio svetaine tvarko kazkokiu daunu grupele, nu nemaziau. Labai nusimines ir dydziai nepatenkintas, Saulius Laurinkevicius.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame, jog teko nusivilti, tačiau Akropolis.lt nėra el. parduotuvė, kurioje parduodamos ar atvaizduojamos prekės. Elektroniniu būdu peržiūrėti ar įsigyti „Akropolyje” esančių prekių kviečiame internetinėje parduotuvėje Trobos.lt. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Saulius
2021-06-16 | 19:31:00

Sveiki, norejau surasti jusu svetaineje ar parduodami instrumentai, vadinamos bulgarkes, tokio punkto kaip elektros instrumentai, jusu tituliniame puslapije as neradau, kituose irgi visokios reklamos, man visai nereikalingos, labai daug, o apie bulgarke nei kvapo, Tuo paciu noreciau suzinoti ,kokios akcijos, nuolaidos yra siuo metu jusu parduotuveje, butent elektros irankiu skyriuje.. Mano atveju as ieskau, tos bulgarkes, liaudije vadinamos, kad galingumas butu apie 750 vatu, disko man reikia 125 milimetru skersmens ir svarbiausias momentas, man reikia kad butu variklio greicio apsisukimu reguliatorius, nors bet koks, be sio reguliatoriaus man tokio istrumento nereikia. Taigi nezinau ar rasiu, bandysiu per svetaines paieskos sistema, nors abejoju ar paviks. Nuosirdziai Saulius Laurinkevicius. Aciu.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame, jog teko nusivilti, tačiau Akropolis.lt nėra el. parduotuvė, kurioje parduodamos ar atvaizduojamos prekės. Elektroniniu būdu peržiūrėti ar įsigyti „Akropolyje” esančių prekių kviečiame internetinėje parduotuvėje Trobos.lt. Šiuo metu vykstančius „Akropolyje” pasiūlymus kviečiame peržiūrėti: https://www.akropolis.lt/lt/vilnius/akcijos

Gražios Jums dienos. 

PC AKROPOLIS komanda.

Sabina
2021-06-13 | 12:05:36

Ne pirmą kartą prašau, kad nuo ačiū kortelės nuimtų pinigus, kad atsiskaityti už prekes, bet kasininkai ar ne girdi, ar nenori girdėti. Kortelę perbraukia, bet pinigų likutį taip ir nenuima. Tenka mokėti visą sumą. Nelabai malonu.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime atsakingam skyriui ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Mes
2021-05-30 | 19:03:55

Kam sekmadieni Akropolis dirba iki 22valandu?Aplamai sekmadieni turetu buti išegine diena!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Kviečiame apsilankyti kitu, Jums patogiu metu: I-VII 08-22 val. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Olgerd
2021-04-25 | 16:27:07

Akropolio informacijos darbotojas beveik nedirba skambinau 3 valandas jis vis pietavo 2021 04 25.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perduosime atsakingam skyriui ir ateityje pasistengsime panašių situacijų išvengti. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Ignas Marčiukaitis
2021-04-07 | 19:19:12

Esu labai nepatenkintas, kad nėra galimybės atsiskaityti dovanų kortele nuotoliniu būdu.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame, tačiau šiuo metu tokios paslaugos neteikiame, tačiau už pirkinius atsiskaityti Dovanų kortele galite ,,Akropolyje" dirbančiose parduotuvėse. Jų sarašą rasite čia. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Edvinas
2021-01-29 | 01:34:16

Royal smoke darbuotojas aukštas berniukas, labai nemandagus, kalba nemaloniai, užsisakius skambučiu paprašė vardo kuriuo būtų užrašytas pirkinys, bet atejus vardo net gi nepaklausė, o pasakęs, kad esu šiuo vardu, atėjus susimokėti reikėjo pakartoti vėl visą užsakymą detaliai, nors buvo tik pora dalyku (vienkartines elektronines cigaretes) iš pardavėjo viska ka girdejau tai buvo “nu” ir “mhm”. Labai prastas klientu aptarnavimas ir jau ne pirma karta su tuo pačiu berniuku. Norėtųsi žmonių kurie galėtu maloniai bendrauti, bei priimti klientų užsakymus ir būtų neblogai jei ir pasiūlytų kokius nors produktus.

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį PC ,,Akropolis"  administracijai.

Agnė
2020-12-08 | 15:45:34

Atsiprašau, kada pradėsit normaliai laikytis tvarkos? Apsauginiai iš vis kažkokį vaidmenį atlieka ar tik stovi ir vaikšto dėl savo malonumo? Prie zaros vyrų įejimo ant sėdimosios dalies pastoviai žmonės sėdi be kaukių, valgo iš mcdonald's maistą, geria kavą ir tiesiog gerai leidžia laiką, lyg karantinas jiems negalioja. Be to, kad kiekvieną vakarą sėdi kažkoks „bomžas“ nebekalbu. Kieno darbas palaikyti tvarką ir kontroliuoti žmones ?? Ar tiesiog reikės kreiptis kažkur kitur, kad jūsų prekybos centras nesilaiko taisyklių ir nesugeba susitvarkyti :)))

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį PC ,,Akropolis"  administracijai.

Kamilė
2020-12-07 | 16:12:43

Ir dar kiek žinau gali įeiti į parduotuve ir vaikščioti po max 2 žmones bet jaunimėlis ir ne tik vaikšto būriais :)

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį PC ,,Akropolis"  administracijai.

Kamilė
2020-12-07 | 16:06:54

Jūs nebejuokaukit uždarykite tą akorpolį arba stovėkit ir skaičiuokit žmones nes čia chaosas visi lipa vieni kitiems ant galvų sėdi geria valgo. Ledainėje nupirkom vaikui ledų buvom išvaryti į lauką apsaugos. Kai tuo tarpu aplinkui visi vistiek valgo. Darykit išvadas. Akropolis nėra būtinybė dirbti jei nesuvaldot žmonių. Prir tiger eilės kosmosas net nesilaiko 2 m atstumo niekas baisu.

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį PC ,,Akropolis"  administracijai.

Laura
2020-12-06 | 14:15:15

-Karantinas? Akropolis: - ne, negirdejau Antram aukste atsirado laikonos saleles(kas berods yra uzdrausta), o laikinose salelese su salduminai darbuotoja sedi geria kava, kai zmones eina salia...o vietoj kaukes turi skydeli...kas yra netinkama apsaugos priemone...nebent zmogus turi pazymejima del kvepavimu taku sutrikimu....taciau toks zmogus neturetu dirbti PC

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį PC ,,Akropolis"  administracijai.

Paulius
2020-11-29 | 21:38:32

Nemalonu tai rašyti, bet turiu didžiulį prašima. Galit pasirūpinti, kad tuoletuse būtų toletino popieriaus? Nes prašyti kažkieno paduoti tuoletinio popieriaus yra nelabai smagus dalykas Ir toks įvykis labai sugadina nuotaiką

Laba diena, dėkojame už paliktą komentarą. Perdavėme jį PC ,,Akropolis"  administracijai.

Justina
2020-11-20 | 18:28:37

Sveiki, Čia nėra skundas, o labiau noras atkreipti PC "akropolio" dėmesį į saugos reikalavimus. Šiandien apie 17:30 II aukšte, teko matyti kaip grupė paauglių, susideda ant suoliukų ir nusemia kaukės, nes "valgo" arba geria gėrimus. Mačiau kaip vienas parduotuvės darbuotojas dave pastabą, tačiau jokio rezultato, išskyrus "juokelių" nebuvo, po mano pastabos - ta pati reakcija. Norėtųsi atkreipti PC "akropolio" dėmesį , kad nuimtu tos suoliukus arba bent apsauginiai kreiptų dėmesį į tokius atvejus.

Laba diena, dėkojame už pasiūlymus. Perdavėme juos PC AKROPOLIS administracijai.

Working hours

MAXIMA XXXX
I-VII 08:00 - 23:00
Shops
I - VII 10:00 - 21:00
Eurovaistinė
I-VII 08:00 - 22:00
Ermitažas
I - VII 08:00 - 21:00