Reviews
Reviews

New review

Reviews about AKROPOLIS

Justina
2024-03-02 | 10:23:37
Rašau skundą, kad sutvarkytumėte vėdinimą. Negana, kad oras vistiek nėra ir niekada nebus valomas nuo dulkių ir visų kitų nešvarumų, tai bent malonėkite temperatūrą sureguliuot. Didingasis VILNIAUS AKROPOLIS, tiek klientai tiek darbyotojai verda jūsų dėka.
Austėja Ausiejūtė
2024-02-01 | 16:37:42

Sveiki, Norime pranešti, kad žiemos metu Vilniaus Akropolio bendros patalpos yra šildomos neadekvačiai daug, neatsižvelgiant į ribotas lankytojų galimybes pasidėti viršutinius drabužius į jiems skirtas saugojimo vietas. Prašome prisukti bendrų patalpų šildymą, prie visų įėjimų įrengti viršutinių drabužių saugojimo vietas ir tokiu būdu pasirūpinti lankytojų sveikata, orumu ir gera nuotaika. Lauksime permainų ateinančiai žiemai.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Kotryna
2024-01-31 | 11:15:05

Akropolyje vaikšto apsaugininkas darbuotojas. Baltaveidis. Vardas is D. Jaunas. Atrodantis kaip lavonas. Pati ten dirbu. Nuo jo niaukia alkoholiu pastoviai. Nesakysiu niekam. Nes jis nepagarbiai elgiasi žodine prasme su paprastais žmonėm. Nenoriu kad mane užgauliotu. Tegu visi mato. Atsirinkit normalius darbuotojus o ne alkoholikus. Ne pirmas kartas.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jurgita
2024-01-30 | 18:30:43

Kavinėje, pirmame aukšte, vaikštinėjo nemažas šuo. Taip neturėtų būti.

Laba diena,

Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.

Karolina
2024-01-16 | 22:54:36

Sveiki, šiandien parduotuvėje “Salamander” susidūriau su labai nemandagia pardavėja juodais plaukais, apie 40-50 metų. Atėjau gražinti batus, pardavėja pradėjo vartyti akis, atsisakinėti daryti gražinimą nes batai buvo pirkti kitoje “Salamander” parduotuvėje, sakė kad jei visdelto gražinimą padarys pinigų teks laukti mėnesi. Poto ji vartydama akis atidarė dėžę su batais ir apžiūrėjus juos liepė man pačiai rankomis valyti nuo dulkių su žodžiais “fu kokie jie purvini, aš jų tikrai nevalysiu” nors kokius pirkau tokius ir norėjau gražinti.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Маргарита
2024-01-06 | 17:32:23

Обслуживание посетителей просто отвратительное! Когда приходиш с детьми не предупреждают что нет пингвинов , а если и говорят , то только когда оплатил билет на кассе! Женщина на кассе просто хамка, которая не не умеет говорить нормальным тонном! Итог : просто оплатили 32 евро впустую, так и не выйдя на лёд! Дочка плакала минут 30 ! Ещё нам сказали что, деньги возвращать нам никто не будет! Испорченное настроение на весь вечер! 0 из 10 Научитесь правильно общаться со своими гостями🫥

Информация передана ТЦ Администраци. Хорошего вам дня!

Elvina
2023-12-11 | 19:23:06

"Kalėdų naktį tylią" groja kas pusvalandį. Galima pabandyti paįvairinti repertuarą?

Laba diena,

 

Ačiū už Jūsų pastebėjimą. Atsižvelgsime į tai ir perduosime jį atsakingiems asmenims. 

Evelina
2023-10-02 | 22:21:43

Norėčiau parašyti nors kartą gerą atsiliepimą, ir tai įvyks. Noriu padėkoti jaunam ir naujam infocentro darbuotojui, jeigu ne klystu vardas lygtais Edvinas. Ant tiek malonaus, gražaus ir mielo aptarnavimo ne esu mačiusi, padeda surasti tam tikrą parduotuvė. Aš asmeniškai buvau Akropolyje sekmadienį, tai ne tik nukreipė į tam tikrą parduotuvė, bet ir palinkėjo geros dienos ir žinoma vakaro, ko nedaro dauguma darbuotoju. Tai gi ką aš asmeniškai noriu tuom pasakyti, kad daugiau tokiu žmonių. TIKIUOSI EISI TIK Į PRIEKĮ. O valdžiai noriu palinkėti, kad ne prarastų tokių žmonių, o atsižvelgtų į mano komentarą na ir žinoma, kad dar kartą Jį pagirtų. Šaunuolis, tu esi nerealus, neapsakomai geros širdies, ir geros nuotaikos vaikinukas. Sekmės Tau darbe ir tikiuosi, kad būsimū laikotarpių eisi į viršų, nes tu to nusipelnei. Ačiū Tau, kad esi Mano Akropolio žvaigždė. :)

Laba diena, 

labai dėkojame už paliktą malonų atsiliepimą. Jį perduosime PC AKROPOLIS administracijai.

PC AKROPOLIS komanda.

Vika
2023-09-27 | 19:52:51

Šalimais Delano kavinės dirba vyriškis ir siūlo nuvalyti akinius, bet labai nemandagus ir įkirus, pasakius, kad nedomina ir norint tiesiog praeiti pradeda eiti iš paskos,sekti, mosikuotis blanknotu ir rėkti "Duodi blemba akinius nuvalyt", tokie žmonės neturėtu iš vis dirbti tokio darbo jeigu nesupranta tiesiog pasakymo nedomina ir tai jau ne pirmas kartas

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Goda
2023-08-29 | 16:42:35

Laba diena, jau kelintą kartą lankausi akrpolyje ir vis įkyriai mane stabdo mergaitės. Syki buvau susigundžiusi pasižiūrėti kokį stebuklą man parodys per 30 sekundžių. Man pasakius, kad negaliu įpirkti tokio ,,stebuklo'' pavadimu veido šveitiklis, pradėjo įkyriai sakyti kaip man jis padės, na, o man atsisakius vėl atsirado stebuklingą nuolaidą. Man vistiek nesutikus, kad paspaustu pritaikė nuolaidą iki 18h. jei persigalvočiau. O geriausia, kad sekanti kartą mano draugei pasakė lygiai tą patį. Įdomus darbas visiems meluoti dėl pinigų.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme prekybos centro administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Santa
2023-08-23 | 23:09:43

Parduotuvėje "Apranga" Vilniaus Akropolį iš pradžių atrodo kaip aukštos kokybės drabužių parduotuvė kurioje dirba profesionalus personalas. Bet deja šiandien buvau liudininke kaip pardavimo asistente parodė kad personalas neprofesionalaus ir nepagarbus su klientais. Šiandien po pietų pardavėja susiginčijo su kitataučiais kurie anot jos garsiai šnekėjo parduotuvėje su savo "ššš" pasirodė jau labai nepagarbiai. Tartum to buvo maža ji sudrausmino juos sakydama " kalbėkite tyliau" klientai buvo su vaikais bet mano nuomone jei nebuvo labai garsus net jai ir būtų mes ne bibliotekoje o parduotuvėje. Prašau atkreipti dėmesį ir apmokyti savo darbuotojus. Nes jau šiandien ne praradote pirkėjus del tokio ne profisionalumo ir rasistinio elgesio.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Aprangos" administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Romena
2023-08-22 | 10:38:33

Rugpjūčio 19-20 dieną buvome Stradivarius parduotuvėje. Dėja, bet parduotuvėje nebuvo kuo kvėpuoti, neimanoma išbūti ilgiau nei 5 min nes galima uždūsti. Net neisivaizduoju kaip ten tenka dirbti darbuotojams tokiame karštyje ir dušnume. Buvome ir kitose parduotuvėse kaip Bershka, Zara, Pull and Bear (šalia Stradivarius), ten buvo viskas gerai, konfortiškai galima buvo apsipirkti. Akropolis netaupykite ir ijunkite ventiliaciją/šaldymą Stradivarius parduotuvėje!!!! Galime pakviesti atsakingas institucijas pamatuoti oro kokybę pas jus parduotuvėje. Beje, tas pats buvo ir Apolo kine, bet ten jau sureagavo, tikiuosi išsisprendė problemą. Lauksiu atsakymo ką nuspręsite. Ačiū.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos.  Būkite tikri, kad informaciją perdavėme prekybos centro valdytojams ir jie sprendžia susidariusią situaciją. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Aleksandras
2023-08-14 | 18:02:44

Nėra signalo, nėra prolbemos! Signalizuoju ! Jūsų sugeneruotas muzikinis fonas veikia kaip '' koncentracijos stovyklos kankinimas'' garsas ir ritmas KALA...NESINORI ČIA APSILANKIUS LANKYTIS DAR! užjaučiu darbuotojus, kurie turi ATKENTETI visas 11 darbo valandų (10-21)Ačiū už supratingumą

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Юлия
2023-07-31 | 19:37:31

Вчера, 30.07. я опять (уже в четвертый! раз) вернулась в магазин за формой, продавец, увидев меня, начала НЕАДЕКВАТНО себя вести - она начала кричать - «Да что вам надо? Да я уже все сделала! Я занята! Я вам уже сделала скидку, что вам еще надо? Никогда не буду делать скидки» - это чистая ложь! - я заплатила за изделие столько, сколько оно стоило и никакую скидку никогда ни у кого не просила и вообще, почему я должна 2 недели упрашивать продавца выполнить свои должностные обязанности?! Почему она их не выполняет и неадекватно себя ведет?! Почему из-за своей необразованности и неумения прочитать 5 строчек и разобраться в этой школьной программе, я должна выслушивать ее истерики?! Я оставила жалобу в Информации, сегодня кто-то из руководства магазина мне перезвонил - эта дама сказала, что вчера продавец написала заявление об увольнении, что никто мне не позвонит с объяснениями своего хамского поведения, потому что внимание! - «Это не Советский Союз!»- ну если брать ответственность за своих сотрудников и решать конфликт, который создает этот сотрудник из-за своей халатности для вас Советский Союз, то извините… Еще эта милая барышня обвинила меня в конфликтности! - на что я ответила, что я 15 лет работаю с людьми и еще никогда ни один человек ничего плохого в мой адрес не сказал, а вы не удосужились взять объяснения у своего сотрудника, но тут я клиент, и уж будьте любезны, считайтесь с моими правами и внимание!!! в ответ на это, эта милая барышня ухмыльнулась и сказала - права?! Это в Беларуси вы говорите про права?! (Что?!?!?) Хочу отметить, что у меня есть запись телефонного разговора, и эти слова записаны! - Это звучит как НАЦИЗМ!!! И это уже международный скандал!!! И поскольку я, человек с 2 высшими юридическими образованиями, имею доступ к юридической защите, я требую объяснений такого ужасного поведения и извинений в свой адрес, потому что это уже международный скандал! Я требую извинений от продавца магазина и от руководительницы, которая не объяснила халатное поведение своего сотрудника, а обвинила меня!, оскорбив нападками про конфликтность! и подогрев международный скандал!

Информация передана ТЦ Администраци. Хорошего вам дня!

Юлия
2023-07-31 | 19:36:42

Здравствуйте! 14.07. в магазине Aukso Sala на Rygos aleja я приобрела ювелирное изделие, перед покупкой попросила выписать у продавца форму Tax Free (на магазине есть наклейка, свидетельствующая факт возможности оформить Tax Free) Продавец оформляла форму около часа - я уже написала ей в телефоне адрес электронной почты, потом адрес почты мужа, в общем, видно было, что она попросту не знает, как это делать - не беда, я терпеливо ждала, пытаясь помочь - читала в интернете, как оформить форму Через час ей удалось отправить форму, она обманывала все это время - и интернет плохой, потом что-то с компьютером, потом еще миллион историй (наверное ждала, что у нас не будет времени и мы просто уйдем) Обратились в банк Medicinos bank - сотрудница увидела ошибку в номере кассового аппарата и предложила вернуться в магазин, переделать форму - в этот день в магазине был другой сотрудник и она оставила записку для продавца, сказала, что завтра работает этот продавец, который оформлял форму, она исправит. Через несколько дней я вернулась, форма так и не была заполнена - на что продавец удивилась и сказала, что она ее лично по телефону предупреждала и оставила записку, в которой все подробно расписала - в ответ я улыбнулась и ушла

Информация передана ТЦ Администраци. Хорошего вам дня!

Romualdas
2023-07-02 | 19:33:28

Nepavyko si sekmad su vaikais pasinaudoti vaiku neii neigaliuju wc, paspaudus mygtuka niekas nevyko ;( 19:20 ir 19:30 ;(

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Kaspisijus
2023-06-18 | 11:35:53

Birželio 18 diena, 11.30. Tualetai prie galinio maximos įėjimo šalia pašto purvini, smirdantys, nėra nei viename tualetinio popieriaus. Ubagu irštva jus blet supista, biski žemiau norfos lygio

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Dovydas
2023-06-16 | 20:08:43

Sveiki, Norėtume, kad būtų įjungtas normalus vėdinimas, neįmanoma dirbt, kai vidaus temperatūra tokia pati kaip ir lauke😡

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Tadas Vynotekos geriausiais konsultantas
2023-06-13 | 07:18:33

Greir ir kokybiskai atliko savo darbo papajegas ;)

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

 

Anonimas
2023-05-17 | 11:18:57

Laba diena. Norėčiau pasiskųsti vieno apsauginio veiksmais. Vardas ir pavardė nėra žinomi, tačiau galiu apibūdinti jo išvaizdą ir apytiksliai pasakyti amžių. Liekno sudėjimo, žilų plaukų ir apytiksliai 60 -70 metų vyras. Dažnai neduoda ramybės nors buvo prašyta atstoti, kitiems darbuotojams pasakoja išsigalvotas situacijas. Esu jauna mergina, labai nemalonu, kad senas vyriškis prieina ir pastoviai neduoda ramybės. Vėliau, kai yra atstumtas bando KERŠYTI. Paprašyčiau kaip nors sureaguoti į šią situaciją, nes kitaip privalėsiu pati kreiptis į policiją. Vis dėlto apsauga privalo saugoti, o ne atvirkščiai. Savo saugumui vardo ir pavardės neminėsiu.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Dovilė
2023-05-06 | 09:30:58

Vakar t.y. 2023 gegužės 5 dieną lankiausi prekybos centre, neradusi reikiamos parduotuvės, informacijos centre nutariau pasiteirauti, kuria kryptimi eiti. Dirbusioms šviesioms panelėms tikriausiai sutrukdžiau šnekučiuotis, jaučiausi kalta paklaususi elementaraus klausimo. Siūlyčiau mandagiau elgtis su klientais!

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Alikas
2023-04-25 | 17:59:31

Baisu ir geda sportsdirect. Com daugiau tur but ten gyvenimene nesilankisiu, pliusas didelis prekiu pasirinkimas, bet konsultanto kuris gali patart del prekes ten pagaut neimanoma, visi uzimti, maza tai, kad konsultantu neimanoma atskirti nuo pirkeju je nedevi atskirancios spalvos parduotuves uniformos.Konsultanta galima atskirti tik, kad jis turi prekiu bar kodo skaitituva, ir ta konsultanta parduotuvei pagaut neimanoma, jam reikia rengti pasala kai jis isbega is sandelio:))) tai firminis akropolio zenklas? nori pirkt pagauk konsultanta. Prie isejimo is sportdirect parduotuves nera nuorodos kur randasi ju kasa, tai del to reikia klaust seniva pabaisa sedincia prie isejimo ekskomisaru. baisiai nemalonu. Nu seip geda sportdirect jusu administracijai geda, paskelbsiu per jusu vadovybe. laikas keistis..

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme ,,Sportsdirect" administracijai.

PC AKROPOLIS komanda

Lina
2023-04-22 | 14:27:06

Labai prastai aptarnauja informacijoje, paskambinus, ir paklausus kur yra tam tikra parduotuvė, nusiunčia visiškai į kitą aukšta, nesiorientuoja. Tai pagalbos jokios.

Laba diena, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme PC administracijai. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda

Aleksandras
2023-03-30 | 15:00:20

Vilniaus Akropolio Informacijos darbuotojai yra nesupratingi ir kurti kiekvienas diena prašoma padaryti muzika tyliau o ant kitos dienos viel tas pats. Susikalbėti neįmanoma no muzikos rėkimo.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims, bandysime pažiūrėti ar galima išspręsti šią situaciją. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jolanta
2023-02-27 | 21:11:01

2023-02-24 Vilniaus Akropolyje, greičiausiai vienoje iš matavimosi kabinų pamestas auskaras.Kur galima kreiptis?

Laba diena, 

apgailestaujame, kad pametėte auskarą. Pirmiausia, reikėtų pabandyti prisiminti kurioje parduotuvėje jį galėjote pamesti. Tada, reiktų kreiptis tiesiogiai į tą parduotuvę ir paklausti jų, ar rado. Galite atvykti į parduotuvę fiziškai arba paskambinti parduotuvei numeriu, nurodytu parduotuvės kortelėje mūsų sveainėje. Tikimės, kad rasite pamestą auskarą. Ačiū, kad lankotės AKROPOLYJE. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Diana
2023-01-24 | 15:50:24

2023 sausio 22 d., apie 20. 45 val, aš aplankiau "Cascada" parduotuvę, po to užėjau į tualetą, kuris randasi priešais "Ermitazas". Prieš N metų esu sirgus vėžiu, todėl laik nuo laiko patiriu pykinimo priepuolius. Esant tualete, staigiai išgirdau kaip kažkokia moteriškų ar pusiau vyriškų balsu, daužo mano kabinos duris. Kumščiais ar koja. Ir pradėjo rėkti, kad visos parduotuvės užsidarė ir kad turiu dingti iš čia. Aš, tą vakarą, atvykau į Akropolį apie 19 val, apsipirkti vaistinėj, Kristianoj ir t.t. Aš išleidau virš 100 eu, kad mane išvarytu ir apšauktu neaiškaus kilmės agresorius , be dantų. Minėta boba mane išvarė pro duris prie Ermitazo, nors po pykinimo priepuolio, aš planavau eiti į kavinę atsigerti vandens. Liudytoju buvo "šitos" bendradarbis, jaunas vyras, kuris viską matė, girdėjo ir tylėjo. Prašau paaiškinti, kodėl pirkėjai yra isvaromi į lauką per šaltį ir yra isvaromi su skandalais iš jūsų tualetų???!!!!!!!! Kodėl aš, isbalusi, silpnai jaučiuosi, turiu eiti prie savo automobilio per lauką prie Eurovaistine įėjimo????!!!!!!! Prašau paaiškinti kokiu būdu atsirado šitas prasigeres agresorius tarp apsaugos darbuotojų??????!!!!!! Kodėl aš buvau išvaryta iš prekybos centro tada, kai dar dirbo kavinės??????!!!!!!!!!! Aš lauksiu jūsų atsakymo, kokiu buvo imtasi priemonių dėl susiklosčiusios situacijos!!!!!! Esu pareigūnė, todėl, jei iš jūsų pusės nesulauksiu artimiausiom dienom atsakymo dėl nubaustos agresores, bus parašytas pareiškimas dėl užpuolimo, grasinimų ir pažeminimo !!!!! Taip pat kreipsiuosi į klientų aptarnavimo skyrių!!!!!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Gabrielė
2023-01-16 | 00:06:56

Sveiki. Šiandien turėjau labai nemalonią patirtį, dėl kurios jaučiuosi net pažeminta. Apie 17-18h buvau neteisingai apkaltinta vagyste CROPP PARDUOTUVĖJE. Viskas būtų buvę gerai, jei visi tą reikalą būtų išsprendę nors kiek gražiau... Pradėkime nuo to, kad man išeinant iš parduotuvės sureagavo vartai. Aš, pati nelabai supratus, kodėl jie sureagavo, tikrai noriai prieš šviesiaplaukės darbuotojos akis iškrausčiau visą kuprinės turinį ir tada paaiškėjo, kad vartai sureagavo dėl mano piniginės, kurioje laikiau daugelį kortelių. Taigi, kaip matote iš čia, aš JAU įrodžiau, kad nieko nevogiau. Parduotuvės šviesiaplaukė darbuotoja pati asmeniškai mane išleido, kai patikrinus mano daiktus, nerado nieko, ko neturėčiau turėti. Ji pati net guodė, kad tie vartai gali sureaguoti į piniginės magnetus ar korteles (kas, manau, ir buvo mano atveju). Toliau, stovėdama rūkymo zonoje, aš išvydau 3 akropolio apsauginius, kurie, pažiūrėję man tiesiai į akis, tiesiog išėjo. Niekas iš ten buvusių žmonių net nesuprato, kodėl jie bėgiojo ar ko jie ieškojo. Norėdama tęsti savo apsipirkimą, užsukau su draugu pavalgyti netoliese esančioje CAN CAN picerijoje. Štai ten ir buvo visas smagumas. Prie mūsų staliuko atėjo 2 apsauginiai, kurie reikalavo, kad eičiau su jais patikrai, nes esu įtariama vagyste CROPP parduotuvėje. Išėjau noriai, tačiau nesupratusi, kuo mane įtaria. Eidama su jais ir neturėdama jokios balso teisės jaučiausi pažeminta, kai visa šitai yra atliekama taip viešai prieš visus picerijoje sėdinčius žmones. Visi mane nužiūrėjo taip, lyg būčiau buvusi didžiausia nusikaltėlė. Tikrai nesmagus jausmas be to :) Nuėjusi į reikiamą vietą, turėjau vėl iškraustyti savo visus daiktus, parodyti kiekvieną moterišką higienos priemonę, turėjau nusirengti megztinį ir leisti būti apčiuopiamai – ir viskas buvo dėl to, nes CROPP PARDUOTUVĖS darbuotoja netikėjo manimi ir parašė pareiškimą reikalaudama policijos (ši vieta tikrai absurdiška, žinant, kad ji pati su telefono žibintuvėliu patikrino visus mano daiktus ir pačią mane). Atvykus policijai, visą procesą pakartojau ir faktas, kad buvau išleista, nes atsukus kameras akivaizdžiai buvo matoma, kad aš nieko neėmiau, o tik susimokėjau už savo išsirinktas prekes. Dėl visos šitos situacijos nepykčiau, nes suprantu, kad tiek apsauginiai, tiek pati darbuotoja darė savo darbą ieškodami tikrojo vagies, TAČIAU tai kainavo MANO laiką, MANO nervus, MANO orumą, MANO įvaizdį ir reputaciją. Aš nei iš CROPP darbuotojos (dėl neteisingo manęs kaltinimo), nei iš apsauginių (dėl viešo pažeminimo išprašant mane iš picerijos prieš visus žmones) NESULAUKIAU net paprasto atsiprašymo. Tai mažų mažiausia, ką jie galėjo padaryti, kai suprato, kad visiškai neteisingai mane apkaltino. Ačiū, kad perskaitėte ir tikrai tikiuosi, kad šis atsiliepimas pasieks CROPP parduotuvės vedėją dėl jos darbdavių. Šituo atsiliepimu noriu, kad su mergina būtų bent pasikalbėta ir kad tokių klaidų būtų išvengta.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Dovilė
2023-01-13 | 13:12:43

Laba diena, šiandiena ieškodama boulingo numeriu prisiskambinau į akropolio informaciją apie 12:40 ir tūrėjau labai nemalonų pokalbį. Internete nurodyta boulingas bet sujungė su informacija, kai pakėlė rageli darbuotoja neišgirdau, kad tai yra akropolio informacija ir kai paklausiau apie boulingo takelius ji labai įsižeidė ir sakk taigi aš jums sakiau, kad čia informacija, žodžiu tęsiant pokalbį jis greitai baigėsi padedant man ragelį, nes su Jūsų ,,informacijos darbuoja" buvo labai nemalo kalbėtis ir ji man jokios informacijos nesuteikė o tik aiškino apie pokalbį. Labai liūdna kad turiu rašyti taip negražiai bet tikrai darbuotoja mane supykdė, jokios pagarbos :(

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jolanta
2023-01-10 | 13:28:04

Man susidarė tokia nuomone kad Akropolio personalas turi problemų su klausa. Vos peržengė Akropolio slenkstį muzika šūkauja, rėkauja. Vietoj to grotų ramiai. Pardavėjams reikia šūkauti. Baisu

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Monika
2022-12-28 | 20:38:59

Sveiki, norėčiau jums pasiūlyti padaryti daugiau spintelių, kadangi žmonių tikrai daug, o spintelių palyginus labai mažai. Tikrai ir kiti padėkos, ir jūs gausit mažiau laiškų apie tai.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jūra
2022-12-21 | 12:03:36

Pirmą kartą gyvenime sugalvojau Kalėdoms nupirkti Akropolio dovanų kuponą ir šokiravo eilė prie kasos , kur jie parduodami . Eilė nuo kasos beveik iki išėjimo. Gadinat klientams nuotaiką ,nepssirūpindami ,kad daugiau darbuotojų galėtų tuos kuponus parduoti tuomet, kai didžiausia paklausa. Spėju, kad kiekvienais metais ta pati istorija , o išvados neoadaromos ir nepasirūpinama klientų patogumu. Kiek klientų apsisuko ir išėjo ,išsigandę eilės? Darot sau antireklamą ....

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Smagu, kad lankotės AKROPOLYJE. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims, stengsimės išspręsti šį iššūkį. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Vecisk
2022-12-15 | 21:02:49

Xotel skazat cto mnogotazbivaju vasem centre i cametil cto u vas netu djejev muzika, kakoj pozor, takoj centr a u vas v den igraet durnaja pesnia 10-20 raz v podriat, ok esli vi nesdelaete nicego s durnoj muzikoj , ja napriamujuk obrascence k geeneral direktore

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Gražvydas Jakaitis
2022-12-14 | 14:07:23

Esu labai nusivylęs aptarnavimu Skonis ir Kvapas parduotuvėje Vilnius Akropolyje. Norėjau įsigyti MATCHA arbatos rinkinį. Prieš savaitę buvau informuotas (toje pačioje parduotuvėje), kad rinkinių papildymas užsakytas ir bus nuo 2022-12-14. Atvykus į parduotuvę trečiadienį (14d.) ir pasiteiravus rinkinio, viena pardavėja atsakė, kad rinkinių turi ir pasiteiravo kolegės kur jie padėti. Kolegė pusbalsiu atsakė, kad rinkiniai kažkam rezervuoti, o man bandė paaiškinti, kad jų nėra net sandėliuose. Paprašius parduoti šluotelę ir stovelį atskirai iškilo problema dėl skirtingų kainų vitrinoje ir tai ką rodė kasa. Vitrinoje parašyta kaina buvo 9.49 euro, o kasa rodė 12.29 euro. Pasiteiravus kodėl skelbiama kaina neatitinka realybės ir taip potencialiai apgaudinėjami klientai, gavau pasiūlymą pas juos įsidarbinti ir viską sutvarkyti. Taip pat nepavyko atsiskaityti Akropolio dovanų kortelės elektroniniu variantu (nors kitose parduotuvėse problemų dėl to nekilo). Pardavėja informavo, kad jų skeneriai gali nuskenuoti tik popierinį variantą. Tokia informacija turėtų būti įtraukta prie visų išlygų Akropolio informacijos stenduose bei interneto svetainėje. Šiuo metu ten parašyta tik dėl negalimo atsiskaitymo perkant tabako gaminius.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Stegsimės kuo greičiau išsiaiškinti situaciją ir imtis reikiamų priemonių. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Janina
2022-11-25 | 17:47:57

Noriu padėkoti Šiauliuose Akropolyje Aprangos pardavėjai Gintarei uz puiku aptarnavima,patarimus,sypsena,buvo malonu apsipirkti,džiaugiuosi jos dėmesingumas.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Labai džiaugiamės, kad turėjote puikią patirtį mūsų prekybos ir pramogų centre. Būtinai jūsų atsiliepimą perduosime Aprangos kolektyvui. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Judita Ūksaitė
2022-11-16 | 14:55:15

Laba diena, norėjau paklausti, ar parduotuvė "OYSHO" Vilniaus pc Akropolyje nedalyvauja JAMAM akcijose š.m. lapkričio 18-19 d.? Dėkoju. Judita

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Deja, bet OYSHO nuolaidų per JAMAM neturės. Tačiau nuolaidų rasite kitose puikiose parduotuvėse.

Visą nuolaidų sąrašą galite rasti: https://www.akropolis.lt/lt/akcija/didziuju-nuolaidu-dienos-jamam/33187

Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Karolina
2022-11-13 | 17:06:27

Laba diena. ŠIUO METU stovim prie MTTC ir uždėtas laikrodukas, kad darbuotojas turi grįžti 16.40. Šiuo metu yra 17.04. Ar laikrodžiu sudėtinga naudotis, ar galika tiek vėluoti ir klientai savo laiko planuotis negali? Ačiū, paslaugomos galimai teks pasinaudoti kitur. Nes kol rašau (17:06) - darbuotojas vis dar neatėjo. P.S. išėjo dar du klientai, pamatę, kad nedirba.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Audra M
2022-11-03 | 12:09:11

Sveiki, kur galima kreiptis dėl pamestų daiktų? Palikau kuprinę su dantų kapa kino teatre, gal valytoja rado ?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Turėtumėte kreiptis tiesiogiai į kino teatrą. Jei buvote Vilniaus APOLLO kino teatre, parašykite el. laišką [email protected] arba atvykite tiesiai į kino teatrą ir teiraukitės dėl pamestų daiktų bilietų kasoje. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Daiva
2022-10-28 | 23:08:04
Drogas su kolektyvu, dabuotojais bendraukit, o ne,, kasoj,, darbuotojai 10val stoveti is vien,.. Pastovei keisis darbuotojai....... Geda
Renata
2022-10-28 | 17:58:31

Sveiki, spalio 27 d. apie 19 val. lankiausi Vilniaus Akropolio Maximoje. Apsipirkinėjau savitarnos kasoje. Pastebėjau, kaip atsakingai dirba konsultantai prie savitarnos kasų. Pirkėjui nepateikus asmens dokumento originalo buvo neparduoti alkoholiniai gėrimai. Norėčiau atkreipti dėmesį, kad konsultantas labai mandagiai ir etiškai paaiškino vidaus tvarką. Dar kartą ačiū ir didžiausios sėkmės.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir už skirtą laiką pasidžiaugti gerais pavyzdžiais. Labai malonu girdėti apie puikų Maxima darbuotojo elgesį. Atsiliepimą perduosime atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

M.
2022-09-21 | 14:17:33

Vilniaus Akropoli baisus toletai, nemalonu klientams, bei darbotojams.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Rūta
2022-09-14 | 22:09:31

Sveiki. Šiandien lankiausi Vilniaus akropolyje. Pastebėjau, kad labai karšta visur. Ar tikrai reikia taip kaitinti patalpas? Buvau be striukes, bet kaip su ja išbūt reiktų išvis neįsivaizduoju.Juk žmonės nuolat juda viduje, dauguma visi su laiko drabužiais, tikrai nesušals:) juolab, kai visur eskaluojama apie taupymą, tai šioje vietoje puiki proga tą padaryti bent tol, kol lauke temperatūra siekia 17-18 laispnių!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Norime informuoti, kad šiuo metu patalpų šildymas prekybos centre nėra įjungtas. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Isirova Larysa
2022-09-12 | 22:03:17

Добрый вечер. Покупала много товаров в вашем магазине. Всегда была довольна. Но сейчас произошла неприятная ситуация. 22.08.2022г.я купила солнцезащитные очки себе и сыну в APRANGA в Акрополисе г.Вильнюс. Потом оказалось,что на оправе мужских очков есть трещинка. 8.09.22.08.2022г.я пришла в магазин и обратились к продавцу Larisa M.за советом,что можно сделать. Она взяла очки и ушла на 15 минут. Потом вернулась с очками,которые уже были разломаны пополам и без одного стекла. Я спросила,что случилось. А она сказала писать заявление на экспертизу. Естественно в таком состоянии очков экспертиза отказала нам в обмене на другие очки. 12. 09.22.08.2022г.я опять пришла в магазин,но мне сказали что ничем помочь не могут. Создалось впечатление,что продавец специально разломала очки,чтобы не делать возврат. Помогите восстановить справедливость.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Darbuotoja
2022-08-28 | 14:49:29

Miela akropolio valdzia, kuri gainioja vargses merginas is informacijos, kad perdavinetu jusu idiotiskus nurodymus :) Nustokite pagaliau santykiauti su saleliu darbuotoju smegenimis, kurie dirba po viena ir kurie nueina i tualeta 10-12val tarpe ;) patogu turbut jums dirbti, kai turite visas zmogiskas salygas ir bet kada galite nueiti atlikti gamtiniu reikalu, tad turekite zmogiskumo ir nustokite kontroliuoti kada zmogus iseina nusimyzti :))) ir jusu puslapis slyksciai lagina ;)

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Algirdas
2022-08-28 | 09:13:07

Ironizuojant, Jūsų šūkis "Akropolis - Daugiau džiaugsmo" kur kas geriau skambėtų kaip "Akropolis - vieta kur klientai pavaromi kaip šunys". Vakar su žmona buvau atvykęs į Akropolį gerai praleisti laiko - papietauti, apsipirkti ir pabaigai pažaisti boulingą O'Learis. Techninių nesklandumų buvo jau nuo pat pradžių - pirmas penkias minutes niekas takelio neįjungė; darbuotojas per klaidą įmušė du alaus už kurį aš sutikau sumokėti; ir du kartus buvo užstrigę šaratai, ko pasekoje nei mūsų, nei gretimas takeliai negalėjo žaisti. Po antro šaratų pastrigimo ir informavus darbuotojus, laukėme kada kas nors sutvarkys problemą. Bet vietoj to prie mūsų stalelio atėjo darbuotoja su naujais klientais ir pradėjusi nurankioti indus, informavo mus: "Aš jus truputi anksčiau išprašysiu, nes nauji klientai nori žaisti". Informavus ją, kad mūsų už boulingą apmokėtas laikas vis dar nėra pasibaigęs, ji šaltakraujiškai atsakė "Bet aš jau pradėjau skaičiuoti naujiems klientams laiką". Nauji klientai negalėdami tą pačią akimirką pradėti žaisti išėjo iš boulingo. Tai darbuotoja, vietoj to, kad atsiprašytų mūsų, su giliu sarkazmu rėžė "Ačiū jums, kad per jus praradome klientus". Tai aš pridėsiu - "ačiū" jums, kad sau leiždiate taip nepagarbiai elgtis ir nesiskaityti su savo klientais, nes ne tik O‘Learis, bet ir Akropolis prarado klientus, nes Vilniuje tikrai yra kitų vietų kur klientas gali but ramus, kad darbuotojai su juo skaitysis ir elgsis pagarbiai. p.s. Teisinio pobūdžio klausimas: Kokią teisę turi O‘Learis darbuotojai reikalauti klientų baigti naudotis teikiamomis paslaugomis anksčiau laiko, kai klientai už tas paslaugas jau yra pilnai apmokėję? p.s.s. Siūlau O‘Realis savo svetainėje esančią frazę pakoreguoti - iš „Let‘s get social“ patikslinti į „Let‘s get antisocial“.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Saulius
2022-08-26 | 11:08:36

elgetos stovi akropolyje (maxima įėjimas )ir maldauja zmones pinigu kodel leidziat tokia netvarka?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Darbuotojas
2022-07-28 | 20:39:52

Jusu akropolije grojama muzika yra nobodi ir beskoni, kas jums sudaro grojarasti, tas zmogus tikrai skonio neturi, pakeiskit grojarasti, nes jau nemalonu darosi lankytis, tas pat per tapati, baisu ausis linksta, beje kur Lietuvos atlikejai?

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Darbuotoja
2022-07-05 | 13:01:43

Sveiki, noriu nuoširdžiai paprašyti nebegroti kas valandą “Kirilkino - prisiglausk”. Daina nebloga, bet kiek galima. Dėkoju!

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų komentarą. Būtinai apie tai pagalvosime. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Jelena
2022-07-01 | 20:54:34

Labas vakaras. Apsilankius Akropolio Maximoj ozo g. 25, Vilnius 2022.07.01 apie 20:15 val likau sokiruota nuo elgesio savitarnos kasininko. Priejus prie savitarnos kasos, negalejau rasti preke, paprasiau pagalbos pas darbuotaji vardu Alex, kur rasti tam tikra preke i ka buvo atsakita: kur visada. Paklausiau: ne labai supratau jus, o kur visada? Atsakymas buvo: paeskoj. Kai paeskoj negalejau rasti, palikau preke ir bandziau atsyskaititi uz kitas prekes, pagaliau jis atsikeli su zodziais: ka 3 raides taisiklingai negalit ivesti? Dar tokio izulumo nesu macius ir girdejus, kai pasakiau jam, kad as 4 kartus paprasiau prieiti ir paroditi, kad tai yra kaip minimum jo darbas ir tikrai kreipsius i administracija uz toki izukuma, tai buvau palideta su zodziais rasyk kur nori. Labai prasiciau atkreipti demesi i elgesi savo darbuotojus, superinis elgesis ir reputacija parduotuvei.

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems Maxima asmenims. Tikimės ir pasistengsim, kad ši situacija daugiau nepasikartotų. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Laura
2022-06-29 | 21:44:10

Labai likau pasipiktinusi dėl galimybės pasinaudoti šiandien vaiko ir mamos patalpa Skambinom kad atrakintų ne karta ir taip likom stovėti neyleistos ko pasakoja keitem sauskelnes ant kušetėa Ačiū labai už patogia kušete Bėja ir valytoja matė kad keitėm sauskelnes ant kušetes ko pasakoja labai greitai pasišalino

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme atsakingiems asmenims. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Agne
2022-06-04 | 17:19:46

Laba diena, Noreciau pasipasakoti apie bandyma mane izuliai apvogti. Sukciauti ketino ne patys VP Market darbuotojai, bet asmenys, kuriems VP Market nomuoja vieta: baltas vagonelis, kuris siandien (birzelio 4 diena stovejo prie centrinio Akropolio iejimo). Mazdaug apie 14:40 prie to vagonelio priejau nusipirkti vaisiu - paprasiau dideli indeli silauogiu (8 EU uz Kg) ir indel graikisku, smulkiutresniu, kurios irgi buvo po 8 EU uz KG. Mane nustebino "Auksiniu kiviu" kaina - apie 20 EU uz kg ir, isgirdusi, kad "tokia kaina nes labai skanios" paprasiau viena kivi paragavimui. Kiek svere uogos neziurejau. Bet kai isgirdau suma nusterau - 48 EU. Dar paklausius kiek ten tu uogu buvo - pasradeva (jaunute mergaite, apie 20+ metu) eme lementi, kad indeliai dideli, daug gavosi, jau nebepamena kiek. na nesigilinau - 48 tai 48, sumokejau ir tiek. Gavau grazos, bet cekio negavau - teko paprasyti ir tik tuomet pardaveja, akivaizdziai suirzus, pradejo vel kazka skaiciuoti savo kalkulatorryje ir nuejo musti ta ceki. Pasijutau nesmagiai pries eilute, kuri jau stovejo prie vagonelio, o papildomas uztrukimas susidare del to, jog man dar to cekio ant virsaus prireike.... Bet virsune buvo kai padave maiseli su vaisiais - pagal svori tapo akivaizdu, kad ten nu niekaip negali buti prekiu (silauoges 8 eu uz kg ir tresnes 8 eu uz kg + vienas kivis) ant 48 EU. Paprasiau pasverti visa pakeli - svarstykles rode 3 kg 200 gr. Pasakiau, kad pagal svori prekes net arti to negalejo tiek kainuoti, mergaite pasisiule persverti is naujo, bet nebenorejau tureti reikalu su zmogumi, kuriam turejau i veida pasakyti "tu mane bandai apgauti". Todel pareiskiau, kad prekiu neimsiu ir paprasiau grazinti pinigus. Man buvo labai geda, kad turejau zmogui sakyti "esi vagis". Taip, ir anksciau pastebejau, kad tokiose prekybos vietose daznai apskaiciuoja ant auriuko ar keliu, bet uzmerkiu akis nes man realiai apema svetima geda, kai turiu kelti sita klausima. Jeigu matau, kad neatitikimas nedidelis, numoju ranka. Bet siandien mane buvo bandyta apvogti ant kelesdesimt Euru. Ka jus patarsite man daryti? Einant i Akropoli specialiai rengtis ne taip kaip esu pratus (brandiniais rubais, kurie neretai ir keturzenkles sumas kainuoja), o kokiais nors "no name" ir Maksimos rubu skyrelio? O gal issprogusiomis akimis vepsuoti i ta svarstykle, kad tik niu, niu, niu - nebedristu? Tai kad neidomios man tos kainos, niekuomet i jas neziuriu (todel is savitarnos kasos man netinka) - kol sveria, as mieliau nuziurinesiu kitus vaisius. Tad noreciau isgirsti kaip jus ketiname mane ir kitus panasius pirkejus apsaugoti nuo tokiu incidentu, kuomet jusu nuomininkai pradeda vogti pernelyg izuliai ir, ivekdamas ta svetimos geros jausma, pirkejas tampa priverstas reaguoti? Noreciau, kad VP Market kaip nors reaguotu i tokius incidentus, taip pat, kad butu daugiau skaidrumo. Tarkime siandien skambinau i Akropolio informacija, norejau gauti tu prekybininku kontaktus, bet man pasake, kad "jie laikinai nuomojasi vieva, ju pavadinimo nezinom, kontaktu neturime". Tad klausimas - kaip klientas gali gauti informacija apie sukciaujancius prekybininkus, susisiekti su jais? Galbut tos mergaites darbdavys net nezino, kad darbuotoja issijuosus sukciauja? O gal ten toks "seimyninis versliukas"? Jeigu nera galimybes susisiekti su jais tiesiogiai, tuomet noreciau, kad perudotume jiems mano nusiskundima ir atitinkamai - man ju atsakyma. Taip pat buciau dekinga jeigu informuotumete mane apie tai, kokiu veiksmu ketinama imtis kad tokie incidentai nesikartotu, arba bent jau butu retesni? pagarbiai, Agne

Laba diena, 

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją perdavėme nuomininkui ir šiuo metu aiškinamės situaciją. Gražios Jums dienos.

PC AKROPOLIS komanda.

Working hours

MAXIMA XXXX
I-VII 08:00 - 23:00
Shops
I - VII 10:00 - 21:00
Eurovaistinė
I-VII 08:00 - 22:00
Ermitažas
I - VII 08:00 - 22:00