Sveiki, norėjau informuoti apie labai nemandagią ir nemalonią darbuotoją pas jus informacijoje vardu Dei****ė. Net negalima paklausti paprasto klausimo dėl pamestų ausinių. Tikrai labai nemaloni patirtis, galbūt šis darbas ne jai ar bent jau reiktų pasitempti. Labai retai rašau atsiliepimus, bet taip bendrauti su žmogumi dėl paprasto klausimo nėra tinkama, ypatingai dirbant INFORMACIJOJE.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Atsiprašome už nemalonią patirtį.
Su darbuotoja asmeniškai pasikalbėta ir paprašyta pasiaiškinti, dėl Jūsų aprašytos situacijos. Tikimės ateityje, panašios situacijos nepasikartos.
Sveiki, jau Akropolis Kaunas ,taip tvartas. Š.m. Spalio 8 d ir Lapkričio 6 d neveikė tualetai. Lapkričio 6 d neveikė ties parduituve Maxima eskalatorius, kur nei i viršų , nei žemyn teki lipti patiems. Kartais galima , bet jau vyksta per dažnai .
Laba diena,
Ačiū, kad pasidalijote savo patirtimi. Šiuo metu Kauno „Akropolyje“ vykdome atnaujinimo darbus: jų metu rekonstruojame dvi WC zonas, atnaujiname eskalatorius ir travelatorius. Suprantame, kad šie darbai kelia nepatogumų, tačiau jie yra būtini tam, kad ateityje galėtume pasiūlyti patogesnį apsilankymą prekybos centre.
burgerkinge labai nesvarus langas is isores, gadina apetita
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Prie 1a iejimo nebe pravaziavimas o parkingas susitvarkykit sistema pagaliau
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Aplenkite foto centrą Kauno Akropolyje!!! Nuėjau atsispausdinti nuotraukų, nepatenkinta, kad atėjau vietoje užsakyti, o ne internetu. Internete kaina 0,40€ už 9*13 nuotrauką. O sumokėjau po 0,50€ ir dar pati neįskaito savo rašto, nes parašyta ant vokelio su nuotraukomis 7,50€,bet prašė mokėti 7,80€, tad susipykom dėl to.. 🫠 Jeigu nenori dirbti savi darbo, gal būtų laikas uždaryti šią vietą? Tuo labiau, kai gretimais, alėjoje yra bent salonai.. 🤔
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Šiandien apie 13:20 eidamas išgirdau kaip apsaugos darbuotoja tamsiais plaukais nemandagiai sau po nosimi išsityčiojo iš mano aprangos ir svorio. Jeigu žmogus dirbdamas nesugeba būti normalus tegul nedirba tokio darbo.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Kaune Išlūžęs 1a vaikų kambario stalelis. Vaiką pervystyti ant jo itin pavojinga.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Labai nemaloni “Cropp” parduotuvės pardavėja. Pradėti rėkti ant klientų ,kad jie negali būti parduotuvėje ir apsipirkinėti arba apžiūrėti asortimentą nėra etiška. Darbuotojai tikrai praverstų klientų aptarnavimo ir profesionalumo mokymai.
Laba diena,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl šios situacijos, informaciją perduosime CROPP parduotuvės personalui.
Gražios dienos.
Gavau dovanų į SPA kabinetą Kauno Akropolyje Douglas pas odos ekspertę Sonatą. Meistrė procedūrą atliko labai profesionaliai ir atsakingai. Procedūros metu jaučiausi labai gerai, jaukiai ir atsipalaidavusi. Dėkoju labai mielai Sonatai už jos profesionalų darbą ir itin kruopščiai atliktą procedūrą. Grįšiu dar tikrai ne kartą!
Laba diena,
Ačiū už malonų atsiliepimą. Džiaugiamės, jog darbuotoja pateisino Jūsų lūkesčius. Atsiliepimą perduosime parduotuvės administracijai.
Gražios dienos.
Šiandien (2024-05-16 20:05val) labai jau nemalonią patirtį turėjome su manhattan ledainės aptarnaujančiu personalu. Paprašėm mėtinių ledų- įdėjo avietinių. Pasakius, kad čia visgi ne mėtiniai- drąstiškai į akis rėžė “nes Jūs ir prašėte avietinių”. Toliau nesiginčyjom, nusipirkom papildomai ir mėtinių. Patarimas kitą kartą merginai dirbti be ausinukių, gal kitą kartą išgirs kas buvo prašoma.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Sveiki, Siandien apsilankeme Kauno akropolyje, masina pasistatyt buvo sunku, nes daugiausiai rodydavo, kad yra vietu, bet ju nebudavo… tai keliavome I ketvirta auksta, ten vieta nebuvo sunku rast, bet masinos buvo pastatytos tiesiog betkaip ir betkur!.. Negana to ekskavatorius neveike leidziantis zemyn ir buvo labai slidu ir as nukritau, tiksliau nuslydau, buvo labai sunku atsistoti ir tikrai stipriai atmusiau alkune!! Jokiu zenklu nebuvo sudeta!!! Ir tikrai as nebuvau tokia viena.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Sveiki, Gavome nusiskundimą iš apsaugos darbuotojo 3 aukšte dėl savo augintinio. Apsaugos darbuotojas pareiškė, kad mūsų augintinis yra didelis ir privalo dėvėti antsnukį, nes kavinių zonoje apstu vaikų ir kad pasiskaitytume akropolio taisykles, ten nurodyta, jog tai yra privaloma. Įspėju, kad mūsų augintinis nėra agresyvus ir ne kovinių šunų veislės. Augintinis nerodė ir niekada nėra rodęs agresijos. Ši veislė yra pripažinta terapiniais šunimis. Jūsų taisyklėse nurodyta, kad tokiems šunims nėra privaloma dėvėti antsnukio. Šiaip lankomės Vilniaus akropolyje ir su agintiniu, dar nesame niekur sulaukę tokių komentarų, mums buvo tikrai nemalonu. Tikiuosi daugiau į tokią situaciją patekti neteks nei vienam šeimininkui. P.s. Augintinio veislė- Samojedas.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Noriu padekoti douglo pardavejai Gabijai ( kauno akropolis). Labai maloniai aptarnavo, idejo dovaneliu ir pirma karta kazkas paklause, ka noreciau isbandyti is meginuku. P.s labai graži mergina ir makiazas slay
Laba diena,
Ačiū už malonų atsiliepimą. Džiaugiamės, jog darbuotoja pateisino Jūsų lūkesčius. Atsiliepimą perduosime parduotuvės administracijai.
Gražios dienos.
Labai blogas atsiliepimas apie darbuotojos - valytojos elgesį. Mes buvome vystimo kambaryje keitėme dukrai pampersa ir nuprausėme truputi taip pat maitinau ją o darbuotoja be perstojo skambino į duris kai jas atidariau ji mane užsipuole kaltindama, kad per ilgai užtrunku. Toks elgesys yra nepriimtinas.. Ir labai gaila, kad nebuvo supratingumo iš darbuotojos pusės. Visa tai atsitiko 2024.02.12. ir buvo maždaug 17.45h. Ar vystymo kambaryje yra nustatytas buvimo laikas, nes valytoja žadėjo jį fiksuoti sekantį kartą.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Labai nemandagiai bendrauja, neina suprasti ka sneka ka paklausi nieko neina padaryti, info centras
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Kauno Akropolio Baitukas visiškas savartynas, praeiti neįmanoma. Viskas apkrauta dėžėm, net negalima apžiūrėti kai kurių prekių nes stovi dėžės ir paletės.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Sveiki, šiandien keliavom su šeima į Akropolį antrą kartą per savaitę. Pirmą kartą pagalvojau, jog nesvarbu, galbūt pasitaikiusi klaida, tačiau šiandien įsitikinau kitaip. Akropolyje leidžiama muzika iš tiesų dažnai būna atrinkta, graži, tačiau muzika ir dainos leidžiamos ant tokio garsumo, jog šakės! Sėdėjome tiek Talluti, tiek Paslėpti Receptai restoranuose, tačiau dėl grojančios muzikos negalėjome pasimėgauti pietumis. Sunku buvo girdėti savo mintis, o ką jau kalbėti apie kito žmogaus sakomus žodžius ir palaikyti pokalbį. Suprantu, jog Akropolis - pramogų centras, tačiau norint mėgautis pramogomis, visų pirma, norėčiau susikalbėti su šalia esančiais žmonėmis, juos išgirsti bei neraminti vaikų dėl garsios muzikos kas pusvalandį laiko.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Visiska tragedija!!!Nerekomenduoju!!!Animatoriu nebuvo !!!Kainos kosmines!ciuzyklos visiskai nesaugios totaluss suda*!!!
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Sveiki, šiandien apsilankiau kūdykių maitinimo kambaryje ir norėčiau atkeipti dėmesį, kad žindymo metu moteris su vaiku dažniausiai nejuda, o nejudant šviesa išsijungia po 30sec. Tuomet turi pradėti judėti, ko pasekoje kūdykis išsiblaško. Labai nemaloni patirtis, norėčiau, kad tikrai atkeiptumėte į tai dėmesį, kad kitoms mamoms netektų nuolatos judėti žindymo metu. Taip pat šiek tiek tyliau turėtų groti muzika, nes tai taip pat blaško mažylius. Ačiū už suprantinguma.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Radau ausinukas 06.09.
Laba diena,
Ačiū, kad informavote. Rastus daiktus, galite perduoti AKROPOLIO informacijos centrui, juos saugome iki atsidanda savininkas.
Gražios dienos,
Kauno, akropolis. Laba diena, jau kelintą kartą lankausi akrpolyje ir vis įkyriai mane stabdo mergaitės. Syki buvau susigundžiusi pasižiūrėti kokį stebuklą man parodys per 30 sekundžių. Man pasakius, kad negaliu įpirkti tokio, , stebuklo'' pavadimu veido šveitiklis, pradėjo įkyriai sakyti kaip man jis padės, na, o man atsisakius vėl atsirado stebuklingą nuolaidą. Man vistiek nesutikus, kad paspaustu pritaikė nuolaidą iki 18h. jei persigalvočiau. O geriausia, kad sekanti kartą mano draugei pasakė lygiai tą patį. Įdomus darbas visiems meluoti dėl pinigų. Baisu eisi pro salele. Net atsisakius kalbina, kad tik ateiti ir nupirktu.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Patikslinkite, prašome, kurią salutę turite omenyje.
Iš anksto dėkojame,
08.06 Kauno Akropolio 3 aukšte palikau automobilį ir grįžus radau nuo iš 4 aukšto varvančia kažkokia medžiaga apdergta automobilio kapotą. Per daug negalvojau ir tiesiog išvažiavau. Bet grįžus namo, bandant nuvalyt kapotą, nelabai kas nusivalė. Labai atsainiai vykdomi remontai, kai per juos kenčia klientų automobiliai!
Laba diena,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Sveiki, šiandien maždaug 10:15 lankiausi Kauno Akropolio Eurovaistinėje, temperatūrą viduje buvo labai aukšta, asmeniškai nematavau, bet manau, kad tikrai neatitinka Lietuvos higienos normose nustatytų norminių verčių. Ir čia dar tik rytas, nenoriu pagalvoti kas ten darosi pietų metu. Tikrai užjaučiu visas vaistininkes(-us) kurioms(-iems) reikia ten dirbti visą dieną. Tai yra neatsakingas požiūris tiek į klientus, tiek į darbuotojus. Labai norėtus, kad ši problema būtų išsprendžiama kuo greičiau ir nelaukiama kol tiesiog atšals orai. Man asmeniškai neatrodo, kad šiais laikais tai būtų sunkiai sprendžiamas dalykas. Gražios dienos, Romualdas.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas atsakingiems asmenims.
Vakar apie 17.00 apsipirkinėjau PPC Akropolis, Karaliaus Mindaugo pr. Labai keista kaip tėvelių su mažyliais kasoje Maximos maišeliai maži tiesiog mėtosi ant žemės ir pirkėjas turi tuos maišelius pakelti. Manau, visa tai pažeidžia žmogaus garbę, orumą, tiesiog pažemina žmogų. Galvoju, kad, turi būti skirtas žmogus, kuris tuos mažus maišelius tvarko.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Esu dvynius maitinanti mama nutrauktu pienu. Pirmadienį teko apsilankyti Kauno akropolio visuose vaiko ir mamos kambariuose bei visuose tualetuose beieškant elektros lizdo, kurio niekur neradome, beje, esame ne iš Kauno. Informacijoje paprašius pagalbos, administratorė sugebėjo tik pasakyti, jog problema sprendžiama ir niekuo negali padėti. Dar kartą prašiau leisti kur nors prisėsti prie elektros lizdo ir nesulaukiau jokio atsakymo. Vaikai, kurie turėjo būti pamaitinti 10h buvo pamaitinti tik 13h. Tokio abejingumo dar neteko niekur matyti, juk prašiau pagalbos dėl vaikų.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Atsiprašome už nemalonią patirtį.
Norime tik informuoti, jog mūsų trečio aukšto mamos – vaiko kambariuose yra įrengti elektros lizdai individualiems poreikiams užtikrinti. Su informacijos centro darbuotojomis pasikalbėsime asmeniškai, dėl Jūsų aprašytos situacijos. Tikimės ateityje, panašios situacijos nepasikartos, o ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Sveiki, noriu pranešti apie incidentą įvykusį vakar (2023-03-18d.). Apie 18:40 ėjau į tualetą esantį 3 aukšte prie pat raudonų laiptų. Išėjus po maždaug 15min pasigedau savo telefono, ėjau pasižiūrėti gal jis bus tualete paliktas, bet jo jau ten nebebuvo, nuėjau iki Akropolio informacinio centro paklausti gal buvo rastas telefonas, bet niekas jo nebuvo radęs. Tada prisijungiau per draugės telefoną, kad susekti savo telefoną. Pamačiau, jog telefonas pradėjo judėti 18:55 jis dar buvo akropolyje, bet vis tiek nieko neradau. Maždaug 19:00 pamatėme, jog telefonas pradeda judėti link geležinkelio stoties. Iš karto puoliau į paniką ir nežinojau kaip ką daryti, todėl buvo iškviesta policija. Mes jos laukėme, bet galiausiai nusprendėme nuvykti pačios iki geležinkelio stoties apie 19:55. Telefonas buvo aiškiai matytas, jog jis yra geležinkelio stotyje. Maždaug 20:00 val. mus pribėgus prie traukinio bėgių pamatėme , jog prieš pat akis nuvažinėja traukinys ir jame buvo mano telefonas. Atvažiavus policijai jie nusivežė mus į akropolio apsaugos patalpas. Traukinys buvo žinomas važiuojant į Marijampolę. Pareigūnai susisiekė su Marijampolės pareigūnais, ir paaiškėjo, jog telefonas buvo pas AKROPOLIO DARBUOTOJĄ - VALYTOJĄ!!! Dar, kai pasigedau telefono, prie tualeto sutikau valytoją ir jos paklausiau ar nebuvo rastas telefonas, bet ji labai pasimetė ir atsaką man nelietuviškai, kadangi nesupratau tiesiog nuėjau toliau ieškoti savo mobilaus. Nuvykus pareigūnams į jos namus, ji pareiškė, jog pasiėmė iš darbo ir būtų rytoj (2023-03-19d.) atvežusi padavusi kam reikia. Ji sakė, jog skubėjo į traukinį. Bet čia kyla didžiulis klausimas, nes mes spėjom nuo 19:00 apibėgti akropolį, išsikviesti policiją ir nuvažiuoti iki geležinkelio stoties ir tik tada traukinys nuvažinėjo, primenu, jog jis nuvažinėjo apie 20:00val, tai kaip ji nespėjo perduoti telefono kitiems savo bendradarbiams?! Į telefoną buvo skambinta tikrai daug, ir puikiai matėsi, jog buvo bandomas atspėti slaptažodį, ji puikiai galėjo atsiliepti, o ne bandyti jungtis į mano telefoną. Prašau akropolio valdžiai susirūpinti kokie dirba pas Jus žmonės, nes nesinorėtų, jog dar kam nors taip atsitiktų!!!
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Atsiprašome už nemalonią patirtį.
Valymo įmonės vadovai asmeniškai pasikalbės su darbuotoja, paprašysime pasiaiškinti, dėl Jūsų aprašytos situacijos. Tikimės ateityje, panašios situacijos nepasikartos, o ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Akropolis nesugeba užtikrinti nemokamos mašinos stovėjimo vietos darbuotojams, o kai vyksta renginys žalgirio arenoje, net ir mokamų vietų nebebūna. Geda!
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Automobilių stovėjimo aikštelė prekybos centre atvira naudojimui visiems - tiek lankytojams tiek darbuotojams.
Įmonės turi galimybę pasirašyti su aikštelės adiminstratoriumi "ADC Parking" sutartį, dėl darbuotojų automobilių stovėjimo - šiuo klausimu turėtumėte kreiptis tiesiogiai į savo vadovus.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Sveiki, vakar vakare užsukau į Kauno akropolio iqos parduotuve, su tikslu įsigyti nauja iqos įrenginį, bet deje pardavėja atsisakė man ji parduoti, o priežastis tokia, kad esu pametusi savo iqos apie mėnesį, ir kad nerūkau kiekviena diena, ji manęs paklausė ar aš naudoju kokius nors tabako gaminius šiuo metu, atsakiau kad nelabai, nes neturiu savo asmeninio iqos, kad taip, kartais parukau cigaretes, ir ji man pasake, kad atsiprašo, bet negali parduoti man iqos nes NESKATINA rūkymo ! jos atsakymas mane tiesiog pribloškė, atsiprašau, bet betkuriam žmogui atėjus duoda 2 sav pabandyti bet kuri iqos, o čia kur jau aš ji naudoju ne vienerius metus, atsisako parduoti ! esu labai nusivylusi tokiu parduotuvės aptarnavimu, labai neprofesionalų. Beto labai nemaloniai pasijutau kai manęs pradėjo klausinėti tokių klausimų, kiek rūkau, kada rūkau, manau kad tai yra mano asmeninis reikals ir aš atėjus į parduotuve noriu nusipirkti tai ko atėjau, nes man nereikia, kad tabako parduotuvėje, pardavėja aiškintų man ,kad neskatina rūkymo. Labai būtų malonu kad dėl šios situacijos būta atitinkamai pasikalbėta su tos dienos pamaina. Ačiū
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas parduotuvės vadovams.
Atsiprašome už nemalonią patirtį prekybos centro nuomininkų parduotuvėje. Tikimės, jog ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Sveiki .šendien apie 10val.atvikome su gera nuotaika i akropoli su vaikais pazaisti su masinelem hot wheels trasomis ir maloniai buvom nustebinti ,kad ant trasu neradome masineliu visur apejome ju nebuvo..Pasikvietus atsakinga darbuotoja paminesiu jauna vaikina ,mandagiai paklausem ar galim gauti masinele pazaisti ,ir gavom lb puiku atsakima nusipirkt ir zaiskit. Neradom niekur kad butu parasyta kad butina atsinesti savo masineles ,o to liksite nezaide.pabuve 10min kai jau gavo daugiau nusiskundimu darbuotojai tai sujudejo ir pradejo vangiai dalinti masineles bet kiek maciau daugiau buvo didesniu kurios nlb ilenda i trasa......nusprendeme kad veltui atvazevome nuotaika sugedo vaikai buvo nepatenkinti ir mes isejome su bloga nuotaika ir rezultatu 😞
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Atsiprašome už jūsų patirtį.
Žaidimų erdvėje stovi informacinis stendas, su visa aktualia informacija apie žaidimų erdvę ir jos taisykles. Automodeliukų papildymas organizuojamas du kartus per savaitę. Organizatoriai nėra atsakingi, jei žaidimų erdvėje nelieka automodeliukų. Žaidimų erdvė sulaukia nemažo lankytojų susidomėjimo, tikime, jog nemaža dalis mašinėlių, jūsų apsilankymo metu, buvo užimtos kitų lankytojų, dėl šios priežasties darbuotojas informavo, apie galimybę erdvėje žaisti ir su savo įsigytu automodeliuku, jog nereikėtų laukti atsilaisvinusio.
Tikimės, jog ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Sveiki, prie pora dienų turėjau labai nemalionų įvikį su rubinike. Aš kartu su savo trijomis draugėmis, pasikabinome savo rūbus rūbinėje. Dvi draugės sugalvojo pasikabinti savo strukes kartu, tad gavo tą patį žetoną. Praėjus šiek tiek laiko, viena iš tų draugių turėjo skubiai išeiti. Tad aš pasisiūliau vietoj jos nueiti ir paimti struke. Atėjusi paprašiau, kad paduotu vieną iš pakabintų striukių. Rubinikė man atšovė, jog daugiau nebevaiksčios ir, kad jai atsibodo. Buvau labai nustebusi tokiu rubinkės elgesiu, tad paklausiau kodėl. Ji dar labiau susinervino ir pradėjo kelto balso toną. Galiausiai paskiau, jog skubu ir strukės reikia mano draugiai. Ji man liepė pakviesti savo draugę ir ,,dinkt”. Nenorėdama veltis į gilesnį argumentą taip ir padariau. Draugei atėjus ji nepagarbiai numetė abi strukes (nors jau minėjau, prašėme tik vienos iš jų) ir liepė jai nebegrįšt, nes kitu atvėju iškvies apsaugą. Buvau šokiruota tokiu elgesiu su klijantais. Mano manymų, toks žmogus neturėtų dirbti šio darbo, jei negali net atešti strukės. Tuo labiau užsipulti klijanto.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Atsiprašome už nemalonią patirtį.
Su darbuotoja asmeniškai bus pasikalbėta ir paprašyta pasiaiškinti, dėl Jūsų aprašytos situacijos. Tikimės ateityje, panašios situacijos nepasikartos.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Labas rytas, kreipiuosi į Jus su neigiamu atsiliepimu apie NTTC darbuotoją. Mano manymu, tokio dydžio prekybos centro kaip Akropolis darbuotojai turėtų reprezentuoti jį, o ne kelti blogas emocijas. Nesu iš tų žmonių, kuriems reikia meilikavimo, bet elementari kultūra, etiketas, mano manymu, yra būtini. Pirmą kartą į NTTC kreipiausi atsiųsta iš Megos, gavau visą reikiamą informaciją arogantišku tonu ( na bet gal darbuotojai ne ta diena). Po savaitės pridaviau telefoną taisymui, darbuotoja į gedimus surašė ne viską( ką pastebėjau gerokai vėliau, bet tai mano klaida), atėjus atsiimti "sutaisyto" įrenginio, sėdėjo susikryžiavus rankas ir į mano klausimus atsakinėjo " nu ir ką man daryt?", "nu...". Kadangi "pataisytas" telefonas neveikė taip kaip turėtų, vakar t.y 2022.01.22 vėl kreipiausi į NTTC. Prieš mane eilėje stovėjo du žmonės, darbuotoja tik mane pamačius pradėjo vartyt akis ir reikšti savo nepasitenkinimą. Įsidėjus savo kortelę į mano telefoną tikrino kaip jis veikia, kiekvieną kartą demonstratyviai purtydama galvą. Paprašiau lapo, kad galėčiau pati surašyti defektus. Liepė supildyt viską sakydama tai pakeltu grubiu tonu " rašyk!", " tai rašai ar ne?", surašius defektus atidaviau lapą, tikėdamasi jog ji surašys duomenis apie telefono modelį ir reikiamus rekvizitus. Atsakymą gavau tokį " tai nerašai??? Tau reik, tu ir rašyk. Kai man reikės- aš surašysiu". Tuo metu ji pradėjo bendrauti su kitu klientu, nors mano, kaip klientės aptarnavimas nebuvo baigtas. Kai viską supildžiau, ji skaitė garsiai dūsaudama ir toliau nepagarbiai vartydama akis. Jeigu tokios kultūros žmogus dirbtų stoties bufete- galbūt tokia kultūra būtų priimtina, bet šiuos atveju mano kaip klientės požiūris į Akropolį kardinaliai krito žemyn. P. S. vakar dar apsipirkau Alkavoje ir pirkau akropolio dovanų čekį. Pardavėjos buvo kultūringos ir malonios. Jei reikia įrodymo, kad tikrai lankiausi NTTC, turiu dokumento šaknelę su darbuotojos vardu ir pavarde. Pagarbiai: Eglė Sadauskienė
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis perduotas parduotuvės atsakingiems asmenims, pasiaiškinti, dėl Jūsų aprašytos situacijos.
Atsiprašome už nemalonią patirtį prekybos centro nuomininkų parduotuvėje. Tikimės, jog ši patirtis nesutrukdys, ateityje ir toliau lankytis mūsų prekybos centre.
Pagarbiai,
Kauno AKROPOLIO Administracija
Sveiki, 2022-11-09 ~18:30 įvyko labai nemaloni situacija , apsilankius 1 aukšto tualete esančiame prie Creme de la creme išmečiau mažą popierinį maišelį į šiukšliadėžę, tai pamačius valytoja, ištraukė maišelį ir agresyviai sviedė man į veidą, sakydama, jog čia jam ne vieta. Kadangi maišelis buvo jau purvinas, pakartotinai įdėjau į šiukšledėžę ir išėjau iš tualeto, valytoja tuo metu stovėjo prie išėjimo ir pradėjo garsiai rėkti ir sakyti, jog esu karvė, “TIKRA KARVĖ!” Tikrai negalvojau, kad mažo popieriuko išmetimas gali sukelti valytojai tiek daug agresijos ir neapykantos ir sugadint man visą tolimesnį buvimą prekybos centre.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.
Deichman akropolis. Vienas blogiausiu aptarnavimu koki teko. Aptureti. Pardaveja pasive agresive siulo savo produkcija, jei nieko neperki tai sako tai ir vaiksciosi su murzinais batais po to pareiskia kad nesiskuskit kokybe jei neperki kazkokiu paduku batams. Aciu daugiau ne. Geriau nuvaziuosiu kitur kur bemdrauja kaip su zmogum o ne fermos galviju.
Ačiū už Jūsų atsiliepimą. Jis bus perduotas atsakingiems asmenims.